Ja de tijd gaat niet echt snel, niet echt om vrolijk van te worden. Ik ben ook blij dat Stijn me lekker bezig houd de hele dag Ik heb altijd de week voor dat ik ongesteld moet worden een schoonmaak tik dus dat zorgt er ook wel voor dat de tijd iets snelller gaat.
Zo dat is makkelijk, had ik die ook maar een week voor mijn ongi. Meestal heb ik dan helemaal nergens zin in
Leonietje ik duim voor je morgen.! Het is nogal wat zeg. Nieuwe meiden welkom. Gezellig al die drukte. Ik heb nog steeds geen test gedaan. Al zou ik wel graag willen. Ben ook bang dat ik mezelf alleen maar gek maak. Pfff..., wat is wachten toch moeilijk.!
Ik heb me alleszins al voorgenomen geen testen in huis te halen. En dat heeft me de vorige ronde wel geholpen om neit te testen. Al woon ik maar om de hoek van kruidvat, ik zal toch minder snel nodeloos testen. Ik zeg altijd maandag te testen. Zondags kan niet want dan is de winkel dicht. Ben ik alweer een dag verder want ik denk nu op een donderdag of vrijdag ongesteld te worden. Aan alle wachters: hopelijk wordt jullie geduld beloond! Liefs Kitty
zooo hier is weer druk geschrevem MisQ Balen zeg dat je toch ongi geworden bent! En wat een begripvolle man! NOT! kan me voorstellen dat je flink verdrietig was/bent! Kitty: Ik heb ook geen testen in huis, probeer ze ook niet voor mij nod te kopen Vind ze ook erg prijzig... Joki: Sterkte met wachten! erg moelijk he? Veertje: Een schoonmaaktic? Dat is inderdaad wel handig zeg! Funny: Sucees met zwanger worden en beterschap! Egeltje: op zich hoef je niks te voelen! Bij stef voelde ik ook nog niks! hopelijk ben je toch zwanger Leonie: Succes morgen bij de huisarts, wat verevlend zeg zo lang ongesteld! Hopelijk is er niks ernstigs aan de hand! Pim en Kitty Mijn nod is op 14 februari, dus metr een paar rond diezelfde dag. Tja het wachten is hier ook aangebroken. Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat ik nu veel moet werken, dan heb ik niet zoveel tijd om na te deken en me dingen in te beelden! We willen 16 februari naar de huishoudbeurs, en 9maandenbeurs...
ik/ wij moeten tot zaterdag of di wachten, komt door dat vorige maand mis is gegaan.....ga uit van zaterdag dus cylus van 28 dagen meestal heb ik dan 2 dagen van te voren al voor teken...dus waarschijnlij weet ik donderdag al iets meer, verlies standaard 2 dagen voor ik ongesteld word wat oud bloed. Vorige maand was dat niet zo en was ik 2 weken overtijd, maar ging het nog mis. Heb nu wat last van mijn borsten, verder merk ik niks bijzonders, maar of dat met komende ongi of zwangerschap te maken heeft....als het raak zou zijn dan zou ik rond de 3 e verjaardag van luca uitgerekend zijn, zou ideaal zijn kan de fam ( komen uit friesland, zeeland en de achterhoek ) de verjaardagen combineren.....maar we zien wel......haat dat wachten!
hihi, ben weer op het werk aangekomen voor een nachtdienst. Even bijgelezen en blijkbaar wordt valentijnsperiode voor meer mensen spannend! ik koop alvast geen kadootje anders denkt mn ei misschien dat t niet meer hoeft Voor ik vertrok mn mannetje toch maar overtuigd om te klussen. hij denkt dat de vruchtbare periode voorbij is, maar ik dacht: je weet maar nooit (bij myrthe klopte het ook niet) Wat binnenin met voorbedachte rade is meot er dan eventjes zeer spontaan uitkomen. Zo is ie tenminste gemotiveerd Myrthe was vandaag super. Al merk ik dat ze ongelofelijk stout kan zijn ook. Heeft ze papa van 97kg even een kopstoot gegeven waar hij neit goed van was. Grappig om te zien dat zo'n stoere man dan eigenlijk gewoon zegt: Myrthe dat mag niet. En daarmee is de kous dan af. Softie! Goeienacht allemaal Kitty
dat wachten duurd toch altijd zo lang he en zeg tegen mezelf denk er niet te vaak aan maar ja dat komt vanzelfs he
Dat heb ik inderdaad gelezen hier op het forum, maar bij mijn dochter had ik zulke duidelijke symptomen al voor mijn NOD, dat ik daar eigenlijk weer op af ga. Maar iedere zwangerschap is natuurlijk weer anders. Nog 4 dagen wachten ppfff. Ik heb wel een test in huis en die ligt echt naar me te roepen hahah, maar ik wacht geduldig af. @Kitty, dus jou man is ook een softie als het om jullie dochter gaat. Ik heb er ook zo'n een thuis zitten @Joki, sterkte met wachten, moeilijk he.
Hoi allemaal. Hier weet ik niet of het raak is, ik moet nog 4 dagen tot nod maar het ene moment denk ik ja het is raak en het andere moment denk nee het kan gewoon niet. Het is hier dus nog afwachten. Heb Stijn net in bed gelegd met koorts dus dat is wat minder, ik hoop dat hij snel weer op knapt, hij is tot nu toe alleen een beetje verkouden en voor de rest nog heel erg vrolijk. Veel succes allemaal met wachten en testen.
ff een snelle update, Ben vanochtend voor een echo geweest en alles is goed, baarmoeder goed leeg. En ik heb groen licht, ik mag meteen door proberen! Dus weer even helemaal gelukkig.. Jooze
Kijk maar eens bij goedkoopste ovulatietesten, zijn erg goedkoop en werken net zo goed. Gr, Willemien
Vanmorgen ff bij de dokter geweest en die had wel iets voor het hoesten.. tja toen moest ik wel zeggen dat er een kans bestaat dat ik weer zwanger ben! Heb afgelopen week m'n eisprong gehad (denk ik) en ondanks de hevige griep hebben we ook nog sex gehad... hihi Maar de afgelopen 4 mnd denk ik dat elke keer dus we wachten het rustig af (zo'n ziek lichaam kan nu toch geen kindje maken ?) Eerst zondag de verjaardag van m'n kleine mannetje Dylan. Dan wordt ie alweer 2! De tijd gaat zo snel... Liefs Vanes
Hallo meiden, Begin gelukkig iets op te knappen, de koorts is aardig gezakt. Wel lekker hoor want m'n kleine ventje wil ook heel graag aandacht! Heb afgelopen week m'n eisprong, denk ik, gehad. En ondanks de griep hebben we toch regelmatig sex gehad.. hihi. Ben benieuwd... we zijn toch alweer 4 mnd bezig maar ben ook wel relaxed. Heb gewoon zin om weer zwanger te zijn en deze keer er proberen optimaal van te gaan genieten, het is zo bijzonder! Heeft 1 van jullie een kindje met een aangeboren afwijking waardoor je met een volgende zwangerschap meer in de gaten gehouden moet worden? Maar eerst zondag de verjaardag van ons zoontje Dylan! 2 jaar, jeetje wat gaat de tijd toch snel! Liefs; Vanes
@funny; fijn dat je weer wat beter bent. Maar wat een vraag, out of the blue, over aangeboren afwijkingen, waar komt die zo vandaan? Ik heb er geen ervaring mee in ieder geval. @jooze; wat een gerustelling dat jullie weer groen licht hebben gekregen! Veel succes in de nieuwe ronde! @veertje; succes met wachten. Ik hoop dat je het nog 4 dagen vol kan houden! En natuurlijk dat je daarna 2 streepjes ziet @egeltje; jij ook nog maar een paar dagen; veel succes! @kitty; goed geklust begrijp ik; dat is altijd hoopvol! Nu maar weer die wachttijd in hè?! Ik zit nu dus een week voor de eisprong ongeveer, dus langzaamaan gaan het we het klussen maar weer wat opvoeren, hahaha Succes alle meiden in wachttijd, en zodra er een test gedaan wil ik foto's zien hoor! Gaan we met zijn allen kijken of we 2 streepjes zien! Daag!
Hi Funny, Mijn zontje had een extra duim tja een aangeboren afwijking maar absoluut niet ernstig! Het enige wat ze bij ons zullen doen is hopen dat we bij de 20 weken echo de handen van het kindje kunnen zien, maar meer ook niet (en als ze niet te zien zijn, zijn ze niet te zien) Maar het maakt me wel een pietsie zenuwappig.... Wat uiteindelijk nergens over gaan. We hebben namelijk mecha gelachen om de extra duim en met name om alle reacties erop. Inmiddels is de duim om medische redenen er af en het is in principe dus niet erfelijk.. Neem an dat jij het om ernstigere afwijkingen hebt, heb jij een kindje met een afwijking dabn? Moet je extra in de gaten gehouden worden? Jooze