wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by trotsemama27, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,340
    141
    63
    thanks meiden

schoonma had die moeder opgebeld van me vriend ze nicht en ze wil er geen ruzie over maar die schoonpa van haar s erg ziek en in april moet haar zusje elke week weg dus daarom

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    @wenneke; bij ons waren er ook twee bruiloften in een maand, mijn nichtje op de 8e en wij op de 29e. Was ook geen probleem hoor. Het is jouw (jullie) dag, gewoon lekker gaan genieten en je niet zo druk maken om wat anderen doen en zeggen!

Jonathan is nu 21 maanden. De meeste kinderen schijnen dan nog wel 'smiddags te slapen (heb weer 't ff gegoogled :) )
    Maar vandaag dus om 12 uur op bed en om half 2 lag hij nog te miepen. Dus uiteindelijk hem er maar weer uit gehaald.
    Nu heeft hij dus de hele dag niet geslapen en op zich gaat het eigenlijk prima met hem.. :(
    Speelt prima is alleen een beetje sneller geirriteerd. (haha lijkt op zijn vader!)
    Dus ik denk dat ik het gewoon maar ga aan kijken. Dan maar slapen op behoefte, toch.

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,340
    141
    63
    niels is 7maand en slaapt soms ook hele middag niet

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    :confused: :confused: :confused: ECHT? Wauw Noah is 11 maanden en slaapt 2 keer op een dag zo'n 2,5 per slaapje..... Noah sliep met 7 mnd geloof ik nog tussen alle voedingen.

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,340
    141
    63
    nee soms is ie hele middag wakker en hy slaapt altijd maar 1uur kan je klop op zette

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    @djezelf: Is het misschien een idee om hem in de namiddag even op bed te leggen? Wie weet is hij dan wel "moe" genoeg om in slaap te vallen.

7. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @wenneke even over je werk, ik zal geen andere baan zoeken omdat je collega's het niet met elkaar kunnen vinden. je hebt overal wel mensen die het niet met elkaar kunnen vinden, dan zal je iedere keer een andere baan moeten zoeken.
    @zomaar wat vervelend voor je dat het toch echt je ongi is!

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,340
    141
    63
    meiden fijn weekend ga zo afsluiten 9uur dicht en naar huis mannetje belde net die had feest van bootterwater lating en was goed aangeschoten hahah

morge werke en zondag pfff ach ja weer extra centje en zondag maar 3uur

fijn weekend

9. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,089
    3,872
    113
    @Mystic Sun, dat is toch (voorzichtig) goed nieuws, we blijven duimen!

Vandaag werd ik gebeld, had woensdag een sollicitatiegesprek gehad, maar ze voelden geen 'klik' met mij. Nou, eerlijk gezegd voelde ik ook geen klik met die man, maar een beetje geld in het laadje had wel weer fijn geweest. Helaas, we zoeken weer verder.

Morgen open huis, ons huis staat te koop, dus ik heb zo'n beetje de hele dag lopen poetsen. Dan moet je nog maar zien of er uberhaubt iemand komt, maar goed, alles glanst en glimt als een spiegeltje.

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    @jo79: toch wel balen van die baan! pfoeh en dan morgen nog proberen je huis te verkopen...succes

@zomaar; ja zoiets had ik ookal bedacht. kijk het morgen even aan. Ben wel blij dat het nu weekend is, dan kan ik mooi ff experimenteren :)

11. LoLa1985LoLa

Oct 3, 2008
    69
    0
    0
    Leeuwarden
    :D Hallo allemaal
    Ook ik wil graag een tweede kindje. Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik het daad werkelijk ben... :(: Ik wens iedereen heel veel babygeluk :D
    xxx LoLa

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    Welkom lola (vind je het oke dat ik je naam een beetje inkort ;) )
    Veel plezier hier!

13. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    welkom lola!
    @jo79 balen van die baan, denk maar zo ze weten niet wat ze missen :).

14. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Hier eentje die de moed toch laat zakken, had vanmorgen urine bewaard want de testen van sensitest kwamen vandaag binnen, de ultra gevoeligste had ik besteld maar helaas, net getest en géén tweede streepje dus voor de zoveelste keer negatief........ :cry:
    Ben bang dat de bloedtest van de huisarts maandag dan ook niets uit zal wijzen...
    Tevens is mijn vage buikpijn (krampjes) ineens een héél stuk minder sinds vanmorgen, maar mijn (.)(.) doen nog wel erg pijn.
    geen idee wat er allemaal aan de hand is maar hoop dat ik snel duidelijkheid kan krijgen van mijn lichaam want dit is echt NIET leuk meer.
    We gaan ons aankomende maandag officieel aanmelden voor IVF, dit was wegens mijn ziekte ons al aangeboden maar we wilden het eerst zelf proberen maar met dit allemaal en dat wachten vind ik het niet waard pfffffffff zit er helemaal doorheen, dus we melden ons aan voor het IVF traject en in de tussentijd blijven we gewoon nog proberen....
    Maar ik ga zelf niet meer testen, heb het ermee gehad nu...

15. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    @mystic sun: dikke knuffel voor jou

16. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    @mysticsun, wat balen dat je weer negatief hebt getest.
    Dikke knuf...

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    @Mystic sun: Pfff :(

@Lola: Welkom.

@Jo: Hoe was de open dag?

@mandy: NOG steeds geen ongi te bekennen bij jou? Ga je nog stappen ondernemen of heb je nog steeds geduld? ;)

Brrrr wat was het koud vandaag (de wind was erg koud) was met Noah de eendje aan het voeren en dacht dat ik zou bevriezen hihi. Ga van de week ook lekker de voetenzak van Noah voor in zijn kinderwagen maar weer eens opzoeken...

18. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    @zomaar, die voetenzak moet ik ook nog ff opzoeken, eens kijken of ze er nog in past.

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Ben maar meteen ff de zolder op gedoken en heb hem meteen in de kinderwagen gedaan.... Ben benieuwd hoe hij er nu in zit de laatste keer moest ik mijn kleine beebje er nog in zoeken maar dat zal nu wel meevallen ;) Ik heb de quinny buzz, heb jij die toevallig ook patje?

20. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,089
    3,872
    113
    @Mystic Sun, balen zeg, dat je weer negatief testte. Hopelijk krijg je maandag meer duidelijkheid.
    @Lola, welkom!

Oeh, het is inderdaad koud vandaag. Ik voelde me helemaal schuldig toen ik Robin alleen een soort regenjasje met dunne katoenen voering had aangedaan. Gelukkig hoefde ik alleen maar van de auto naar de supermarkt. Ik ga die voetenzak ook weer opzoeken, al denk ik dat ze nu gelijk haar benen eruit trapt.

Vandaag hadden we open huis, er kwamen 5 stellen kijken, dus we zijn tevreden met de opkomst. Nu maar afwachten of er serieus geïnteresseerden bijzitten.

Share This Page