wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    @Mandy Ja, dat was wel een klap voor Mystic Sun, zulk nieuws verwacht je nu ook weer niet!
    Hoe gaat het met jou en de zwangerschap, al helemaal aan het idee gewend?

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Ben ik weer nou ik heb ze gekocht nog niet getest natuurlijk dat ga ik morgenochtend wel doen voorlopig nog niks te bekennen, dus begin ook wel benieuwd te raken :) mijn vriend heeft ook nog nachtdienst dus dat wordt een lekker onrustig nachtje slapen.

@mandy: ja by mystic is het niet zo leuk afgelopen, zoals je wel hebt kunnen lezen ws, ik vind het echt vervelend voor haar, laten we maar hopen dat ze snel weer te vinden is op dit topic en gewoon verder kan klussen.

Wat betreft dat bij mystic sun heb ik er nu ook wel een vrees bij stel je voor dat je zoiets krijgt en er te laat achter komt, mystic heeft eigenlijk geluk dat ze zelf aan de bel heeft getrokken, nu zijn ze er hopelijk op tijd bij.

Mijn dochter zei net dat ik een dikke buik krijg, dan hoop ik maar dat dat niet van te veel eten is :p

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @justfem, oeeeeeeehhhhhhhh spannend! Nou MOET ik morgenochtend wel ff komen kijken hier ;) Je brengt ons toch wel op de hoogte he?

@Anniek, ik snap je.......krijg steeds meer het gevoel dat ik het niet ga volhouden tot volgende week zondag....... :oops: ...ik voel dingen waarvan ik denk; dat had ik bij Ruben ook :rolleyes: pfffffffff.........

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Justfem, spannend hoor. :)

Lilly, voor jou ook spannend zeg, hopelijk zit het niet tussen je oren en ben je lekker zwanger!

Zomaar, hoe was het zwemmen?
    Doe je dat elke week?

Carla, bikj wij heb jij die foto's laten maken?
    Wij hebben bij KArin van der wiel (ook van 't forum) een shoot gedaan toen Ruben een paar maanden oud was.
    Ook erg leuk geworden!

Jo, knap hoor dat je het kolven zo lang volgehouden hebt. :)

Anniek, klinkt pijnlijk dat voeden zeg!
    Hoplijk heb jij van het weekend ook een posi test in handen. :)

Mijn NOD weet ik niet wanneer die is...
    Ligt eraan wanneer ik mijn ei heb, whahahaha.
    Laat het nog wel even weten. ;)
    Ik weet dat als mijn ei is geweest dat ik dan nog precies 14 dagen wachttijd heb....
    Ei zelf merk ik aan vruchtbaar slijm en krampen in de recherkant van mijn onderbuik.
    Verder temperaruur ik dan ook nog even na een dag, als ie hoger is dan 36,8 weet ik dat ie geweest is.
    En dan kunnen de zenuwen weer tevoorschijn komen. ;)

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @lilly nee ik laat het natuurlijk niet weten :evil: ik hou het lekker alleen voor mezelf hihihihi jullie horen het als eerste uh tweede hoewel misschien is mijn mannetje 's ochtends nog niet thuis na de test en als ie positief is dan moet ik het toch wel ergens kwijt hahahaha dan maar hier!

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Justfem, wacht jij niet eens met testen op je mannetje dan? whahahaha!

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Runner: Zwemmen was heerlijk! Ik zwem gewoon vrij dus niet met babyzwemmen oid. Nu was het al weer een aantal maandjes geleden dus Noah vond het in het begin wel spannend, erg druk, veel kinderen HEEL GROOT BAD :confused: (toch wel iets groter dan thuis, en daar zitten ook geen andere kinderen bij in ;) ) Maar nadat hij de kat uit de boom had gekeken heeft hij heerlijk staan spelen vasthoudende aan een liggend beertje in het water (fontein) en met een gietertje gaan spelen, de water auto's waren ook een succes :D Heel erg geslaagd dus!

@Lilly: Tja is altijd lastig hé, zeker omdat tekst maar gewoon tekst is en mensen dat snel "anders" kunnen lezen dan bedoelt is. Maar ik vergeef je hoor... ;)

Zoooooooooo heb net heerlijk gedouched en mijn kleine mag ligt lekker in een diepe slaap in zijn bedje mag ook wel na het zwemmen, daarna wel moe zin maar neeeeeeeeeeee IKKE ga niet slapen hoor (stoere vent haha) na een half uurtje brabbelen in de auto thuis gewoon lekker gaan spelen :confused: hopla slaapje overgeslagen en vanavond pas lekker gaan slapen :p hihi gek mannetje heb ik! ECHTE BIKKEL ;) Nu ga ik me klaar maken voor popstars! Fijne avond allemaal.

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Runenr: Ikke ook niet hoor :oops:

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik had het ook niet gedaan toen ik de posi test in m'n handen had. (bij Ruben toen)
    Maar dat was dus ook de enige keer dat ik echt dacht dat het niet raak zou zijn. :)
    Heb toen de hele dag moeten wachten totdat ik het hem kon vertellen.
    Had al wel mijn moeder gebeld :oops: moest het aan iemand kwijt... ;)

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Helaas is dat bij mij gebeurd, ben 2 x accuut geopereerd. De eerste keer nota bene op kerstavond, de gyneacoloog hing in smoking boven mijn bed. Ik liep al weken bij de huisarts, maar die kon niets vinden, een andere huisarts die inviel vond dat ik me aanstelde (letterlijk gezegd) en ik gewoon eens wat meer vezels moest eten, dan zou het wel goed komen met mijn buik. Nou, niet dus, ik heb uren op de EHBO gelegen voor ze eens erachter kwamen wat het werkelijk was. Mijn eierstok en eileider was om zichzelf heengedraaid en afgestorven doordat het bloed niet meer kon stromen. Verder had ik cystes en verklevingen. Die eierstok en eileider zijn dus verwijderd met de cystes en na 1 controle vonden ze het allemaal wel prima (ik heb er wel een week voor in het ziekenhuis gelegen) en hoefde ik niet meer terug te komen.
    Twee jaar later kreeg ik weer dezelfde klachten. Ik ging naar de huisarts, kreeg een kuurtje voor een blaasontsteking. Na nog 2 bezoeken aan huisartsen die niets konden vinden, kroop ik letterlijk over de grond van de pijn en kwam zowaar de weekendarts op het idee mij naar het ziekenhuis door te sturen. Kwam weer niet bij een gyneacoloog terecht, maar heb een halve dag op de EHBO gelegen, 8 verdovingen ofzo gehad die niet werkten, behalve alle bijwerkingen. De 9e werkte wel en toen ben ik gewoon onder het röntgen-apparaat in slaap gevallen, ik kon niet meer.
    Bleek weer hetzelfde te zijn (komt zelden voor dat dit twee keer gebeurt), eierstok en eileider in de knoop en cystes. Gelukkig konden ze hem dit keer nog redden en hebben hem vastgehecht in mijn buik, zodat ze hij niet meer kon draaien. Verder moest ik aan de pil, want dat helpt voor een deel cystes voorkomen. Weer een week in het ziekenhuis gelegen trouwens. En ik kan zeggen, mijn bevalling, die niet makkelijk was, viel qua pijn in het niet vergeleke met die pijn die ik had voor die operaties.
    Ben zowaar wel binnen 5 maanden zwanger geworden van mijn dochter en op een hoop buikpijn na, zowat mijn hele zwangerschap, is alles goedgegaan en is het gewoon een gezond kind.
    Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik word er gewoon ziek van zoals je hier vaak in Nederland behandeld wordt door huisartsen en in ziekenhuizen. Dit had mij gewoon bespaard kunnen blijven als ze op tijd naar mij geluisterd hadden.
    'Gelukkig' zijn ze er bij Mystic Sun wel op tijd bij. Ik hoop dat de medicijnen aanslaan en ze snel weer bij ons clubje mee kan praten.

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Runner ik heb foto's laten maken bij Sandra van de maart mama's 2007! Anniek heeft dat ook laten doen bij haar geloof ik!

Nou vandaag 2x een posi ovutest, dus hopelijk gaan we er nog een keer voor vanavond!

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    runner
    jah helaas was het ook ontzettend pijnlijk! zo erg dat ik het advies kreeg om dit nooit meer te proberen! bah bah en het gekke is.... ik weet ook nog zo goed het fijne gevoel dat ze zooo dichtbij me was!
    maar ik voede met mijn adem in en haalde haar er op een gegeven ogenblik ervanaf omdat ik niet meer kon!
    maja kyana is sterk met poedermelk dus de volgende krijgt meteen de fles!

lilly
    o erg is dat he! hihi maar weet jij wel wanneer je je ei gehad hebt?

justfem
    hey geen grapjes he! 8)
    en ik probeer wel te wachetn met tesetn op mijn mannetje! en zondag zijn we beide vrij duszzzz

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    @Zomaar, ik ga ook maar iets van eens in de drie maanden met haar naar het zwembad, zowaar vorige week geweest. Ik ging op maandagochtend, dacht nog, lekker, tenminste niet allemaal van die klierkinderen enzo, want die zitten toch op school, maar ik snap gewoon niets meer van die schooltijden tegenwoordig. Er liep vanalles rond van alle leeftijden.
    Kreeg nog ruzie met een vervelend jongetje van een jaar of 6 dat Robin's bootje gewoon voor ons neus afpakte. Toen hij er mee langs ons varend zoefde, zei ik dat hij dat bootje terug moest geven. Hij kreeg een rare blik in zijn ogen en zei heel kwaad 'nee'! Ik dus 'dacht van wél' en heb die boot uit zijn handen gerukt. Het jong ging compleet uit zijn plaat, schoppen met water etc. en toen naar zijn moeder waar hij 10 minuten lang heeft zitten janken en schelden op mij. Heerlijk toch hoe sommige kinderen worden opgevoed :x ! Nou, de lol van ons zwemuitje was er toen wel af.

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Jo, klinkt heftig zeg!
    Hoelang is dat nu geleden?

Carla, heb jij ergens foto's van die shoot?

Zomaar, knap hoor dat de kleine zijn oogjes nog open kon houden na het zwemmen! :)

Ruben is vandaag ook weer naar de gastouder geweest.
    DIe vrouw heeft zelf nog 4 dochters en een ander oppaskindje.
    Nu was dus 1 van haar dochters jarig vandaag, dus helemaal een drukke boel.
    Ruben was kapot toen ie thuiskwam!
    Morgen komt m'n zwager hem weer ophalen.
    Rest van de week doen we weer rustig aan. ;)

15. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    man man man, wat kunnen jullie ouwenelen zeg! #(huh...ik heust ook niet hoor)
    Moet zeggen dat ik me er nu helemaal op verheug na een dag boodschappen, schoonmaken en visite ff lekker hier te gaan kijken wat er weer allemaal gekrabbeld is!
    Echt ff een rustpuntje in de dag die voor mij is!

@Jo; goh wat een verhaal zeg, maar begrijp ik nu dus goed dat jij nog maar 1 eierstok hebt.
    Betekend dat dan ook dat jij dus maar de helft minder kans heb om zwanger te worden :(

@zomaar; lekker is dat he, zwemmen! Jonathan is er ook dol op! Ga ik binnenkort ook maar weer ff doen.

Ik heb trouwens erg slechte ervaringen met die testen van de Kruidvat!
    Ze waren elke keer weer negatief..... ;)

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @Runner :confused: :confused: De jeugd van tegenwoordig :(
    Ik ga ook daarom meestal zwemmen om tijden dat er geen schoolkinderen zijn.

@Jo, jemig wat een ellende heb jij meegemaakt. Heb je die arts nog gesproken die zei dat je je niet zo moest aanstellen? Ik mag toch hopen dat die op zijn knieeen zijn excuses heeft aangeboden zeg........

@Anniek, nee ik weet het niet precies. Ik denk vruchtbaar slijm te hebben gespot maar we hebben gewoon sinds een paar dagen na mijn ongi bijna elke dag tot om de dag geklust en we gaan er ook gewoon mee door hoor.
    Alleen voel ik nu dus wat dingen waarvan ik ga denken, zou het?

En dus word de drang om te testen toch wel wat sterker..... :rolleyes:

@Zomaar.....pfffffffffffff......... ;)

Hier ook popstars! En het begint nu weer!

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    @Runner, is alweer een jaar of 12 geleden, toen was ik ook nog niet zo mondig als nu. Ik heb er wel voor gezorgd tijdens mijn bevalling dat ze me niet vergaten ;) !
    @Djezelf, heb inderdaad maar 1 eierstok en eileider, maar ik geloof dat je net zoveel kans hebt of 80% om zwanger te worden als dat je er twee hebt. Maar het is toch natuurlijk wat minder en daarom (o.a.) wil ik ook geen jaren wachten met een tweede.

18. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @lilly; ooh mogen jullie wel popstars kijken?
    Mijn ventje heeft er echt een hekel aan, mocht tot vorige week kijken :)

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nou he, het is toch wat!
    Maarre, ik denk dat jij Jo bedoelt. ;)

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006