Hey meidne, ik heb nog niets bijgelezen. Ik heb een druk dagje achter de rug Ik heb vorige wek nog een test gedaan die was ook negatief, dus ik geloof er niet meer in. (althans nu niet) Vandaag bloed laten prikken, en urine afgegeven. Ik mag woensdag EN vrijdag bellen voor de uitslag dus dan bel ik vrijdag wel, dan weet ik alles in een keer. Dayenne moest vandag weer naar het consultatiebureau. Mevrouwtje is 72cm en 9440gram... Ik moet volgende maand weer bellen voor een afspraak voor volgend jaar.
Hey twee meiden bloedprikken dus vanmorgen...... Jij ook succes verena! Ga je echt niet bellen morgen? Ik zou dat neit kunnen hoor 8) @Mandy, weet je al meer? Of zit je net als mystic sun op de 'ik weet nog niks en moet maar wachten' bank? Hier ook een druk daggie. Oppaskindje over de vloer, maar die is altijd heel zoet en lief dus daar zal het neit aan liggen. Ruben is echt met goede been uit bed gestapt en is super gezellig! Vanavond gaan wij naar plien en bianca, echt zin in een avondje lachen!
goede smorgens verena en mandy suc6! en nog wachten is heel frustie lijkt me! pfff wenneke leuk disney lilly lekker he dat knuffe! mmm heerlijk genieten! nou hier wat uitgeslapen maar kyana zette het venacht weer op en gillen en ik kon er niet tegen want we waren kapot dus toen maar tussen ons in geslapen noujah liggen draaien! ik heb nu ontzettend koppijn en mijn in mijn linkerrug {van het verkeerde liggen denk ik}
AAAAAAAAAAAH PATJE GEFELICITEERD Jeetje schrik me een hoedje toen ik het las hahahaha! Daar zaten we nou op te wachten... eindelijk wat goed nieuws! Oh wat heerlijk, hoe voel jij je en wat gaat er door je heen?
Je kan de lijst aanpassen! JIJ MAG LEKKER N HET ROZE! Enne nu wil ik ook wel bruinverlies in mijn cyclus
Dank je, ik zal de lijst zo ff opzoeken....zal wel een aantal pagina's terug staan. Ik voel helemaal niks anders dan anders....dat was bij femke en mijn andere zwangerschap wat in een mk eindigde wel anders. Ik ben uitgerekend op onze trouwdag 16-06-09.
Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke - Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 7 - NOD 28 oktober Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 2 - NOD dag 25 okt Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Zwanger in ronde 2 Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 - NOD ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - zwanger okt. Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 2 - NOD ? Verena87- Wenneke20- Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 3 - NOD 30 okt. Test dagen: 4 okt - Mystic Sun 27 okt - Lauraatje 30 okt - Zomaar 30 okt - Djezelf
Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke - Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 7 - NOD 28 oktober Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 2 - NOD dag 25 okt Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Zwanger in ronde 2 Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 - NOD ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - zwanger okt. Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 2 - NOD ? Verena87- Wenneke20- Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 3 - NOD 30 okt. Test dagen: 4 okt - Mystic Sun 27 okt - Lauraatje 30 okt - Zomaar 30 okt - Djezelf Heb even de kleur aangepast want het was een eigen kleur die ik niet hier van zw pagina heb
O ja, mijn testdag van 4 oktober kan verwijderd worden hoor van de lijst... Hier nog steeds wachtende...
Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke - Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 7 - NOD 28 oktober Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 2 - NOD dag 25 okt Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Zwanger in ronde 2 Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - nu in ronde 1 - NOD ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - zwanger okt. Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 2 - NOD ? Verena87- Wenneke20- Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 3 - NOD 30 okt. Test dagen: 27 okt - Lauraatje 30 okt - Zomaar 30 okt - Djezelf
nee doe er aankomende vrijdag pas weer eentje, ben nu door mijn testen heen maar ga nu testen halen van de kruidvat 2 voor 4,99, die moeten goed zijn want ik hoor er veel positieve dingen over. Als die weer negatief is dan ga ik pas volgende week vrijdag weer testen voor de zekerhied Pffffff
@Mandy, hoe was het bij de HA? @Mystic Sun, wat vervelend voor je om maar niet te weten waar je aan toe bent. @Patje, hieperdepiep hoera, gefeliciteerd ! Hier weinig spannends te melden. Ga zo een boterhammetje eten.
patje! wawwwwwwwwwwwwww leukkkkkkkkkkkkkkkk helemaal een verassing als je het niet evrwacht! SUPERRRRR geniet ervan! heerlijk! joepie! ennuh laat jou de eerste zijn in een reeks positieve testen... [-o<