wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Ik had bij Dylan pas zwangerschapskleding aan toen ik 20 wk was! Was in totaal maar 7 kg aangekomen. En ik ben vrij slank dus je moet het snel zien, nou niemand zag het hoor! Is ook niet alles!
    Ben nu een stuk 'dikker' maar kan m'n 'normale' kleren wel aan maar het zit niet heel erg lekker. Heb nu veel leggings aan met een jurkje erop. De mode tegenwoordig is echt handig!

Heb pillen van de VK gehad voor de misselijkheid... nu heb ik de bijsluiter gelezen en wacht nog wel even.... Spugen hoef ik niet meer en die misselijkheid (24 h per dag) hou ik nog wel even vol! Er staan onderandere: zwak kalmerende werking en een zwak remmende werking op het centraal zenuwstelsel. En je mag het niet bij borstvoeding gebruiken en bij zwangerschap in overleg met arts! :confused:

M'n kleine man heeft vanmorgen 'afgezwommen' (ouder en kind zwemmen)! Hij vind het zwemmen echt geweldig en zit meer onder water als boven water, hahah!

Ik heb via sensitest ovulatietesten besteld en 3 zwangerschapstesten. Volgens mij heb ik er ook nog een van clearblue liggen. Ik denk dat ik ze aan een vriendin geef die probeert zwanger te raken... wat moet ik er anders mee?

2. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Ik heb een cursus natuurfotografie gevolgd en verder ben ik een redelijke autodidact.
    Eigenlijk vind ik heel veel soorten fotografie leuk. Doordat ik redelijk fanatiek ben in de paardensport mag ik graag paarden fotograferen. Ook fotografeer ik graag mensen (vandaar ook bruidsfotografie), maar bijv. studiofotografie heb ik vrijwel geen ervaring mee. Sportfotografie en natuurfotografie vind ik ook leuk om te doen.

Verder maak ik graag wat apartere foto's. Laatst tijdens een paardenmarkt een prachtige foto gemaakt van twee heel typerende oude gerimpelde mannetjes met bijbehorende pet die heel serieus in gesprek waren. Of het roodharige dochtertje van een kennis die lekker aan het rondslenteren was. Die foto heb ik behoorlijk nabewerkt door het meisje in kleur te laten en het rode haar er wat extra uit te laten springen en de achtergrond in zwart/wit.

3. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Tijdens deze zwangerschap had ik al af en toe een positiebroek aan, omdat dat gewoon veel prettiger zit. Ik was ook al twee kilo aangekomen, die ik ook alweer kwijt ben (zonder er iets voor hoeven te doen).
    Deze broek heb ik nu maar weer naar zolder gebracht...

4. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Zomaar
    Thanks, ik ga erover denken om die pillen te halen.
    Denk dat veel klussen meer helpt ;)
    Moeilijk om niet alles gelijk te geven aan onze lieve kleine schatten, daar heb ik nou nooit last van :)

@Marlieke
    Welkom! :)
    Ik duim voor je hoor.

@Patje
    Wat heb je voor shirtje laten maken?

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hallo dames,

Kom ook weer even vlug langs, ben aan het koken!
    Heb nu lekker een weekje vakantie en m'n mannetje ook! Komt mooi uit want volgende week is onze klusweek!

Marlieke welkom!

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @marlieke, welkom hier! Gezellig dat je mee kletst hier!

@velobabe, een t-shirt met de tekst: Straks ben ik niet meer in mijn eendje (afbeelding) Ik heb het ook maar gejat....hahah. Vondt het erg leuk!

Het t-shirt komt trouwens morgen of maandag binnen, kreeg net mail.

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @knuf.... :oops: Whahaha ik lees bij jou het woord autodidact.....Whahha lig in een deuk om mezelf..schaam me de oren van mijn hoofd..sorry hoor ik bedoelde ook jouw woord en niet mijn rare woord. Hoewel je waarschijnlijk niet afhankelijk bent :( ;)

@marlieke; Welkom en succes met zwanger worden.

@patje; erg leuk, had hem laatst ook gehoord van dat eendje. Als wij een tweede krijgen wil ik Jonathan een shirtje geven met : "geef mij maar een kusje, want ik krijg een brusje".

@all; goh er zijn wel veel meiden die rond dezelfde tijd hun klusdagen hebben. Grappig hoor. (waarom grappig....weet ik veel eigenlijk? :( :D )

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Leuk joh die shirtjes met teksten om te laten weten dat je zwanger bent.

Hier wordt het: Geef mij maar een kus, ik word grote zus! (idd ook gezien bij iemand anders!)

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    hallo? Waar is de rest?

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant

Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt
    Alieke - 1ste Loïs 10 maanden - ronde 1 - NOD ?!
    Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 7 - NOD 28 oktober
    Carla - 1ste Kyra 19 maanden - nu in ronde 1 - NOD 1 november
    Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10
    Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 2 - NOD dag 25 okt
    Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Nu in ronde ? - NOD ?
    Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt
    Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december
    Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ?
    Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1
    Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september.
    Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - zwanger okt.
    Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee
    Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 3 - NOD ?
    Verena87-
    Wenneke20-
    Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 3 - NOD 30 okt.

Test dagen:

27 okt - Lauraatje
    30 okt - Zomaar
    30 okt - Djezelf

11. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey meiden.

Weer even een berichtje van hier :D

Net lekker stijn in bad gedaan en in bed gelegd en daarna de afwas even ingeruimd nou ik ben kotsmisselijk geworden van de etensresten die ik zag liggen op de borden :confused:
    Het is nou al zeker 5 min zo en gaat gewoon niet weg.
    Ik hoop dat mijn lichaam me niet weer voor de gek aan het houden is want daar zit ik echt niet op te wachten.
    Misschien morgen toch maar even een testje halen, ik zit morgen op dag 32 dus zou eventueel kunnen.

Mijn mannetje komt over een uurtje weer thuis :D hij is 2 dagen op cursus geweest en heb hem ontzettend gemist.

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

12. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Hoi, ik kom me hier aanmelden,
    Wij hebben ook besloten voor een 2e te gaan!
    Spannend en super leuk weer!

Groetjes en fijn weekend

13. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hoi meiden,

Ik wilde even laten weten dat de :devil: zijn gekomen. Opzich een opluchting voor ons omdat het nu allemaal weer duidelijk is maar ook wel weer een klein beetje teleurstelling. Maargoed, op naar de 2e ronde :)

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Alieke
    Eindelijk duidelijkheid, op naar ronde 2 met etospillen? :)

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Alieke wel fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt. Succes in ronde 2!

Mamainspe welkom!

16. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @mamainspe: Welkom!

@Velobabe: Iedereen aan de etospillen hahaha :)

@Alieke: Good luck in ronde 2!

@Veertje: Spannend! Ik ga morgen naar een vrije markt (overdekt) lijkt enigzins op beverwijk. Ga een kijken wat ze nog hebben staan van fischerprice weebly wobbly zijn Noah en ik helemaal verliefd op!

@Marlieke: ook welkom!

@Funny: Tja idd gewoon iemand blij mee maken want lijkt me niet echt handig als jij nu met ovu testen in de weer gaat ;)

@Carla: Oh lekker fijne vakantie.

@djezelf: Grappig hé ;) (ikke iets later hoor.... :) )

Zooooooooo ik ga ff verder met popstars kijken :)

17. Niet meer actief

@marlieke: welkom!

@alieke: wel jammer maar je hebt idd weer nieuwe hoop

sorry geen tijd gehad.. hele dag gewerkt en toen eten en daarna visite. Dus heb nu even tijdom te reageren maar zoveel was er niet geschreven gelukkig hihi. Ik ben ook popstars aan het kijken en duik zo mijn bed in... morgen en overmorgen werken tot half 12.

Slaap lekker en tot morgen!

18. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Dankjewel voor de lieve reacties meiden :)

Wat is dat precies die Etos pillen? Ik ben vaak niet zo van de "hulpmiddelen". Overtuig mij is ;)

19. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    @ Marlieke en mamainspe, welkom!

@ knuf, die kleren niet te ver wegstoppen hoor! We gaan er gewoon vanuit dat je weer snel zwanger bent! Hoe voel je je? Heb je al bloedverlies/kramp?

@ zomaar, volgens mij kan ik dan blijven testen want de 1 zal echt niet positief worden en de ander elke x ;) !

@ veertje, toch blijf je elke cyclus weer positief he?! Ik duim voor je! Ik was trouwens ook een week voor m'n NOD al misselijk!

Heb voor Dylan ook een T-shirt laten maken met : ' ik krijg een broertje of zusje!'. Is echt een aanrader!

Gaan vanmiddag op kraamvisite en verder even langs m'n moeder (woont dichtbij hoor!). Niet zo veel dus. Voel me nog steeds behoorlijk misselijk en manlief heeft vannacht gewerkt en is gelukkig rest van het weekend thuis. Doen dus lekker rustig aan!

Fijn weekend allemaal!

20. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Mamainspe, welkom!

@All, bedankt voor het warme welkom.
    Helaas heb ik vandaag niet erg veel tijd om te kletsen want ik moet zo nog even een paar uurtjes heen werken. Dus ik heb geen tijd ook om te reageren op alles wat hier geschreven is.

Alleen wel even over de etos-pillen. Ik heb ze genomen maar mijn cyclus raakte er behoorlijk van in de war. Dus voor mij niet meer.

Deel Deze Pagina