Nieuwe lijst met actieve leden Anniek 1e Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke Djezelf Funny Jo79 Knuf Lauraatje- 1e Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 2 - NOD 29 sept Layla Lilly Mandy1 - 1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 Mystic sun Patje Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe Verena87 Wenneke20 Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 2 - NOD 5 okt. Test dagen: 29 sept - Lauraatje 5 okt - Zomaar
speciaal voor zomaar: ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig ik vind je aardig Het spijt me.. vergeef me.. ik kan het niet anders zeggen.. het valt niet uit te leggen.. het spijt me zo
Nieuwe lijst met actieve leden Anniek 1e Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke Djezelf Funny -1e Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 Knuf Lauraatje- 1e Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 2 - NOD 29 sept Layla Lilly Mandy1 - 1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 Mystic sun Patje Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe Verena87 Wenneke20 Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 2 - NOD 5 okt. Test dagen: 29 sept - Lauraatje 5 okt - Zomaar Vandaag weer een behoorlijke 'slechte' dag gehad maar het is al niet meer elke dag dus we gaan de goede kant op! Woensdag een nekplooimeting. Ben elke x weer een beetje nerveus als ik een echo krijg... Veertje, blij weer wat van je te horen? Hoe zijn de onderzoeken tot nu toe gegaan? Druk bezig met de voorbereidingen voor 3 okt.? Meiden wat weinig positieve testen de laatste tijd! Ik stuur jullie wat baby wishes van mij! Kom op hoor! Het gaat lukken! Fijne avond!
@funny - wat voor slechte dag had je dan en spannend zo'n nekplooimeting, moet dat of wil je dat.. sorry kan even de vraagteken niet vinden [niet lachen anniek]
Volgens mij mag het en moet het nooit maar het is bij ons wel medisch (krijg het dus vergoed).. een kindje met een hartafwijking (zoals Dylan) heeft een vergrote kans op een verdikte nekplooi. Al had dylan dat niet... het is maar een kansberekening! Vandaag weer erg misselijk, moe etc.... Handig he zo'n laptop! hihi. Ken het 'probleem'!
@funny: och heeft dylan een hartafwijking... in hoeverre kan hij er last van hebben dan... en tja die kwaaltjes moet je maar voor lief nemen helaas.. ik had er gelukkig weinig last van dus hopelijk volgende keer weer..
Nieuwe lijst met actieve leden Anniek 1e Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke Djezelf Funny -1e Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1e dochtertje 1 jaar - nu in ronde 1 - NOD dag rond 2 okt Knuf Lauraatje- 1e Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 2 - NOD 29 sept Layla Lilly Mandy1 - 1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 Mystic sun Patje Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe Verena87 Wenneke20 Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 2 - NOD 5 okt. Test dagen: 29 sept - Lauraatje 5 okt - Zomaar @Funny, oh, dat is dan inderdaad spannend woensdag, ik wist niet dat kindjes met een hartafwijking ook een verdikte nekplooi konden hebben.
Nieuwe lijst met actieve leden Anniek 1e Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke Djezelf Funny 1e Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1e dochtertje 1 jaar - nu in ronde 1 - NOD dag rond 2 okt Knuf Lauraatje- 1e Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 2 - NOD 29 sept Layla Lilly Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 Mystic sun Patje Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe Verena87 Wenneke20 Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 2 - NOD 5 okt. Test dagen: 29 sept - Lauraatje 5 okt - Zomaar
@Lauraatje: Ik vergeef je ik vergeef je ik vergeef je Ik vergeef je ik vergeef je ik vergeef je Ik vergeef je ik vergeef je ik vergeef je Ik vergeef je ik vergeef je ik vergeef je... Voor deze keer Maar euhhhhm waar blijven mijn bloemen? Enne je kunt toch ook de vraagteken van de smiley's gebruiken @Funny: Oh dat blijft altijd spannend hé die echo's! Ik ga lekker slapen, tot morgen en slaap lekker allemaal!
Goedemorgen! Ik ga straks naar Amersfoort, het een TinkerBell ochtend van m'n werk. Dylan gaat natuurlijk lekker mee dus heb er wel zin in! Jo79, wist ik ook niet hoor! Maar dat ik voor m'n eerste echo ging zeiden ze dat. Eigenlijk in dat opzicht een beetje 'overbodig' want dmv een punctie kunnen ze zien of het down heeft maar geen hartafwijking. Dat kunnen ze pas definitief vaststellen met 20 wk.... Vind ik dat je die 2 'afwijkingen' ook niet met elkaar kan vergelijken! lauraatje, Dylan heeft er nu geen last meer van (hij heeft een open hart operatie gehad toen hij 3 mnd oud was). We hebben een heerlijk druk en gezond jongetje maar dat scheelde niet veel. Die panieksituatie kunnen we nu voor zijn maar daar ga ik nu niet van uit hoor. Tja en die kwaaltjes horen er inderdaad (bij mij) gewoon bij! Ik ben al lang blij dat ik weer zwanger ben en over een paar wk ben ik het weer vergeten... Heb je al kenmerken van ?
Nieuwe lijst met actieve leden Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke - Djezelf -1ste Jonathan - 1.7 jaar - nu in ronde 6 - NOD ? Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 1 - NOD dag rond 2 okt Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Zwanger in ronde 2 Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 2 - NOD 29 sept Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in januari Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 - NOD ? Mystic sun - Patje- 1ste Femke 14 maand - nu in ronde 3 - NOD ? Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 1.1 jaar - nu in ronde ? - NOD ? Verena87- Wenneke20- Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 2 - NOD 5 okt. Test dagen: 29 sept - Lauraatje 5 okt - Zomaar Ik heb hem zover aangepast als dat kon (welliswaar met oude gegevens) dus graag even zelf aanpassen als er gegevens niet kloppen!
goedemorgen allemaal! ook ik ga naar amersfoort haha lekker naar de dierentuin met opa en oma! hier nog steeds geen ongi.
@zomaar: goh wat slim van jou.. en hier zijn je bloemen met liefde samengesteld @funny: thanx voor de uitleg. Dat zijn dan spannende tijden geweest! en nee geen tekenen maar ook niet van een zwangerschap. Ik voel nooit me ongi aankomen, ik word het gewoon haha @mandy: veel plezier vandaag! We gaan vandaag op visite even naar opa en oma. Dat vind danisha geweldig! Gaat de dag ook lekker snel voorbij en is het sneller morgen. Als je je eisprong dag eerder hebt gehad, kan je dan ook dag eerder ongi worden?
Goedemorgen allemaal! Ik denk het wel Lauraatje, wat ik heb begrepen is dat je altijd 10 dagen na je ei je ongi krijgt. Dus als ie een dag eerder was zou je iegenlijk vandaag al kunnen testen..... niet doen hoor! @Funnfy, das zeker spannend dan! MAar hopelijk is alles nu gewoon 'goed'. Ben er echt niet bij met mijn hoofd deze dagen, word een beetje moe van mezelf....... Maar mijn ongi is bijna over geloof ik, dus hopelijk kunnen we over een paar dagen beginnen met klussen Vind het wel spannend hoor
@lilly: nee dat gaat niet op.. want ik heb altijd een cyclus van 28 dagen en heb altijd op dag 14 een eisprong en wordt dan 14 dagen erna ongi.. dus ik ga nog niet testen hahahahaha ik zei wel dat ik niks voel maar heb nu ineens lichte krampjes dus wordt het vandaag of morgen wel.. maar daar had ik me al op ingesteld dus ga gewoon vrolijk naar de volgende ronde
@Lauraatje: Oh bedankt ze zijn erg mooi! En ook nog een vaas erbij ook! @Lilly: Oh is het je eerste keer meid, goh natuurlijk is het dan spannend! Heb je vorige keer bij ruben zelfinsiminatie gedaan dan? (dus... hihi leest net weg alsof je zegt dat je het klussen spannend gaat vinden ) flauw flauw flauw ik weet het hihi. @Mandy: Ho wacht ikke wil wel mee! Dierentuinen zijn altijd LEUK! Iedereen gaat dingen doen met de opa's en oma's snik snik Nou die van mij zijn al 4 weken weg en ze blijven nu nog één week in australie... Mis ze wel hoor, gewoon dat ff op de koffie met Noah! Maar ze zouden een leuk cadeuatje van daar meenemen voor de kleine man, dus dat maakt het een klein beetje goed hihi... ik ben benieuwd!
Had hem even geprobeerd aan te passen maar ja lukte niet helemaal Hier nog steeds geen ongi, had gisteren wel wat last van lichte krampjes aan de linkerkant onderbuik maar is nu alweer helemaal over.. Nog even afwachten dus maar...
Dag dames, ik heb jullie even verwaarloosd maar we hadden bezoek uit rotterdam dus geen tijd gehad en moest ook nog handballen vandaag. Nog 1 week wachten....spannend spannend. Ik geloof dat ik weer een schimmelinfectie heb....gggrrr dat is nu al de zoveelste keer, heb ik geen bruinverlies, heb ik dat weer. Nou ja, de HA toch maar weer even bellen want die jeuk in niet leuk. ( haha dat rijmt) Ik zal zo even de lijst aanpassen.
Nieuwe lijst met actieve leden Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke - Djezelf -1ste Jonathan - 1.7 jaar - nu in ronde 6 - NOD ? Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 1 - NOD dag rond 2 okt Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Zwanger in ronde 2 Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 2 - NOD 29 sept Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in januari Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 - NOD ? Mystic sun - Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - NOD 7 okt. Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 1.1 jaar - nu in ronde ? - NOD ? Verena87- Wenneke20- Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 2 - NOD 5 okt. Test dagen: 29 sept - Lauraatje 5 okt - Zomaar Ik heb hem zover aangepast als dat kon (welliswaar met oude gegevens) dus graag even zelf aanpassen als er gegevens niet kloppen!