JEUMIG DE PEUMIG wat hebben jullie gisteren veel gekletst @Knuf, wat een rotbericht voor jullie. Al die weken op die prachtige roze wolk en dat dit...alles in een keer weg Wat is de natuur af en toe toch grillig. Heel veel sterkte de komende tijd en met het maken van je beslissing. @Lauraatje, je zag er prachtig uit hoor! Mooie jurk. Ik had een groene trouwjurk @Carla, he welkom, nog ff en alle maart mama's kletsen hier mee Leuk dat jullie ervoor gaan meid! @All, sorry als ik nog iemand ben vergeten.......... Hier een Lilly die zich toch een beetje zorgen begint te maken over het kLussen We hebben nu al 3 dagen niet geklust doordat manlief erg veel pijn heeft. Maar ik heb sinds gisteren het gevoel dat ik misschien wel vruchtbaar ben dus heb enorm veel kLuszin Nou we gaan het zien....probeer mezelf voor te houden dat als het deze ronde niet raak is dat het dan gewoon onze tijd nog niet is, dat soort dingen. (maar ik wil zooooooooooo graag..........) Oh, gisteren zijn naar plien en bianca geweest, was erg leuk!
Ben nu al niet zo heel verdrietig meer, maar voel me wel erg slapjes en leeg. Ook al zit het nog wel in mijn buik. Maar ik ben blij dat ik al een schat van een dochter heb en dat ik dus ook weet dat ik wel gewoon zwanger kan worden. Het is hard dat deze zwangerschap me nu niet gegund wordt, maar reden daarvoor zal ook zijn dat het kindje gewoon niet goed was. En ik weet dat ik niet de enige ben, hetgeen me toch ook wel wat steun geeft. Ik wacht deze week af of ik nog uit mezelf een miskraam krijg en anders volgt volgende week curretage. Bah... Ik zag nog een mooie trouwjurk voorbij komen. Mocht trouwens nog iemand een trouwfotograaf zoeken in het noord Nederland, dan houd ik me aanbevolen. Ik ben fotograaf en bied voor een hele nette prijs reportages aan.
Zo.... vanmorgen even "gewinkeld" op matcare.nl .................. heb maar alvast wat ingeslagen, lukte me niet om er weg te gaan zonder OVU testen te bestellen . Weet nog van de 1ste keer dat ik ze gebruikte dat mijn ei eerder of later is dan wat "gebruikelijk" is, dus dat kan ik nu mooi weer ff uit gaan vogelen Verder is mijn ongi al weer weg, was maar 4 dagen en normaal toch zo'n 6 a 7 Raar raar raar
@Knuf: Fijn dat je het al een beetje een plaatsje kan geven! @Patje: had jij niet iets geschreven een paar dagen geleden over dat je dacht dat de volgende dag vanst wel de duiveltjes zouden komen omdat jouw temp hoog bleef?
@zomaar, ja dat klopt, meestal keldert mijn temp enorm als ik ongi wordt en aangezien dat niet die maandag was ging ik ervan uit dat dat dinsdag ging gebeuren maar dat was niet het geval dus daarom deed ik een test, maar had niet gedacht dat ie positief zou zijn. vanmorgen nog een keer getest en hij is toch echt positief.
@patje en zo kun je nog wel tig testen doen voordat je het gelooft haha. over 5 min kan ik de huisarts bellen voor de uitslag van de urinetest.
SPANNEND! Ik weet zeker dat mijn ei eraan komt. Mijn temp is hoger, heb ik geen thermometer voor nodig Dat voel ik zo ook wel (ga zo ff deo inslaan ) en volgens mij heb ik vruchtbaar slijm gespot! Manlief heeft me belooft vanavond te klussen, en aangezien hij morgenavond weg is zal hij morgenochtend/ein v/d middag ook aan de bak MOETEN haha! Gelukkig vind hij dat over het algemeen geen probleem......zeker niet als ik mijn trucendoos opengooi
WAUW! Geweldig, super, grandioos!!!!!! Van harte gefeliciteerd, het is je gegund meid! Wat een ontlading voor je na al die weken! (lilly is een beetje jaloers maar gunt het je echt hoor )
Pfffffffff.......Mandy, ik had al zo'n vermoeden toen je zo geheimzinnig ging lopen doen.........De spanning is me bijna fataal geworden Nu kan ik eindelijk boodschappen gaan doen..........