wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meiden fijne dag ga effe half uurtje bank liggen niels slaapt nu dalijk lekker naar de masseur doei

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @zomaar, 16-6-09 zal het dan zijn. We zijn op 16-6-06 getrouwd en femke is van 12-06-07. Dus het komt dan allemaal dicht bij elkaar in de buurt.

Ik denk daar ook wel eens over na, en als je idd soms wat schrijft dan staat dat niet, heel vreemd maar dan zie je dat het niet klopt, maar soms zie je niet wat.

@lily, wat leuk haar eerste knutselwerkje.
    Die ga je natuurlijk wel bewaren.
    Wij hebben een hele grote box waar alle eerste spulletjes van femke in gaan. Is erg leuk om daar eens in te kijken.

3. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb mijn banner even aangepast....heb nu waarschijnlijk een cyclus van 28 dagen omdat mij ei maandag al is geweest.

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Pfff ik heb inspiratie nodig... Wat deden jullie allemaal met je kindje toen ze 10 en een halve maand oud waren?
    Ik Kom maar niet verder dan even mee op de grond "spelen" (hij speelt natuurlijk nog niet echt), liedjes zingen, verhaaltje lezen, stukje wandelen, kinderboerderij, even met mama op de schommel in de speeltuin, soms verstoppertje spelen........
    Wie heeft er nog meer leuke ideeen wat je kunt doen de tips die je gewoon lekker thuis kunt doen zijn het meest welkom met dit weer :p Maar de rest wil ik ook wel horen hoor 8)

5. Niet meer actief

@patje: dan wordt het nu aftellen voor jou..

@wenneke: even rustig aan doen en als je het niet vertrouwd even langs de huisarts..

@zomaar:

Vlgones een ozndreeok op een eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn,
    het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiuste patals saatn.

De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt, odmat we neit ekle ltteer op zchih lzeen maar het wrood als gheel.

:)

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Wauw Lauraatje HELEMAAL WAAR... je leest het redelijk gemakkelijk weg dat rare taaltje van jou!
    hihi Grappig hoor, wist ik helemaal niet! :D

7. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    @lauraattje die kon ik al

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Laura; :) het klopt nog ook!

Ik heb de hele dag al rare krampjes/steekjes in me buik maar niet op 1 plek, de ene keer onderaan en de andere keer iets hoger :(
    Ik hoop niet dat de :evil: komen! Ookal zal dat wel wat duidelijkheid geven maar geef maar liever een positieve zw.test 8)

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Pfffffff..... kreun steun... jeetje dacht even het bed te gaan verschonen, keek ik naar de matrassen en voelde de krampen in mijn nek/schouders ik dacht nou laat ik eventjes de matrassen omruilen en omdraaien (boven kant onder links naar rechts) zodat ik morgen met wat minder spierpijn wakker kan worden, toch bezig ook maar even het 4 seizoensdekbed erop klikken (mega zwaar dekbed nu)
    Met resultaat een prachtig schoon mooi opgemaakte boxspring (en nog veel meer last van mijn nek en schouders dan dat ik al had :( )

Ga nu heerlijk even voor de buis hangen want mijn schatje ligt lekker een slaapje te doen.

10. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hi meiden, ik ben er nog hoor! Een week geen internet gehad. We hebben eindelijk een laptop (wel net zo gezellig als ik beneden zit .. hihi)

Iets veel vervelenders..... ik heb hoofdluis :oops: ! Van wie en wanneer weet ik niet maar hoe kom ik er vanaf! Kwam er maandagavond achter en heb meteen de dienstdoende apotheek gebeld. Omdat ik zwanger ben mag ik niet de shampoo etc gebruiken. Gelukkig heb ik toch wat gevonden! Heb gisteren tussen het overgeven door, het hele huis gewassen! 1 voordeel, het is hier nog nooit zo schoon geweest!
    Dylan en m'n man hebben nergens last van, gelukkig.

zomaar, ik ben met Dylan gaan zwemmen vanaf een half jaar! Zo leuk en daarna slapen ze ook zo lekker, hihi. Verder ging / ga ik veel naar vriendinnen met kinderen.

Lily, heb je al naar de HA gebeld? Misschien schrijft hij wel wat 'opwekkends' voor.... zo'n lange cyclus is wel heel vervelend! Doorsturen zal hij nog niet doen maar misschien kan hij al wat voor je betekenen! succes!

Ik probeer jullie weer een beetje bij te houden..

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Heb ff niet teruggelezen.

De afgelopen week ging het zo goed.......
    Ik had me erin berust dat ik gewoon ff moest wachten. Ik rende niet meer bij elk krampje naar het toilet om op :evil: :evil: jacht te gaan....

Ik was er gewoon echt niet zo heel erg mee bezig maar gewoon lekker in huis en met mijn kleine kereltje in de weer.

Maar net had ik echt ff een dip en heb ff :cry: :cry: :cry:
    Ik wil gewoon ook een kans. Ik snap best dat het een tijdje kan duren eer ik zwanger raak maar dit.....dit had ik gewoon niet verwacht. Ik voel ook gewoon niks aankomen.

Ben het ff helemaal beu. Ik wil zo graag een kindje......
    Straks duurt het 50 dagen of zo, of nog langer........En als je wil tempen of ovu testen wilt gebruiken moet je je cyclus weten, of op zijn minst een richtlijn hebben dus daar kan ik ook helemaal niks mee.
    BAHBAHBAH :x

Zo dat was ff mijn klaagzang.
    :oops: :oops: :oops:

Sorry moest er ff uit.

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Lilly: AAAAAAAH :cry: :cry: :cry: Het is ook gewoon NIET leuk hé! Wat een rot situatie! Meid ik hoop dat het snel voorbij mag zijn deze "je hebt er niets aan tijd"! Kop op, jij komt er wel! Wou dat ik iets kon doen om je beter te laten voelen maar weet niet wat... Vanaaf komt er een leuke hang/vrouwen film op geloof rtl 5, lekker wijntje erbij en even niet aan de :evil: of :baby: denken maar aan je lieve kindje, je lieve man en je lieve hondje..... Hoop dat je je snel beter voelt

@Funny: Hoofdluis, oeh dat lijkt me heel erg vervelend ja :x Ik heb geen vriendinnetjes met kinderen :( En het zwemmen vind Noah best leuk maar hij vind het al snel druk.... Slapen? ze liggen naderhand in coma hahaha.

13. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Lilly; Jeetje meid, ik snap je frustratie! Het is soms ook zo oneerlijk! Laat die tranen maar ff lekker gaan want opkroppen heeft ook geen zin. Hoelang ben je nu overtijd?

Pff mijn hoop word ook steeds minder en ik ben pas 2 dagen overtijd! (banner klopt niet)
    Die rare dingen in me buik komen en gaan en kan wel de hele dag dooreten! Vanmorgen nog maar eens een ov.test gedaan en toen was mijn urine vreselijk troebel! Hebben meer daar last van?
    Bij de ov.test stond weer een o-zo-leuke licht streepje die ik al weeeeeken heb :mad:
    Ik begin die dingen ook steeds minder te vertrouwen, er verandert niks aan dat streepje enne een zw.test blijft negatief.
    ^(%*$)#@) (sorry :oops:)

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    @Lilly, kan me voorstellen dat je het allemaal zat bent, je wilt toch gewoon weten waar je aan toe bent.
    @Funny, mag je wel teatree olie gebruiken of ook niet? Daar hebben luizen een hekel aan. Ook een druppeltje op de kraag van je jast etc. doen.

15. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Verena
    Nog gefeliciteerd!

@Patje
    Ik krijg nergens zo'n grafiekje met vruchtbare dagen, enz.
    Ben wel ingelogd en kan ook mijn temp ingeven.
    Mijn temp is ook al dagen 36.5, 36.6 :(
    Uitgerekend op je trouwdag, leuk zeg!

@Zomaar
    Goed gezien, pff.
    Wie wil er ook een tweede kindje. Daar gaat dit topic over.
    Is dat bij elke XXL? Dan ga ik ook!

@Anniek
    Op naar de volgende ronde!

@Mandy
    Spannend!

@Jo en Lilly
    Daarom zorg ik lekker voor Keano en ga ik niet eens zoeken naar parttime werk buitenshuis. Wij hebben geen kenissen/vrienden of opa en oma die op kunnen passen en de kdv hier zitten jaren vol...

@Alieke
    Ik ken het niet hoor :(

@Lauraatje
    Leuk, die zinnen :D

@Funny en Zomaar
    Mijn ventje slaapt zelfs niet na het zwemmen...

@Lilly
    Je weet het, gedeelde smart is halve smart dus lucht je hart.

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Het gaat weer hoor hier!
    Ik heb gelukkig een man met ie ik er wel goed over kan kletsen en die altijd precies weet wat ie moet zeggen ;)

Dussssssssss we wachten weer vrolijk verder 8) :( 8)

@Alieke, ik zit pas in de 1e ronde. 11 aug is mijn spiraal verwijderd en 2 dagen erna de 13e dus, werd ik al ongesteld. Ik dacht dus eigenlijk daardoor dat de boel gelijk op de rit was. Ik zit nu op dag 43......pffffffffff.......
    Ik had wel hele troebele urine met vlokjes toen ik zwanger was.......dus wie weet.

Had jij al lang een regelmatige cyclus? Irritant he als je niet direct duidelijkheid hebt...... :rolleyes:

@Zomaar, lief van je hoor, maar zoals ik al zei, het gaat wel weer hoor. Het was even zo'n momentje. Dan voel ik het verlangen zo sterk ineens.... :cry: En ik mag nog absoluut niet klagen dat weet ik, mijn eigen vriendinnetje heeft er notabene 15 maanden over gedaan en die zeurde nooit :oops: :oops:
    Ik wou gewoon dat ik ook mee kon doen met 'het klussen' en dan 'het wachten', letten op eventuele kwaaltjes en dan de NOD etc...

En heerlijk is dat he zo'n schoon bedje. Hier nog even uitgesteld tot vrijdag (morgen oppaskindjes en dan doe ik geen huishoudtaken).

@Lauraatje, ik kende hem ook al, maar blijft frappant!

@Funny, welcome back!Oh heerlijk een laptop. En og gatverdamme hoofdluis en dan ook nog eens geen shampoo kunnen gebruiken ertegen bah! Gelukkig zijn ze nog niet overgesprongen naar de rest van het gezin!

Oh en dan nog de vraag, wat te doen met een kind van 10,5 maanden.....
    Nou om eerlijk te zijn hoefde ik op die leeftijd niet zo veel te doen. Hij was zo druk met oefenen in lopen :D Hij was alleen maar aan het optrekken aan echt alles en met de poef door het huis heen sjeesen :) :) Voor spelletjes met mama had ie totaal geen geduld. Verder was het idd wandelen, fietsen, zwemmen, stoeien.

Denk dat het wel echt per kind verschilt hoor. Ruben is altijd een heel fysiek kind geweest. Zo heb ik allerlei speelgoed voor hem gekocht waar hij nooit naar heeft omgekeken, mijn oppaskindje heeft er echter de grootste lol mee. Ruben is meer van het klimmen en klauteren, hij kan wel 100x achter elkaar van de glijbaan!

17. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @ zomaar; pfoeh lastig om me nog te herrinneren hoe het was toen Jonathan 10 maanden was. Is ff denken; ja zwemmen deed ik ook elke week, heb ook een schilderijtje gemaakt met zijn handafdrukken, vond hij erg leuk! Ging veel naar buiten, fietsen, wandelen, eendjes voeren. Thuis draaide ik veel muziek en dan bijvoorbeeld een soort van babygym (val je zelf ook nog vanaf, haha)
    Of als ik was aan het op vouwen was liet ik hem ook met de was spelen (op bed bij ons).
    Blokken bouwen en dan mocht hij het omgooien. vingerverfen (op een stuk behang, lekker groot en weinig rotzooi daarna ;) )
    Nou hoop dat je er een beetje aan hebt!

@lilly: moet je echt tot 6 maanden wachten :confused: ik vind dat een dokter wel eerder kan kijken wat er aan de hand is hoor!
    (anders fake je er toch buikpijn bij, misschien dat hij dan toch even een echo kan maken !)
    Tja en dat van die thee zou ik dan ook wel proberen als ik jou was, je weet maar nooit. Er was toch ook iets met cranberriesap? Misschien dat iemand dat weet.

@funny; dat zijn toch wel de leuke kadootjes!

@patje: leuk he zo'n bewaardoos, die heb ik voor Jonathan ook gemaakt, met zijn eerste pakje dat hij aanhad (niet normaal zo klein!)
    Ik hou ook een soort dagboekje bij waar ik al zijn mini-mijlpaaltjes in bij hou. (oke niet zo consequent als ik zou willen maar toch :oops: )

heb vandaag mijn testen binnen gehad, oef lastig hoor om niet te gaan testen! :( Het ongi gevoel is nu wat weg, dus dat geeft weer hoop. Als alles rustig blijft dan ga ik zaterdag testen!

p.s. Heeft iemand onlangs nog wat van veertje gehoord? heb haar al een tijd niet gespot in dit topic.

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @velobabe, je kan je temp wel invullen dus? In datzelfde blok kun je invullen hoe je afscheiding is.
    En als je dan verder naar beneden scrolt dan zie je een stoplicht.

Mijn ei is gespot als mijn temp morgen nog iets hoger is. Ik zal eens kijken waar mijn stoplicht dan op staat.

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @djezelf, oef, moeilijk om niet te gaan testen.....
    Ik heb ze ook in huis en als ik ook maar denk dat ik zwanger ben dan doe ik op zondag de eerste test, dus dan weten jullie dat vast.
    Ik hoop zo dat ik geen bruinverlies krijg, want zo ja, dan weet ik gewoon dat ik ongi ga worden en moet ik naar de HA.

Ik kwam net de HA nog tegen bij de handbal...hij ging hardlopen geloof ik op het veld naast de sportzaal.
    Ik ben weer doodop, we hebben net een oefenwedstrijdje gehad tegen een team wat een klassen hoger speelt en we hebben nog gewonnen ook.

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Djezelf, wooooooowwwwwww ja echt moeilijk en echt heel knap dat je nog niet hebt getest :confused:

Ik had voor dat ik zwanger was van Ruben ook erg een ongi gevoel.......ik duim heel hard voor je, word tijd voor weer wat GOED nieuws hier ;)

Ik vind het heel moeilijk om te bepalen wanneer ik de dokter zal bellen......ik hoop uiteraard dat ik gewoon morgen of overmorgen ongi word. Vrijdag ga ik zowiezo naar de reformzaak want ik had al een maansteen gekocht (schijnt ook te hepen, zie ook topic op dit forum) maar het hangerte zit niet goed aan de steen vast :( :( Dus heb hem nog niet kunnen dragen....... :x Maar dan zal ik gelijk eens kijken en informeren of ze nog iets hebben.....misschien is ook wel iets homeopatisch :rolleyes: :rolleyes:

Ga gelijk ff googles, heb je nog een beetje het idee dat je er iets aan 'kunt' doen he.......

pffffffff.........ik ben weer eens alleen thuis.....bleh

Deel Deze Pagina