Hier nog steeds hetzelfde, geen ongi en negatieve testen Heb de huisarts net gebeld en mag aankomende maandag langskomen als ik nog niet ongi ben voor een bloedtest indien ik dan nog geen positieve test in handen heb. Dus dit wordt een hele spannende week voor ons
hier even een kort berichtje van mij: Gisteren ben ik bij de huisarts geweest. Ik moet volgende week bloeprikken(hewb ik gisteren geen tijd voor gehad) en dan word er op die manier een test gedaan. is die ook negatief, krijg ik menstruatie opwekkers... Ik ben behoorlijk verkouden nbu. Dayenne ook..
@mystic sun & verena: fijn dat er snel duidelijkheid zal komen bij jullie. Weet je eindelijk waar je aan toe bent.
@ Wenneke, hoe ging het gesprek? @Verena, fijn dat er eens wat schot in de zaak komt nu. Ik ben alweer ziek, twee weken geleden ook al. Buikgriep ofzo, mijn man ook, dus we zijn vandaag allebei thuis. De halve nacht liggen rillen en zweten in bed, lekker stel zo! Maar het heerst geloof ik.
ik mag gewoon zwanger worde en dan naaar de vk hy stuurt een brief erheen da we 2e willen en als er ook maar iets is kom ik weer onder zijn controle en blijf dat dan ook
@veertje spannend hoor je bruiloft! @lilly ik was graag mee gegaan maar het is mij te ver rijden. @wenneke succes bij de gyn. @verena vervelend he die negatieve testen ik hoop dat de bloedtest wel posi is. @all ik ben gelukkig bijna van mijn verkoudheid af zeg! ben nog niet ongi moet echt eens naar de huisarts maar ben zo laks daarmee. ik denk oo steeds de ongi komt wel wacht maar even.
Heb nog ff niks terug gelzen hoor, maar mijn hoofd staat er niet echt naar nu. Gister hebben we de urn van paps opgehaald en ben nu net naar de HA geweest omdat ik dus alweer last heb van bruinverlies. DE HA dacht dat het misschien een hormonale afwijking is en dat ik daarom ook niet zwanger raak. ( ben net een paar maand bezig, maar goed....) Ik heb een verwijzing naar de gyn. en moet daar 7 nov naartoe. Heb ff geen puf om op iedereen te reageren....sorry, maar zit ff niet zo lekker in mijn velletje.
Ik had vanmorgen een afspraak gemaakt met de assistente voor bloedprikken voor aankomende maandag en nu belde de huisarts me persoonlijk net zelf op om te zeggen dat ik deze vrijdagochtend al terecht kan bij hem SUPER ! Hopelijk krijgen we dan ook meer duidelijkheid Ik zou dan 7 dagen overtijd zijn (als ik in de tussentijd niet ongi wordt of een positieve test heb ) Vind het nu allemaal wel erg spannend ...
@Patje Kop op, het zonnetje gaat wel weer schijnen. Ik heb slecht nieuws. Na mijn ei was mijn temp gestegen en al een paar dagen 37. We dachten al zou het raak zijn? Moest vaak plassen zeg. Ga ik vanochtend en ben ik ineens al ongi... Dacht dat ik pas ca. 3 oktober ongi zou worden... IK BAAL nou ja op naar ronde 3
@wenneke: Goed nieuws dus! @Velobabe: Pfff dat is dus heel rauw op je dak komen vallen Goede hoop hebben en dan ineens een verassing krijgen die je absoluut niet wil! Niet leuk... Hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt! @Mystic sun: Fijn dat je nu weet dat er een eind gaat komen aan de onzekerheid! Hoop dat het goed nieuws gaat worden, kan ons clubje wel gebruiken! @Patje: Gewoon even lekker rustig an doen en doen wat je wil... Het is ook geen moetje om terug te lezen, gewoon een berichtje plaatsen omdat je dat wil is toch ook prima! Sterkte meid! @Veertje: Wauw dat duurt niet lang meer Wens je alvast een hele hele mooie onvergetelijke dag toe! @Mandy: Wat een geduld heb jij zeg! @Jo: Beterschap! @Verena: Binnekort weet jij dus ook meer! Duim duim duim Ik voel niks nakkes nada, maar ben er ook niet mee bezig dat scheelt... WAAR BLIJVEN DE GOEIE BERICHTEN? Ik wil posi testen zien!
Dank je wel. Mijn arme jongen is helemaal bont en blauw Hij is afgelopen vrijdag van de glijbaan afgevallen en daardoor is zijn ene helft van zijn hoofd een schaafwond en zitten 2 dikke blauwe bulten op en net viel hij recht op zijn gezicht en nu heeft hij ook nog een dikke lip en een dikke neus, mijn arme jongen. ik hoop dat hij de komende dagen niet nog meer valt want anders zit hij er vrijdag nog erger onder als dat hij nu al zit.
Thanks meiden! Ik zit gewoon ff in een dipje, nog niet eens zozeer om het nog niet zwanger zijn, maar gewoon alles bij elkaar.iK merkte het zondag bij de handbal al, ik trok alles heel erg aan als ze ook maar iets tegen me zeiden als ik iets verkeerd deed, en dat is niks voor mij. @velobabe, Wat balen van je ongi, de volgende ronde moet gewoon voor ons worden. Hoe was je temp vanmorgen, ook nog hoog? Heb je je kaartje? Ben wel benieuwd. @veertje, vrijdag ga je trouwen toch? Of heb ik dat verkeerd.... Wat zielig voor je mannetje, geef 'm maar een dikke knuf van ons.
Ik hoop ook dat de volgende ronde ons rondje wordt. Moet wel zeggen dat ik maar een beetje duiveltjes heb gezien tot nu toe, maar ik denk dat ze wel weer terugkomen... Krijg mijn kaartje niet geplaatst, hoe doe ik dat? @Veertje Houd je ventje maar goed in de gaten, straks lijkt 'ie een smurfje Ik heb ook gemist dat je vrijdag gaat trouwen. Een hele fijne dag gewenst. Enne ze zeggen dat regen op je trouwdag geluk brengt, al is een zonnetje erbij natuurlijk leuker! Ik zie nu dat het in je onderschrift staat
Patje, kom op meid! Weet hoe je je voelt hoor! Heb vaak genoeg in een dip gezeten! Spannend hoor zomaar! Veertje, wat een drukke periode he, zo voor de bruiloft? Geniet ervan hoor! Wat sneu voor je kleine mannetje, geef hem maar een dikke knuffel van ons! Heb vanmiddag al oudejaarslunch van m'n werk gehad! Lekker op tijd he? haha. We kregen allemaal een Playstation 3 en 3 blu Ray's! Dat zijn toch geen normale kado's meer? Maar mij hoor je niet klagen hoor!
@velobabe, je moet even op het kaartje gaan staan en dan opslaan op je pc. Ik ga dan altijd naar tinypic.com en pak dan de 2de regel zeg maar. Even kn en plakken...en klaar. @funny, ik heb gelukkig niet zo vaak last van dipjes, maar ja zo af en toe....
Sorry, was er niet vandaag......... Heb wel van alles gelezen, komt een hoop duidelijkheid einfelijk voor een hoop mensen! @patje, ik snap je hoor. Hier ook een beetje een dip af en toe. En zeker als ik aan paps moet denken. En dat is de laatste tijd ineens best veel........ Verder had ik een erg drukke dag met oppaskindje en zoonlief die niet helemaal lekker is, alweer Sinds de prikken met 11 en 15 maanden is het hommeles met hem. Nu weer aan de ventolin al 2 weken en het word maar niet beter Manlief thuis in ziektewet met whiplash........ben het ff zat. Sorry hoor.......ff zeuren, ben voor de rest hartstikke gelukkig hoor! Maar wilde dat het eens 'normaal' was allemaal, er is de laatste tijd gewoon altijd wel iets met iemand Zo klaar, tot morgen en dan zeur ik niet
Hoi meiden, Ik lees nogsteeds met jullie mee en kijk vaak of er weer nieuwe zwangere erbij zijn Hier nog niks. Mijn borsten doen pijn en voel (zoals bij mij vorige zw.) mijn melkklieren groeien (wat achter je tepel zit) Ik word er echt onzeker over wantmijn lichaam begint steeds meer zwanger te zeggen maar testen niet. Word hier ook niet vrolijker erop
hoi meiden wij gingen eigelijk 22mei trouwen maar we gaan datum waarschynlijk verzette schoonma belde net helemaal blij dat me vriends nicht ook in mei gaat trouwen terwijl we t 2weken terug verteld hebben dat we dan gaan trouwen ben zo verdrietig