Eh ja, vooral tijdens de reclames ja........ben wel benieuwd nu naar die saggo kop van je oeh djezelf dat klinkt spannend! En lekkerrrrrrrr een baileys, jammie, ik hou het voorlopig bij een paar slokkies wijn
Goede morgen allemaal, Het is erg vroeg dag hier, Kyra had het om 6 uur wel gezien in haar bedje helaas... justfem, spannend hoor testen! Verder wel even teruggelezen, maar eigenlijk niks onthouden, het is ook nog zo vroeg...
Goedemorgen allemaal, Vanmorgen al om 6 uur wakker en gelijk getest, geen tweede streepje jammer genoeg, maar wel ander 'goed' nieuws, net naar de wc en zowaar een klein beetje bloed tijdens het afvegen, dus ik hoop dat het doorzet, dan heb ik tenminste weer een beetje zicht op mijn cyclus. En kan ik aan een echte ronde beginnen Dus ondanks de negatieve test heb ik toch wel wat te vieren als het doorzet natuurlijk, want ik was al een beetje bang dat ik na 3 jaar mirena nooit meer ongi zou worden! (hoe gek kan je denken!) Vraagje gebruiken veel van jullie temperaturen of ovuluatie testen als ondersteuning bij het op tijd klussen? Op dat gebied voel ik me nog een beginneling. Voor de mirena en tijdens voelde ik altijd mijn eisprong, 3 maanden geleden voelde ik niets meer, nu heb ik wel eind sept weer wat gevoeld dat er op leek maar ik heb geen flauw idee of ik het goed gevoeld heb.
@Jo, meid, wat een verhaal! Dikke knuffel van hier. En wat betreft herfstvakantie en drukte in het zwembad: heel gereformeerd (zwaar-gelovig) nederland had afgelopen week herfstvakantie. Misschien was dat de reden dat er van alle leeftijden wta rondliep. @Justfem, jammer meid! Maar net wat je zegt: nu begint het echte werk! Ik duim voor je! @All, hier krijg ik steeds meer het gevoel toch gewoon ongie te worden. Vorige week had ik nog echt het gevoel zwanger te zijn en nu...raar is dat he?
@Marlieke, ja raar is dat, ik lees vaak op het forum, dat er echte zwangerschapsklachten zijn een week van te voren en dat het dan toch door zet. Ik had daar nooit bewust last van maar sinds we bezig zijn voel ik van alles, misscchien is het psychisch of worden die symptonen tijdens het gebruik van de pil of een spiraaltje wel onderdrukt. Ik hoop voor je dat het toch uitblijft. Ik duim voor je!
jo pff wat een pittig verhaal joh {lig ik te zeuren dat ik pijn in me mond heb na het verwijderen vab een verstandskies} wbt het zwemmen; herfstvakantie carla nou nou wat een ge...! hihi geweldig en idd heb dat in de zomer een keer laten doen lilly jah idd allemaal heel herken baar! maar je weet toch dat wij wéér samen zwanger zijn he! dus tja dat wordt deze maand [-o< justfem jah ik zit er aldoor over te denken! denk dat kyana een tshirt aankrijgt ofzo... ik weet het nog niet! toen ik in verwachting was van kyana had ik voor 1 opa een mok met voor opa. voor oma {kyana heeft er maar 1} een tut met oma's lieveling en voor mijn pa een jeep {zijn we gek op} en daar de stickers ervanaf en dan erop geschreven; opa's jeep... is wel bvalen van je test! pff maar idd wat je zegt; als het dan wel maar op gang komt zomaar jij woonde toch in brabant he! waar ga jij altijd zwmmen? brabant is niet zo heel ver ----------- zo nou uhm heir nog geen tekenen van ongi hoor! morgen vroeg ga ik testen... weet alleen niet of ik positief ga testen, vind het erg spannend.... en hoop het zooooo trouwens ik heb nog steeds giga pijn aan me gat waar de verstandskies gezeten heeft
@Justfem, he balen joh! Maar inderdaad wel fijn als je nu je ongi hebt Ik had vorige maand mijn eerste cyclus na mirena en die heeft 43 dagen geduurd Ik heb geloof ik een stuk of 4 testen gedaan Ik hoop deze ronde wat eerder mijn ongi te krijgen als ik niet zwanger ben Ik gebruik geen ovu testen en temp ook niet. Ik wilde er deze ronde eerst wel mee beginnen omdat de vorige cyclus zo lang duurde, en ik voel mijn eisprong niet. Maar het is niks voor mij. Ik legde de thermometer wel op mijn nachtkastje maar ik denk daar niet aan. Als deze ronde niet raak is EN weer zo lang duurt dan wil het misschien wel proberen, maar voor nu beschouw ik de 1e ronde gewoon als 'oefenronde' en ga er vanuit dat ik vanaf nu wel een normale cyclus zal krijgen. @anniek, natuurlijk ga jij morgen posi testen want ik ga ook posi testen Ik ga het echt steeds spannender vinden..........ik heb gisteren nog even wat oude berichten gelezen en ik heb nu een hoop dingen die ik voor de posi test van Ruben ook had Ik maak mezelf gewoon gek hoor. Waarschijnlijk heb ik deze dingen gewoon elke maand alleen let je er normaal niet zo op.
@Runner: Ik woon in nijmegen dat valt met de schoolvakanties bij regio zuid. @Anniek: Ik ga inderdaad altijd zwemmen in brabant hihihi en dan in oss, het golfbad heet dat, hebben ze HELE mooie baden voor kleintjes! Voor grotere kinderen is het ook super hoor, is gewoon een erg leuk bad voor kinderen! @Justfem: Jammer van de naga test nu maar hopen op een mooie cyclus idd! Nou ik heb vanmorgen mijn laatste ovu test gebruikt GRRRRR is deze iets donkerder dan de voorgaande..... Dan ga je je toch afvragen of je ei er nu aan het aankomen is, misschien dadelijk maar ff bij het kruidvat kijken voor goedkope testen. (pfff had mijn ei tenslote de 15de of de 16de al moeten hebben )
goede morgen hier hard aan werk en gaan pas volgend jaar voor 2e dus ga jullie verlaten nou ben super chaggie door zo n leuke opa s en oma maar niet heus me pa geeft kleine geen fles alleen brood en zelfs sinas tussendoor as ie dat zelf aan drinke is me schoonouders geven m melk en as je dan zegt da mag ie niet moet je s horen en nu hebbe ze weer 1 of andere wandelwagen gekregen dus met andere woorde de onze is niet goed alles gaat buiten mij om baal echt super heb t erover gehad om stoppe met werke nee da kan volgens schoonpa niet terwijl er elke maand 500 overblijft en vriend nog zwart werkt sorry moest effe stoom afbazen aangezien aan t werk ben
Ik zet het zwanger willen worden even op een laag pitje, eerst maar eens kijken wat de huisarts maandag zegt. En eerst toch maar volop met de bruiloft bezig. We hebben die nu al 3x uitgesteld...
@marlieke, aniek en lilly: hopelijk testen jullie allemaal positief! Ik [-o< voor jullie! Ik ben er pas zondagavond weer dus dan zie ik het wel wie d'r allemaal op de roze lijst staan! Mijn ongi zet door, kan me niet herinneren dat het zo vervelend was na 3 jaar geen ongi, maar I will life! Mijn vriend is helemaal door het dolle heen : want hij heeft even een rekensommetje gemaakt en als ik volgende maand zwanger raak dan wordt het kind geboren rond zijn verjaardag en hij vind dat wel handig dan kunnen ze het samen vieren, dat scheelt financieel weer zegt ie @wenneke: succes met je ouders en schoonouders, komt me wel bekend voor hoor die bemoeienissen, gewoon bij je standpunt blijven en als jij en je mannetje het overeens worden dat je stopt met werken dan hebben zij daar verder niks mee te maken. Succes in de toekomst met het klussen en een geweldige huwelijksdag natuurlijk @verena87, ook een geweldige huwelijksdag toegewenst alvast en ik hoop voor je dat het meevalt wat je te horen krijgt bij de HA. @zomaar; hoop dat je je ei gauw vind 't lijkt mee zo lastig als je het niet zeker weet. Zo dat was iedereen geloof ik weer er wordt wat afgekletst hier, bijna niet bij te houden Ik ga nu ff een dagje en een nachtje naar Groningen ( wonen zelf onder de rook van R'dam dus een aardig ritje) op familie bezoek, als ik zondagavond terug ben zal het wel weer behoorlijk volgeschreven zijn hier, niet te overactief anders kan ik het niet meer bijhouden
ik gebruik deze maand eigenlijk heel serieus die ovutesten. Voordeel is dat ik mijn ei gevonden heb, Nadeel is dat manlief het gevoel had te moeten presteren (lukt wel hoo daar niet van ) Je heb dan wel echt het idee we moeten vanavond klussen. Dat maakt het er niet bepaald romantischer op! Verder doe ik niet aan dat temperaturen. Vind ik teveel gedoe. @verena; joh al 3x uitgesteld?! Hebben jullie nu wel al een vaste datum.. (heb je vast al geschreven, maar ik kan het me niet meer herinneren) Wel leuk hoor al die bruiloftsdingen. Wij zijn vorige maand getrouwd en het is wel gek als het voorbij is. @justfem; nou hoop voor je dat je een regelmatige cyclus krijgt! @zomaar; balen dat je nou nog geen ei hebt gevonden! Bij welke dag was je begonnen met testen? Volgens mij gelijk met mij he? Vrijdag toch? @lilly; lastig he die 'gevoeltjes' , ik vind het zo verwarrend dat veel kwaaltje ook net zo goed een naderende ongi kunnen betekenen. @wenneke; als jullie weer voor een tweede gaan ben je weer van harte welkom hoor! Ik wens je wat meer rust in je familie-situatie! @Anniek; hoe is het nu met je Gat? Ik heb hier op het forum een leuk idee gezien voor op een t-shirt. Dat wil ik graag gaan doen; OP de voorkant de tekst; Pssstt..... Ik heb een geheimpje Op de achterkant: Nee, niet op mijn rug, maar in mama's buik! Die vind ik zo leuk! Het is dan wel zo'n shirtje, maar vind hem toch wel orgineel.
ik heb het gelezen en vind het heel triest voor haar. met mij gaat alles goed, loop inmiddels in positiebroeken want ik groei ineens heel hard. dinsdag krijg ik de echo, heel spannend. ik heb gelukkig geen kwaaltjes ben niet misselijk niets.
jeetje mandy nu al in positiebroeken! dat hoor je wel vaker he, dat je bij een tweede sneller iets ziet. Kun je het nog verborgen houden voor anderen? Of heb je het al aan iedereen verteld?