Kitty, ik wist dat eerst ook niet, maar gebruik nu ovulatietesten en dat werkt echt goed. Ik kan je echt aanraden om dat te gaan doen. Veel werkplezier dadelijk.
Inderdaad aardig rustig hier! Maar er zijn er nu toch al een paar weer actief, gezellig! @Kitty, ik neem aan dat je dus geen eisprong voelt? ik ook niet, maar ik hou gewoon mijn banner in de gaten, da's lekker makkelijk. Ga er maar vanuit dat die aardig klopt. Mijn cyclus wass de laatste paar keer aardig gelijk, is dat bij jou niet zo? Veel plezier met klussen in ieder geval, haha! Wij beginnen hier ook al weer met enige regelmaat te klussen. Je weet maar nooit inderdaad wanneer dat ei springt. Ik vind aan de ene kant wel dat mijn cyclus lang duurt, wat best vervelend is (ben nogal ongeduldig ) maar het is toch ook een mooie tijd, dat proberen om nog een kindje te 'maken'. Ook wel weer heel bijzonder. Iedereen succes met alles! Mag er iemand binnenkort al weer testen? Joki, bij jou duurt het ook niet lang meer, toch?
wachten duurt inderdaad lang.. ik zei het pas nog onze kleine is alweer 1 jaar dat is echt snel gegaan.. maar als we de dagen voor de NOD moeten aftellen duurt het onwijs lang en gaat de tijd sloom... dus riep nog kunnen ze dat gevoel niet omdraaien hier is het nu ook afwachten pff erg lang nog maar geduld loont
Ja, juist. Mijn ukkie is ook al weer 17 maanden en die tijd is zo snel voorbij gegaan. Maar die 2 dagen wachten, poehhhh...
Heb ik niet, maar wil wel alles in huis opgeruimd en schoon hebben. Ook wil ik alles weer eens geverfd en gemaakt hebben... pfff.. heb mega zin in snoepen en koffie. Geen juiste combi, maar nog maar even afwachten. Hoop dat ik tot dinsdagochtend kan wachten, anders morgen nog maar eens een keertje testen.... hihihi Zit nu op dag 23 van mijn cyclus, en die is meestal of 22 of 25 dagen... spannend dus.
Extra spannend. Als je van je kortste cyclus uitgaat dan ben je nu al overtijd. ik had die gedachte bij mijn tweede ronde maar ben er al gauw terug afgestapt. Ik duim al zeker met je mee hoor. wordt altijd supergelukkig als er iemand zwanger is. Dat geeft me hoop! Lekker rustig op het werk, dus hier zit ik voor de pc Wat de ovulatietesten betreft. Ik denk dat ik maar effe afwacht. Zit tenslotte maar in ronde 4 dus het hoeft nog neit echt voor me. Maar uit nieuwsgierigheid: wat kost dat per ronde? Ik ben op dat vlak nogal gierig vrees ik. En ik heb bang dat het spontane vrijen dan al helemaal wordt belast. Kdenk neit dat mn mannetje presteert onder druk HIHI Liefs Kitty
@Kitty, het is niet goedkoop. Het kost ongeveer 30 euro per 7 testen (van cb). Ik had 4 testen per cyclus nodig. Toen ik na 12 rondes nog niet zwanger was, hebben we die testen gebruikt. We hebben wel gezegd, max 3 maanden. Anders gaat de lol er helemaal vanaf. De 2e ronde met testen was het raak. Ik ga ze wel weer gebruiken als het langer dan een half jaar duurt voor ik weer zwanger ben. Hopelijk is het niet nodig. @happyluna, ik mag over 5 dagen testen. Ik ga echt heel erg mn best doen om tot die tijd te wachten. @MissQ, spannend hoor. Ik duim voor je.! Meiden die aan de klus moeten, veel plezier.!
ik doe eigenlijk nooit een test voor ik overtijd ben is 1 keer gebeurd had toen wel zwanger gevoel maar na bijna 2 weken werd ik toch ongesteld en vond iets raars in me onderbroek waarna ik heel erg begon te vloeien, had achter af wel zoiets van mmm als ik nou test had gedaan dan wist ik zeker dat het een miskraam was, maar jah of ik nou echt veel heb aan die wetenschap? was toch wel teleurgesteld... Nu is het ff afwachten wanneer want volgens mij is me cyclus wat van slag.....wel geklust op 14 e dag wanneer ik keren hiervoor me eisprong had en op 17 e dag omdat kalender op menstuatie net aangaf dat ik dan me eisprong zou hebben
Hi Dames, Ik las dat jullie er al achter waren dat ik zwanger was, was ja. Ik had positief getest en inmiddels heb ik wederom een miskraam gehad.. Sorry dat ik hier zelf niks liet horen maar ik was even de weg kwijt.. Eerst dat ik zwanger was helemaal heppie de peppie, maar wel bang, later bleek terecht En toen zag ik het even ook niet meer zo zitten... Maar goed nu voor de nieuwe maand, hoest hier iedereen hard aan de slag lees ik.. Jooze
Mamavanluca, dat is wel schrikken geweest of niet.? Ik denk wel een mk. Het is ook beter om niet te snel te testen, maar daar denk ik op het moment zelf altijd anders over..
het was zeker schrikken en heb ook wel ff een flink potje staan huilen en me paar dagen rot gevoeld. Het was extra jammer want als het goed was gegaan konden we op 29 feb als we geregisteerd partnerschap tekenen tegen iedereen vertellen dat luca een brosje krijgt......Twijfel nu wat ik ga doen bij volgende keer overtijd. Bij luca had ik bijna 2 mnd gewacht met testen..............had bij mijn ex al zovaak nega test gehad dat ik niet meer durfde hopen dat het raak was, terwijl mijn hele lijf schreeuwde dat ik zwanger was....erg he kan me nu niet meer voorstellen dat ik zolang wacht, maar ga denk ik wel me langste cylcus afwachten ( 2 weken langer dan normaal ) voor ik een test doe. De teleurstelling van een nega test vind ik zooo groot dan wacht ik liever in onzekerheid...denk ik Jooze, kan me goed voorstellen hoe je je hebt gevoeld......
Mamavanluca, ik heb liever een nega test, dan onzekerheid. (Liever posi natuurlijk..!) Dat is mijn gevoel.
@ Joki, Gaat wel weer, het is mijn 2e miskraam dus zit er wel wat doorheen.. Maar woensdag een echo als alles dan leeg is ga ik er weer voor! @mamavanluca, dat klinkt echt als een miskraam, dus je kan volgens mij je normale cyclus aanhouden...Ik snap wel dat je voor zekerheid wil gaan, maar bij een miskraam kan je net als bij mij een echo krijgen, zodat ze zien of het lichaam alles zelf goed opgelost heeft... Als controle kan je nu ook een test doen, als die negatief is is het goed, juist omdat je lichaam dan geen "resten" achter gelaten heeft zeg maar... Heel veel succes allemaal met klussen... Jooze
Jooze, sterkte. Heb ook mk gehad en daarna meteen weer verder begonnen. Heel veel mensen schrokken ervan dat ik neit wachtte. Maar je hoop op een hoopje geluk wordt er des te sterker van en niet minder had ik de indruk. Wat een prijzen die ovu testen. Ik geef mezelf een jaar om zwanger te worden en pas dan neem ik actie. dus heb nog een hele poos te gaan Liefs Kitty
Jooze, jeetje wat rot voor je zeg. Kan me voorstellen dat je dan even bij moet komen..Pfff wat moeilijk. Heel veel sterkte in ieder geval, en succes in de nieuwe ronde!