als ik het goed begrijp zijn er een aantal vamn jullie die stiekum al weten dat ze straks ook voor een derde gaan. (Hier nog een! )
@runner, heb ff gespiekt enne.....daar kun je idd niet omheen he haha Bij Ruben moest ze het me echt een paar keer uitleggen. Ik denk dat als iemand de echo zou zien dat ze het dan niet eens zouden zien.
@Runner, nou die echofoto is ook wel overduidelijk ! Leuk jochie trouwens! @Lily, ik heb een kamertje met veel lichtblauw, maar vind dat ook prima voor een meisje kunnen hoor. Andersom, roze, weer niet. Zal eens even kijken of ik wat fotootjes ervan in mijn album kan zetten.
Runner, negerzoenen.... heb ik ook wel trek in! Zit nu aan de toastjes met smeerkaas en krabsalade.. (helaas geen filet american en brie).. Oh Lilly, wil jullie echt niet rot laten voelen met mijn gelukkige zwanger verhalen! Weet heel goed hoe jullie je voelen... Jullie tijd komt ook, misschien wel sneller dan dat je denkt.. djezelf... gelukkig is het 'hondenweer', dus blijf maar lekker binnen. Appeltje?
Ja wij wilden het dus ook weten. Maar nu denk ik dat ik het een verassing wil laten zijn. Zeg ik nu, maar ken mezelf eigenlijk wel beter heb overigens maar een broodje gemaakt..met ham. pffff oh en tot +/- 7 maanden borstvoeding. echt geweldig vond ik dat. Wil het de tweede keer langer vol houden.
Mijn gevoel zegt ja, nog een 3e maar het is maar afwachten natuurlijk. Het leven is duur, grote auto is duur..... 2 is wat beter te overzien, maar we zien wel........eerst maar eens kijken of we een 2e mogen krijgen.
Precies eerst maar een 2e zien te krijgen. Ben nog jong zat, en moeten dan echt verhuizen... Hebben hier maar 2 slaapkamers in huis. Djezelf, nog langer volhouden? Hihihi, ik was al blij met 5,5 maand... (totdat meneer besloot te gaan bijten) werk jij?
Ja ik werk 2 dagen in de jeugdhulpverlening. Voor jonathan werkte ik 4 dagen. Maar vind twee dagen heerlijk! Jij?
Runner, was inderdaad overduidelijk te zien! Wat een mooi ventje! Ik vond het vooral heel makkelijk dat ik het geslacht wist. Nu maakt het minder uit maar ik ben te nieuwschiering... Ondanks de slechte start met Dylan heb ik 7 mnd borstvoeding gegeven! In het ziekenhuis weigerde hij de fles! Zo ziek en klein en toch zo'n eigen willetje! Wil graag weer borstvoeding geven, vond het heel bijzonder!
Voorlopig denk ik: 2 gezonde kindjes zou een geschenk zijn! En die misselijkheid is echt vrezelijk (waarschijnlijk ben ik het over een paar mnd weer vergeten hoor). We zien wel! Werk 2 dg en dat vind ik heerlijk, precies goed!
Djezelf, hoe deed jij dat dan toen je ging werken? Speciale ruimte om te kolven. Ik werk sinds 2 maanden bij het kruidvat voor 3 dagen. (dins, vrij en zaterdag) Zit nu al te kijken hoe ik dat straks eventueel moet doen. Jonathan vind ik trouwens ook een hele stoere naam! Wie weet pik ik die straks wel van je. Dank jullie wel trouwens. Ik vind het ook een prachtkind!
Funny, gewoon blijven vertellen hoor, voel me helemaal niet rot hoor! Ben wel ongeduldig maar voel me prima.... Misschien ff iets geks hoor, maar ben toch benieuwd of jullie dat ook hebben. Heel soms ben ik echt als de dood dat het nu ineens niet meer zal lukken. Bij Ruben ging het allemaal zo ongelooflijk snel, en dus voor ons gevoel ook erg makkelijk. (30 mei mirena eruit, 27 juni posi test ). Ik voelde me zo'n vreselijke mazzel pik, kon he tgewoon niet geloven dat we zo'n geluk hadden. En dan ook nog eens alles in een keer goed. Geen miskraam, niks raars met de baby of met mij. Een wat lange bevalling maar goed. Ruben was helemaal gezond dus dat was ik ook zo weer vergeten. Dus soms denk ik nu dat als het toen zo goed ging het nu vast niet zo zal gaan. Dan ben ik ineens bang dat het gewoon niet meer zal gebeuren. .....is maar heel af en toe hoor want ik weet dat de kans groter is dat het gewoon wel weer zal gebeuren, het is tenslotte al eens gelukt....Dus alles 'doet' het in principe. Maar ik ben er gewoon zooooo bang voor....
Ah, ik heb de fotootjes van haar blauwe meisjeskamer in mijn album. Ze zijn alweer van een paar maanden geleden, ik kan nu echt niets anders dan het verschoonkussen namelijk op de commode hebben liggen, want ze gooit en schopt alles er gelijk vanaf! Over een half jaar gaan we verhuizen, wat ruimer. Ik ben nu lekker aan het rondneuzen en bedenken hoe ik haar kamer daar in ga richten. We hebben daar ook ruimte voor een tweede, dus kom maar op baby!
Lilly, das niet gek hoor! Zwanger worden blijft een bijzonder gebeuren... Maar het lukt jullie wel hoor! Anders laat ik jullie wel even instralen. Trouwens, jij pikt helemaal niets! Whahaha, volgens mij vinden wij dezelfde namen leuk! Wat staat er nog meer op jullie lijstje als ik vragen mag? Jo, ik ga even spieken.
Whahaha jullie hoeven hem niet te pikken hoor, Gebruik hem gerust! De naam is voor ons al speciaal genoeg. Wat de BV betreft; ik had na mijn zwangerschapsverlof meteen mijn ouderschapsverlof opgenomen. Dus was in totaal 7 maanden vrij. Begon dus pas weer met werken toen Jonathan al dik een half jaar was. en toen was ik al begonnen met het afbouwen van de bv. Je werk is overigens verplicht om voor jou een ruimte te regelen waar jij ongestoord kunt kolven. Daar krijg je ook extra pauze voor.
Ik deel je gevoel...Bij Kyra ging het ook snel, eind april gestopt met de pil en 10 juli een posi test, super zwangerschap, super snelle bevalling en een pracht van een kind. Zo'n geluk kun je toch geen 2e keer hebben denk ik dan ook...
Ik ben nog niet bang dat het niet zal lukken. Ik hoop gewoon van wel, maar heb gewoon geen flauw idee. Bij Robin was ik binnen 5 maanden zwanger en dat was al eerder dan ik gedacht had. Eerlijk gezegd had ik gedacht dat het veel langer ging duren. Dacht na een week of 5 gewoon dat ik eigenlijk niet ongesteld was geworden de week ervoor. Testje gehaald, was positief! Ben er nu wel een stuk meer mee bezig.
@lilly; niets raars aan hoor, herken het echt! Was bij jonathan na twee maanden zwanger en kijk eens waar ik nu zit. Doe eigenlijk erg mijn best om juist niet aan dat soort dingen te denken!