Marlieke: Wauw gefeliciteerd! Zal de lijst zo even aanpassen! Ben je dus ook weer in dezelfde periode uitgeteld... (allen 2 jr later natuurlijk ) Ik wil iedereen een fijne pasen wensen Heb eindelijk mijn ei gevonden! Dit zou betekenen dat mijn ei vandaag of morgen gaat springen en als ik dan rond de 30ste mijn ongi weer verwacht dat mijn Luteale fase slechts 10 tot 11 dagen is ipv de "normale" 14 dagen... Ben nu echt wel heeeeeeeeeel erg blij dat ik gisteren bij het kruidvat OVU testen had gehaald.... 8) @Djezelf: Ja volgens mij was ik ook vrijdag begonnen, jij moet er ook al 10 testen doorheen hebben zitten toch?
Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke - 1ste Loïs 10 maanden - ronde 2 - NOD 22 nov? Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 7 - NOD 28 oktober Carla - 1ste Kyra 19 maanden - nu in ronde 1 - NOD 1 november Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 2 - NOD 25 okt Justfem -1ste meisje Noa 7 jr - nu in ronde 1 - NOD 16 okt Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Nu in ronde ? - NOD ? Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marlieke-1ste Marciano 16 mnd - Zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - zwanger okt. Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 3 - NOD ? Verena87- 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 3 - NOD 30 okt. Test dagen: 27 okt - Lauraatje 30 okt - Zomaar 30 okt - Djezelf 1 nov - Carla
@Marlieke, geweldig! Gefeliciteerd! @Zomaar, jij ook gefeliciteerd met het vinden van je ei! @Djezelf, das geen leuk cadeau Volgende keer zeg jij dat je een verassing hebt en bestel je een leuke sieradenset of zo @Velobabe, hier in Hoorn hebben ze 'lappendag' op die dag gaan de winkels heel vroeg open; 6 a 7 uur en is er markt. Er is dan uitverkoop van oude collecties voor stuntprijzen. Dat spijkerjackie was van 45 voor 20 euro. Outlet koop ik via internet. En toen wist ik het ff niet meer...... Nou met Ruben gaat het beter, lief dat jullie ernaar vragen. Hij heeft nog wel 38,2 maar hij is zoveel levendiger dan gisteren. Ik was echt een beetje bezorgd want ik hem hem nog nooit zo stil en slapjes meegemaakt terwijl hij wel vaker ziek is geweest (een beetje TE vaak ). Vooral de koorts vond ik eng. De laatste keer dat hij zulke hoge koorts had is dat uitgelopen op een koortsstuip (en die dag was ik ook overdag weg) 's nachts. En dat hoef ik echt nooit meer mee te maken! Nou ik ga me douchen en optutten want ondanks te korte nacht sta ik te popelen om ff weg te gaan!
@Zomaar, gefeliciteerd met je ei, bevallen die Kruidvat eigenmerk testen beter dan die van matcare of maakt het weinig uit? @Lilly, sterkte met je kleine mannetje, gelukkig gaat het al beter! Wij gaan zo op familiebezoek en dat gaan we even combineren met een lekkere strandwandeling met kind en hond. Lijkt me wel prima weer daarvoor. Ga me nu aankleden en dan vertrekken we (nou ja, na eerst de verzorgingstas te hebben bijgevuld etc. etc., we zijn niet meer zo snel weg sinds we Robin hebben ).
Marlieke, gefeliciteerd meis! Geniet van je zwangerschap! Djezelf, op zo'n kado zit je uiteraard te wachten... Whahahaaha. Veel plezier ermee. Zomaar, benut dat eitje maar ff goed! Lilly, heel veelplezier vandaag. Fijn dat het met Ruben weer wat beter gaat. Jo, jij ook veel plezier met uitwaaien! Onze Ruben is ook ziek... Gisteravond werd ie rond half 12 wakker. Had ie 38,5, voor onze zekerheid maar een zetpil gegeven. Lekker doorgeslapen tot 09.00. Maar had toen alweer 38,7, weer een zetpil en samen op de bank geinstalleerd. Knapt nu weer een beetje op en is lekker aan het rommelen met z'n autotjes. Wij hebben touwens in Leiden een nami-it winkeltje zitten. Heeft regelmatig leuke aanbiedingen. Heb daar onwijs leuke pyama's gekocht voor 3,95, spijkerbroekjes voor 7,50, rompers 3 voor 4,95 en 2 boxers met 2 hemdjes voor 5,95 en laatst een vest met stripprit voor maar 2,50 en 2 t-shirts voor 5,-. Das nog eens leuk winkelen!
@runner das zeker leuk winkelen! (Wil niet betweterig overkomen maar je kan beter een beetje voorzichtig zijn met zetpillen. Wij gaven Ruben ook altijd een zetpilletje als ie ziek was/koorts had. En waarschijnlijk heeft hij daardoor een koortsstuip gekregen. Het is mij dan ook afgeraden om kind met koorts een zetpil te geven. Volgens de ambulancebroeders was het iig zo dat koortstuipen vooral voorkwamen bij kinderen die paracetamol kregen. Doordat de koorts dan te snel daalt en dan weer te snel stijgt, dan krijg je koortspieken die dan de stuip veroorzaken. Sorry voor het lange verhaal......) No ik ga zo, ben moe maar heb er onwijs veel zin en en ben er zoooooo aan toe! Ben blij dat Ruben weer helemaal vrolijk en levendig is, dan gaat moeders toch met een geruster gevoel weg he
Lilly, ohw, dat wist ik niet... Dus je kan beter een kind hebben die heet aanvoelt, hangerig/huilerig is dan een zetpil geven en dat gevoel onderdrukt? Was dan de nut van die pillen?
Zooooo Goedemorgen..... Huh? Was ik net niet ook al een keer beneden? En Online? Aaaaah.., toen ben ik natuurlijk weer even naar bed gegaan, even mijn man "wakker" gemaakt @Jo: Denk wel dat ik deze idd fijner en duidelijker vind, ze zijn gewoon veel groter en dus ook handzamer en de streepjes zijn dus ook gewoon groter en duidelijker te zien. Maar kan nauurlijk pas echt een oordeel geven als ik bij deze ook een keer licht (negatief) getest heb dan heb ik iets om te vergelijken. Deze waren 5 voor 9,95. @Lilly: Ik geef Noah ook zelden tot nooit een zetpil alleen na zijn operatie maar dat is puur pijnbestrijding en heb ik ze ook van het ziekenhuis speciaal daarvoor meegekregen. @Djezelf: Pfff mannen Volgende keer verras jij hem met een geurtje die jij voor jezelf hebt gekocht @Runner: Done
Marlieke gefelicieerd! Onze trouwdatum staat nu op 17-7-09 begin nu echt de bibbers te krijgen voor morgen bij de huisarts...Mag lekekr 3 uur gaan autorijden om in nederland te komen.... Bleeeeeeeeh Dayenne in de auto, als de hond pech heeft mag hij ook mee, en als ik dan weer pech heb kan ik met hem naar de dierenarts, en zit ikmet een kind en een hond in een veel te kleine auto Onze auto stata in reperatie, en ik heb een leen auto mee gekregen waar ik de bank moet klapen om de buggy er in te krijgen...
Anniek -1ste Kyana 1.5 jaar - nu in ronde 2- NOD 18 okt Alieke - 1ste Loïs 10 maanden - ronde 2 - NOD 22 nov? Djezelf -1ste Jonathan - 21 maanden- nu in ronde 7 - NOD 28 oktober Carla - 1ste Kyra 19 maanden - nu in ronde 1 - NOD 1 november Funny -1ste Dylan 2.5 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - nu in ronde 2 - NOD 25 okt Justfem -1ste meisje Noa 7 jr - nu in ronde 1 - NOD 16 okt Knuf -1ste Daphne 20 maanden - Nu in ronde ? - NOD ? Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 1.5 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marlieke-1ste Marciano 16 mnd - Zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - NOD 27 september. Patje- 1ste Femke 15 maand - nu in ronde 4 - zwanger okt. Veertje -1ste Stijn 21 mnd - ronde 9 - NOD geen idee Velobabe - 1ste Keano 15 mnd - nu in ronde 3 - NOD ? Verena87- 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Zomaar - 1ste Noah 11 mnd - nu in ronde 3 - NOD 30 okt. Test dagen: 27 okt - Lauraatje 30 okt - Zomaar 30 okt - Djezelf 1 nov - Carla [/img]
hey meiden... ik ben er ook nog hoor...ik heb deze week een verwijs brief gehaald van de HA voor de gyn. Ik wil in november naar de gyn gaan en hopelijk mag ik weer aan de zelfde medicatie om zwanger te raken als toen ik met tamer zwanger raakte... deze week moet mijn ongie komen dus ik ben benieuwd... alles goed verder met iedereen ik heb niet alle berichten gelezen
Bedankt meiden! Ik kan het zelf nog niet helemaal geloven. Ik heb ook nog steeds het gevoel dat ik ongie word. Gek he?
@Marlieke Je hebt pb, maar ook hier even: Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst. @Zomaar Ik denk dat ik gisteren mijn ei had, we hebben ons best gedaan raak te klussen maar nu komt het... Ben afgelopen nacht ziek geworden, griep, hap naar lucht als ene goudvis op het droge dus ik hoop niet dat mijn ei nog moest komen want dan gaat het deze maand niet raak zijn denk ik @Alle Rubentjes Gauw beter worden! De rest, sorry, ben ik alweer vergeten...
oooh niet de hoop verliezen hoor, zelfs met de griep kun je nog zwanger raken, KOMT GOED! Hoe lang is jouw luteale fase en wanneer ga jij testen dan? Beterschap!
@Velobabe, sterkte en moed houden hoor, het kan nog! Het nut van zetpillen? Nou ik denk o.a. het spekken van de portemonnee van de fabrikant Maar ook als pijnbestrijding natuurlijk. De ambulancebroeder zei dat ze het soms wel toepassen bij kleine kinderen als hoge koorts lang aanhoud, maar dan moet je echt alert zijn dat je het elke zoveel uur geeft. Vergeet niet dat koorts ook een nut heeft! En natuurlijk zie je je kindje liever fit en vrolijk dan hangerig en ziek, maar het hoort er wel bij.......maar goed iedereen moet verder doen waar hij/zij zich goed bij voelt.
Heey meiden! Ff een kort berichtje Heb namelijk niet heel erg veel te melden. Vanmorgen voor het eerst met Stijn naar Ballorig geweest en hij vond het helemaal geweldig Ik denk dat ik nog een weekje moeten wachten tot in ongesteld moet worden dus ben benieuwd, zit nu op cycles dag 40 dus word wel eens tijd. Ik denk namelijk dat ik vorig weekend toch mijn eisprong heb gehad ivm het verliezen van veel slijm dus ga er vanuit dat ik het zaterdag moet worden en als ik het niet word dan ga ik zondag gewoon testen. Vrijdagavond naar Marco geweest en het was geweldig. We zaten in hetzelfde hotel als Marco. Savonds na het concert kwam hij het hotel binnen met band en familie Herman den blijker zat ook in het hotel dus was erg gezellig. Was een beetje jammer dat Marco de bar had afgehuurd dus dat we niet gezellig een drankje konden doen. Over de zetpillen, ik geef stijn ook alleen wanneer hij echt pijn heeft en niet als hij koorts heeft, zoals al eerder is gezegd heeft koorts een reden en als je dat gaat onderdrukken door pillen duurd het alleen maar langer voordat de kleine weer beter is. Nou ja het niet veel te vertellen valt ook wel weer mee
Ik heb Ruben de rest van de dag geen pilletjes meer gegeven. Hij ligt nu alweer een uurtje op bed. Heeft bijna de hele dag gehangen en gemopperd. Weinig gedronken en wilde alleen koekjes eten wat mama niet zo'n goed idee vond... Dus weer verder jammeren. Ben benieuwd of hij zo nog wakker word en wat wilt eten. Veertje, klinkt gezellig jullie dagje uit. Succes met testen zondag! Velobabe, ondanks dat je je niet lekker voelt hoop ik toch dat er straks een kleintje in jou buik nesteld. Succes met het doorkomen van de lange wachtdagen.