Oh zomaar....ga ik het zeggen.....? misschien is het wel een innestelingsbloeding?...oh nu heb ik het toch gezegd....niet te veel hopen hoor maar je weet maar nooit....
@djezelf: Ik weet niet hoe een innestellings bloeding eruit ziet maar verwacht dat je dan echt minimaal bloed zou hebben, en ik heb toch echt elke keer bij het afvegen wel aardig wat (niet veel ook niet weinig) en ik zou egens de 25ste al een innestelling moeten hebben gehad..... Dus het zou mooi zijn maar nee denk het niet. @iedereen: Heeft iemand hier ervaring met een innestellings bloeding toevallig?
nee geen ervaring mee, maar wie weet! @patje ik begrijp ook ik kan de msntaal enz niet bijhouden haha.
Nou vandaag is het dan zover, heb er vannacht bijna niet van kunnen slapen, had ook 2 zulke rare dromen vannacht In 1 droom was mijn dochter van 8 gevallen en had haar arm gebroken en in de andere droom was ik een cowgirl..Maf hoor Ben er vannacht wel 4x uitgeweest van de zenuwen, meiden duim voor me, ik hoop het....nog steeds géén enkele tekenen van een naderde ongi te bekennen hier dus heb nog iets hoop dat ik me flink heb verrekend met mijn cyclus Tot later..
Heel spannend mystic sun... We hopen op goed nieuws want dat word ook wel tijd! Heb er nog eens over nagedacht en vind het echt te veel voor een innestellingsbloeding en daarbij is het ook geen "helder" rood bloed wat ik verlies dus het is echt een traag startende ongi (zal ook wel een winterdipje hebben die hihi) Vind het wel balen dat ik nu ineens een kortere cyclus heb.... Als je gaat tempen MOET dat dan perse 's ochtends in bed zijn? Vind dat zo lastig want als ik Noah hoor dan ren ik toch meteen naar zijn kamer zonder dat ik getempt heb... en op Noah commode ligt een thermometer
hallo dames hier ben ik eventjes! ik voel me slecht! mijn verstandkies is ontstoken en het doet giga pijn. kan pa 14oktober terecht en heb nu net 600mg ibroprufen geslikt maar weet niet of het helpt. slaap al 3 nachten bar weinig! BAH BAH BAH eigenlijk moeten we klussen maar het is er nog niet van gekmen. ben vrij lang ongi geweest en nu verrek ik van de pijn! mandy balen man nog steeds niets ongi mystic sun bah rare dromen! dat komt omdat je je zo "druk" maakt. laura ook al zo druk! pff soms heb je van die tijden he. schoonouders? ik heb alleen nog een schoonvader en ook daar ontzettend weinig intresse! maar áls we daarz ijn vind het het geweldig! man is ook ahcteraan in de 60 maar toch! hij kan best eens op bezoek komen maar dat doet ie niet. hij vind zichzelf zielig maar het is een aardige man hoor.
Hier een schoonloeder die in frankrijk woont en die mijn stiefzoon veeeeeel belangrijker/leuker vind dan ons gezamelijk kind... Misschien omdat ik zijn moeder ben? In ieder geval krijgt hij van alles en OEPS oh oh Noah word vergeten... Ook als ze belde dan ging het 20 sec over Noah en dan begon ze weer eeuwen te praten over mijn stiefkind en zijn biologische moeder ... Maakt me nu niets meer uit, ik kan niet meer met haar door één deur daarvoor heeft ze me te vaak beschuldigd / aangevallen (met woorden uiteraard) etc etc. Heel lang verhaal maar het is een in en in gemeen mens. Mijn schoonvader woont in het noorden van NL die heeft Noah nu 1 keer gezien, hij is ook aardig op leeftijd.... Dus tja schoonfamilie..... [-( Gelukkig zijn mijn ouders SUPER betrokken en ook helemaal tot over hun oren verliefd op mijn ventje! En die wonen hier redelijk dichtbij dus daar heeft hij gelukkig een echte opa en oma aan!
nou de nicht van me vriend heeft terug gemailt ze is na dat wij het verteld hebben gevraagd en willen trouwen op 8mei of 15e en ze willen erna gaan voor kindje en ik wil niet tegelijk met haar zwanger zijn heb haar terug gemaild dat wij de datum verzet hadde als nog niks vast had gestaan omdat we het niet leuk vinden heb t helemaal gehad me blijschap is echt weg meiden fijne dag lees straks effe terug moet naar reumatoloog
Hey meiden ben net terug van de dokter......... Helaas krijg ik pas aankomende maandag de uitslag van de bloedtest Maar..... Hij heeft bij mij inwendig onderzoek gedaan en mijn baarmoeder was opgezet, gezakt en erg gevoelig vooral aan de linkerkant volgens hem waarschijnlijk toch een innesteling Aangezien ik al 6 dagen krampjes heb kon dit een late innesteling zijn en is het idd nog iets te vroeg om al een positieve thuistest te hebben, vandaar dat ik maandagmorgen ook ochtend-urine mee moet nemen als ik voor de uitslag van de bloedtest kom. Met alle bijbehorende symptomen die ik nu heb gaf hij me alvast héél voorzichtig een felicitatie! Ik laat mijn banner eventjes nog staan zo tot maandag, dan heb ik alle zekerheid maar ben nu al erg blij en opgelucht Zal het dan toch?
we duimen verder! psst me pijn is nu gelukkig wat gezakt op die ibroprufen! wil komende dagen natuurlijk wel klussen!
@mystic sun, ooohhh zou jij dan de eerste zijn van ons en dan volgt de rest van ons jou? Spannend hoor, nog een weekend in spanning..... @zomaar, ja, je moet echt tempen als je wakker bent en niet eerst opstaan want dan stijgt je temp al. Ik heb nu 2 ochtenden niet getempt omdat ik toch weer ongi wordt, dit weekend nog maar wel ff tempen want als de gyn een kaartje wil zien dan heb ik er iig één want als we op vakantie gaan dan neem ik geen thermometer mee. @wenneke, wat een gedoe. Ik zou de datum toch echt lekker laten staan, jullie waren eerder, toch? Ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt. @anniek, beterschap met je kies! Auw auw, niks vervelenders dan dat.
hoi meiden nou was geen reuma volgens hem maar de kapsels van me spieren zijn te soepel en daardoor wortden ze overbelast
@zomaar; een innestelingsbloeding komt gemiddeld een ruime week na de innestelling. En varieerd van een beetje oud bloed tot iets wat lijkt op een menstruatie. Niet veel vrouwen hebben innestellingsbloeding ik geloof iets van 20% van de zwangeren hebben het. (heb ik allemaal van 't internet omdat ik deze maand ook een rare bloeding had) @Mystic sun'...... oh wauw dat zou wel heel super zijn! nou we duimen voor je, pfoeh wa kan een weekend dan ineens lang gaan duren he! @ anniek; jeetje wat vervelend dat je pas de 14e kan langs komen! dat is toch niet te harden, nog 11 dagen moeten wachten met zulke pijn! Jonathan slaap hier de laatste dagen heel slecht tussen de middag. Vanaf wanneer stoppen ze eigenlijk met het middagslaapje? Het lijkt wel of hij gewoon nog niet moe is. Normaal slaapt hij om 12 uur, maar gister was het pas 2 uur?!
djezelf hier ook eentje die niet meer geweldig slaapt tussen de middag maja... en het is idd vervelend maar momenteel wel redelijk uit te houden gelukkig! alleen heb ook nog oorpijn erbij en weer niet of het nu daarvan komt of niet
@wenneke, gelukkig geen reuma! Maar het blijft wel lastig....Kunnen ze er wat aan doen? @djezelf, hier nog geen last van een niet willen slapen kind. Hoe oud is ie nu? @anniek, he bah, ook nog oorpijn...
@wenneke: fijn dat je nu in ieder geval weet wat het is. Hoop dat het te behandelen valt... @Anniek: Oh hoop dat het snel over is, oorpijn EN kiespijn, dat kan zeker nooit een pretje zijn @Patje: Nou dan nog maar ff zonder thermometer @djezelf: Mijn ventje is natuurlijk nog niet zo oud, maar er zijn enoeg kindjes die bijvoorbeeld met 3 jaar nog een middag slaapje doen en er zijn ook kindjes van nog niet eens 2 die er geen behoefte meer aan hebben.... Is zo verschillend. Kwestie van uitproberen denk ik, lukt het niet dan wil hij misschien gewoon wat later slapen omdat zijn wakker tijd langer word zonder moe te zijn. (hoop dat je snapt wat ik bedoel hahaha) Wat betreft mijn ongi het zet toch al ietsje meer door, hoop ik niet dat ik dan extra lang ongi blijf Komt allemaal goed, we gaan nu voor een juLi kindje... Ik heb voor Noah een MK gehad en was anders uitgeteld geweest in augustus ben benieuwd wat die maand brengen gaat....
nee moet alleen naar ceasar therapie nou ik ben bezig ander werk te zoeken aangezien de collega s hier mekaar het licht niet gunne en ben t beetje zat dan maar poetsen
@anniek: jemig dat ze jou zo lang laten lopen met pijn.. dat kan toch niet! @Wenneke: ik snap eerlijk gezegd niet wat het uitmaakt dat jullie in dezelfde maand trouwen? Heeft de familie gewoon 2 bruiloften. Het is toch jullie dag en maakt toch verder niets uit. Net zo als de zwangerschap.. ten eerste kun je niks plannen en ten tweede wat maakt het uit als je wel tegelijk zwanger bent. Zo te lezen zie je haar niet vaak want alles gaat via mail. Wat is precies het probleem als ik vragen mag? @mystic sun: oooooooooooooh wat spannend *duim duim* nou vanmorgen gewerkt en smiddags ff de stad in want we gaan vanavond op verjaardagsvisite en moest nog een kadootje halen..
mannetje en ik vinden het niet leuk en hebbe t gevoel dat ze het express doet maar we laten datum maar staan
@Wenneke: Misschien zit je hier niet op te wachten hoor maar zeg het toch... Als ze het echt met opzet zou doen en jij trekt het je zo aan dan heeft ze je toch precies waar ze je hebben wil... Probeer je er niet druk over te maken, ga juist lekker genieten van de komende tijd en alle voorbereidingen! Probeer dingen niet te zwaar op te nemen dan maak je het alleen maar zwaarder voor jezelf. Een hoop probeer omdat het vaak menselijk is om dingen als persoonlijk op te vatten terwijl ze dat niet altijd zijn..... Je leeft maar één keer geniet zo veel mogelijk ook al zitten er hobbeltjes op de weg.