@Alieke, het zou inderdaad goed kunnen hoor, maar moeilijk hè, zoveel geduld te moeten hebben. @Lauraatje, ik ben ook al lang van plan naar ballorig te gaan, maar Robin loopt nog niet los en ik vraag me af of er dan wel wat aan is voor haar. Het is verder wel een heel beweeglijk typje en met regenachtig weer lijkt me zoiets wel leuk. @Zomaar, lief hè, dat zwaaien! @Lilly en Layla, weer veel geduld toegewenst! Vandaag zo'n koeienschilderij bij het Kruidvat gehaald. Ik had als eerste een grote koeienkop als afbeelding en Robin was gelijk enthousiast, ze begon 'boe' te roepen en de koe op zijn snuit te kussen. Nog even gekeken voor andere schilderijen, maar we waren het er allebei over eens, deze moest het worden . Ze begon alleen erg te brullen toen ik het schilderij weer even af moest pakken om af te rekenen. Thuis maar weer gegeven en de koe is weer overladen met kusjes onder veel 'boe'-geluidjes. Nu alleen nog een plekje vinden voor het beestje.
@alieke: ik had ook zulk soort afscheiding in de ronde dat ik zwanger was van danisha @jo79: ik ben er ook geweest toen danisha nog niet kon lopen en ze heeft zich prima vermaakt.. het is daar één en al kussen waar ze over heen kunnen kruipen en lekker met de ballen spelen.. nu ze loopt vond ze het nog veel leuker natuurlijk! nou het is nu 22.00 en danisha slaapt nu of bijna... ze wou echt niet slapen.. ik ben kapot en we moeten er beide weer vroeg af.. arm kind.. moet ze op kdv maar even slapen.. want haal haar al om half 1 op maar dat houdt ze nu natuurlijk niet vol.. *zucht* weltrusten!
Ballorig! Helemaal geweldig, ik ben er nu een paar keer geweest en nu moeten we ook snel weer eens gaan want nu kan ze lopen. @alieke, ik had ook erg veel afscheiding toen ik zwanger was van Femke, dus wie weet! Ik ga voor je duimen hoor. @Jo, hahah, ook al een echt dierenliefhebster. Leuk zo'n koe! Ben net ff naar een vriendin van me geweest die sportmasseur is.....wow wat zit mijn nek/ schouder vast zeg. Ik mag nog wel een paar keer komen. AUW ik voel het goed, en morgen weer een wedstrijd handballen....
@Jo; ah schattig is dat he! zo klein en dan al zo vreselijk lief doen. @lilly; kop op meid, ik denk dat ik gerust kan stellen dat we hier allemaal voor je duimen! @wenneke; Gewoon lekker blijven schrijven hier hoor, ik ga ook niet terug lezen wat er ooit eens gezegd is etc. Boeit me echt niet . Ben wel even onder de indruk dat er dus mensen zijn die helemaal op zoek gaan voor wat "sensatie". Ik heb een wat weeig gevoel in mijn buik dus ik vermoed toch dat dat weer de 1e tekenen van de zijn. Denk dat ik dan wel erg teleurgesteld zal zijn, had er toch wel goede hoop op deze maand. Weet niet waarom, maar had zo'n gevoeltje. Pffffffff
Goeiemorgen :-D Jo; Aaggh wat schattig van je dochtertje, heerlijk he die meiden lauraatje&Patje; :-D Fijn dat jullie erop reageren! Jullie geven mij nog een beetje hoop. Ik denk dat ik maar tot zaterdag wacht om te testen(als ik het volhou!) Patje; Tjeee hier precies hetzelfde met schouders en nek. Moet eigenlijk ook naar de fysio ofzoiets, maarja helemaal geen tijd voor Djezelf; Je hebt nog even, het kan nog alle kanten op! Bij Loïs merkte ik ook pas ruim na de NOD.
goedemorgen gister kleine in geschreven op kdv zegt ze oh gefeliciteerd ik zeg euhm hy s al een half jaar oh zegt ze ga gisteravond opkraambezoek baby is met 35weken en 5 dagen geboren zegt haar schoonmoeder tegen mij jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap euhm zeg ik hy s al half jaar oh zegt ze ligt aan mij of heb ik zo n dikke buik
wenneke uhm lullis {sorry} laura o lekkerrrr aar ik herken het wel hier ook zo vaak zo jo hihi leuk is dat he! geweldig... kyana is ook gek van beestjes lilly pff iedereen lijkt wel zwanger he? grrr zo nu weer ff aan de slag hiero psst wat een grap mocht ik deze ronde zwanger worden dan ben ik alsnog uitgerekend in juni! hihi JOEPIE deze maand nóg beter klussen of al ik tempen... maja is z o vroeg he hihihi
Ik zal eens kijken wanneer ik ben uitgerekend als ik deze maand zwanger ben. @wenneke, haha, dat is lullig....ik heb het ook gehad, was wel 4 weken na de bevalling, maar ik stond toen in de winkel met een vriendin die wel net zwanger was en toen zei de verkoopster: Goh wat leuk dat jullie samen zwanger zijn.....uhhhh kijk eens heel rap in de paskamer wat daar staat? Haah,, je had haar gezicht moeten zien. Mijn temp is eindelijk gestegen dus mijn ei is vast afgelopen maandag geweest. Nu dus weer in die vreselijke wachtweken.
ach wenneke, he tis pas 6 maanden geleden, dan mag het er best nog ff aanzitten hoor En dan nog is het niks om je voor te schamen, lekker trosts zijn op die buik, die heeft toevallig wel een nieuw leven voortgebracht Ik denk dat er zat vrouwen zijn die hun platte buikje met liefde zouden inwisselen voor een bolle als dat zou beteken dat ze zwanger konden worden! Ik zeg, ODE AAN DE DIKKE EN BOLLE BUIKEN
@alieke: JA JA JA had ik ook toen ik zwanger was... echt van die best waterige witte afscheiding. @Wenneke: Tja ik ken het ook helaas Bij mij zit er nog steeds 7 kilo meer aan dan voordat ik zwanger was, was voorheen altijd mooi slank (maat 36) en nu nu is mijn buik echt een beetje flubber en het lijkt daar ook wel het meest te zitten de extra kilotjes... dus krijg soms ook wel eens een opmerking @Patje: denk dat wij ongeveer gelijk lopen hé? "gezellie" samen op het duurt nog veel te lang bankje... @Anniek: hahaha ja ja heel enthousiast als je nu al zou gaan tempen @djezelf: Het kan toch nog... soms kan je lichaam je ook goed voor de gek houden, dus wie weet! @Lilly: Enne al bezoek van de toevallig? Zooooooooooooooooooo ga nu even "gezellig" stofzuigen, dweilen, vaatwasser uit en daarna weer in ruimen en dan hopelijk weer ff hier kijken... Mensen kinderen ik zit ook mega vast, mijn schouders mijn nek heb normaal altijd fysio vanwege mijn scoliose maar ben sinds 36 weken zwangerschap niet meer geweest tot aan nu.... Ik bedoel waar moet ik mijn mannetje laten? Maar merk wel dat het vaster en vaster en vaster gaat zitten maar zo te lezen hebben meerdere daar last van precies op dit moment... Zou het dan ook met het weer te maken hebben? Dat het ineens een stuk kouder is, vond het zo toevallig... ik sta helemaal vast zittende op en lees hier van 2 dames dat ze dat ook hebben Of delen wij hier gewoon ALLES met elkaar
@alieke ik heb dat ook die afscheiding en ik zit ook nog steeds op de wachtstoel. klopt jouw banner wel? lilly bij jou ook nog steeds niets?
Nieks, no, nada, zero, nul, niente, njet, helegaar naks! Wanneer zouden jullie weer testen? De laatste test is nu 5 dagen geleden. Voel me overigens totaal niet zwanger en totaal geen testdrang meer (ben voorlopig wel genezen hoor ). Maar manlief merkte gisteren wel terecht op dat het 'een keer' wel zou moeten om het zeker te weten, want je weet maar nooit Dag 43 van cyclus vandaag. Ga misschien morgen wel beginnen met tempen....gewoon voor het idee of zo Maar die FF site vind ik een drama, sorry Behalve dat lees ik net dat je echt moet beginnen met invullen van de temp op de 1e dag van je cyclus. Dat kan al niet, dus heeft het dan wel zin om nu te beginnen? Ik snap er niet echt veel van geloof ik
lilly ik zou ook ff niet meer testen wanneer kun je een pilletje krijgen van de dokter? want dit schiet natuurlijk voor geen meter op!
Wat ik heb begrepen hoef je voor 6 maanden echt niet aan te kloppen...... Maar goed, ik word vast morgen ongi.....ja toch? JA vast wel........moet wel......moet toch een keer.......please..........
pfff uhm en als je nu belt en aandringt? zou in ieder geval gek worden van dat wachten! testen heeft zo ontzettend weinig zin joh....
@Lilly: Nee, zei toch ook hihihi Pffff nog steeds niets dus... Zou in ieder geval nog ff wachten met testen tot zondag ofzo. @mandy: Lilly en jij weten het wel spannend te maken hé! Nou kreeg net zo'n rare steekjes/tintelling gevoel onder in mijn buik Echt HEEL vreemd gevoel hield ook een minuutje of 3 aan, was gewoon aan het dweilen dus lette nergens op maar kreeg ineens dat gevoel, heel vreemd heb ik nog nooit gehad was net niet in het midden meer naar links toe... Eisprong kan het niet zijn en dat is ook echt stekerig als ik hem voel maar dit was een beetje tinteling achtig : : Wat kan dit nou weer zijn, vreemd iets zo'n lichaam Ben lekker ff aan het wchten totdat de vloer in de keuken droog is.... (hoop dat het nog even duurt )