hey meiden ik begin nu toch wel een beetje depri te worden! gister een test gedaan maar weer negatief en nog steeds geen ongi. en wat lees ik lilly eindelijk ongesteld, ik wil ook!
Hallo! Ik ben er ff niet en het is gelijk doods hiero Hier alles prima, bloed nog steeds Heb vanmorgen in record tempo geshopt met een vriendinnetje. Zo gaat het nou altijd. Als ik er niet naar op zoek ga dan is er opeens van alles! Dus 2 leuke truitjes, een hempie en nog een broek ook. Had nog een bon dus viel nog mee in de beurs ook Verder weinig nieuws onder de zon. Tis nu wachten tot we kunnen gaan klussen, ben vanmorgen al vergeten om te tempen dus of dat nog wat wordt..... Straks lekker naar buiten iig want het is zalig weer! @Veertje, leuk dat je er weer bent! @Leonietje, en ik was het na 43 dagen al zo zat en jij hebt 55 dagen moeten wachten! Jemig de pemig...... wat ga jij aanhouden? En ben je ook van plan te tempen of laat je het nog evne op zijn beloop? Blijft en mooie naam, Ruben
..............Hier alles prima, bloed nog steeds .............. goh dat hoor je ook niet vaak zeggen @ leonietje; mijn hemel 55 dagen heb het wel te doen met jullie hoor, zit ik al te zeuren dat ik niet eens even drie dagen kan wachten.pffff @mandi1: geld voor jou hetzelfde, wat vervelend zeg! nou we duimen voor je dat je snel of een positieve test in handen hebt of in ieder geval weer ongesteld word. Heb je al die middeltjes gelezen die Lilly wilde aan schaffen? haar lijf schrok daar zo van dat ze spontaan de kon verwelkomen @veertje; leuk je weer ff te zien hier! @zomaar; gatverdemme, zat net een bord opgebakken macaronie weg te werken toen ik jou berichtje las.. :sick:
Oh meisje ik begrijp helemaal hoe jij je voelt! Heb je de dokter al gebeld? Sorry als ik het al eerder heb gevraagd maar had je hiervoor al een cyclus of is dit je eerste cyclus na de pil? Hang in there! Het komt goed, echt waar! Maar wat ongelooflijk balen dat het al zo lang duurt voor je
sorry, ik zal er wel compleet over heen hebben gelezen MAar waar moet jij maandag heen? Hoop trouwens wel dat je droom uitkomt!
BOEHHHHHHHHHHHHH eindeluk vrij! he he! 4 dgn vrij! pff ik was er aan toe maar vandaag en morgen het huis even helemaal aan kant maken {psst hoop dat kyana dadelijk héél lang slaapt! Van het weekend p zaterdag een logeetje en zondags kermis! dus drukdrukdruk.... hier ok nog bloed.... ben benieuw wat deze maand gaat brengen....
@lilly, ik moet maandag naar de huisarts. Ik hoop aan de ene kan t ook dat het uitkomt. Maar ik ga er niet vanuit, anders is het een teleurstelling... 8) @anniek, geniet mar van je dagen vrij. wie wete kom ik je wel weer tegen bij de frituur
lekker is dat he ff vrij zijn! heerlijk verena hihi jah zaterdag gaan we fiete halendenk ik zondag hebben we kermis natuurlijk en dan geen friete hahaha maar wel jammer dat je je moppie niet bij je had {kyana heeft trouwens 86 ongveer}
Oh net 2 schilderijtjes gemaakt met mijn mannetje met vingerverf Vind ze heeeeeeeeeeel erg mooi geworden Wat ik alleen minder vond is dat het opruimen langer duurde dan het schilderen Noah zat HELEMAAL onder, hij is erg verkouden dus grijpt de hele dag naar zijn oren (gaan we maandag ook ff voor naar de HA) maar je kunt je dus waarschijnlijk wel voorstellen hoe mijn ventje eruit zag... OOOH zijn hele zijkant van zijn gezicht, oren en haren zaten helemaal onder Dus METEEN in bad, kom je beneden kijk je naar zijn stoeltje hahaha die was bruin maar nu egaal groenachtig van de dikke laag verf Maar heb wel 2 PRACHTIGE schilderijen 8)
haha wat leuk om dat te doen met je zoontje, als ik dat met noa zou doen zou alles hier onder zitten ook de meubels.
Nee die was bij mijn ouders... Maar dat komt nog wel goed. Ik ga lekker NIET naar de kermis hahaha Alhoewel een suikerspin is wel ontzettend jammie hoor... En oliebollen en... en.... en... Getverdemme nu heb ik weer honger...
@zomaar, hier net zo hoor! Ik had ook van die schilderijtjes, en idd het poetsen achteraf is een hele klus, maar wel o zo leuk he!
Lilly: Ja het is het zeker wel waard Maar de volgende keer zet ik of het bad vantevoren al klaar, of ik doe het als mijn man ook thuis is.... Wist ff zo snel niet waar ik die smeerpoets moest laten toen ik het bad vol liet lopen hihi! Ach weer wat geleerd 8) Mandy: Zijn stoeltje en mijn eetkamer tafel zaten ook helemaal onder hoor maar moet zeggen dat het allemaal uitstekend schoon te maken was... Toen Noah in bad zat was het ook meteen al zo'n beetje schoon! Wel zo fijn. Leuk hé Noa & Noah hihi. Hoop voor je dat je snel of ongi word of zwanger bent... Jij bent ook al een hele poos aan het wachten zeg! Hoe was dat toen je zwanger probeerde te raken bij Noa? Had je toen een goeie cyclus? djezelf: Jam jam macaroni Werd serieus gisteren bij het kijken ook echt misselijk en mijn nekharen... Brrrr Veertje: Vast wel maar dan wel het liefst zo snel mogelijk Leonietje: Dublin, leuk hoor! Ik denk ook niet dat ik zonder mijn kleine mannetje zou kunnen.... Verena: Geloof dat je 2 dingetjes door elkaar haalt Had namelijk een topic zitten lezen (geloof tienermoeders?) waar ik had gelezen dat je maandag naar de HA gaat... Maar geloof dat je dat hier idd nog niet had vertelt Maar nu wel! Anniek: Lekker, lekker ff vrij! En ook nog leuke dingen van plan hoor ik wel
Oooooh Verena: Las net dat je honger had, nu weer vergeetachtig.... zijn goede dingen hoor (als je zwanger bent uiteraard hihi)
nou ik had ook weer wat.. ben ik op het werk met de veronderstelling dat ik tot half 12 moet.. moest ik tot 16.00 kut daar ging me dagje uit nou ja.. het zit er gelukkig weer op! weer een hoop gelezen maar ben het weer kwijt.. heb ook enorme honger en we gaan zo lekker wat halen oh ja, nog 3 dagen.. heb zowat aldoor een opgeblazen buik.. veel meer dan ik normaal altijd heb maar door die negatieve test geloof ik er niet meer in ik wil zwanger zijn
Als ik zwanger zou zijn wel hoor, maar als ik niet zwanger ben ga ik een bezem eten geloof ik Ik ben onze voorroef (kun je zien als rommelhok) aan het opruimen leegmaken enzo. Kirjgen ws maandag al onze matroos aan boord Ik heb vandaag best al veel gedaan: Gestoft, gestofzuigt, gedweilt, beddenverschoont, badkamer gesopt, keuken gesopt, stuurhut uitgemest, auto van binnen gedaan, en nu dus de voorroef... Poets woede ofzo
@zomaar inderdaad grappig noah & noa! bij noa ben ik een jaar bezig geweest en klopte mijn cyclus redelijk ik ben wel eens 2 weken overtijd geweest maar nooit langer. @lauraatje zo kwam ik gister om 12 uur op het werk hoefde ik pas om 13.30 te beginnen ik ben toen maar gebleven. verena ik heb hier ook nog wel wat schoon te maken nu je toch bezig bent .
Oh meiden kom ff tieren hier hoor! @#*&@^#*# de eerste tekenen van de heb ik al weer gezien! Pffffff heb er nu echt ff de balen van!