Veertje, ben benieuwd wat je testen gaan uitgeven Ik heb vanmorgen al met de huisarts gebeld, heb een klein gedeelte van de uitslag binnen: mijn medicijnen voor mijn schildklier zitten op de juiste hoeveel heid. En voor de rest van de uitslagen, (zwangerschap, PCOS, euhm andere hormoongevalletjes) moet ik vanmiddag bellen. Want dan krijg ik de huisarts zelf aan de lijn. Ben beniewd want ik heb nog nooit voor een telefonisch spreekuur moeten bellen ivm een uitslag... Duimen jullie voor me?
De Etos-pillen gaan er hier ook wel aardig in hoor, ze zijn wel groot, maar glad, dus achter op mijn tong, grote slok water en weg. Ik doe deze maand ook die ovu-test van matcare en heb hetzelfde, maar nu al 8 dagen :x ! Alleen de teststreep verschijnt. Ik heb de hoop wat opgegeven. Gisteren wat buikpijn, dus ik dacht, ik gooi er 's avonds nog zo'n testje tegenaan, wil mijn ei niet missen en het is nu al 14 of 15 dagen, maar weer niets! Heb nu alleen voor morgen nog testje. Met iets andere testen geen ervaring, heb ze uberhaubt nog nooit gebruikt hiervoor. Denk dat ik het hierna ook niet meer ga doen, maar was gewoon wel eens benieuwd wanneer mijn eisprong is, want soms voel ik hem, maar soms ook niet en mijn cyclus variërt ook nog wel eens een dag of 5 in lengte.
Negatief! Ben blij dat ik de test vandaag heb gedaan want nu zit ik ff in een dip en anders had ik het morgen gezeten op mijn verjaardag en daar had ik niet zo een zin in.
veertje, dat is niet leuk nee. Ik heb net nog ff met de huisarts gebeld, alles was in orde. maar mijn hormoonhuishouding (de waardes van mijn hormonen) kloppen niet. Hij heeft het wel wat vaker gezien. maar het is geen normale hormoonhuishouding. Maar dat wist ik al, dat heb ik al 5jaar. na mijn eerste miskraam (5jaar geleden) is mijn hormoonhuishouding op hol geslagen.
YAHOO eindelijk vakantie! ff snel nog ff spieken, maar ik zag dat veertje negatief heeft getest, balen meis! Ik ga er gauw weer vandoor, want de koffer moet nog verder gepakt worden, en volgens mij blijft er weinig ruimte over want femke heeft bijna haar hele kledingkast bij zich.
Balen Veertje! Probeer morgen wel van je verjaardag te genieten! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Dikke X Patje, Fijne vakantie!
@Jo79..... wil jij niet ook iets vertellen? Pfffff kan me voorstellen dat het een "beetje" frustrerend is als de testen je ei nog niet hebben gevonden Alles een beetje voor niets gadaan dan. Ach als je gewoon positief zwanger test deze maand dan is het niet zo erg Gaat lukken hé met de etos pillen hihi. @Veertje: Jammer hoor! Toch alvast een hele fijne verjaardag morgen! @Verena: En nu? Gaat de dokter nog wat ondernemen of moet e gewoon zo ff verder gaan zoals het nu gaat? @Patje: Geniet lekker van de vakantie!
Ja, sorry, ik ben ook vreemd gegaan op het Etos-pillentopic, maar ik heb mezelf niet op laten nemen in het lijstje hoor ! Je houdt ons wel in de gaten hè ?
Ach ik heb mezelf wel in hun lijst geplaatst, gewoon voor de statistieken Heb ook eerlijk verteld over ONS clubje hahaha
dames toch.. dit is en blijft het aller gezeligste clubje toch nou de pijn van de eisprong is gelukkig weer voorbij.. nu is het weer wachten helaas
@Veertje, jammer meid! Maar evengoed van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! @All, sinds een dag of 2 heb ik 's avonds een behoorlijk opgezette buik. Mijn broek die me dan 's morgens iets te wijd is knelt 's avonds af...
@ zomaar, ik krijg als het goeed is menstruatie opwekkers, als dat niet werkt moeten ik weer op consult en verder kijken wat we gaan doen
Hey meiden Ben weer thuis, het weekend was leuk maar de thuiskomst minder... We hebben gisteravond laat plots onze 11 jarige franse bulldog in moeten laten slapen, ze kon niet meer over haar medicatie voor de ziekte van cushing en haar bloedwaardes rezen de pan uit, ze was zichzelf aan het vergiftigen.. We missen onze kleine schat zó erg, ik doen niets als huilen, ben echt een wrak, vandaar dat ik nu even niet veel hierop zit, ga wel nog testen deze week maar nu even niet, kan momenteel niet nog meer verdriet verwerken, nog geen ongi in ieder geval... Sorrie meiden maar ben echt even aan het einde nu....ik mis haar zo. Een foto van haar staat in mijn album....