Nieuwe lijst met actieve leden Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke - Djezelf -1ste Jonathan - 1.7 jaar - nu in ronde 6 - NOD 28 sept Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 1 - NOD dag rond 2 okt Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Zwanger in ronde 2 Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in januari Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 - NOD ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - NOD 7 okt. Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 2 - NOD ? Verena87- Wenneke20- Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 2 - NOD 5 okt. Test dagen: 30 sept - Djezelf 5 okt - Zomaar 27 okt - Lauraatje Heb mezelf ook maar even bij testlijst gezet, want als ik nou morgen weer neits heb, dan ga ik toch maar een testje doen
Djezelf: Spannend hoor! Hoop dat je daarna je naam mag veranderen in het roze! @Jo: Noah zit (nu nog gelukkig ) aan zijn oorschelpjes hij klapt ze een beetje dubbel drukt er met 2 handjes op en lacht dan een beetje van ben ikke niet grappig hihi. Maarja omdat je altijd leest dat de eerste tekenen van ooronsteking het aan de oren zitten is kun je maar beter zeker van zijn hé! @Lauraatje: Ik woon in Nijmegen ver van jullie vandaan zie ik al wel ... Tja en mijn pols dat is de hele dag door zo'n zeurderige pijn erg vervelend, word er soms ook gewoon een beetje chagi van @Lilly: Niet knullig hoor, ik heb het ook liever rustig(er) dan druk! @Wenneke: Dat is beter
Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke - Djezelf -1ste Jonathan - 1.7 jaar - nu in ronde 6 - NOD 28 sept Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 1 - NOD dag rond 2 okt Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Zwanger in ronde 2 Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in januari Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 - NOD ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - NOD 7 okt. Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 2 - NOD ? Verena87- Wenneke20- Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 2 - NOD 5 okt. Test dagen: 30 sept - Djezelf 5 okt - Zomaar 27 okt - Lauraatje 4 okt - Mystic Sun Ik heb mezelf ook bij het testen neergezet, ik test op 4 oktober
Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke - Djezelf -1ste Jonathan - 1.7 jaar - nu in ronde 6 - NOD 28 sept Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 1 - NOD dag rond 2 okt Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Zwanger in ronde 2 Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in januari Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 - NOD ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - NOD 7 okt. Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 2 - NOD ? Verena87- Wenneke20- Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 2 - NOD 5 okt. Test dagen: 30 sept - Djezelf 4 okt - Mystic Sun 5 okt - Zomaar 27 okt - Lauraatje @mystic sun: heb je even verplaatst hoor zo zie je precies wanneer iemand gaat testen anders moet je alle datums bij langs..
hey meiden...ik post neit zo heel veel maar ik lees julloe reacties wel hoor... ik heb vendaag gebelt naar de Ha omdat mijn ongie van woensdag een beetje raar was...ik had meer oud bloed en het duurde maar 4 dagen terwijl het meestal 6 dagen duurt bij mij... het komt door de pil dat mijn lichaam van slag is en dat ik meot wachten tot de volgende menstruatie... verder alles goed met jullie.. spannend voor de meiden die moeten testen en veel pelzier met jullie zwanger schap voor de meiden die zwanger zijn...
Hi meiden! Ik woon in Oostzaan (naast Zaandam) dus Hoorn is niet super ver weg. Heb 12 jr in Enkhuizen gewoond dus die omgeving is wel bekent . Lilly, wat een schattige hondjes! Wij hebben vissen en buiten 2 konijntjes. M'n man is allergisch dus andere huisdieren zitten er helaas niet in . Dylan is altijd onder het gemiddelde geweest (maat 92/98 als je ruim 2,5 bent is niet echt groot!). Maar hij eet als een beer en is lekker actief dus maak me niet druk! Succes meiden met testen deze week , het wordt tijd voor positieve testen hoor! Jammer Lauraatje, op naar volgende ronde!
Hallo allemaal, het wordt weer spannend voor sommige dames zie ik. Bij mij is het denk ik weer game over want ik heb alweer bruinverlies sinds gister dus ik ga morgen de HA maar bellen want wordt er een beetje gek van. En ook gek van de jeuk, dus ie gelijk daar ff naar kijken. Ik zal eens kijken hoever hoorn voor mij is, maar denk dat dat aardig wat km zijn. Ik moet de dame naar bed brengen, dus tot later...
Ooooh Patje... pff alweer Ik zou idd ook ff bij de dokter aan de bel trekken! Ik ben het er helemaal mee eens dat er meer dames zwanger moeten worden... kijk nou naar ons lijstje maar 2 roze Lauraatje: ooooh op dierendag! Als dat geen geluk gaat brengen Ben nu verdacht weinig bezig met ben ik zwanger of niet... Denk dat ik toch de hoop al op heb gegeven omdat het klussen deze maand... :-# :-$ [-( nou... het is te triest voor woorden dus ik zeg er niks over! Maar het zaad zou wel ECHTE SUPER ZAAD moeten zijn om ZO lang te overleven Pfffff best frustie eigenlijk Enne waarom woont iedereen zo ver weg?
ik dacht dat ik alles gelezen had maar heb toch iets gemist denk ik, wat is er met hoorn? @lilly ik vind jou zoon niet eens zo heel licht hoor noa is even oud en nu 9,5 kilo.
@zomaar: was het maar zo.. nee ik test pas 27 okt. mystic sun gaat op 4 okt testen.. maar is toch beter dat je er eigenlijk al vanuit gaat dat het deze maand niks wordt, dan kan het alleen maar meevallen ja! @mandy; Dat ging over lilly, die wou wel met iemand naar ballorig in hoorn maar niemand woont in de buurt haha en noa 9,5 kilo? hihi danisha is al 14,3 kilo
Lauraatje: Oh ja Sorry dat is ook zo... anders zou jou 3de cyclus sneller gaan dan de laatste dagen van mijn 2de Alhoewel ik bruin haar heb zeg ik nu: Oeps blond
ok dat is voor mij ook een uur rijden. ik dacht even dat er een meeting was en ik iets gemist had haha.
@funny, we hebben half okt weer een afspraak en dan horen we hopelijk meer. Heel erg veel succes woensdag. @lauraatje, zonde zeg, hopen maar dat het de volgende ronde wel raak is. @Mystic sun, spannend hoor, ik ga voor je duimen dat de test vrijdag positief is. @Alieke, wanneer ga je de kruidvat test doen? ik hoop voor je dat hij positief is. @djezelf, het is niet zo gek dat je toch gaat hopen, denk dat iedereen dat wel heeft. @mandy, pff 22 dagen overtijd, hoe hou je het vol? ( ik weet het je hebt geen keus) Nou heb ff 5 pagina's terug gelezen. Vanaf morgen heb ik weer eigen internet Gisteren mijn vrijgezellefeestje gehad, echt helemaal geweldig, lekker met een paar meiden wezen bowlen en eten Zit vandaag op dag 20 van mijn cycles en heb een beetje bloedverlies, heb geen idee wat dat nu weer is, zal toch niet ongesteld gaan worden want dat is een beetje vroeg. Heb het deze week nog erg druk ivm het trouwen maar volgende week ben ik weer helemaal van de partij. Groetjes
@veertje: mischien innestelingsbloeding? duurt niet lang meer voor je gaat trouwen.. al zenuwachtig? weet nog goed hoe ik me voelde haha
Nee ben nog niet zenuwachtig, heb ik het nog een beetje te druk voor haha Komt donderdag denk ik wel als ik mijn jurk ga halen Ik weet niet wat het bloed is, vanmiddag dacht ik nog dat ik zwanger was maar dat lijkt me erg sterk. Heb momenteel veel last van mijn borsten maar dat kan zoveel betekenen.
Ik ben een beetje gaar vandaag en kan het nu ook ff niet meer volgen allemaal Maarre morgen ben ik er weer @Funny, mijn man komt uit zaandijk en wij hebben er ook 8 jaar samengewoond, dus ken het daar ook wel een beetj Is idd niet zo heel ver, binnen 30 minuten moet zeker lukken. Misschien is het een idee dat iedereen die wel mee zou willen naar Hokus Pokus mij even PB stuurt? Al is het maar 1 persoon lijkt me al leuk. En als niemand wil ook goed hoor, als je het spannend vind of zo...
goedenmorgen allemaal snel zwanger worden hahahah dalijk om 11uur me gesprek met de gyn fijne dag meiden