En of! Ik zou het echt dom vinden voor mezelf er nu al mee te beginnen. Tis niet dat ik me zorgen moet maken dat het nog niet lukt hé. Laat me dan die centjes nog maar in verwennerij voor Myrthe steken. Heb ik veel meer geniet van. Voor de miskraam was het 1 cyclus en voor Myrthe 3 of 4. dus nog geen paniek hoor! En laat die man van me maar denken dat ik alle dagen van de maand vruchtbaar ben. Komt me ten goede HAHAHAHAHA Liefs Kitty
haha, mannen kun je van alles wijs maken.! Je hebt gelijk hoor, steek het geld maar mooi in leuke dingen voor Myrthe. Het zal heus niet heel erg lang duren.!
Hoi allemaal, Ben niet een van de snelste haha maar wij gaan dus ook voor een tweede kindje. We hebben een dochter van maart 2004. Deze tweelingzwangerschap is na 15 weken een eenlingzwangerschap geworden. Ik was in de 4de ronde in verwachting toen, we zitten nu in de 1ste ronde en ik ben sinds 15 jan van de micorgynon30 af. Ik hoop dat we allemaal snel in verwachting zijn en dat ook mogen behouden. Liefs, Rosanna04
Wekom Rosanna. En ook voor jou succes! Jooze, wat naar een miskraam. Ik snap dat je er doorheen zit. Na mijn miskraam (was voor Emme in de eerste ronde zwanger en dat werd dus een miskraam met 6 weken) heb ik me echt rot gevoeld. Het verlangen naar een kindje werd er nog sterker door. Veel sterkte gewenst hoor. Hier goed weekend gehad. Gisteren even met z'n tweeën de stad in geweest. Emme even naar opa en oma gebracht. Ook wel weer eens lekker. Vandaag lang gewandeld. Emme was helemaal rozig toen we thuis kwamen. Ovulatietesten gebruik ik niet. Heb ik ook nog nooit gedaan. Van Emme was ik in ronde 4 na de miskraam zwanger. Ik heb dus goede hoop dat het niet zo lang zal duren. En anders kan ik het altijd nog eens proberen. We klussen hier vanaf een dag of 6 t/m 20 om de dag ongeveer. Dan heb ik m;n eisprong wel "te pakken" denk ik. Pim
jee het is hier druk geweest! Ik heb veel moeten werken en ook nog carnaval gevierd, vandaar dat ik de laatste dagen er niet was. Ik ben eigenlijk al veel vergeten, sorry! Jooze: Ik ken je verder niet, maar wat erg zeg een miskraam. Kan me voorstellen dat je echt erg telleursegsteld was en bent! Sterkte! Mammavan luca: Dat klinkt inderdaad bij mij als een miskraam, toen ik dezehad was he took zo gegaan! Wou je wel in de gaten, dat je niet lang blijft vloeien. Niet dat er iets achter blijft! Sterkte Mensen die bijna mogen testen, succes met wachten. Valt niet mee he? ik hoop op een babyboom! Jeetje en ik schrok wel van die prijzen zeg van die testen... poehee... Ik wacht daar nog even mee, maar kan me voorstellen dat je het wel gebruikt! Ik vertelde vorige week dat ik wat oud bloed verloor, dat is nu helemaal voorbij... Verlies niks meer. Had toen ook een beetje buikpijn , maar mijn darmen waren ook raar aan het doen. Dat is nu ook over... Nu zit ik in mijn wachtperiode.. Voel nog niks en durf niks te hopen. Al weet ik dat ik daar over een week heel wat anders over denk, ben ik bang!
@missq, nog 1 dagje en dan kan je testen, hou je het nog een beetje vol? ik duim voor je. @jooze, jeetje wat erg voor je, logisch dat je even de weg helemaal kwijt bent, heel erg veel sterkte. @rosanna, welkom hier. Zo ben geloof ik weer helemaal bij, had het weekend nog al druk met verjaardagen. Iedereen een leuk weekend gehad?
Hey! Jooze: Wat ontzettend naar dat het mis ging. Neem de tijd hoor. Ik heb zaterdagavond een zwangerschapstest gedaan en had een vaag streepje. Gisterenochtend nog eens getest en het streepje was nu veel duidelijker. Ik ben dus zwanger van de 2e. Ik hoop echt dat alles goed gaat, m'n gevoel is in ieder geval goed. 4 Maart voor het eerst naar de vk. Spannend. Voor de rest van de dames: veel klusplezier en succes met wachten! Groetjes, Mama van Dean
Hoi Welkom alle nieuwe dames. Na een weekendje weg heb ik heel wat leeswerk in te halen. Wel leuk dat dit forum druk bezocht wordt. Ik ben ook nog steeds aan het wachten. Jooze: Wat rot voor je.
Hoi allemaal! Ik heb een zoontje Ruben van 10 maand en gebruik nu geen anticonceptie meer.. We zien wel wanneer het komt maar we hebben er ook geen haast bij! Heeel erg spannend! Ff voor het lijstje: Leonie / 26 / Ruben 3 april 2007 / ronde 1 voor nummer 2 Lees straks wel even bij.. Eerst even eten! Laterzz
@Jooze, wat vervelend voor je meiss, veel sterkte. @Mama van Dean, gefeliciteerd met je 2de! @Veertje, thx voor het duimen, is helaas niet meer nodig. Hier zijn de vanmorgen gearriveerd. Ben er behoorlijk emotioneel van, iets wat mijn man niet zo goed kan bevatten. Ik moet er maar niet zo mee bezig zijn... heb ook geen arm om me heen gekregen toen ik toestraks moest huilen van de spanning. Gelukkig hebben we een hele lieve hond die zijn snuit wel even onder mijn arm wist te frommelen. Aan alle zwangeren, van harte gefeliciteerd en de rest succes. -x-
mama van dean Gefeliciteerd.! Super..! MissQ, gelukkig kan je troost vinden bij je hond. Mannen....pffff......... Maarja, je hebt ze nou eenmaal nodig... haha... Nieuwe meiden, welkom en succes met zwanger worden.
Mama van dean van harte gefeliciteerd! Jooze, wat onzettend vervelend voor je meid. Neem de tijd en ik hoop snel weer goed nieuws. Alle nieuwe mama's welkom! Hier lijk ik toch ook ongesteld te worden. Snap dr niks van, 5 dagen te vroeg en vandaag is het bruinverlies begonnen. Het rare is dat ik vorige maand dacht dat het wel eens raak kon zijn. Veel last van krampen etc, maar toen werd ik dus toch gewoon ongesteld. Nu voel ik helemaal niks, geen krampje, geen steekje niks. Meestal begint het met bruinverlies, dus zal komende dagen wel doorzetten. Op naar de volgende ronde dan
Welkom leonietje24. @mama van dean, van harte gefeliciteerd. @missq, zonde, hopen dat het de volgende ronde wel raak is. @joki, spannend hoor nog 4 dagen, ik moet er zelf nog 6, heb je het gevoel dat het raak is? Ik weet het niet, ben wel vaak misselijk maar dat was vorige maand ook een week voor nod dus dat zegt helemaal niks. tis voor mij echt afwachten. ik heb besloten dat als ik maandag nog niet ongesteld ben dat ik dan ga testen.
Veertje, ik heb al een week het gevoel dat het raak is. Uit zelfbescherming zeg ik tegen mezelf dat ik gewoon ongesteld wordt. Ik lust zelfs geen koffie meer. Had ik ook bij mn dochter. Ik heb ook al dagen hoofdpijn. Het gaat niet over. Gewoon maar even afwachten. Moeilijk.....
Klinkt goed Joki; geen koffie meer drinken, en hoofdpijn...! Ik ben aa het duimen voor je [-o< Ontzettend moeilijk hè, dat wachten! Weet je al wanneer je gaat testen, pas na je NOD?
hallo dames ! wij gaan ook voor een 2de dus ronde 1 voor ons we zijn al besig sinds de 24ste jan,toen werd de spiraal eruit gehaald omdat manlief en ik dat graag wouden dus spannend groetjes van ons
Happyluna, het liefst test ik NU..! haha.., lekker ongeduldig. Ik wil echt proberen om tot zaterdag te wachten. (denk niet dat het gaat lukken)