@funny: vertel hier gewoon al je dingen rondom je zwangerschap.. ik gun het je net als elk ander en denk dat iedereen hier zo over denkt! vind het wel leuk om te lezen.. @jo79: ik moet ook bij meisjeskleding kijken ipv babykleding.. danisha heeft met boven kleding 92 dus tja.. en idd voor meisjes is er meer keus.. mag ik even wat opbiechten : toen jullie zeiden dat het knap was dat ik nog niet had getest, begon ik ineens ook kriebels te krijgen dus heb vanmiddag stiekem getest omdat ik nieuwsgierig was maar ook omdat de test mij dan niet meer kan roepen en ik wel moet wachten voor ik weer kan testen uiteraard was ie negatief dus denk dat ik naar de volgende ronde ga maar er is natuurlijk nog hoop.. 4 dagen ervoor is vroeg en las net terug dat ik bij danisha met 2 dagen er voor een hele lichte had.. dus ik wacht nu rustig af
@ lauratje geeft niets hoor haha ook dit is erg begrijpelijk! (zal ik dan ook alvast testen?? check ook mijn man ff) oke ik heb ook stiekum al getest en als ik heeeeeeel goed kijk..... .... zie ik helemaal niets pfff oke ik was ook een beetje veel te vroeg. hihihi
@Funny, lekker vertellen hoor! @Lauraatje, ohoh! Sterkte met wachten weer! @Djezelf, nog ff geduld meiske
@Lily, gefeliciteerd met je bloedverlies....hahah, wat klinkt dat raar. Ik moet ook al bij maat 86/92 kijken.....het worden nu echte peuters, maar wel heerlijk. Ik vind het ook steeds leuker worden.
@djezelf: het wil niet zeggen dat we niet zwanger zijn maar je hoop is al wel grotendeels weg he? bij mij tenminste wel.. ik zie mezelf nu niet meer positief testen.. ik denk steeds: als ik zwanger ben dan had ik dat nu ook al wel gezien op de test.. maar zegt niks natuurlijK! weltrusten iedereen! ik moet morgen werken en daarna gaan we op visite dus ben er morgenavond pas weer
@lauraatje en djezelf, jullie testen gewoon allebei vet posi dit weekend! Dan doe ik het volgend weekend....hoop ik.
@ lauraatje; ja dat had ik precies zo; ik dacht ook äls ik zwanger was had ik in ieder geval wel een heel vaag streepje moeten zien". Maar moet eerlijk toe geven dat ik na een uurtje weer ging kijken of het niet gemist had, of dat er alsnog een streepje stond... Hahaha
Oh en had veertje een PBtje gestuurd, ze heeft nog geen internet vandaar dat we haar al een tijdje hier niet hadden gezien hier. maar vanaf volgende week wel weer, dus dan zullen we haar hier vast weer zien.
Lauraatje & djezelf Het ging zo goed met niet testen Maar geef de hoop nog niet op hoor... jullie hebben tenslotte te vroeg getest (en sorry laura zal je nooit meer vragen wanneer je gaat testen ) Snap jullie gevoel wel hoor, dan wil je eigenlijk iets van een inieminie lijntje zien en anders dag dag hoop.... Lilly: Zie je wel, IK WIST HET jij bent echt wel een lekker wijf Enne hoe ga je dit jaar dan met halloween? Patje: doe met je mee hoor dat volgend weekend testen Joehoe VELOBABE Zo ga nog ff shockdock kijken ale: gaat iets over extreme vergroeien door wratten BAH BAH maar moet gewoon kijken :-# :sick: En daarna hopelijk niet al te misselijk naar bed Welterusten meiden!
Is er nog iemand dagboek van een geisha aan het kijken? Had het boek gelezen en wilde de film dus wel erg graag zien. Maar.... nou ligt mijn ventje al op bed, die vond het een vreselijk stomme film...dus nu zit ik in mijn eentje nog beneden, dan is er ook niet zo veel meer aan!
Ik heb een stuk van die film gezien, wel een goeie filkm, daarna een klein stukje van die wratten gezien, en vlug de tv uitgezet voordat ik nachtmerries zou krijgen... 8) Ik begin een btje de zenuwen te krijgen voor maandag. Moet om 8uur daar zijn.. Vanacht ik geloof wel 10x naar de wc geweest. Gedroomt dat ik 8weken zwanger was... Ik ga zo spullen in en uitpakken, want we moeten morgen ochtend naar huis voor mijn feestje Trouwens ik weet niet over welke leeftijd het gaat qua kleertjes, maar Dayenne is bijna 9maanden en heeft mt 80/86 Ik heb een mini reusje geloof ik doeeeg!
@ Verena87; haha nee hoor, jonathan is ook super groot. zit precies tegen de bovengrens aan als hij gemeten word bij het CB. hij heeft nu maat 98. (en is 20 maanden.) de film was wel mooi idd, heel intressant om te zien hoe het in die wereld aan toe ging. Het boek vond ik nog indrukwekkender (is meestal zo) Dat van die wratten heb ik met succes gemist
Ik geniet er nog maar even van dat mijn mannetje maatje 74/80 heeft 8) Ach als ik die minie shirtjes enzo zie hangen kan ik me echt niet meer voorstellen dat hij best lang in maatje 50 heeft gezeten PIEPKLEIN! Gelukkig geen nare dromen over wratten gehad Maar jeetje wat was dat smerig, later in het programma kwamen er ook nog een paar andere mensen met EXTREME huidaandoeningen bij Van ééntje leek het gezicht wel half gesmolten :sick: Het is hier wel erg rustig deze ochtend.......... ik ga maar even in bad ik heb al dagen last van mijn pols, en sinds 2 dagen geleden kwam daar mijn schouder bij en nu ook nog mijn linker pols, weet niet wat het is maar het is een constant zeurende pijn pffff....
Zo daar ben ik weer.... Meiden jullie kletsen vandaag wat af zeg, heb er lang over gedaan om alles terug te lezen Wat is er aan de hand Ons clubje is uitgestorven en het heeft niets eens op de met uitsterven bedreigd lijst gestaan... Het is zo oneerlijk! We zijn zo plotseling heengegaan Moet toch iets hé!
Heey meiden, Hier even een kort berichtje van mij Heb even geen tijd om terug te lezen maar wou even laten weten dat alles hier goed gaat Zat net ff op pagina 1 terug te lezen van dit topic en de mensen die aan het begin zwanger zijn geraakt die zitten alweer bijna op het eind Nu wij nog allemaal maar dat komt vast en zeker goed
Hier ook nog iemand die wel een beetje meeleest maar vergeet te reageren.. shame on me! Hier gaat alles ook goed! Morgen voor 4 dagen met mannetje naar Dublin, heb er zin in! Maar zie er ook tegenop 4 dagen zonder Ruben.... Zit nu in ronde 2, ben na 55 (!) dagen ongesteld geworden... Kom vanaf vologfende week wel wat meer reageren!