wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @jo; dat kan ik me wel voorstellen dan ja! maaruh, is het niet zo dat bij twee eierstokken je per maand uit een ander eierstok een ei krijgt? (of begrijp ik er nu weer helemaal niets van? :oops: )

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.102
    3.879
    113
    Haha, ik denk het ook ;) ! Maar het was ook mijn bedoeling om die jeugd te ontlopen (klink als een bejaarde), dus vandaar dat ik op maandagochtend ging. Maar er liep dus van alle leeftijden wat rond en nee, ze kwamen niet schoolzwemmen, gewoon met hun ouders of vriendjes en vriendinnetjes. Snap er niets meer van.

3. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @jo: was het niet herfstvakantie?

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.102
    3.879
    113
    Nee, die ene neemt die functie van de andere over, dus ik krijg wel elke maand een ei. Voel mijn eisprong ook meestal wel, een enkele keer niet.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.102
    3.879
    113
    Geen idee, het was in Nieuwegein en ik woon ook in de regio Midden en daar zag ik alle kinderen gewoon naar school gaan. Woon tegenover een school, dus valt wel op als ze vrij hebben.

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @jo; hmm, dan weet ik het ook niet.
    Maar wat appart dat je lijf het dus op die manier oplost dan he! #Blijft toch wel een wonder hoor.

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Spijbelen!?!
    Je klinkt idd wel een beetje als een ouwe doos, maar ja, dan ben je ook al bijna 30... ;) Whahaha.

Ik voel mijn ei ook bijna altijd alleen maar aan de rechterkant.
    Links waren ze ook meer verkleefd. (ivm pco...)

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @runner; waar gaat het toch heen met de jeugd he, als jongentjes van 6 toch al gaan spijbelen :)

ennuh; pas je wel op, je bent surounded by 30ers

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Eh ja, Jo ja.... Op veel scholen hebben ze op vrijdagmiddag vrij, misschien dat dat het was. Volgende week is hier herfstvakantie.

@Djezelf, ja dat heb ik nou ook steeds met die stomme kruidvattesten :evil: :evil: :evil:

Oh ja mag wel kijken hoor, mijn man vind het erg leuk.

Lama's vind ik ook super, kijk ik de herhaling van op zondag ;)

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.102
    3.879
    113
    Ik ga nu Top Gear kijken. Heb helemaal niets met auto's, maar dat is met dit programma ook niet nodig, het is meestal vooral erg lachen.

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik ben bang dat ze bij Jo in de buurt de vrije vrijdagmiddag opgeschoven hebben naar de maandag ochtend.
    Alleen al om Jo dwars te zitten natuurlijk. ;)

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @runner :) :)

@jo oh ja, dat vind ik ook een erg leuk programma, vind die kleine zo'n leuk ventje en die ouwe errug grappig.

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wat zal ik zeggen......2 slokken wijn en ik ben van de rel :) :) :)

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ook al de 30 gepasseerd natuurlijk.
    Dan vergeef ik het je. :)

15. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @lilly; wauw met twee slokken al!

Ik duik ff lekker in bad met een heerlijk glaasje baily's en een boekie.
    Niet teveel schrijven he hier,#Lees jullie morgen weer!

Oh mijn ventje had het er over dat hij iets leuks voor me besteld heeft, komt morgen.... ben benieuwd!

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @runner: ja erg he! :oops: ik denk dat ik al vroeg weer wakker ben en om dan tot half 8 te wachten, bij mijn ex heb ik ook eerst een test gedaan en toen die positief was heb ik hem later op de dag nog een keer gedaan samen met hem, hij dacht toen dat het de eerste test was :confused: wel gelijk toen ie uit z'n werk kwam natuurlijk, hij was niet bereikbaar op z'n werk dus kon ik hem toch niet bellen toen ik het al wist, ik ben toen naar de prenatal gegaan en heb een boek over zwanger zijn gehaald en heb aan de medewerkers vertelt dat ik zwanger was :oops: ik moest het gewoon even kwijt, maar wilde het niet aan mn moeder vertellen want dat vond ik toch wel iets om samen te doen.

@jo: wat naar en zeker hoe ze de HA met je om is gegaan bah, ik heb 3 HA 2 mannen en 1 vrouw, de vrouw is altijd erg voorzichtig met 'vrouwelijke'klachten, maar de mannen nemen het vaak met een korreltje zout, en zeggen dan idd neem eens wat extra rus/misschien iets verkeerd gegeten blabla, heel vervelend. Is dat met je eierstokken en die cystes iets waar je aanleg voor hebt of kan het ook een andere oorzaak hebben? Ben wel blij te horen dat je met 1 eileider nog gewoon zwanger kunt worden, dat doet de hoop ook leven voor mystic's situatie.

@djezelf: als ie morgen negatief test koop ik ze nooit meer en richt ik een anti-kruidvat testen groep op :thumbdown: :)

Popstars kijken gaat hier soms, zoals vandaag dan valt ie vanwege z'n nachtdienst toch op de bank in slaap en heb ik de atb in bezit, da's wel weer een voordeel van een mannetje met nachtdiensten... hoewel t vaker nadelen heeft :(

Ik ben overigens erg creatief en zit nu al te bedenken hoe we het straks gaan vertellen dat het raak is als het eenmaal zo ver is. Hebben jullie er al ideeen over, ik dacht zelf aan een t-shirt voor mijn dochter met een tekst erop die erop slaat. Maar da's al bijna niet meer origineel :)

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Jij bent de hele tijd ook alleen tijdens de reclames online hé? :D

@Djezelf: OOOOOHHHHH :confused: :confused: :confused: Dacht dat ik de enige was met klachten over dei testen ;)

@Jo: Ja vandaag was het ook mega druk, herfstvakantie hier..... Maar ik kan zo chagi kijken dat vervelende kindjes dan meestal een blokje om gaan :) ;)

Oh kl*te de reclames zijn voorbij....

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Justfem, de 1e keer dat ik naar de gyn moest kon mijn vriend geen vrij krijgen.
    Is mijn moeder met me meegeweest :oops: durfde niet alleen te gaan en wilde de afspraak ook niet verzetten...
    Vandaar dat mijn moeder het ook als 1 wist.
    Wilde het mijn vriend niet door de telefoon vertellen maar moest het gewoon kwijt.
    Gister reacties hier terug gelezen wat ik toen geplaatst had. Ook zo grappig!

Djezelf, badder ze.
    Heerlijk even onderuit gezakt met een boekje en een drankje ontspannen. :)

Zomaar waar woon jij dan?
    Hier hebben ze volgende week vakantie.

19. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @runner: bij mij is ie er al de afspraken bij geweest, alleen bij de bevalling moest ie van ver komen en toen is eerst mijn moeder gekomen.. hij was er een kwartier voor ze geboren werd, 't was ook een snelle bevalling (3 uurtjes totaal), en dan zeggen ze dat een volgende nog sneller gaat! Mijn collega heeft z'n tweede kind moeten opvangen toen z'n vrouw 's avonds naar de wc ging, ik hoop maar dat bij ons niet gebeurd hahaha, gelukkig werkt mijn huidige vriend maar op 10 minuutjes van ons huis.

Oh ik heb je nog niet eens gezegd dat je zoon een geboortedag genoot van me is 8-[

*justfem: [-o< dat ze morgen positief test*

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Geboortedag genoot, klinkt leuk! Hahaha
    Ik ga zo weer afsluiten.
    Wekker gaat morgen weer om 07.00. Bleh!

Deel Deze Pagina