wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Anniek: Ik woon nu sinds 2,5 jr in nijmegen maar ben geboren en opgegroeid in Uden (brabant :) ) echte brabander dus! :D

@Lilly: Heb de testjes nog niet in huis :( De pilletjes waren 7.50 voor één maand, niet bijzonder duur dus!

@Velobabe: ik heb bij de eerst zwangerschap één ronde clear blue digitaal OV testen gebruikt, en nu heb ik ze va deze site bij matcare besteld (stuk goedkoper!) Hoop zeker dat dat velletje weer opgevuld gaat worden ;) hihi
    De pillen het zanger worden van etos eigen merk, ze hebben een hele lijn, voorafgaand van zwangerschap, tijdens zwangerschap en na zwangerschap en niet duur! Had hiervoor altijd VSM.

@Lauraatje: Maar de ene zijn toch nog onderweg naar NOD en de andere hebben al getest neem ik aan en bleken zwanger in ronde 1, of zie ik iets verkeerd?

Mandy: mannen zijn bijna nooooooooit ziek, maar o wee als ze het zijn ;)

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt
    Alieke - 1ste Loïs 10 maanden - ronde 1 - NOD ?!
    Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 7 - NOD 28 oktober
    Carla - 1ste Kyra 19 maanden - nu in ronde 1 - NOD 1 november
    Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10
    Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 2 - NOD dag 25 okt
    Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Nu in ronde ? - NOD ?
    Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt
    Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december
    Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ?
    Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1
    Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september.
    Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - zwanger okt.
    Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee
    Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 3 - NOD ?
    Verena87-
    Wenneke20-
    Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 3 - NOD 30 okt.

Test dagen:

27 okt - Lauraatje
    30 okt - Zomaar
    30 okt - Djezelf

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mandy
    jah nu al op aan het zetten?
    had ik bij kyana ook heel erg! hihi

zomaar
    ik woon net beneden roermond {maasbracht}

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Brabanders... limburgers, lijkt heel erg veel op elkaar hihi houden van feesten, leven, lekker eten en drinken en vooral veel gezelligheid!
    (tenminste zuid brabant)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zo is het maar net!

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    anniek bij noa kon ik mijn broeken met 8 weken al niet dicht krijgen en met 10 weken liep ik met positiekleding. o ja en had ik al heel wat keertjes gespuugt nu gelukkig niet.

7. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Even heel snel een berichtje van deze kant, WEER NEGATIEF :evil: :evil: :cry:

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    goedenmorge

kreeg gisteravond te horen dat de dochter van de boer waar me vriend werkt alweer 4maand zwanger is van 2e de 1e wort ocktober 1jaar vorig jaar ware we samen zwanger ik wil ook hahahha

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @mysticsun, ha bah, wat vervelend. Wat gaan ze nu doen?

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Mysticsun wat vervelend zeg...

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mandy
    ik zou na moeten kijken wanneer ik positi kleren aanhad maar ook heeel vroeg
    en fijn dat je nu niet hoeft te spugen! das ook niks

mystic sun
    bah grr is wel heel vervelend

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Gatver :cry: :cry: :cry:
    Wat zegt de dokter?

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier bij Kyra ook al met 10 weken zwangerschapskleding aan gehad!

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.090
    3.874
    113
    @Mystic Sun, wat vervelend!

Ik had geloof ik met een week of 11 zwangerschapsbroeken aan, die anderen begonnen een beetje te knellen.

15. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @mystic sun; getver wat balen voor je! Ging je nu de dokter weer bellen?

mijn ventje heeft zowaar die pillen gekocht bij de etos.. ik lag in een deuk want hij durfde het eigenlijk niet, maar kwam heel trots thuis...en ik maar balen want ik vind ze echt veelste groot whahaha
    Heb er toch een weg gekregen vanochtend...
    hihihi dus nu worden we allemaal zeker zwanger toch!

bij mij duurde het wel langer voordat ik positiekleding ging dragen. Ik weet nog dat ik het erg lang vond duren voordat ik een buikje kreeg.
    Maar ben wat mollig van mezelf dus dan duurt het ziwiezo langer toch

Oh over mannen en ziek zijn; ik heb er nu gelukkig een die zich niet zo vreselijk aansteld, maar mijn ex....AAaarrgghh ja die ging minimaal 4x dood per griepje. Kwam dan dagen zijn bed niet uit (gewoon niet he, ook niet voor eten) wilde alleen maar liters cola drinken en gebruikte een handoek als snotlap GATVERDEGATVER!
    Get wat ben ik blij dat ik bij die knul weg ben! whahahaha

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Volgens mij had ik positiekleding aan toen ik 18 weken zwanger was.
    Ik had een lage spijkerbroek die ik lang aan kon.
    Ik heb nu s'avonds al een aardig opgezet buikje, ben benieud of ik het wel 12 weken voor me kan houden, ik denk het niet.

@djezelf, nu wordt jij ook vast snel zwanger, kan niet missen door die tabletten! ;)

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.090
    3.874
    113
    Patje, gelukkig dat de dagen steeds wat kouder worden, kun het mooi onder wat dikkere kleren (proberen te) verbergen ;) .
    Mijn collega's heb ik het toen pas met 16 weken verteld, ik werkte daar pas een paar maanden en had nog niet zoveel zin om dat nieuws eerder te delen. Mijn collega had wel gezien dat ik ietsje dikker werd, maar die dacht dat ik gewoon teveel gegeten had :) !
    Ze zeggen toch ook vaak dat je eerder een grote buik krijgt bij een tweede zwangerschap? Ben benieuwd, hoop dat snel zelf te ervaren.

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik ben heel erg benieuwd hoe snel ik echt een buik ga krijgen, gelukkig is mijn skibroek nog op zwangerschapsgebruik, dus die kan ik lekker weer aan. ( we gaan nu iets eerder dan 2 jaar geleden en ik ben 2 weken later uitgerekend dus dat moet wel gaan passen.)

Ik hoop dat mijn t-shirtje voor femke snel binnen is, want we gaan dinsdag al weg....hij moet dus maandag bezorgt zijn, anders is het erg balen want ik denk dat ik het op vakantie niet geheim kan houden tegen mijn schoonouders.

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @djezelf: Zeker! Nu gaan we allemaal zwanger worden :) Enne jouw ex klinkt wel heeeel erg :pale: Pff hahaha cola als je ziek bent :(

@Mystic sun: Pffff erg vervelend! Ga je nu toch weer een aspraak maken met de HA?

Ik had bij Noah ook al snel positiekleding aan hoor, vond dat knellende gevoel rondom mijn buik gewoon erg vervelend geloof dat ik rond een week of 9/10 mijn 1ste positie broek kocht.
    Jippie! !
    Heb mijn Ovu testen binnen gekregen! Morgen meteen mee beginnen dus ze zijn precies op tijd :) Noah heeft zijn mama vanmorgen alweer uit laten slapen :D Om 7 uur werd hij wakker, heb hem zijn tutje gegeven en heerlijk ingestopt en toen werd hij pas om 9.45 wakker! (omdat ik ging kijken of alles wel oké was hihi) Gisteren alvast een loopauto gekocht voor zijn verjaardag van fischerprice, en een klein wit knuffel muisje van happy horse (ben helemaal weg van dat merk), maar wat is dat moeilijk om het niet meteen te geven :p

20. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hallo allemaal,

Hier ook iemand die voor een 2e gaat. Momenteel zit ik erg in spanning, want ik heb diverse kwaaltjes die me het gevoel geven dat ik zwanger ben. Moe, vroeg wakker, slecht in slaap kunnen komen, steekjes in en rond baarmoeder, sjaggie (soms), zere (.)(.).
    De laatste 2 keer dacht ik ook dat ik zwanger was vanwege het uitblijven van de menstruatie. Ik had altijd een keurige cyclus van rond de 28 dagen. De laatste 2 keer dus 34 dagen... Nu is mijn gevoel anders omdat ik al die kwaaltjes heb. Die had ik de andere cyclussen niet.

Deel Deze Pagina