Zo hallo dames, Nou ja hier is het lange wachten ook begonnen, pfff vind het nu al lang dure. Hahahaha. Zieke kleintjes beterschap allemaal.
@Marlieke: YOEHOE gefeliciteerd met je zwangerschap! Het werd wel tijd voor een beetje meer roze op de lijst! @veertje; klinkt als een goed geslaagd weekend. Ben zelf niet zo'n marco fan (behalve "stop de tijd", dat was onze openingsdans) Maar ben des te meer fan van Herman den Blijker! @zomaar; ik had mijn ei op dag 6 gevonden. (woensdag geloof ik) dus mijn Nod zou inderdaad dus de 30e zijn. Jij in ieder geval gefeliciteerd met het vinden van je ei, en succes met het benutten ervan Leuk trouwens het plaatje boven onze lijst! @ de Rubens; kom op ventjes, snel beter worden hoor! Jullie mama's moeten fut houden om een broertje of een zusje te maken! @lilly; zo denk ik ook altijd, koorts betekend dat het lijfje aan het werken is om tegen de bacteries te vechten. Jonathan geef ik wel een zetpil als de koorts 40 of hoger word. @velobabe; nou hoop voor je dat je nog ff snel raak geklust heb! @layla: was je met de medicijnen wel snel zwanger? Pfff ik heb ook moeite met die wachtbank! wat duurt het nog lang tot de 30e! @carla; jou nod is de 1e?
@Runner, zo was Ruben gisteren ook....alleen wilden bij hem zelf koekies er niet in Ik had nog wel een potje fruit in huis (voor mijn oppaskindje) en daar heeft hij wel wat van gegeten. Hopelijk is jouw Ruben ook morgen weer wat fitter @Carla, succes met wachten.....ik vind de eerste week a 1,5 week wel gaan maar daarna.......pfffffffff........ @Djezelf, k leef ook mee met jou hoor! @zomaar, leuk dat plaatje bij de lijst! Enne ik duim voor je ei! Ook voor jou gaat nu het wachten beginnen he.. @Veertje, klinkt goed. Ik vind marco erg goed maar moet zeggen dat ik van de laatste cd maar weinig heb meegekregen. Zo'n concert lijkt me iig geweldig! (ik heb vandaag een paragnoste gesproken en volgens haar staat er een zieltje te trappelen om bij mij geboren te worden. Volgens haar zou het dan ook heel goed kunnen dat ik nu zwanger ben, en ze denkt dat het een meisje word..... )
Hallo, Mag ik hier ook mee komen kletsen? Ik ben al mama van een zoon van 10 maanden en wij zouden graag snel een 2e kindje willen. Hierover hebben wij wel een tijdje getwijfeld. Het heeft natuurlijjk zijn voor en nadelen. Ik zou graag een zomerkindje willen (kan ik natuurlijk niet geheel zelf bepalen) en daarom nu ermee beginnen... Anders zouden we nog een jaartje moeten wachten en dat vind ik echt te lang. Voor de zw.schap van mijn zoon heb ik 3mk's gehad. Ik was wel altijd heel snel zwanger (gelukkig). Deze maand hebben we nog niet echt gericht geklust... Ik zou wel zwanger kunnen zijn want ik gebruik al een tijdje geen anticonceptie. Volgende maand willen we wel hard aan de klus gaan Groetjes Anita
Oei Lilly, wat spannend zeg Ik zou dat ook wel eens graag willen laten doen bij zo'n paragnoste... Ik geloof namelijk wel daarin! Ook in pendelen!Wanneer kun je testen? En voor alle zieke kindjes, veel beterschap!
@Zomaar Ik denk dat ik ca. 30 oktober ongi zou moeten worden. Ik hoop natuurlijk van niet. Als ik in de loop van die week niet ongi wordt ga ik denk ik vrijdag testen. @Lilly Ja, ik hoop maar dat mijn ei al geweest is. Als het nu nog komt dan hebben we echt pech. Over die zetpillen, ik deel je mening. Ben benieuwd of die paragnoste gelijk heeft. @Veertje Je hebt het dus naar je zin gehad, hihi. @Carla We wachten wel op iets moois natuurlijk. @MamavanYouri Welkom! Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden. Ben bang dat ik vannacht in iedergeval weer niet zal slapen...
Welkom mama van yourie, zie dat je het gevonden hebt Pfffffff meiden........ik kan niet uitleggen hoe ik me voel....... Het stukje angst dat het niet meer zou lukken is wel grotendeels weg. Maar het relaxte gevoel ook wel een beetje Ik wil nu zo graag testen maar ik weet niet wanneer Ik denk dat ik rond dag 13 vruchtbaar slijm heb gespot maar weet het niet zeker, heb geen ladingen ervan gespot namelijk MAar als dat zo zou zijn dan zou ik woensdag moeten kunnen testen........ Aan de andere kant........was mijn vorige cyclus 43 dagen Dus ik weet gewoon even niet wat ik zal doen.... Ik wil nu zo graag weten of het klopt. Ik heb zelfs haar e-mail adres gekregen om het haar te laten weten, omdat ze ook wel heel erg benieuwd was
@Lilly : Hoe zit dat nou met vruchtbaar slijm. Dat had ik vooral gisteren. Komt dat dan voor, na of tijdens je eisprong? Geef me goed nieuws en zeg dat mijn ei dan daarvoor al gesprongen is... FF geeft als ovulatiedag de 15e en we hebben de 13e, 14e en 15e geklust...nou dat weten jullie ook weer Mijn temp is nu van slag, die was de hele dag 36.2, brrr.
MamavanYouri, welkom. Lilly, dat zou wel heel erg welkom zijn nietwaar? Hahaha. Nu al zwanger en van een meisje. Ruben werd pas om 19.30 weer wakker. Dit keer met 39.3... Geprobeerd wat drinken te geven wat ie dus helemaal niet moest... Eten had ie ook geen zin in. Alleen maar hangen bij mama. Toch maar weer met een zetpil in bed gelegd. Op aanraden van de buuf. Door jullie durfde ik bijna niet meer.
Dankje voor jullie warme welkom Djezelf, hier Nod op 29ste ! Ook nog zo lang wachten... Lilly, lastig als je niet weet hoe je cyclus precies is he... Ik heb gelukkig altijd een vrij regelmatige cyclus. Al was ik laatst 2 dagen overtijd! Toen was ik geschrokken haha. Ik hoop ook dat de paragnoste gelijk heeft hoor... Ken je haar persoonlijk dan of kun je dat ook via een site doen ofzo? Velobabe, dat lijkt me een lage temp he (ik heb er geen verstand van hihi) is dat een goed teken? Of heb je het dan gewoon koud
@velobabe.......zoals ik het heb begrepen......(en verbeter mij aub als ik het mis heb) denk ik dat je dat vruchtbaar slijm hebt vlak vóór je ei (sorry). Als je dus klust als dit slijm spot dan ben je op tijd.
@mama van yourie, dit is pas de 2e cyclus na mirena, dus weet gewoon nog niet goed wat mijn cyclus is. Misschien heb ik nu gewoon een cyclus van 28 dagen......maar dat weet iik dus echt niet. Ik ben vandaag naar een paranomraal beurs geweest met een vriendinnetje van me. Zij was een paar weken terug al geweest en heeft daar toen een reading laten doen. Die voruw zei hele rake en ware dingen tegen haar en ze had er ook een goed gevoel over. Deze vrouw was nu ook op deze beurs dus ben ik naar haar toe gegaan. Het was echt een heel fijn gesprek. Ik heb ook nog een ander reading laten maar daar heb ik helemaal geen goed idee over. Dat mens zei allemaal vage dingen, wat bij iedereen wel kan zeg maar. Het enige is dat ze ook begon over een dochter @runner, en of het welkom zou zijn
Pffffffffffffff wie had het hier over bakken met slijm? Lilly toch.... @Lilly: Nou ik heb vandaag zo veel dat je wel wat mag lenen hoor Bah niet normaal gewoon, denk dat dit een super etos pillen ei is of zo Spannend spannend spannend die voorspelling, ik moet zeggen toen ik je verhaaltje las kreeg ik meteen een jaloers gevoel, dus denk dat ik het wel geloof hoor Wauw zou echt super zijn hé! @Velobabe,djezelf: Gezellie allemaal dezelfde NOD! @mama van youri: Welkom! @Velobabe: Ja idd slijm dus net voor je ei, ikke nu ook Enne mijn temp is normaal 36,5 de kraamverzorgster schrok daar ook van, hihi koele kikker nooemde zij mij (heb het ook altijd heel snel koud) @lauraatje: Waar ben je? Dames wat zal ik doen, heb ik de namiddag voor de zekerheid nog een ovu test gedaan en nog steeds super posi! Vanmorgen dus geklust zal ik het vanavond nog een keer proberen of morgen? Of is dat helemaal niet goed voor de zwemmertjes?
@MamavanYouri, welkom! @Velobabe, het kan ook wat anders betekenen meid! Ik had ook veel slijm zo'n 3 a 4 dagen na mijn ei en niet geklust daarna en voila, toch zwanger!
@djzelf ik heb 1 1/2 jaar in het zuiderziekenhuis gelopen in rotterdam en daar raakte ik niet zwanger door de clomid en puregon en toen ben ik naar het erasmus ziekenhuis gegaan en daar begon ik gelijk met clomid en metformine in de eerste ronde daar en ik was gelijk zwanger...
zo ben ik ook weer zojuist lekker pannekoeken gaan eten... mmmmm lilly hoe is het nu met ruben? runner en met jou ruben? ennuh klussen in de keuken is ook best fijn! {kyana is ook niet verwerkt in bed hoor} KOORSTSTUIPEN die kunnen idd komen door het te snel stijgen én dalen van de temp! maar hierbij wil ik wel graag even mededelen dat kyana dat nog nooit heeft gehad en dat ze toch echt zetpilletjes krijgt! hierbij kun je nog iets doen; de zetpillen met regelmaat geven dan stijgt de temp niet plotseling én als je je zelf ziek voelt neem je ook een paracetamol... -> o lilly vult het zelf al aan hihi verena waar liggen jullie? ennuh zit jij ook bij f..... ? {aan je verhalen te lezen niet maar ok} marlieke gefeliciteerd... ik was ff jaloers maar als dit al ronde 10 was dan moet jij ook voor gaan! gefeliciteerd meid lilly ik hoop het voor je! maaruh we zouden samen doen... dus denk dat het zieltje nog 1 maand wacht! trouwens ik zou dat ook wel eens willen zulke verspellingen... als ik het me goed herinner heb jij daar goede ervaringen mee he? mama van youri welkom... ennuh je bent net zo oud/jong als ikke leuk leuk en je woont ook nog eens behoorlijk kort bij zie ik nu {ik woon net onder roermond, in maasbracht} zomaar {nu je het zegt/tikt} ik ga morgen naar de etos denk ik! hoe heten die krengen? en wbt het klussen.... wat je wil girl! je hebt het vanmorgen gedaan en at spul blijft verrekes lang goed duszz op dat gebied zit je wel goed. maar weet zeker dat jou partner het niet erg vind om het vanaaf nog eens te doen... {of was jou partner het die dat juist wel erg vond} nou uhm hier nog steeds niet fatsoenlijk ongi! nog steeds heel oud bruin... heb best een opgezetten buik... dus heb stiekum nog een sprankje hoop al weet ik ook wel dat het valse hoop is... helaassss naja ben er nog niet uit of we wel of niet doorklussen
@mamavanyouri: welkom hier! leuk nog een die rond dezelfde datum haar NOD heeft! Spannend he. @lilly: oh wauw, ook zo spannend van die paragnoste! maaruh, in principe zou je dus woensdag al kunnen testen? knap hoor als jenog langer kan wachten @Zomaar: ik zou me suf klussen als ik jou was! als je moet kiezen tussen vanavond met maar een beetje zaadcelletjes of morgen en dan mischien te laat zijn,,,,,? Ik weet het niet hoor, nou wens je veel succes (en plezier hihi) @runner; Gewoon doen wat goed voelt hoor! Jij bent de mama en kent je kind het beste! @all: hoe zit dat eigenlijk met je temperatuur? Stijgt, zakt of blijft je temp hetzelfde na je ei....en hoe dan bij een bevruchting? (hahaha ben heust niet van alles aan het bedenken om maar die wachttijd door te komen )
@anniek: hier nog een die deze maand ook begonnen is met de etospillen. (GOD wat zijn ze groot!) Ze heten etos zwangerworden.