wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by trotsemama27, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @lilly: Lang verhaal? Ach van je af schrijven helpt altijd ;)

Bij mij liep het ook niet met de BV zoals gepland, dus heb ik ook veel korter bv gegeven dan ik eerst dacht, 't is dan toch jammer en ik hoop ook dat ik bij de volgende wel langer BV kan geven... dat je nu wel eens spijt heb, had ik in het begin ook, naarmate mijn dochter ouder is geworden en ze eigenlijk nooit ziek is en het verder voorbeeldig doet qua groei, etc., is die spijt wel afgenomen... 't is nu eenmaal zo gegaan en er is niks meer aan te veranderen. Ik had er wel moeite mee dat vriendinnen (erg Pro BV) me er altijd op bleven wijzen dat BV echt het beste is, en dat is zo maar gaat het niet dan gaat het niet. Zelf ben ik ook groot gebracht met flesvoeding ik werd geboren met een lipspleet en kon niet bij mijn moeder drinken en ook ik ben altijd heel weinig ziek geweest. Het is tegenwoordig bijna een misdaad als je kind geen BV krijgt terwijl het niet allemaal zo vanzelfsprekend is, net zo min als zwanger worden dat is natuurlijk. ;)

@Carla: Lijkt me ook dat jullie misschien iets te enthousiast geklust hebben :)

@zomaar: bedankt voor het op de lijst zetten. Zet mijn test dag maar op 26 oktober, dan is het ongeveer 10 dagen na mijn NOD, en als ik dan nog geen ongi heb, waag ik er maar een testje aan. Nu durf ik nog niet te testen dan lijkt het me toch teleurstellend als ie neg uitpakt
    :(

2. veertje

veertje Fanatiek lid

hoi meiden

Heb ff geen tijd om terug te lezen, zag dat ik een prive bericht had dus moest natuurlijk ff kijken of er al gependeld was :D en ja hoor, volgens de pendel in november zwanger dus duimen maar dat dat uit komt, de eerdere pendels die gedaan zijn zijn helaas niet uitgekomen :(

Ik ga nu weg en spreek jullie morgen weer ( niet teveel kletsen hoor want dan moet ik zoveel terug lezen ;))

3. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jutsfem
    erg he dat iedereen zegt bv is het beste! grrrr
    ik vond het ook zo confronterend in die tijdschriften! grrrr

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Nou net weer een ovutest gedaan en nu was ie duidelijk positief, dus we zitten goed op schema!

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja hoor! :oops:

6. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hhahaha goedzo! hihi

7. verena87

verena87 Bekend lid

Dec 9, 2006
    605
    0
    0
    Over BV. Ik mocht het niet eens geven, dus kan daar neit over mee praten. Ik maakte antistoffen aan tegen DAyenne en als ik haar BV zou geven zou de kans groot zijnd at ze ziek zou worden

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @justfem, houd je het zo lang vol om niet te testen? *Respect*

@Anniek, nog 2 dagen oei, oei, oei! Nog heel even volhouden joh, maar dat is zooooooooo lastig he
    ;)

@carla, :thumup:

9. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @lilly: dat hou ik mezelf nu nog voor :p maar of het ook lukt is een andere vraag, aan de ene kant denk ik ik doe het gewoon wat maakt het uit, aan de andere kant denk ik ik ben gewoon te ongeduldig omdat ik niet eens zeker weet of mijn cyclus nog wel loopt als voor de mirena, lekker die onzekerheid hahaha en ik probeer me steeds voor de geest te halen hoe ik me heb gevoeld bij de eerste maar daar heb ik pas een test gedaan toen ik bijna 6 weken over tijd was (en die was natuurlijk super positief toen), ik weet alleen dat ik na 2 weken over tijd onwijs misselijk werd ik was er toen van overtuigd dat ik een griepje had, maar ja voor al die symptonen is het nu nog te vroeg denk ik, ik ben wel wat misselijk en heb lichte buikpijn, maar dat kan net zo goed mn aankomende ongi zijn.

Nog wat anders: we hebben in nov een weekendje weg met onze vrienden groep, elk jaar gaan we stappen met al onze vrienden, we nemen dan een hotel, zodat niemand terug hoeft te rijden en iedereen, jullie raden het al kan drinken, zoals de meeste misschien al eerder mee hadden gekregen, willen wij het bezig zijn met een tweede geheim houden, maar ja normaal lust ik wel een wijntje, afgelopen verjaardagen was ik gewoon de BOB dus viel er niks op, maar ben bang dat het wel opvalt tijdens dat weekendje uit, ik wil natuurlijk niets drinken (ga dat ook niet doen) maar weet iemand een evt. smoesje voor de eventuele vragenstellers onder onze vrienden? :oops: (weet wel dat liegen niet netjes is, maar ja t is voor een goede zaak denk ik dan) :)

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    @ justfem: Je slikt medicijnen waarbij alcohol niet mag...
    is dat wat?

11. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Ja dat is denk wel een goede, bij veel soorten antibioticakuurtjes mag ook geen alcohol, eigenlijk niet eens over na gedacht super tip die ga ik zeker gebruiken!

12. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,100
    3,879
    113
    Justfem, ik bewonder je geduld!

Zou trouwens zeggen dat je een blaasontsteking hebt en antibiotica slikt, mag niet in combinatie met alcohol. Of last van je maag en gewoon een sapje nemen.

Net naar de supermarktfotograaf geweest. Was ik vorig jaar ook en deze is tenminste niet zo duur en we maken er alle opa's en oma's (de ouders van mijn man zijn gescheiden) en familie weer blij mee. Ben benieuwd hoe ze geworden zijn, over een week of drie krijg ik bericht. Helemaal mijn smaak is het niet. We hebben een hele mooie reportage laten maken bij een fotograaf toen ze een half jaar was, maar goed, dat kostte ook het driedubbele, dus dat kun je niet steeds doen.

13. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @jo79: heb ik ook altijd gedaan van die supermarkt foto's en idd 1 x een echte fotosessie, je ziet wel verschil tussen die van de supermarkt en de echte, maar wat je zegt daar is dat prijsverschil ook van, als de tweede er is laten we wel weer een sessie maken. Het voordeel nu is dat ze ook schoolfoto's heeft heb je toch elk jaar een foto.
    Over dat wachten, zat net al te denken misschien toch maar zo'n test bij Kruidvat halen en dan morgen ff testen, die zijn niet zo duur :)

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    @ justfem ik zou idd een goedkope test halen en het gewoon proberen, ik zou echt niet kunnen wachten!

Ik heb vorige week een fotoshoot laten maken bij iemand van hier op het forum, echt helemaal geweldig en niet duur vind ik. voor 25 euro krijg je alle foto's op cd en kun je ze zelf laten afdrukken waar je maar wil.

15. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zijn die testen van 5 euro (2 in een pakje) van de kruidvat echt net zo goed als die andere?

@Carla: bij wie heb je dat laten doen? Mag ook in een pb-tje eventueel?

16. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Ik heb gelezen op een ander forum dat die wel goed zijn, dus ik ga er maar wat halen, moet toch nog even de stad in voor een verjaardagscadeau voor mijn broertje, dus dan kan ik ze gelijk even halen.

Tot vanavond

17. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    uhm wil er niet aan toegeven...
    maar ik krijg de kriebels en denk steeds-> oe symptomen!
    :) ik lach wel maar zo grapig vind ik het niet!

me huid blinkt zelf {vettig} grrr
    ik wil helemaal niet dat zulke dingen mij opvallen verdomme!

jutsfem
    ben benieuwdddddd

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Justfem:.... ik euhmmm zal je testdag maar gewoon even zo laten staan dus :). Ik heb die 2 voor €5,- testen ook eens gebruikt, ik vind ze erg duidelijk! Spannend

Lilly, Mijn berichtje naar jou toe was ook gewoon lekker synisch bedoelt hoor, precies zoals ik die van jou ook op had gepakt :D Enne ik had mijn bericht over BV gisteren ook maar ingekort, over die periode van ziekenhuis, bv, huilende baby kan ik ook praten en praten en praten 8)

Zoooooo Ik ga er vandoor, ga lekker zwemmen met mijn kereltje!

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @zomaar, dan is het goed. dacht check t maar ff want je weet soms niet hoe dingen over komen als je geen gekke bek bij kunt trekken of zo he ;)

Ik heb ook begrepen dat de kruidvat testen prima zijn. Ik denk dat zolang je niet te vroeg test een hele hoop testen wel goed zijn hoor.

20. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi kon het niet laten om even lekker mee te lezen! ik vraag me af hoe het met mystic sun is afgelopen.

Share This Page