Kan iemand mij ook op het lijstje aanpassen? Mystic Sun - 1e kindje dochter Anouk 8 jaar - 1e ronde - NOD 27 september.
Nieuwe lijst met actieve leden Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke - Djezelf -1ste Jonathan - 1.7 jaar - nu in ronde 6 - NOD ? Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 1 - NOD dag rond 2 okt Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Zwanger in ronde 2 Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 2 - NOD 29 sept Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in januari Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 - NOD ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - NOD 7 okt. Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 1.1 jaar - nu in ronde ? - NOD ? Verena87- Wenneke20- Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 2 - NOD 5 okt. Test dagen: 29 sept - Lauraatje 5 okt - Zomaar Zo mystic sun ik heb hem even aangepast voor je, je moet op quote drukken en dan de quotes weghalen...... En enventuele tekst wat eronder staat wat geschreven is door andere ( Hé Patje )
Ben weer terug... heb vanmiddag heerlijk even op bed gelegen. M'n man is met Dylan naar de kinderboerderij geweest. TinkerBell was zo leuk! Wel een beetje een meiden film met al die elfjes maar dat maakt Dylan niks uit! lauraatje, ik heb ook altijd m'n eisprong gehad rond de 14de dag. 14 dg na je eisprong word je ongesteld. Ik heb 10 mnd gedacht dat ik zwanger was dus ik kan je niet vertellen wat het verschil is, hihi. Mandy, heb je al overlegd met je HA? Duurt wel lang hoor, om gek van te worden!
Vandaag voor het eerst naar Ballorig geweest. We waren er om een uur of half 11 en er zat al een hele tafel aan het bier...nou ja, ieder zijn ding. Robin vond het wel heel leuk, vooral van dingen afglijden, hoe wilder, hoe beter. Na een uurtje of twee hadden we het wel weer gezien, toen begon het ook erg druk te worden en buiten ging het zonnetje lekker schijnen. Ik ga maar eens aan het eten beginnen.
Jo79, was je naar Ballorig in Zaandam? Er is ook een hele grote ballenbak etc in Hoorn. Vind die persoonlijk mooier en schoner! En ieder zijn ding maar vind Ballorig niet echt een plaats om je vol te gooien! Toch?
@Funny, ji bedoeld zeker Hokus Pokus? Moet ik ook nog steeds een keer heen......Iemand zin om mee te gaan? Heb weinig vrienden met kleine kinderen, dus leek me wel leuk...... @Zomaar, , ja je hoort zoveel verschillende verhalen over de 1e keer Ben benieuwd of we gelijk de G-spot zullen vinden en zo @mystic sun, wanneer ga je weer testen? @Patje, he bah Kun je daar geen zalfje voor krijgen bij de dokter? En misschien anders eens kijken voor een dieet of zo? Heb wel eens gehoord dat sommige mensen schimmelinfecties kunnen krijgen van bepaals voedsel, maar weet zo 1,2,3 niet meer welk voedsel (zuivel klinkt logisch maar weet niet zeker). Hier leuke dag in de stad. Het was koopzondag maar er was ook paaardemarkt. Ruben was helemaal gek met een shetlander. Hij ging gewoon erbij op de grond zitten en knuffelen met de pony. Neus tegen zijn gezicht etc. Hij vond het echt geweldig! (Mama moest bijna traantje wegpinken....ben extra emo momenteel vanwege wat prive dingetjes, maar het was ook zo'n mooi gezicht. Zelfd de boer die erbij stond was onder indruk en toen mosch hij er zelfs ff bovenop zitten. Ikke ben erg trotse mama ).
Nee, ik was in Houten. Tja, die bierdrinkers daar zo vroeg op de dag vond ik ook wat vreemd . Ik had het in ieder geval niet zo verwacht op zo'n plaats. Houten is wel een donker gebouw, ze mogen wel wat aan de verlichting doen. Maar goed, voor een keertje. Wie weet ga ik van de winter nog wel een keer op een regenachtige, doordeweekse dag, want ze vond het wel leuk daar.
Tja als het wat dichterbij was was ik zo een keertje mee gegaan ( en als Noahtje ietsje ouder was)... @Lilly: Maar jij kan toch toveren? Jij bent niet voor niets en heks toch Kun je die G spot toch ook wel vinden Anders roep je gewoon net als Dora op tv heel hard om de KAART die weet de weg altijd hihi Op de kaart op de kaart op de kaart (nu zit dat liedje in mijn hoofd... fijn hihi) @Jo: Snap je toch niet hé, was het bier daar in de aanbieding of zo? Of euhhh misschien was het happy hour? Dus.... Stelletje gekken! Eigenlijk zouden ze in dat soort gelegenheden niet eens alcohol moeten verkopen! Ik ben vandaag de eendjes weer eens wezen voeren, stukje gewandeld en even naar de speeltuin geweest! Nog lekker ff genieten van dit weertje! Voor de rest GRRRR het huis schoongemaakt........ Maarja het is wel weer helemaal spik en span. Vanavond komen mijn broer en schoonzus op visite! Iedereen een fijne avond!
@JO, heb ff gespiekt in je album. Wat een onwijs lieve pup hebben jullie! Is het een flatcoat? Echt een schatje in ieder geval!
Ja dat heb je goed gezien, het is inderdaad een flatcoat, ondertussen is ze alweer een half jaar en lekker aan het puberen. Zal eens wat nieuwe foto's in mijn album zetten. Gelijk even bij jou gekeken, dat is zeker een labrador? Lief! Ik krijg nog wel eens opmerkingen van 'ah, dat is zeker een langharige labrador' of een zwarte golden retriever !
Kleine mannetje ligt heerlijk in bed en bij mij zal het ook niet lang duren! Heerlijk! Eerst Gooische Vrouwen kijken en dan lekker naar bed. M'n man is ook weer thuis en die komt de laatste tijd echt wat te kort (tja, het klussen moet echt weer 'lekker spontaan' worden en aangezien ik me nog steeds niet zo lekker voel is m'n zin ook niet erg veel... ). Lilly, ga wel een x mee hoor maar dan wel pas over een paar wk. Moet me eerst iets beter voelen! Volgens mij heet het inderdaad Hokus Pokus. Ziet er echt heel gezellig en leuk uit! zomaar, eendjes eten geven blijft leuk! Wij wonen aan het water en onze steiger is een eendenparadijs omdat Dylan zeker 1x per dag ons (verse) brood moet geven! Ze eten zelfs uit z'n hand, al vind hij dat wel een beetje eng!
@zomaar: wou dat ik ook "even" op de koffie woon maar helaas woont mijn vader een uur rijden en mijn moeder 2 uur rijden verderop.. @mystic sun: spannend zeg, wanneer ga je weer testen? @jo79: wat leuk dat hij ballorig leuk vond, ik wist het wel haha @lilly: was graag mee gegaan maar helaas te ver voor mij Het was gezellig bij opa en oma. Lekker naar de stad gweest. Er was een soort draaimolen en ik had haar erin gezet omdat ik weet dat ze het van de kermis geweldig vond. Maar was niet zo goed plan want toen die ging begon ze te huilen haha.. opa haar er maar uit gehaald.. denk dat ze alleen nog wat te eng vond. Vorig keer was er altijd een neefje bij...
Hier ook geen opa's en oma's in de buurt. Is soms wel eens jammer ja, maar gelukkig heb ik mijn oppaskindjes, vriendinnen en honden, dus ik hoef me over het algemeen niet te vervelen @Funny, gezellig! @JO, ja idd een lab, en die opmerkingen ken ik ook hoor Een zwarte golden retreiver Zij is nu 3 jaar maar we hebben ook nog een pup (vuilnisbakkie uit spanje) van 9 maanden. En dat is nog een echte stuiterbal
Goedemorgen dames @Lilly en Lauraatje: Ik ga deze aankomende vrijdagmorgen weer testen. Nog steeds geen ongi, wel aan 1 kant van mijn onderbuik/lies wat krampjes de afgelopen dagen gehad maar dat was geen gevoel van een aankomende ongi, misschien een verlate innesteling? Verder best veel wittig slijmverlies, meer als anders. I hope so We wachten hier nog even rustig af.
Goedemorgen, nou, hier wel weer eentje ongi, maar misschien wel handig, zo weet ik eens hoelang mijn cyclus ongeveer duurt. Was dit keer 27 dagen, maar volgens mij kan het wat variëren met een dagje of twee, drie langer. Nooit bijgehouden, maar weet altijd dat het begin van de maand moet zijn ofzo. Op naar ronde twee. Zou ook wel heel snel zijn in ronde 1. @Mystic Sun, spannend, ik hoop dat je vrijdag positief test en de rest die gaat testen natuurlijk ook!