Oh oke! Het is zeker wel netjes dat je zo snel ongesteld werd zeg! Pfff 43 dagen, dat gun je niemand! Vrouw zijn is niet makkelijk Oooh nogiets wat op een zwangerschap duidt! Geef me dan ook een positieve test! Steeds meer dingen gaan erop duiden en ik ga me ook anders voelen, of ik wil dat want dat kan ook Ik word er zo moe van dat niks mij duidelijkheid geeft, het kan alle kanten op. Misschien is het nog te vroeg of misschien is het deze ronde niet gelukt, ik weet het niet! Ik ben in mei gestopt met de pil en daarna had ik een erge korte cyclus (18dagen) en werd ik het dus 2x in de maand en deze maand september is er nog niks gebeurd. Hoe voel jij je? Kan je er een beetje nuchter onder blijven? Tis moeilijk he. Dit is btw ook mijn 1e ronde 8) Patje; hihi lijkt me echt gek om je HA in zo'n situatie tegen te komen
Misschien een wat naïeve vraag maar ik lees hier wel meer over een pilletje halen bij de dokter, ik heb daar nog nooit van gehoord, wat doet dat dan, wekt dat je menstruatie op ofzo? Werkt dat op basis van hormonen?
Ik open de site van A.Vogel, staat er met koeieletters dat ze een nieuw middel hebben MENSTRUASAN, dit helpt oa bij een onregelmatige cyclus.....zal ik het proberen? Baat het niet dat schaad het niet toch? Het is niet direct voor het opwekken van de menstruatie maar wie weet helpt het mijn lichaam een beetje op weg Of zou het weggegooid geld zijn? @Alieke........ja de spanning ka lekker oplopen zo he Bij Ruben testte ik op dag 32 positief, dus nog ff geduld meis, het kan nog! Mijn duimen draaien hier op volle toeren voor jou, djezelf en mandy1! En natuurlijk ook de rest he, maar dit zijn ff de spannendste nu he
Ik heb ook ff gegoogled, en er schijnen een paar middeltjes te zijn die worden voorgeschreven om de menstruatie op te wekken. Maar ik heb zelf het idee dat ze dat pas doen als het echt niet op een natuurlijke manier op gang komt. Ik weet dat mijn buuf het pas na 6 maanden NIET ongesteld zijn kreeg
Oef, 6 maand, dat is echt lang hoor! Ik zou dat goedje maar eens proberen, baat het niet, schaadt het niet. Het is idd erg vreemd om je HA ergens anders dan in je praktijk tegen te komen.
Ik kreeg mijn cyclus na het gebruik van de prikpil maar niet op gang ( bijna 2 maanden gewacht) toen heeft mijn huisarts voorgeschreven 1 stip mycrogynon30 (de pil) in 1 week opmaken, dus 3 tabletjes per dag en ja hoor EINDELIJK na het stoppen hiermee 3 dagen later héél hevig een dikke week lang ongi geworden dus nu maar afwachten wanneer de volgende komt of wanneer niet...
@lilly; dat topic van die maansteen had ik ook al gelezen een tijdje terug, maar eigenlijk nog niet gekocht. Wilde het wel want ik vind het ook een mooie steen. (scheelt wel, als het een foeilelijk ding is heb ik er ook niet zo'n zin in om mee om m'n nek te lopen!) Maaruh, jij moet hem maar snel ff om doen hoor! @mystic sun: huh hele strip in een week? ben blij voor je dat het gewerkt heeft, maar het klinkt niet heel fijn in mijn oren.
Hahaha ja ik vermoed dat ze nu wel zo'n beetje overdatum zullen zijn! (ze lopen nog niet uit zichzelf?)
STUUR JULLIE STRIPS MAAR DEZE KANT OP Zou het nog beter werken als ik 3 strip in 3 dagen op maak? Nou ik hoor net dat 1 oppaskindje niet komt morgen, dat betekent dat ik vanaf 13.30 uur vrij ben! Ga ik gelijk naar de stad en de reformwinkel voor die steen en dat goedje van A-vogel, en wilde tijm, en speciale theetjes en kruidjes en al die dingen meer haha
Als ananasharten en bitterlemon de weeen kunnen opwekken zouden die dan ook de kunnen lokken? Of misschien een slok wonderolie?
Haha, wie weet! Je kunt het altijd proberen, hihih. Ik ga naar mijn bedje toe.... tot morgen en weltrusten.
Whahahaha Lilly ik zie je al lopen morgen, met boodschappentassen vol met plantjes, brouwseltjes etc. (een soort klazien uut zalk)
lilly brr vervelend meis! zou er ook gek van worden! d8 wel meteen heb hier ook nog wel wat microgynon liggen hoor! hihi geef me je adres maar! 8) noujah ik ga naar bed morgen om 6 uur is het weer dag voor mij e vriendje lief heeft onverwachts nachtdienst