goeden morge hier gaat alles klote ga toch weer aan pil beginne omdat niet lekker gaat tusse ons mede door schoonmoeders die 2verhalen zegt tegen ons terwijl ze zou oppasse vrolijk gaat koffie drinken en me mannetje het mij dan op laat lossen nou heb haar een boze sms terug gestuurt da ze niet meer op hoeft te passe en wel andere oplossing zoek ben het zo zat allemaal heb nu echt zoiets van ik vertrek effe erby zegge dit speelt al 3jaar met schoonmoeder ga effe terug lezen dalijk
Ik weet het maar begin me nu zorgen te maken dat er weleens iets anders aan de hand kan zijn. Ik heb begin dit jaar een miskraam gehad, het kindje was al vroeg overleden maar pas met 12 weken zijn we pas erachter gekomen door middel van een echo, toen bleek mijn hele buik al gevuld te zijn met bloed maar mijn lichaam zei nog dat ik zwanger was en bracht het niet op gang zelf dus curretage gehad. Nu kan het best zo zijn dat de innesteling niet goed is gegaan of toch een vroegtijdige miskraam waardoor ik voor een gewone test nog te weinig HCG heb maar het er nog wel zit aangezien mijn lichaam wel duidelijke symptomen afgeeft maar dat het er niet zelfstandig uit wil komen. Daarom wil ik me door laten verwijzen naar een gyneacoloog want als er wel iets fout zit wil ik er dit keer op tijd bij zijn voordat er ergere dingen kunnen gaan gebeuren. Hopelijk snap je mijn onzekerheid, maar wil het echt zo snel mogelijk weten vooral omdat dit mij nog nooit eerder is overkomen dat ik zolang overtijd ga lopen met symptomen..
Mystic sun wat vervelend zeg. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid. Wenneke wat een vervelende situatie zeg met je schoonmoeder. Veertje wat spannend zeg vanmiddag. Dames ik heb even een vraagje: Gezien m'n vorige menstruatie zou ik op 18 oktober m'n eisprong hebben, maar nu had ik vanmorgen even een heftige kramp in m'n buik, was maar heel even en toen zakte het langzaam weg, zou dat al m'n ei kunnen zijn? Gisteravond ook wel wat slijm verloren...
@Mystic sun, kan je helemaal begrijpen hoor! Wat een onzekerheid, en als je al zo'n ervaring achter de rug hebt is het onbevangen zwanger worden er ook wel een beetje vanaf. Kan me haast ook niet voorstellen dat de huisarts je niet zal doorverwijzen met zo'n verleden. En eigenlijk ook zonder dat verleden, er moet nu toch gewoon iets gebeuren @Wenneke, wat vervelend dat je zoveel stress hebt. Maar als het allemaal niet zo botert thuis is het wel de juiste beslissing van je om weer even met de pil te beginnen. Sterkte met alles. @Marlieke, oh jee Wat nu, wat nu......... Ik persoonlijk zou denk ik een nieuwe test halen, en kijken of je daar ook al iets op ziet. Bijvoorbeeld kruidvat, 2 voor 7 euro of zoiets. Als die dan helemaal negatief, dan afwachten tot je nod en opnieuw testen. Ik heb me voorgenomen pas te testen op dag 33, als het dan nog nodig is natuurlijk. Zit nu op dag 21, dus nog 12 dagen te gaan. Voorlopig voel ik nog helemaal niks maar dat is ook niet vreemd. Maar natuurlijk hoop ik wel snel iets te gaan voelen
@Veertje, spannend vanmiddag. Misschien heb je het al eens verteld hoor, maar hoe zit dat het precies? Ik bedoel, aangezien jullie al een kindje hebben zou je denken dat alles oke is toch? Of is het bij de 1e ook heel moeizaam gegaan allemaal? Sorry als ik te veel vraag. @Carla, ik zou het echt niet weten, maar alles kan natuurlijk Om die reden (en nog een paar andere natuurlijk ) klussen wij gewoon de hele maand door, dan is de kans dat je raak schiet toch het grootste he Als je het echt wilt weten zou je een ovu test kunnen doen.
@Lily en zomaar, tja, ik denk dat ik nu toch maar wacht tot zaterdag of zondag (toen ik zwanger was van Marciano testte ik positief op 19 oktober dus zondag is wel leuker eigenlijk) met testen of het moet zijn dat de duivels dan doorgebroken zijn. In ieder geval staat er op het internet weinig goeds vermeld over de Romed zwangerschapstesten. Daarbij is de mijne ook nog eens over de houdbaarheidsdatum... @wennek, he bah meid. Wat vervelend. @Mysticsun, hopelijk is alles toch gewoon normaal daar binnenin je buik.
@mystic sun wat zit jij in een vervelende situatie hier even een knuffel van mij en heel veel sterkte en ik hoop dat er snel duidelijkheid komt!
@mystic sun: jemig wat een onzekerheid.. hoop dat ze gauw eens iets anders gaan doen dan telkens maar testen.. @carla: ja de eisprong kan ook eerder of later komen @wenneke: wat vervelend allemaal.. rustig aan @Lilly: duurt nog lang he.. ik moet ook nog 12 dagen wachten... Ik heb nu steeds allerlei steekjes en krampjes onder in me buik.. hoop dat het een goed teken mag zijn...
Nou meiden slecht nieuws hierzo denk ik Mijn huisarts heeft na mijn bezoekje van vanmorgen een verwijsbrief doorgefaxt naar de gyneacoloog, binnen 3 dagen krijg ik een oproep thuis dat ik lang moet komen, ik vrees het ergte namelijk wel zwanger geweest maar vroege miskraam maar dat mijn lichaam het niet uit zichzelf verwijderd, dus dan kloppen mijn symptomen wel, zijn iets minder dan vorige week namelijk, de pijnlijke baarmoeder bij inwendig onderzoek die ik heb gehad, alle puzzelstukjes vallen eigenlijk op hun plaats maar er is nog niets zeker hierover dus blijf toch stiemen een klein sprankje hoop houden dat er misschien toch iets te zien is van een levend vruchtje... Als er iets mis gaat hier thuis dan gaat ook echt werkelijk ALLES mis Ik hou jullie op de hoogte...
@Mystic Sun, ik zal je mijn hele medische verleden en slechte ervaringen besparen, maar ik begrijp heel goed dat je ongerust bent! Ik hoop dat je snel wordt opgeroepen, zodat je tenminste weet waar je aan toe bent. Sterkte hoor!
@mysticsun, ook hier wordt geduimd voor je. @Lauraatje, kan jij je nog herinneren wat je voelde in de week voor je positief testte voor de zwangerschap van Danisha? Ik voel namelijk al 2 weken van alles, maar ik kan me totaal niet meer voor de geest halen of ik dat destijds ook allemaal voelde. Alleen de moeheid herken ik.
@marlieke: ik weet nog goed dat ik die maand juist niks voelde ipv alle andere maanden.. het enige wat ik had was witte afscheiding dat na de eisprong aan bleef houden..
@ mystic sun: wat een narigheid allemaal, ik hoop dat er snel helderheid voor je is. Sterkte. @ veertje: wat spannend, ik zal duimen voor je dat de resultaten toch positief voor jullie uit pakken vanmiddag. @ funny, lijkt me idd vreselijk als je na je miskraam nog zulke vragen krijgt Wat betreft mijn dochter dat zal wel over gaan, is weer 1 van de fases denk ik, wat wel grappig is: toen we een keer in een zwembad waren kwamen we een vrouw met een baby tegen. Mijn dochter (toen 4) vroeg hoe de baby heette, de vrouw zei: "Noa"waarop mijn dochter verontwaardigt zei: "Dat kan helemaal niet want zo heet ik al!" @ Marlieke: ik zou er voor de zekerheid nog een testje aan wagen. Anders blijf je zo twijfelen.
Mystic Sun, wat een narigheid zeg! Die onzekerheid is het ergste denk ik! Op zich is het een naar bericht maar aan de andere kant is het positief dat je zo snel naar de gyno kan, heb je wel duidelijkheid! Sterkte meid! En Veertje? Marlieke, ik voelde deze x niks anders behalve dat ik al misselijk was, hihi. Ik ging voor de gein tempen en mijn temp was 37.3 terwijl hij nooit hoger is als 37! Weet niet wat er met Dylan is maar hij wil alleen maar op schoot hangen! ziek aan het worden?
@Zomaar Leuk, muisjes. Keano heeft 2 nici muisjes @djezelf Jonathan al beter? @Lauraatje Weer wachten...laat de steekjes blijven en de duivels wegblijven. @Patje Al lekker op vakantie dus dit lees je niet meer @Zomaar Als je zwanger bent dan wil ik jouw etos pillen overnemen Raar is dat inderdaad als je een ander kindje zit met dezelfde naam dan moet je gewoon even kijken (heb ik vooral als mensen hun kindjes roepen in de dierentuin). @Veertje Nog gefeliciteerd! 30? Ikke ook Bij ons weet niemand dat we voor een 2e gaan. Lekker ons geheimpje. En maak je niet druk om wat anderen zeggen. Ze kwetsen je vaak zonder dat ze het door hebben. @Marlieke Ik hoop echt dat het raak is deze maand Is het raak, is het raak : TIP! CB DIGITAAL! Ik heb 14 oktober 2006 positief getest, maar nu had ik op die datum als het goed is een eisprong dus kunnen we nu weer afwachten... @Mystic S Al die onduidelijkheid, bah. Hopelijk bij de gyn duidelijkheid. @Knuf Poeh, ik leef met je mee. @Justfem Welkom bij ons clubje! Wat erg zeg voor dat ventje en zijn familie. @Wenneke Daar ben je mooi kaar mee... @Funny Lekker knuffen. Ik hoop dat 'ie niet ziek wordt.
@lilly, bij Stijn hebben we er 16 maanden over gedaan dus vandaar dat we nu daardoor en doordat ik een onregelmatig cycles heb zijn doorgestuurd naar de gyn. Nou alle uitslagen waren goed, man mannetjes zaad was perfect en uit mijn bloed was opgemaakt dat ik een eisprong heb gehad vorige maand en kreeg de tip om door te gaan met afvallen maar dat komt wel goed. Normaal gesproken worden de mensen na deze onderzoeken nog naar huis gestuurd om het zelf te proberen omdat alles goed is maar met ons gaan ze nu verder omdat het bij Stijn ook al best lang geduurd heeft dus we gaan in de volgende ronde voor een samenlevingstest en ze willen nog mijn eileiders na gaan kijken en als dat allemaal gedaan is dan gaan we kijken wat er verder gaat gebeuren.
@ veertje: dat lijkt me iig een felicitatie waard en geeft iig hoop op een tweede. Dus gefeliciteerd ik zal voor je duimen dat je nu snel zwanger zult raken.