wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by trotsemama27, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    @velobabe, ik denk dat je misschien wel een innestelingsbloeding hebt gehad, want als ik zo je kruis zie kun je nog niet ongi zijn.
    Ziet er goed uit hoor!

@lily, kan me jou ook goed voorstellen dat je er soms ff doorheen zit. Het is vaak alles of niks.
    Wij hadden gister de urn opgehaald en dat is toch weer ff een moment wat je niet in de koude kleren gaat zitten.
    Ik hoop dat het met je mannetje weer snel wat beter gaat. Een whiplash is niet fijn.

2. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    @wenneke, als jullie die datum toch eerder hadden dan houden jullie die datum toch? Ik weet niet of jullieal wat geregeld hebben en die datum een speciale betekenis heeft....

3. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    @alieke, vervelend als je lichaam geen duidelijkheid geeft. Ik hoop voor je dat je gauw vet positief test!

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    ja locatie fotograaf,

5. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Ik zou de datum echt niet meer veranderen hoor!
    Trouwt ze op dezelfde dag?

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    nee waarschynlijk een week ervoor

dalijk weer met me handen naar dokter heb er hele nacht niet van geslapen zo zeer en bynna geen kracht aangezien de kleine vrydag dus al heb laten vallen door dit maar weer terug
    ze weten gewoon niet wat het is

7. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,088
    3,870
    113
    @Patje, sterkte hoor, hoop dat je snel weer wat lekkerder in je vel zit.
    @Funny, dat zijn geen gekke cadeaus zeg!
    @Wenneke, ik zou lekker de datum laten staan. Ik ben zelf ook in mei getrouwd en toen bleken er wel meer te trouwen, schijnt gewoon een populaire trouwmaand te zijn.

Zit nu zonder werk sinds deze week, maar heb vanmiddag een sollicitatiegesprek. Ik heb alleen het vermoeden dat ze bij het uitzendbureau wat makkelijker hebben gedaan over dat het in 20 uur kan dan het bedrijf zelf, dus ik ben bang dat het weer meer uren worden. Dat heb ik al een paar keer gehad dat je op gesprek komt en ze er toch meer uren van maken. Nou ja, wie weet valt het mee, we zullen zien. Ik ben gelukkig weer aardig opgeknapt. Robin naar het kdv gebracht en de hond naar de hondencreche, zoals normaal en dus heb ik eens de luxe van een dagje alleen. Kan ik tenminste eens wat werk verzetten thuis met schoonmaken etc., want dat blijft een beetje liggen als je ziek bent.

8. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Hier nog steeds geen ongi te bekennen, wel pijntjes.
    Vage lichte krampjes in mijn buikje al een paar dagen, lage zeurende rugpijn, veel witte afscheiding en af en toe last van mijn (.) (.)...
    We wachten nog maar even af en wordt gek van het broek-loeren hoor :)

Strakjes lekker even met mijn moeder naar de markt effies shoppen...
    Manlief is vandaag thuis gebleven met de griep en ligt nog lekker op bed dus mag fijn voor zustertje gaan spelen vandaag, de arme schat...

Maar hier blijven de duimen dus nog op volle toeren draaien, vrijdag kan ik de bloedtest doen, ben heel erg benieuwd want volgens de huisarts zit er namelijk een kans in dat mijn cyclus gewoon langer was en dat ik de ovu-testen niet helemaal goed heb gebruikt dus dat mijn ei wel later is geweest, laten we daar maar op blijven hopen dan....

De spanning is te snijden hier thuis hoor ;)

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    @Patje
    Verlies nu oude duiveltjes :(
    Heb wel gelezen dat je als je bv geeft je ei zelfs 2 dagen voor je ongi wordt kan hebben...
    Mijn temp was vanmorgen 36.9.

@Mystic Sun
    Ik duim met je mee.

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    nou bij dokter geweest ze kunne niks vinde en weten de oorzaak niet wort nu doorgetsuurd naar reumatoloog maar in bloed kunne ze niks vinden

11. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @velobabe succes in de volgende ronde!
    @wenneke wat vervelend dat hun uitgerekent dan ook gaan trouwen, ik had dit ook met mijn zwager en schoonzus toen hebben wij de datum gewoon vervroegt.
    @jo79 succes vanmiddag!
    @haha misticsun ik ben al 3 weken aan het broekloeren :).

hier nog geen ongi te bekennen.

12. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    sorry dames
    heb het ongeloofelijk druk

en nu ook nog oorpijn!
    maar ga werl werken, morgen en vrijdag vrij! weekend werken!

mandy
    jij nog niet ongu! jonge jonge!

wenneke
    ik zal je de hand schudden maar dan wel voorzichtig! hier ook ontstekingen keer op keer en ga de eerste week van novemer naar de reumatloog! mijn ma heeft ook reuma! bij mij in het bloed is ook niks te vinden maar bij me moeder ook niet... duszzz

noujah ga nog ff wat huishouden doen, kyana is al bij oma en dan ga ik werken!

sorry lady's dat ik jullie zo verwaarloos

13. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    @velobabe: Oh ja je geeft nog bv.
    Je temp is nog steeds hoog dus je nieuwe cyclus is denk ik nog niet ingegaan hoor!
    Bij mij zakt ie weer naar de hoogte van voor de eisprong.
    Ik heb nu meer bruinverlies dan normaal, maar denk dat dat komt omdat de HA er ff lekker in heeft zitten roeren. :D

In mijn volgende ronde heb ik geloof ik mijn ei als we in Salou zitten....hebben we alle tijd dus dan moet het toch goed gaan komen :(:

@de wachtende dames...ik wacht met jullie mee hoor!
    Elke ochtend denk: Zal er weer een positieve test te zien zijn hier?

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Elke keer als ik even kom spieken dan hoop ik dat er iemand positief getest heeft maar helaas.
    Het is alweer even stil met de positieve testen :(
    Stijn heeft vandaag al de hele dag dat hij op mijn blote buik wilt liggen, hij heeft dit echt nooit gehad, zal het een voorteken zijn?
    Nog steeds een beetje bloedverlies af en toe, de 15de maar ff aan de gyn vragen wat dit zou kunnen zijn.

Hier voor de rest eigenlijk weinig te melden, zijn nog steeds druk met de laatste voorbereidingen van de bruiloft :D

Tot snel allemaal weer.

15. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa is gister gevallen ze rende iets te lomp en struikelde, zo 2 tanden door de lip echt zielig!

16. veertje

veertje Fanatiek lid

Ach wat sneu, heeft ze er veel last van?

Stijn heeft nog steeds een ontzettend dikke lip van zijn val gisteren.

17. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,088
    3,870
    113
    @Mandy en Veertje, sterkte met jullie kleine diklipjes!

Net mijn sollicitatiegesprek gehad, ging redelijk, al leek de baan mij niet echt heel spannend. Het is wel lekker dicht bij huis. We zien wel.

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    @Velobabe: Aha er is dus waarschijnlijk nog hoop :)

@Veertje: Ik hoop het ik hoop het ik hoop het, ik geloof altijd wel in dat soort dingen!

@Patje: een salou ei! Oh dat moet dan toch zeker de juiste zijn! De dokter heeft zitten roeren :pale: :sick: hihi kreeg er plaatjes bij ;) En was al een beetje misselijk.

Hier nog steeds niets bijzonders te melden... Vandaag gezellie even bij mijn zus op de thee geweest en verder lekker rustig aan gedaan met dit stomme weer :( Jezus soms komt het echt ineens met bakken uit de hemel, en dan ook nog die rukwinden :confused: Brrrr.... Mijn kleine man is nog steeds snip verkouden :( Word in de ochtend steeds vroeger wakker en zijn dutjes overdag duren wat langer dan normaal, hoop dat hij snel weer wat beter word! (kan zijn mama ook weer wat langer slapen ;) ) Ben me toch een partijtje misselijk bij vlagen pfff het begon net in de auto (moest best een stukje rijden) denk dat ik te weinig gegeten had ofzo... Net een yoghurtje gepakt en lijkt alleen maar meer te worden ipv minder :( En NEE helaas dit is voor mij geen teken hoor ben in mijn eerste zwangerschap 9 maanden lang NIET misselijk geweest ;)

19. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @veertje gelukkig heeft ze er niet zo'n last van alleen twee plekjes/koorstjes onder haar lip, jij ook succes met je knul sneu he!
    @zomaar beterschap voor jou ukkie!

wat een weer inderdaad bah je kan ook niet lekker naar buiten even wandelen of fietsen.

20. Funny

Funny Bekend lid

Jan 1, 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Ik ben juist vanmorgen wel met Dylan naar buiten geweest. Laarzen aan en z'n paraplu! We hebben wel mazzel gehad van bijna geen regen gehad. Al had ik het niet erg gevonden hoor, daarna lekker samen in een warm bad gezeten! Hij vond het geweldig! In de plassen stampen.

Echo vanmiddag gehad! Combi test zag er goed uit en het risico was 1 op 14000! Kan nu iets meer gaan genieten van het kleine wondertje in m'n buik.

Share This Page