wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@djezelf: ja ze zijn best groot, die gele foliumzuur tabletjes zijn er niks bij.. maar als je ze recht op je tong legt dan is het goed te doen...

@mystic sun: ik duim voor je morgenvroeg!

2. Niet meer actief

ik ben ff in de war

je hebt toch altijd op dag 14 een eisprong volgens de berekeningen? waarom staat er dan: dag 11 nog 4 dagen tot eisprong? zullen ze vandaag nog meerekenen ofzo? kijk er zo raar tegen aan ineens

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.090
    3.874
    113
    Hoe werken die pillen dan, kun je daar gewoon op een willekeurige dag mee beginnen?

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik heb geen idee (slikt net de eerste pil door :) ) Ben naar mijn moeder gegaan, langs de etos gelopen, daarna toch maar terug gelopen de etos in, daar het pakje gelezen en weer terug gezet, vervolgens zei mijn moeder ach wie weet is het dan meteen raak waarom probeer je het niet :( , vervolgens weer terug naar het rek doosje eruit gepakt en afgerekent.... Thuis gelezen 2 per dag één 's ochtends één 's avonds, ach het is 15.45 Hmmm kan best ;) hopla pilletje geslikt hahahaha. Dus dames ik ga deze ronde zwanger worden! :D

Ze zijn redelijk groot maar wel GLAD dus ik kan ze makkelijk slikken, het zijn capsules. Er zitten bepaalde middelen in zoals groene thee, vitamine E en selenium en die zouden een goede invloed hebben op gezonde cellen en weefsel en spelen en rol in de vruchtbaarheid. Verder zitten er allerlei vitamine, mineralen en kruiden in. vitex agnus castus, bioflavonoìden, PABA, en nog een hoop andere dingen dien niet in normale vitamines zitten.

Lauraatje, is het niet zo dat je 14 dagen na je eisprong ongeveer ongesteld word ipv na 14 dagen een eisprong hebben.... kan me vergissen hoor weet het ff niet zeker.

Nog steeds geen testjes binnen hier..... pfff

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.090
    3.874
    113
    Oh, ik heb ook gelijk net een doosje gehaald bij de Etos, moest er toch nog heen voor luierzakjes (haha, meteen een excuus hè ;) ). Heb dus net ook zo'n pil genomen. Ik vond het wel meevallen met innemen. Ik vond die VSM puur mama pillen echt een drama, die kreeg ik amper weg. En vervolgens werd ik er kotsmisselijk van. Ben toen over gegaan op die Gravitamon tijdens mijn zwangerschap en dat ging prima.
    Tot nu toe slikte ik alleen foliumzuur en een losse multivitaminepil, dus dit is eigenlijk net zo makkelijk. Tja, en nu nog zwanger worden hè!

Er heeft er hier eentje haar broek volgegooid, dus ik ga haar verschonen.

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ja die puur mama van VSM die waren en groot EN stroef.... die vond ik ook moeilijk te slikken! Vind dat NOD lijstje van hun er ZO hoopvol uit zien, kan het altijd proberen dacht ik zo 8)

Ik denk ook dat iedereen naar de etos is om zo´n doosje te halen, het is zo rustig....

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Tja als die pillen echt helpen, het kan hoe dan ook geen kwaad dus het is het proberen waard dan he!

Hier eerst maar eens kijken wat voor cyclus ik ga krijgen, ben 29 sept pas gestopt met de pil.

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Wat ik zo grappig vind is dat ik tijdens mijn zwangerschap exact dezelfde banner had nu gaat het smurfje eindelijk eens helemaal tot het einde lopen want aangezien ik bevallen ben bij 37,3 weken heeft hij de eindstreep nooit bereikt! Maar dit keer gaat hij het redden! :)

Go smurfje Go!

@Carla, Wauw wat zijn jouw 3d echo´s in jouw album duidelijk! daar heb ik ook mijn pretecho laten maken in son alleen was ik toen pas 14 weken en 3 dagen zwanger maar zij koen TOEN al zien met haar echo dat het een jongen zou worden!

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik ga jullie even verwaarlosen vandaag, want ik heb het megadruk.
    Ben vanmorgen om 9.00 begonnen met werken, geen pauze gehad en nu net om half 6 thuis en over 5 min staan de volgende klanten weer voor de deur en moet ik tot 22.30 werken, dus vandaag ff geen reacties.

Hier alles nog hetzelfde, wel snel wat meer honger gevoel en nog slecht slapen, verder alles prima.

doei doei, tot morgen denk ik....

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    @Zomaar: Ha toevallig dat je ook daar 3d echo's hebt laten maken en kon ze dat al zo snel zien ja...jeetje das gaaf.

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @wenneke ik zou zeker even bellen over je salaris straks maak je het op en dan moet je het terug betalen.
    @zomaar als mijn man ziek is dan gaat hij bijna dood of vergaat de wereld haha o wat is ie zielig dan, gelukkig is hij bijna nooit ziek.

ik heb vandaag de vk gebeld en moet woensdag voor de eerste afspraak en 21 oktober krijg ik een echo, echt spannend!

12. Niet meer actief

@patje: rustig aan doen he... ik moet morgen een hele dag werken dus zal er dan ook niet veel zijn..dus de kwaaltjes beginnen te komen? hoe was dat bij de eerste?

@mandy: spannend... je kan gaan aftellen tot de echo :D

@zomaar: als je goed kijkt bij de lijstjes, zie je bijna niemand van ronde 1 etos pillen bij zwangeren ronde 1 staan... wil niet de hoop weg halen ofzo hoor hihi

13. Niet meer actief

was wat te enthousiast :)

of nou ja pc te traag :evil:

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Patje
    Goed geregeld!

@Zomaar
    Mijn laatste ongi was van 30 september t/m 6 oktober.
    Kun je die ovu testen overal kopen?
    Je zit even niet lekker in je vel, hopelijk wordt het gauw ruimer ;)

Ik zit nu trouwens in de derde ronde wil je dat even aanpassen? Thanks!

Ik gebruik trouwens al een hele tijd Dagravit Mama & Baby met foliumzuur...maar hoe heten die pillen van de Etos dan?
    Ik wil deze maand raak klussen, grr.

@Knuf en Veertje
    Dat wordt dus sparen, is wel lastig want ik koop nogal graag wat voor ons ventje...

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    laura
    vast suc6 vanaaf! :)

zomaar
    waar woon jij dan [mag ook via pb of helemaal niet als je dat niet wil]

mandy
    geweldig man!
    leef je niet in een roes nu?
    ennuh nu weet ik nog niet hoe je het je man/vriend verteld hebt

16. Niet meer actief

@anniek: ik zou niet weten waar je het over hebt :^o

:) :)

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Zo daar ben ik ook weer even......
    Was een drukke en hectische dag! Je moet er wat voor over hebben he om thuismama te zijn en tegelijk wat centjes binnen te brengen ;)

Maar nu zit fris gedoucht en moe maar voldaan op de bank met 2 slapende hondjes :)

@zomaar, succes morgen met testen enne......hoe duur zijn die pilletjes eigenlijk?

@patje, druk, druk, druk.......beetje rustig aan he 'JE BENT NU ZWANGER' :) :)

@Mystic sun, jij morgen echt heel veel succes met testen!
    De druimen draaien hier op volle toeren!

@laura, volgens mij het zo dat je altijd 15 dagen voor je menstruatie je ei sprong hebt. Of simpeler gezegd, 15 dagen na je ei word je ongesteld (liever niet natuurlijk ;) ).

De hoeveelheid dagen VOOR je ei kan varieren, de een heeft een cyclus van 28 dagen, de ander 30, 32, 36. En dan kan he took nog eens wisselen.

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    anniek ik besef het echt nog niet dat ik zwanger ben, ik wou de ha medicijnen vragen om mijn menstruatie op te wekken.
    mijn man kwam thuis uit zijn werk, ik deed de deur voor hem open en hoefde niet eens iets te zeggen hij zag het al aan mijn gezicht. hij bleef maar zeggen ja echt waar? ja toch he ik zei het toch! haha grappig hoor.

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mandy
    hihi je was gewoon "boos" en dacht; nu moet het komen verdomme! het si genoeg geweest oftewel; daar gaan we weer!

hihi maar wat een geweldige actie van je man! heerlijk is dat he!
    mooi mooi mooi!
    enuh dat besef komt wel als je het hartje gehoort hebt!

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja dat had ik bij noa ook zodra ik de echo had gehad kwam het zwanger gevoel pas echt.
    mijn buik begint wel al dikker te worden.

Deel Deze Pagina