wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by trotsemama27, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha laura!
    hihi sorry he!
    maar hier 'hetzelfde' hihi hier nog steeds bagger met mijn verstandskies dus nog niet echt zin gehad! en idd niet kussen werkt het beste! :)

2. Niet meer actief

*LOL*

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,089
    3,873
    113
    @Knuf, heel veel sterkte!
    @Lauraatje, leuk zo'n rode jurk en ook voor Danisha, mijn zus is ook in het rood getrouwd. Zelf ben ik in het wit getrouwd.
    @Carla, welkom!

Robin heeft sinds vandaag ook door hoe ze op de salontafel moet klimmen. Ach ja, je blijft lekker bezig met zo'n kleintje :) !

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    @lauraatje; de fotografe is nu op vakantie, maar als ze terug kwam zouden de foto's waarschijnlijk wel klaar zijn. (dat is wel een nadeel van een profesionele fotograaf, dan duurt het eeeeeeeeeeuwen)

@mystic sun; ja dan begrijp ik dat je hem ff heb weggehaald! nou ik duim voor zo'n vette positieve voor je!

@all; welke ovulatietesten hebben jullie wel eens gebruikt? welke vond je de beste?

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,340
    142
    63
    goedeavond hier drukke dag

eerst naar plastisch chirurg geweest mag de bultjes weglaten halen 18november
    erna naar cb en alles goed weegt 8850 en 68cm lang

6. Niet meer actief

@djezelf: ik heb er ook een maand op moeten wachten en dit was geen professionele, hoewel dat niet te zien is aan te foto's want vind ze erg goed gelukt... hier lijken ze wat onscherp maar is in het boek natuurlijk heel anders.. en we waren niet veel geld kwijt :D Wel leuk heb je nog iets om naar uit te kijken..

@wenneke: mooi dat het weer goed was op het cb

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Jeetje.... ben ook ff een middagje weg......

@Knuf: :cry: Wat ontzettend erg! Ik weet dat ik toch niets zinnigs kan zeggen wat het verdriet minder maakt (heb zelf ook ooit een mk gehad) weet alleen dat je dat niemand gunt! Wens jullie heel veel sterkte met het verlies!

@Lauraatje: Wauw mooi hoor, zowle de foto's als jullie! De foto waar de personen in kleur zijn en de rest zwart wit met het boeket gooien... SUPER! Enne de enige die denkt dat ze zwanger kan worden van kussen is Lilly hé! ;)

@Mandy: WAUW spannend, mijn duimen draaien!

@djezelf: Foto's? JA JA JA ;) enne ik heb alleen ooit CB gebruikt dus niets om mee te vergelijken helaas.

@Mystic sun: begrijp het helemaal!

@Carla: welkom en succes!

Iedereen die ik verder vergeten ben sorry.... Heb vandag alvast wat slingers balonnen etc ingeslagen voor mijn mannetjes verjaardag :) Kan niet vroeg genoeg beginnen hé! Hou het klein qua mensen maar ga er wel proberen wat speciaals van te maken... Heb er zin in! (maar vind het ook wel een beetje moeilijk :( )

8. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    @lauraatje, ik ben ook erg blij met zo'n handige mams.
    (foto staat in album)
    Ik voel me nog steeds niet zwanger....af en toe steekjes in buik en borsten maar verder.....ik moet er nog ff weer aan wennen.

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Pff Patje ben zo jaloers :p

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    WHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAA

Ik ben ff een dagje weg en ik mis van alles...
    Moet de rest nog bijlezen...
    Maar...

PATJE GEFELICITEERD, WEER EEN JUNI BEEBJE ;)
    (beetje jaloers, maar ik gun het je echt van harte!)
    Ik was 17 juni 2007 uitgerekend...

@Zomaar
    Juli MOET onze maand worden!

@Knuf
    Een digi knuf van mij. Poeh, vind het heel erg voor jullie.

@Lauraatje
    Mooie foto's, echt een mooie jurk ook ;)

@Leonietje
    Klets weer gezellig mee zou ik zeggen.

11. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Jullie gaan me nu allemaal gewoon volgen, er komt hier nu een roze vloedgolf, wacht maar!

12. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    Ik hoop echt zo dat je gelijk hebt.

Wilde echt een nog een juni beebje maar helaas.

Ik hoop nu maar dat het ondanks dat ik nog bv geef, toch gaat lukken.

Wil niet stoppen met de bv. Aan het klussen zal het zeker niet liggen.

Duim, duim, duim :idea:

13. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Ik duim voor je mee hoor!
    Ben je nog weer aan het tempen?

14. veertje

veertje Fanatiek lid

@knuf, jeetje wat erg, veel sterkte.

Ik heb nog niet alle foto's hier op mijn toppie maar zodra ik een duidelijke heb dan zet ik hem hier ff neer :D

15. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @carla welkom!
    @zomaar leuk hoor de 1ste verjaardag maar het is inderdaad ook moeilijk je sluit eigenlijk een beetje de babyperiode af.
    @patje je pendel klopte dus wel grappig hoor!

er zijn best wel wat meiden met een kindje van maart 2007 leuk!

16. Niet meer actief

@zomaar: dank je.. hihi ja die lilly toch :p dus nog even en dan is je mannetje 1 jaar. Het
    is idd wel even moeilijk want je sluit toch de babytijd af maar het is weer een nieuw begin
    van een heel ander mooie tijd.. ze blijven "helaas" niet altijd klein.. vind het soms wel
    lekker dat ze wat ouder is en wat meer kan...

@mandy: ja grappig dat er veel maart mama's tussen zitten

@patje: wauw wat een mooie jurk en wat knap dat ze die gemaakt heeft! petje af hoor ennuh je blijft toch nog wel even meeschrijven hier he.. deel lekker je kwaaltjes met ons en strooi af en toe wat hcg haha

17. Funny

Funny Bekend lid

Jan 1, 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Ben twee dagen aan het werk geweest en ik heb weer zo veel gemist!

Patje, GEFELICTEERD! Ik ben 20 juni jarig en dat is zo'n leuke tijd om jarig te zijn!

Knuf, :( .... Ik heb vorig jaar (4 okt) een miskraam gehad en heb er lichamelijk en geestelijk meer last van gehad dan ik verwachte. Doe maar rustig aan en huil maar even lekker! Sterkte meid!

Wat zagen jullie er mooi uit, lauraatje! Ik had een witte jurk met rode dingen erop! Ben blond dus dan vind ik helemaal rood niet zo mooi! Ik zet binnenkort ook ff een foto erop!

18. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    @lauraatje, ik blijf jullie uiteraard hier volgen hoor!
    Ik wil jullie allemaal in het roze zien!
    Bedankt voor de complimentjes over de jurk.

@funny, ik ben zelf ook in juni jarig, de 3de, mijn dochter de 12de trouwdag de 16de en nu nog een verjaardag dus :D
    Het wordt druk...

Jee, ik zit boven en ik geloof dat de box wordt afgebroken :)

19. verena87

verena87 Bekend lid

Dec 9, 2006
    605
    0
    0
    @patje gefeliciteerd!
    Lauraatje(?) mooie foto's

Ik wete niet meer wie het zei maar ik ga echt pas vrijdag bellen.

even een vraagje, ik ben maandag bij het consultatie bureau geweest. en die zeiden dat Dayenne vanaf 11maanden langzaam mag overstappen op gewone melk. Maar nu heb ik een discussie mijn mijn schoonzus, die zegt dat dat nog niet mag. Hoe zit dat?

20. Niet meer actief

@verena: ja hoor dat mag wel... sommige doen het zelfs al met 9 maand mits ze goed eten natuurlijk

goedemorgen allemaal... we gaan vandaag op visite naar opa en oma.. trouwalbum laten zien en me vader heeft zijn huis gekocht dus helemaal leuk!

tot vanavond!

Share This Page