@Patje Weet jij hoeveel kans we eigenlijk hebben per cyclus? @Lauraatje Je had inderdaad niet op mij gereageerd, maar je snapte het zelf al, was een grapje @Zomaar Allebei een juli baby? Strak plan, hoe gaan we dat regelen? Onze cyclussen gaan inderdaad gelijk op. Bij mij waren de duiveltjes ook te vroeg en het begon rustig maar nu... HEB JIJ NOG MEER SLAAPTIPS...voor overdag dan, 's nachts geen problemen. En in de namiddag op bed leggen werk ook niet... Ik heb ook een Quinny Buzz, een blauwe met voetenzak. @Djezelf Keano is 15 maandjes en wil overdag echt niet op zijn bed slapen, moe of niet, dan blijt ie een uur enorm huilen tot alles kletsnat is en ik hem er weer uithaal, hij verdrietig, ik verdrietig... Hij slaapt meestal 1x per dag 30 minuten bij mij na het drinken @Jo Afwachten dus, 5 stellen is aardig wat dus wie weet.
Mystic sun, sterkte meid! negatief testen is vrezelijk en ontmoedigend! Succes maandag! welkom Lola (kort je naam ook even af hoor...) Djezelf, Dylan is nu ruim 2,5 en slaapt 's middags nog 2 uur (als ik hem niet wakker maak nog langer). Dit is een periode ook een drama geweest en dacht dat hij ook niet meer 's middags wilde slapen. Maar hij werd aan het einde van de middag dan wel moe of viel net voor het eten in slaap. Raad je niet aan hem eind van de middag naar bed te doen want ik krijg onze kleine man dan niet op tijd naar bed! Is ie vroeg wakker? Dylan om 06.00 uur dus dat scheelt natuurlijk ook! Wat een weer he? Ik zit heerlijk in m'n joggingpak op de bank en ga lekker vroeg naar bed. Morgen High Tea met vriendinnen, gezellig!
@velobabe: Ik heb de quinny buzz en de dreamy in het zwart en de wandelwagen in het lime groen Ik vond die blauwe ook super mooi maar wist dat ik een 2de wou.... dacht stel het word een meisje wat dan.... Alhoewel het een super mooie kleur blijft! Tja een juli beebje hoe gaan we dat regelen??? Kun je beter aan mijn partner vragen hahaha aan mij zal het niet liggen Goh jou mannetje wil dus ook niet slapen in de namiddag? Tja ik ben gezegend met best een "slaapkopje" 's avonds van 20.30 tot 07.00 in de ochtend van 09.30 tot ongeveer 12.00 en in de namiddag van ongeveer 16.00 tot 18.00 dus ik mag niet klagen (soms slaap hij zelfs langer) Misschien is het een periode en gaat het weer over? Mijn ongi is ook echt doorgebroken maar begon idd ook erg traag en slapjes! ik wil zwanger zijn ik wil zwanger zijn ik wil zwanger zijn ik wil zwanger zijn @Funny: Veel plezier morgen! Maar dat gaat best lukken denk ik zo! @Jo: 5 stellen dat is niet mis! Hoop dat het wat word!
@funny, veel plezier vandaag! Het weer is echt high-tea weer, dus dat wel lukken. @velobabe, hoe bedoel je met hoeveel kans per cyclus? @zomaar, ik heb de quinny speedy, de voetenzak lijken op elkaar, ik ga misschien vandaag de zolder maar even op. Ik heb gisteravond bij een vriendin 2 films gekeken en mijn mannetje en haar mannetje hebben bij ons gedart. Was wel weer en geslaagde avond, femke was alleen om 6.00 uur al wakker en heeft zitten kletsen tot 8.00 uur, toen maar een fles pap gegeven in de hoop dat ze nog even zou gaan slapen maar dat deed ze dus niet. Ach zal wel weer even een fase zijn. @JO, 5 bezichtigers, dat is iig wat en zeker niet slecht.
goeden morgen hier weer aan het werk tot 12uur zow wat een wind pfff ben 2x pil vergten en heb nu bruinverlies pfff verder heb ik de voetenzak al een week erin zitten de quinny speedi fijne dag meidenn
@Velobabe: Deze reis duurt ongeveer 5 dagen. Deze eicel heeft een korte levensduur en kan maar 12 tot 24u na de eisprong bevrucht worden. De kans per cyclus dat dit gebeurt is ongeveer 25%. Dit bedoel je denk ik hé? Vond dit stukje op internet... Maar mij lijkt 25% kans per keer wel erg groot @Patje: Noah had de laatste paar dagen ook dat hij ineens ruim een uur vroeger wakker werd dan normaal, zo ook vanmorgen hij staat dan al rond 06.00 hardstikke wakker rechtop in zijn bed al zijn knuffels al kletsend op de grond te gooien. Was vanmorgen ECHT nog zo moe dat ik dach oh ik geef hem zijn tut (lag uiteraard ook op de grond ) en stop hem lekker strak in en we kijken wel, had verwacht dat het niks zou worden omdat hij zo wakker over kwam....... Maar hij is gewoon nog ruim anderhalf uur gaan slapen! Normaal pak ik hem meteen uit bed omdat ik "zie" dat hij echt wakker is maar daar ga ik vanaf nu maar even mee wachten... Hopende dat vanmorgen een uitzondering was natuurlijk! 6 uur is vroeg hé en zeker omdat het dan nog hardstikke donker is buiten Brrrr. @Funny: Have FUN @Lilly: Joehoe waar ben je? Ik heb dus voor het eerst in 11 maanden een beetje uit kunnen slapen, één keer mijn bed uitgeweest tutje gegeven en lekker kunnen blijven liggen tot 08.45 HEERLIJK! Normaal is 07.15 toch wel het maximale.... Voordat ik Noah had kon ik makkelijk tot half 12 in mijn bed liggen of zo, pffff uitslapen was mijn hobby, maar heb nu een hele leuke andere hobby maar die hobby houd helaas niet van uitslapen Het is vandaag echt op de bank hang dag weer.... Denk dat ik dat dus ook lekker ga doen hihi heerlijk de hele dag niksen en lekker spelen met mijn ventje. Of misschien toch vanmiddag ff een stukje wandelen en Noahtje lekker in de voetzenzak mee een frisse neus halen.. Hmmm ach zie wel! Morgen komen mijn ouder EINDELIJK terug na 5 weken Australie! Wil ze zoveel laten zien wat Noah alweer aallemaal kan en natuurlijk zijn 2 nieuwe boventandjes! Jaja hij heeft er alweer 4
oh ja hier ook eerst kwam ie rond 9uur toen 8uur toen 7uur en 3nacht tussse 3en 4 en vanmorge 6uur alleen hy wil geen tut en opnieuw instoppe trapt ie ook niet in dus de fles
Hoi meiden, Wilde even laten weten dat ik weer negatief getest heb. 12 dagen overtijd nu *zucht* Succes allemaal! Wij komen ook aan de beurt
Hier ook nog steeds geen ongi te bekennen maar wel steeds erger wordende symptomen bah... Even afwachten nog tot morgenvroeg voor de uitslagen bij de huisarts, duimen jullie ook voor mij mee?
Heey meiden. Ik wou ff laten weten dat ik echt een super dag heb gehad Het was echt allemaal prachtig. Ik ga straks ff alles terug lezen en zal ff een foto van ons op stijn zijn site zetten en ff een linkje voor jullie zodat jullie kunnen zien hoe we eruit zagen Tot straks
Nou meiden heb ff snel 2 foto's op zijn site gezet, de rest volgt nog :d ga nu eerst onze wii aansluiten Hier ff de link www.stijnmol.nl
@Zomaar Hoe bedoel je de wandelwagen in het Lime, heb je een Zapp? Als wij een meisje krijgen ga ik gewoon voor roze accesoires, veel rose accesoires Dat stukje over de eicel bedoelde ik, lijkt mij ook veel kans 25%. Het niet slapen gaat vast over als Keano puber is en gaat stappen @Veertje Jullie zagen er mooi uit. Enne leuk een WII!
hoi meiden nog geen ongi te bkennen hier, zit er even een beetje doorheen! ben heel chagerijnig vooral tegen mijn man, maar ik kan er gewoon niets aan doen! ik heb ook nog totaal geen menstruatie gevoel ofzo. wel heb ik het idee dat mijn buik iets dikker is en mijn bekken zijn heel gevoelig. dinsdag ga ik naar de huisarts.
@Velobabe: Nee, bij de buzz heb je de zo genaamde dreami (kinderwagenbak) en dan later zet je er de wandelwagen gedeelte op. En die mocht ik allebei in een andere kleur uitzoeken omdat het 2 appart geleverde delen zijn Dus vandaar de kinderwagenbak zwart en wangelwagen lime. Oooooh ik ga me ook te buiten aan de kleur roze als ik een meisje krijg.... Hmmmm niet over na gedacht dat dat HELEMAAL niet mooi staat bij lime Had ik nou ook maar de blauwe genomen want daar staat dat wel super bij! (is echt zo'n mooie kleur blauw!) En als het klopt van dat 25% kans dan moeten we dus minimaal in 4 cyclussen zwanger zijn... 25+25+25+25=100% OOhhh werkte dat maar zo hé dat zou echt super zijn hihi. @Mandy: Snap dat je het helemaal zat bent! Vind het zo wie zo knap dat je het zo lang geduldig hebt uitgehouden! Hoop dat de HA wat duidelijkheid kan geven. @Veertje: Mooooi! Leuk hoor! @Mystic sun: Mijn duimen draaien hoor! Laat je het even weten zodra je iets hoort van de HA? @Alieke: Zo is dat!
Hallo allemaal! Ben ff een paar dagen niet hier geweest, sorry Ruben loopt al maanden te kwakkelen en deze week was het dus weer raak, daarbij een man die rust moet houden en 2 oppaskindjes voor het eerst deze week erbij. Tel daar een paar slechte nachten bij op......ik had er ff de puf niet voor Maar nu 3 dagen heerlijk relaxed gedaan, gisteren vroeg gaan slapen Ruben heeft ons laten uitslapen tot 9 uur dus voel me weer een beetje mens worden. Alleen ben ik er ff een beetje uit waar iedereen nu zit met zwanger worden. Ik bedoel met klusfases, wachtfases en testfases... Ga ff kijken of ik het een beetje vlot kan terugvinden en anders moeten jullie het me maar vergeven als ik het ff niet weet ok.....zal mijn best doen er nu weer iedere effies te zijn
@Mystic sun, wat een dubbele gevoelens moet jij hebben! Een huisarts die voorzichtig feliciteerd en testen die duidelijk negatief zijn Wat een ellende Maarrrrrr.....nog 1 nachtje en dan weet je het zeker! Probeer vandaag je gedachten een beetje te verzetten.Sterkte, en mijn duimen draaien voor morgen, je ha heeft vast niet voor niets dat gezegd toch? Hier is het klusseizoen alweer in volle gang Vandaag is dag 11 van mijn cyclus en sinds dag 4 ben ik alweer bloedvrij dus.... 8) 8) Het kussen is momenteel totaal geen probleem, ik heb een man die altijd wel wil en met mijn eigen libido is ook niks mis dus ik heb goede hoop dat het daar niet aan zal liggen. Nu maar hopen dat ik een kortere cyclus heb of net als bij Ruben weer snel WEET/VOEL dat het raak is........een spannende maand voor de boeg! Bij alles denk ik van, oh...misschien ben ik dan wel zwanger.......pffff Ik wil zo graag een juli baby! (Ook omdat er dan hopelijk een hoop oppaskindjes op vakantie gaan en ik het dan lekker rustig heb zonder dat ik teveel aan inkomsten moet missen).
hahahahahhaha, ik zag het ook @veertje, jullie zagen er mooi uit hoor! @lilly, wat heerlijk dat jullie uit hebben kunnen slapen. Femke was om 6 uur al wakker.... Ik heb de voetenzak van zolder afgehaald, nu kijken of ze er nog in past. @de dames, die nog in onzekerheid zitten: Ik ga voor julie duimen.