Nou inderdaad zeg, waar blijven de positieve testen hier? @ veertje; leuk hoor trouwen, nog maar een paar daagjes! wens je alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel plezier! @ wenneke; lijkt me erg lastig zulke pijn in je handen, zeker als je een kleintje hebt, die willen nog zo graag gedragen worden, zal wel moeilijk gaan dan. Hoop voor je dat ze snel wat vinden! @ Patje; een salou-ei, klinkt als een appart recept hahaha @zomaar; kan wel een symptoom zijn hoor , je hoort wel vaker dat vrouwen bij de ene zwangerschap niet misselijk zijn en bij de andere wel! dus Who knows! @ Jo79; wanneer hoor je of je het geworden bent? spanend hoor. @lilly; en lukt het tempen al? je kan toch ook van die ovulatietesten proberen? (of hadden jullie het daar al over gehad?) Hier op de site vallen de prijzen wel mee. @ all: nou de zijn hier weer flink aan het huis houden! Dus weg hoop en op naar de volgende ronde. Ik denk dat ik ook dat tempen ga proberen, vanaf wanneer moet je daar dan mee beginnen?
@funny, wat fijn dat de echo goed was, nu kan het genieten echt beginnen. @djezelf, he bah, die rotduivels ook. Ik begin meestal met tempen na mijn ongi. ( dag 9)
Hier vanmorgen WEER een negatieve test Pfffffffffff... Morgenvroeg gelukkig naar de huisarts voor bloedonderzoek, ik hoop het zo maar ben er bang voor, de moed zakt me toch een beetje in de schoenen nu. Aan de andere kant wel klachten maar ja, dat wil soms ook niet alles zeggen toch? In ieder geval NOG STEEDS GEEN te bekennen of het gevoel dat ze zullen komen... Hier blijft de spanning erg hoog, wordt er echt chagarijnig van, was gisteren ook echt niet te genieten bah, ik duim snel voor meer zekerheid voor mezelf maar ook voor de andere meiden die nu nog steeds wachtende zijn..en zwangeren gefeliciteerd..
@Mystic sun, balen. Maar morgen eindelijk duidelijkheid! Kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent @Djezelf, jammer veel geluk in de volgende ronde. Dat tempen is niks voor mij hoor Elke ochtend met dat ding. Ovu testen ga ik ook nog niet doen heb ik besloten. Het is pas de 2e ronde, of eigenlijk pas de 1e echte misschien dus...... Als ik deze ronde niet zwanger ben en weer een cyslus va meer dan 40 dagen heb dan ga ik in de volgende ronde denk ik ovu testen proberen. Sorr ik hou het kort, heb hier twee kids, en straks nog 1 erbij.
Denk dat ik ook door ga naar de volgende ronde, had het wel verwacht daar gaat het niet om maar dit heb ik nog nooit gehad... Ik heb bij Noah altijd een cyclus gehad van 28 dagen 7 rondes lang, nu de vorige ronde op dag 28 om 23.15 ongi geworden, dus ik heb mijn cyclus banner op 29 gezet zodat ik niet te vroeg zou testen Maar dat neemt niet weg dat ik zaterdag/zondag pas de zou moeten zien.... Maar net toen ik naar de wc ging heb ik een beetje roze achtige slijm Dat betekent vast dat ze eraan zitten te komen, heb anders nooit rozeslijm velies maar goed ---> het heeft toch met bloed te maken, dat zou betekenen dat ik in ÉÉN keer een cyclus heb van 26 dagen als het doorzet HEB IK NOG NOOIT GEHAD snik snik... Wat raar ineens pfff. @mystic sun: Kan me zo voorstellen dat je er chagi van word! Kop op het is bijna vrijdag! Veel sterkte nog even. @Djezelf: Hmmm ook naar de volgende ronde Jeetje waar blijven alle positieve verhalen Good luck! @Funny: Oh ja jij komt met de positieve verhalen (maar jij bent natuurlijk al zwanger ) Wat fijn een goede echo! En zo te horen was de rest van de dag ook erg geslaagd! Lekker genieten hoor en wij zijn jaloers op je! Nou ik ga verder met balen.... tot later
Pff.. wachten duurt lang zeg! Ben maar even weg gebleven van de forums want kon het even niet. Wel jammer dat er hier ook niet zoveel positiefs wordt gemeld! Ik had toch wel een paar mooie knaltestjes verwacht Hier trouwens een negatieve test.. Maar wie weet is ie over een paar dagen wel positief. Normaal heb ik altijd de laatste 4 dagen voor ik ongi word elke ochtend een drupje roze als ik naar de wc ga, en dan na dag 28 zet het ongeveer door. Maar nu is het dag 29 en heb nog geen enkel drupje roze/rood/bruin gezien Kan natuurlijk zijn dat mijn cyclus van slag is na de vmk, maar hoop toch dat de echoscopiste het goed zag en ik toch zwanger ben! Zucht...
Duidelijk heid is er nogsteeds niet hoor. maar ik laat het rusten nu. Ik zalmaandag bloedprikken en volgende week woensdag bellen voor de uitslag, en verder zie ik wel wt er gaat gebeuren. sorry voor mijn korte berichtje, en da tik neit op de rest heb gereageerd. maar mijn koppie staat er neit naar vandaag. KOm snel weer kijken hoor
meiden jammer van de negatieve testen morge naar de reumatoloog vraagje vannacht kwam meneer om kwart over 3 voor fles?iemand tips of zal het een sprong zijn normaal komt ie rond 8uur
oh ja was net me stiefpa ze zus en die had leuke mededeling me ma en stiefpa willener geen contact ze hheeft de kleine maar 1x gezien doet best zeer nu aangezien we ook gaan trouwen maar het contact s al langer zo hy heeft me zelfs miskraam toegewenst toen zwanger was en verteld overal dat mannetje by me weggaat dus hier effe dikke tranen
@ wenneke, he wat naar voor je, jammer hoor als mensen zo vervelend doen. Wat Niels betreft, zou best een sprongetje kunnen zijn hoor. Soms lijken ze ineens weer een stapje terug te doen en weer extra naar aandacht te verlangen. Zou hem gewoon die fles geven hoor! Goh het moraal is hier wel dramatisch laag he! (ook ik hoor!) We hebben het echt weer nodig om wat positief nieuws van elkaar te horen! Zal het een soort "begin van de herfst"dipje zijn? Oke nu ff over leukere dingen; gaan jullie ook keuvelen? (sint maarten lopen) Dit jaar ga ik voor het eerst met Jonathan. Alleen naar de twee buren hoor. Die wonen een paar honderd meter verder op, dus ik hou het maar bij die twee. Ben benieuwd hoe hij het vind, al die zingende kindertjes met hun lichtjes!
@Funny, fijn dat de echo goed was! @Mystic Sun, balen zeg! @Djezelf, ik hoor halverwege volgende week of ik doormag voor een tweede gesprek. Ben benieuwd. @Wenneke, lekker zo'n familie. Maar jij weet toch beter! Ik zou geen contact meer hoeven hoor, met mensen die allerlei kolder over mij verkondigen en al helemaal niet die je een miskraam toewensen! Maar het is natuurlijk altijd moeilijk zo'n situatie, sterkte! Gisterenavond hoorden we een vreemd geluid uit Robin's kamertje, dus we renden er naartoe, was ze wakker geworden en moest ze overgeven. Dus nu wij weer beter zijn, is zij ziek geworden ! Ze keek daarna ook zo zielig, ze ging niet huilen, maar zat met een bleek snoetje heel treurig te kijken. Zetpilletje gegeven, alles verschoond en haar maar een nachtje in het campingbedje op onze slaapkamer laten slapen. Gelukkig gaat het vandaag alweer beter.
Mijn banner klopt niet... ik weet het... pfff geen zin om het nu aan te passen..... ga lekker een boterhammetje eten met mijn schatje....
@zomaar; balen weer! @jo79; wat zijn ze dan ineens weer klein he als ze zo ziek zijn! hoop voor je dat het snel weer over is.
sterke meschien griepje ja ach t doet nu zeer en met trouwen meschien maar hun krijge er later wel spijt van da ze kleinkind niet kenne
@wenneke, wat een vervelende berichten. Ik hoop dat ze nog een beetje bijtrekken. ( ennuh, vraagje: kun je misschien een beetje proberen om iets beter te typen? Ik moet soms 3 keer lezen... ) @zomaar, he bah jij ook al die elendige duivels op bezoek? @jo, beterschap voor je kleine meis. Hoe is het nu met haar? @djezelf,uh keuvelen? Nee daar doen we hier noet een, wij foekepotten altijd met de carnaval. ( leuk leuk dit jaar voor het eerst met femke, we hebben al zo'n mooi spaans jurkje voor haar gekocht in spanje.)
@djezelf: Jij hebt een leuk getal qua aantal berichten 1111 hihihi @Jo: Ooooh wat zielig, hoop dat ze heeeeeel snel weer beter is het arme schaap! Daaag ga weer verder met balen (oh ik heb zelf nu 1555 berichten )
Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke - Djezelf -1ste Jonathan - 1.7 jaar - nu in ronde 6 - NOD 28 sept Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 1 - NOD dag rond 2 okt Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Zwanger in ronde 2 Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in januari Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 - NOD ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - NOD 7 okt. Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 2 - NOD ? Verena87- Wenneke20- Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 3 - NOD 30 okt. Test dagen: 30 sept - Djezelf 4 okt - Mystic Sun 27 okt - Lauraatje 30 okt - Zomaar