wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. River

River Lid

26 sep 2008
    16
    0
    0
    Het is inderdaad wel lekker om te weten hoe je cyclus is, die van mij is nog niet echt zoals het moet zijn en dat maakt uitrekenen wel lastig. Ik ga nu op gevoel en dan zou gisteren de dag zijn ;) Nog even twee weekjes wachten, we zijn nu 9 maanden bezig met miskraam dus ik ben er klaar voor :D

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    LAURAATJE! Hoe is het daar?

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    LAURA!!!! WAKKER WORDEN!!!!

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Vanmorgen naar het CB geweest, en alles oke!

Hij is wat aan de slanke kant voor zijn lengte maar dat wist ik al.
    Hij eet ontzettend goed dus het hoort gewoon bij hem en hij loopt ook al sinds 11 maanden en het is ook absoluut geen stilzitter dus.....

FF uit mijn hoofd is hij 83,5 cm lang en weegt ongeveer 11,4 kg.

5. Niet meer actief

HIER BEN IK :D :D

samen met mijn ongi :rolleyes:

maar ik bekijk het positief, danisha is dan straks sowieso maand ouder en werk weer een maand langer op men nieuwe werk :)

Op naar ronde 3 8)

@lilly: nou ziet er toch goed uit en als ie het verder goed doet dan is het prima toch ;)

6. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Tot nu toe nog negatief getest maar nog geen enkele tekenen van een naderende ongi :(
    Wel wat krampjes gehad 3 dagen maar is helemaal over, en ineens ergveel dikke witte afscheiding sinds gisteren, echt klodders, vies hahahaha, snap er nu helemaal niets meer van.
    Heb ik dan toch mijn ei gemist met de ovutesten en is ie later gekomen en was dit dan pas de innesteling? :confused:
    I HOPE SO !
    Mijn tepels zijn ook ineens wat gevoelig aan het worden sinds vanmorgen en ook komen er meer blauwe aders rond mijn (.) (.) :rolleyes:

Deze vrijdag ga ik weer een poging wagen met testen, durf niet zo best meer aangezien ik al een paar negatief heb gehad de afgelopen dagen...
    Als idd mijn ei later was dan test ik ook pas later positief (eind deze week, begin volgende week?)

Ik blijf duimen anders laat die :evil: :evil: :evil: eindelijk maar eens komen...dan kunnen ook wij verder.

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorge

hier rustig ben zo moe maar ja

verder morge gesprek met de gyn

voor de nieuwschierige op niels site staan nieuwe foto s

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @wenneke: denk dat er iets niet klopt bij je banner want er staat : Not born yet hihi denk dat je per ongeluk een verkeerde datum in hebt getypt :)

@Lauraatje: Jij hebt ook een lekker regelmatige cyclus hé? Jammer van je ongi! Maar hop we gaan gewoon weer door met zijn allen 8)

@Lilly: Naar mijn idee ook niets mis mee, en ik vind het ook altijd het belangrijkste hoe je kind het doet en heo het eet etc etc. 11mnd lopen... Mag mijn mannetje op gaan schieten, hij doet alles al alleen laat hij de tafel banken etc nog niet los en ik denk dat dat ook nog wel ff gaat duren .

@Jo: Jammer (was wel heeeel mooi geweest ;) ) Succes de volgende ronde.

Nou net terug van de HA Noah heeft geen ooronsteking dus dat is mooi :) Hij vind het blijkbaar gewoon erg leuk om aan zijn oren te zitten hihi.
    En mijn pols is waarschijnlijk een peesonsteking :( Nou daar hebben we wat aan.....

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hey meiden,

Tijdje niks van me laten horen. Heb het erg druk gehad en ben ook niet fit geweest.

Helaas hier 6dagen na NOD nogsteeds negatieve testen in me handen gehad. Ik ga vanmiddag maar eens die van de kruidvat halen, ben benieuwd. Mijn hoop word met de dag minder :(

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    zomaar
    Keano heeft nu maatje 74/80
    welke vingerverf heb je en is het niet erg als je manneke dat in zijn mondje krijgt dan?
    over je pols, heb je cts? carpaal tunnel syndroom? nee dus een peesontsteking, rustig aandoen dus...

verena
    hoe was het bij de huisarts?

djezelf
    BALEN, GRR.

lauraatje
    3x is scheepsrecht

mystic sun
    duimen, duimen, duimen

alieke
    keep the faith!

lilly en de anderen
    een positieve test? mijn temp blijft 37.
    wat betekent dat ook alweer?

wie wil de lijst aanvullen.
    ronde 2 (eigenlijk de eerste echte ronde maar goed)

@Patje
    HOE ZAT DAT NOU MET DE TEMP NA DE EISPRONG?

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nieuwe lijst met actieve leden

Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt
    Alieke -
    Djezelf -1ste Jonathan - 1.7 jaar - nu in ronde 6 - NOD ?
    Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10
    Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 1 - NOD dag rond 2 okt
    Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Zwanger in ronde 2
    Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 2 - NOD 29 sept
    Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in januari
    Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ?
    Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 - NOD ?
    Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september.
    Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - NOD 7 okt.
    Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee
    Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 2 - NOD ?
    Verena87-
    Wenneke20-
    Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 2 - NOD 5 okt.

Test dagen:

29 sept - Lauraatje
    5 okt - Zomaar

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Velobabe: Heb hem aangepast hoor :) (ook ff de leeftijd van je kleine vent!) Het merk van de vingerverf is SES, ze hadden keuze uit 2 soorten deze (wat duurdere) en een onbekend merk... Deze kun je uit kleding wassen in de meeste gevallen en is goedgekeurd etc, en die andere niet daarom heb ik deze ook gekozen. Als ik Noah een tutje in zijn mond geef gaat hij niet met zijn handjes richting zijn mond dus dat was hier geen probleem :) (dat trucje werkt hier altijd hihi) Alleen zijn haren/oren en zijkant van zijn gezicht zaten helemaal onder, maar dat is in bad en hopla klaar :p . En mijn pols tja hij adviseerde om een brace te gaan dragen :( vind ik niet erg handig met zo'n klein ventje, en ontstekking remmende pijnstillers te slikken :( NOPE vind ik geen fijn idee bij een eventuele zwangerschap... En verder zo veel mogelijk rust te nemen en mijn in mijn dagelijkse activiteiten te snijden :( Hmmmm wie doet het dan.... (O ja of fysio... pfff ga al niet voor mijn rug dus laat staan voor een pols hihi) Ik had wel verwacht dat hij een smeerseltje zou hebben of zo maar helaas :( ach we zingen het wel weer uit.

@lauraatje: Jij moet ook nog ff de lijst aanpassen, vond het trouwens zo super handig dat je hem op alfabetische volgorde had gezet :)

@Alieke: Pffff nog steeds geen nieuws dus....

13. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    he meiden;

druk weekend gehad, mijn zus en zwager gingen verhuizen dus ben daar het hele weekend aan de klus (huh :( ) geweest.

@lilly; ik wil ook wel mee hoor naar ballorig. Is Hoorn voor jou het dichtste bij? (is dit wel nederlands?) Het is voor mij nog wel een stukkie rijden.

Misschien leuk om ff te zien waar iedereen woont. Ik woon zelf net buiten Schagen. (of staat dat ook in mijn profiel.. :(: kijk zo wel ff :) )

Oh en jouw hond lijkt sprekend om die van mij, moest echt ff 2 keer kijken. Het was de bank waardoor ik wistr dat het de mijnes niet was...dussss :rolleyes:

@alieke; he wat balen voor je! hoop dat je je ook weer wat beter voelt.

@mystic sun; vervelend he die onzekerheid! hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid hebt!

Mijn ongesteldheid heeft niet doorgezet (tot nu toe) heel vreemd, had af en toe wat oud bloed op mijn tampon (soory voor het ranzige verhaal hoor!) en een nog kleiner beetje rood bloed. Nu al sinds gisteravond niets meer. Ik wil niet weer gaan hopen maar merk dat ik het toch doe. pffff

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Heb het even opgezocht... voor mij zou het maar 157 km enkele reis zijn, duurt ook maar ruim anderhalf uur 8) Niet echt om de hoek dus :)

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden ik moest weer aardig wat bij lezen en weet niet eens meer waar ik op wou reageren.
    lilly wat een scheetjes die honden van jou! hier willen wij in de toekomst zeker weer een hond.
    ik ben nog steeds niet ongesteld om gek van te worden zeg. vanmorgen vergeten mijn wekker te zetten dus ik was te laat voor de HA we hebben wel een test gedaan maar die was weer negatief.

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nou, ik woon in Hoorn.....
    Hokus Pokus is voor mij met de fiets te doen (maar evengoed dus nog niet geweest :oops: ) en aangezien ik geen auto rijd :oops: :oops: ;)

Maar goed het word dus hoog tijd dat wij eens een keertje heen gaan, het liefste door de week, want en het klinkt misschien wat knullig, ik kan niet zo heel goed tegen drukte :rolleyes:

@Lauraatje, jammer meis, op naar de volgende ronde!

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nu klopt het wel hahahah

18. Niet meer actief

@lilly: voor mij zou het 146 km zijn haha

@zomaar: waar woon jij dan? en ja handig het alfabetisch.. en fijn dat ie geen oorontsteking heeft! En jij een peesontsteking? veel last van?

@mandy: nog steeds in onzekerheid.. lijkt me echt irritant!

zal ook even de lijst aanpassen

19. Niet meer actief

Nieuwe lijst met actieve leden

Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt
    Alieke -
    Djezelf -1ste Jonathan - 1.7 jaar - nu in ronde 6 - NOD ?
    Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10
    Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 1 - NOD dag rond 2 okt
    Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Zwanger in ronde 2
    Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt
    Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in januari
    Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ?
    Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 - NOD ?
    Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september.
    Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - NOD 7 okt.
    Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee
    Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 2 - NOD ?
    Verena87-
    Wenneke20-
    Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 2 - NOD 5 okt.

Test dagen:

5 okt - Zomaar
    27 okt - Lauraatje

Mischien wel leuk als iedereen neer zet wanneer je van plan bent te testen ;)

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.087
    3.870
    113
    @Zomaar, Robin vindt het ook gewoon lekker om in haar oren te boren, was daar ook eens voor naar de huisarts geweest, het kan ook zijn dat hun oorsmeer wat kriebelt kreeg ik te horen, maar was geen ontsteking.
    Sterkte met je pols!

@Lilly, ja, eigenlijk wou ik vandaag naar ballorig, want ik zit nu toch zonder werk en mijn man werkt normaal op maandag thuis, maar we waren vergeten dat hij vandaag buiten de deur een afspraak had, dus waren we gisteren maar vroeg gegaan, een half uurtje na openingstijd. En rond een uur of half 1 weer weg, toen werd het erg druk en werden we al een lichtelijk gestoord van die gilkinderen (haha, klinkt echt als een kindervriend hè?).

Deel Deze Pagina