wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Mejon ik hoop dat we snel een positieve test hebben.

Mirella, wij twijfelden helemaal niet over nr 2.
    Dat ik niet kan slapen, zie ik dan wel weer.
    Het zal wel heel zwaar worden, maar daar kan ik me nu nog niet druk om maken.
    Mn dochter is net 8 maanden.
    En wat anderen ervan vinden, denk ik al helemaal niet aan.
    Mensen hebben toch al zo snel een oordeel.

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Die darmen, heb ik ook steeds last van. Ik ben bezig met het dieet wat ik de Vriendin stond, maar kan me haast niet indenken dat het daaraan zou kunnen liggen. Ik heb manuele therapie voor mij rug (en moet daar dus op mijn buik liggen) en nu voelt het niet zo fijn meer als ik op mijn buik lig. Kan het me natuurlijk ook inbeelden... heb giga snoepzin, en dat terwijl ik zo goed bezig was om dat dieet netjes uit te voeren. En koffie drinken, weet dat het niet goed is. Maar kan het haast niet laten en helemaal de cappucino die we op het werk hebben, pffffff.

@Mejon, spannend he.. had je al eens getest of wil je echt wachten tot dinsdag? Ik denk dat ik er zaterdag maar weer een testje tegenaan gooi. Dan is mijn NOD bij een cyclus van 22 dagen en zit ik 3 dagen voor mijn NOD bij 25 dagen...

@Kitty, tsja, die zwangerschapstesten zijn toch wel een uitkomst, al weten sommige van ons dat we gewoon beter nog een paar dagen langer kunnen wachter met testen *fluit fluit* Hahha. Er schijnen ook testen te zijn (heb ik van horen zeggen) die al 6 dagen voor de NOD gebruikt zouden kunnen worden, heeft er iemand hier ervaring mee? Ik heb ze van Sensitest.nl (lekker goedkoop) en deze zouden 4 dagen voor NOD gebruikt kunnen worden. Heeft iemand misschien positieve ervaring met die van Sensitest?

@Veertje, hopelijk is jullie tv voor langere tijd uitgeschakeld en hebben jullie flink kunnen klussen! Ik zal voor je duimen!

Voor de rest van de meiden, succes, sterkte en wacht ze!

-x-

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoi allemaal,
    Nou het klussen is gelukt hoor :D nou maar hopen dat ik over 11 dagen een positievetest in handen heb, ik kan nu al niet meer wachten.
    Hebben jullie ook dat jullie elke maand bang zijn dat het weer niet gelukt is?

@mirelle28, wij zouden eigenlijk pas in mei dit jaar voor een 2de gaan maar omdat we Stijn zo leuk vonden spelen met zijn neefjes vonden het wel leuk als hij niet meer alleen zou zijn, tussen zijn neefjes zit namelijk ook maar 1,5 jaar ( dat gaan wij niet meer redden haha)
    Wij hebben zeker het over al die dingen gehad omdat we wel zeker wouden weten dat het echt wel financieel kan en dat het druk gaat worden enzo.
    Het voordeel is dat ik niet werk dus alle tijd voor de kids heb.

4. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ben ik ook weer even.

Niet veel bijzonders te melden. We klussen lekker door ;) . Heb gisteren een paar leuke broeken voor de zomer gekocht. Als ik dan niet zwanger ben kan ik ze lekker aan. Zo is er toch ook iets leuks aan (nog) niet zwanger zijn!

Mrirella, wij hebben voor een tweede niet gewikt en gewogen qua financieen of ruimte in huis. Dat lukt wel. Kan me wel voorstellen dat we dat bij een derde wel zullen doen. Moet wel zeggen dat daar waar ik eerst echt dacht dat 2 genoeg zou zijn, ik mezelf er op betrap dat ik best open sta voor een derde kindje. Maar eerst maar eens kijken of we nummer twee kunnen krijgen he ;)

Joki, spannend hoor! Ik moet wel zeggen dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Maar wie weet....!

Kitty, wat een pech tijdens je weekend.

Wij gaan vanavond gourmetten. Heb er zin in. Emme zal het ook best lekker vinden. Echt ongelooflijk, ze lust werkelijk waar alles. En kan ook echt gezellig aan tafel mee-eten. Wel makkelijk hoor.

Pim

5. queensan

queensan Actief lid

3 jan 2008
    154
    0
    0
    huismoeder en schoonmaakster
    groningen
    ik heb een vraagje

ik ben woensdag ongie geworden
    en nu is het vrijdag en nu is me ongie
    ook weer af gelopen
    heeft er nog meer meiden dat je ongie maar 2 dagen duurt?
    of is dit gewoon bijzonders

gr sandra

6. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ik had dat voor ik de pil nam (toen was ik 15) Moet zeggen: er waren heel wat meiden jaloers ;)

@pim: Mmmm, gourmet lekker! Ik zit op het werk tot 20u30 en mag een diepriesmaaltijd eten. Jakkes! En dan schrikt mn ervan dat je heel veel chips gaat vreten als je eenmaal thuiksomt!

Heb alvst de voorbije dagen de chips gelaten en mn vreetbuien vervangen door klusbuien :) Twas de moment en ventjelief was dolenthousist. Hij is deze week ook gestopt met roken. Zonder ik ernaar vroeg had hij er gewoon plots genoeg van. En dit dan na 33 jaar roken. Dat worden nog spannende tijden...

Allen een superleuk weekend. Ik ga suitekledij zoeken voor mn dochtertje! Veel leuker dan voor mezelf shoppen. Voor haar lijk ik altijd iets naar mn zin te vinden...

Liefs
    Kitty

7. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Sandra, ik zou het niet weten.
    Ik ben altijd 6 dagen..
    Je lichaam kan je idd goed voor de gek houden. (zoals pim dacht ik zei)
    Dat doet het bij mij wel geloof ik. Ik voel me weer goed en heb alleen nog hoofdpijn. Toch een griepje dan denk ik.
    Soms wou ik dat je even in je buik kon kijken, hihi..
    Dat zou een hoop onzekerheden weg nemen bij ons. :rolleyes:

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dat is wel een goeie zeg, even in je buik kijken hoever je ei is en wanneer het de juiste tijd is om te gaan klussen! Ik ben voor!

-x-

9. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik stem ook voor :D

10. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Haha, dat zou inderdaad erg makkelijk zijn. Vorige maand was ik er echt van overtuigd dat het raak was, gezien de symptomen. Toch ongesteld, je lichaam kan je echt mooi voor de gek houden.

Na een week alleen te zijn geweest, komt vandaag mijn mannetje weer terug uit het buitenland!

Iemand nog carnaval vieren? In ieder geval fijn weekend allemaal!

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Heb hier net de test gedaan, ben benieuwd, maar verwacht er maar niets van.

-x-
    Q.

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Helaas.. 1 streepje..

1 voordeel, nu kunnen we tenminste blijven oefenen zij manlief net tegen me, lief he!

13. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Maar het zegt toch nog helemaal niks? Ik zie dat je nod pas over 3 dagen is. Zou, als je dan nog niet ongi bent, nog een keer testen. Kan nog alle kanten op.

14. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Jeetje, wat schrijven jullie toch veel....
    Wel leuk dat het hier zo druk en gezellig is.
    Hier afgelopen zondag een positieve ovutest. Ben benieuwd of het wat wordt deze ronde.

15. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    @ joki: het zou wel kunnen hoor. met name die borsten herken ik van mijn eerste zwangerschap. ze waren veel voller bij mij to en mijn man zag opeens dat ik zwanger was en dat was net na de innesteling.

@ misQ dat is inderdaad wellicht een beetje vroeg om nu te testen. hopelijk is het toch raak.

ik ben ziek geweest van de week. erg darmklachten en overgeven en zo. wat heerlijk is het dan om weer beter te zijn. dus op naar het klussen, want wij gaan er weer voor!

of zou mijn cyclus nu anders zijn nu ik ziek ben geweest en 4 dagen niet heb gegeten?

16. veertje

veertje Fanatiek lid

@missq, jammer van je negatieve test, hopen dat hij over een paar dagen wel positief is.

@dorito, wat vervelend dat je zo ziek bent geweest, volgens mij heeft dat geen gevolgen voor je cycles.

17. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @missq, jammer joh. Misschien was je toch nog te vroeg.
    Hopelijk test je over een paar dagen wel posi.

@dortio, gelukkig ben je weer beter.
    Het heeft denk ik geen invloed op je cyclus.
    Veel plezier met klussen.

Hier geen nieuws, ga zo lekker op de bank hangen.
    Lekker idols kijken. Dan vroeg mn bedje in.
    Fijne avond allemaal.! :D

18. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hihi weer een test voor de nod! Wat doen we dat toch graag allemaal ;) Snap het 100% hoor! Geduld is maar mogelijk tot op een zekere hoogte.

Vandaag een hele dag opgetrokken met mn zus en haar zoontje van bijna drie. Myrthe(16m) amuseerde zich rot. Dan ga ik al snel dromen van hoe ze zal zijn als ze de grote zus zou worden. Echt super. Ze deelt alles en speelt erg graag. Ze is dan ook een gemakkelijk kind. Ze eet heel graag en bij hem moet je alles erin rammen. Dus meoten we uitkijken da ze zijn eten neit afnemt. Echt grappig!

Een leuke klusavond dames! Ik ga er alvast nog en keertje voor al ligt hij nu naast me te snurken op de zetel. Is ie lekker uitgerust!

Doei
    Kitty

19. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Wat is het hier stilletjes in het weekend...

Gisteren heeft manlief zich naar zn bed gesleurd om verder te slapen dus geen geklus.

Heb er geen idee van wanneer ik een eisprog heb. Op dat vlak is er nul komma nul communicatie met mn lichaam hoor! Vind ik wel spijtig. maar ja, temperaturen zit er met mijn werkschema ook al niet in.

Klussen en wachten, dat is al dat ik kan doen...

Om 16 u gaan werken pf, wat een korte zondag.

Liefs
    Kitty

20. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Kitty, het is zeker rustig hier.
    Zeker allemaal aan de klus of carnaval vieren.!
    haha... Wat vervelend dat je geen idee hebt van de eisprong.
    De hele maand maar klussen dan.! haha..
    Misschien kan je ovulatietesten gaan gebruiken.
    Dat geeft je in ieder geval wat meer zekerheid.

Werkse straks.

Deel Deze Pagina