wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Wel raar dat de etos vind dat wij moeten slikken om zwanger te worden ;)

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    :) :)

Niet opgelet tijdens biologie misschien?!

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zomaar!
    doos die je bent!
    je weet toch dat ik niet kan lachen ivm de pijn in me giegel!
    mwahahaha :)

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Anniek, heb je nou nog pijn :confused:
    pfff dat je het vol houdt?

Sterkte ermee! :)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    djezelf
    jep helaas wel... alweer de nodige snoepjes {ibrufennetjes} opgesnoept!
    maar gaat wel beter hoor! vandaag pas 800mg gehad... dadelijk voor het naar bed gaan nog even 400 mg wegsnoepen!
    dus gaat de goede kant op :oops:

*&(!@*)(!#@!@_)
    de etos wil niet dat ik slik verdomme! die ligt hier niet echt in de buurt! lekker is dat!

maar wat zit allemaal in die pillen dan?
    ik slik wel de kruit vat "zwanger" zit ook allemaal van die foliumzuur en de hele shit in.

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik ga snurken
    en wachten op mijn GOEDE ongi! verdomme

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen!

Ben nog even snel komen lezen voordat ik ga werken (hoezo verslaafd :) )

Anniek, idd even jong hihi. Mijn vriend werkt momenteel in Roermond 8) het is idd niet ver van elkaar af he.
    Hmm wat vreemd van het oude/bruine bloed... Je kunt nu alleen maar afwachten he :rolleyes: vandaag al veranderd?

Marlieke, gefeliciteerd met de zwangerschap!

Ik slik verder niks van zwanger worden tabletten ofzo, alleen foliumzuur. Van de Appie...

Nou, ik ga maar eens Youri naar het kdv brengen en dan werken :)
    En daar heb ik echt heeeeeeel veel zin in ;)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    Welkom mama van Youri en werkse!

@Anniek, balen dat het nog steeds pijn doet. Er is een Etos zwanger worden club/topic waar wel aardig duidelijk staat wat er in zit. Ik slik ze sinds een week of twee ook, maar ik moet zeggen dat ik grotendeels van de dagen er maar eentje heb genomen, ik vergeet het gewoon steeds dat ik er twee van moet nemen. En ik heb ook een paar dagen overgeslagen, toen alleen die gewone foliumzuurpilletjes genomen die ik nog had. Ben vandaag pas aan de tweede strip van de 4 in het doosje begonnen.

Over een half jaar gaan we naar een andere plaats verhuizen, dus we hebben straks een rondleiding bij een kdv daar, moet haar natuurlijk wel op tijd inschrijven. Robin slaapt sinds die bmr-prik al nachten onrustig, ze wordt steeds huilend wakker. Gisteren wel een zetpilletje gegeven, ze was echt niet lekker en ze kan haar rust goed gebruiken. Ze was 38,5 C, papa heeft gezellig naast haar geslapen op zijn matras in haar kamertje. Ik let er ook altijd wel op dat de temp. flink kan stijgen als het is uitgewerkt. En als ze er verder geen last heeft van de koorts, geef ik ook niets. Hopelijk knapt ze snel weer op.
    Hoe is het met de zieke Rubens? Zijn ze weer wat opgeknapt?

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Goedemorgen!
    Alhoewel niet zo heel goed.
    Al dagen keelpijn en vannacht heeft het dan toch doorgezet, ben verkouden en voel me beroerd (griep?). Zere ogen, kop vol snot je kent het wel en dat dan in combinatie met een kind dat 2x wakker werd en ipv de gebruikelijke 8 a 8.30 uur vond ie het vandaag om 7 uur wel een mooie tijd :rolleyes:
    Ben er nu officieel ff helemaal klaar mee, want hij is dus wel moe eigenlijk en hangt aan me, zeurt en mekkert om alles en niks pffffffffff :(

Straks ook nog naar de tandarts.

@djezelf, ja wonesdag zou ik op zijn allervroegst kunnen testen, dan is het dag 28, maar zoals gezegd heb ik nog geen zicht op mijn cyclus.
    Dus ik hoop eigenlijk dat ik het langer volhoud (gaat echt niet lukken)

@Anniek, ja das waar, op naar de volgende ronde dan maar :)
    Sterkte met de pijn meis.

@Zomaar, als juliie niet raak schieten dan weet ik het ook niet meer. Als het bij mij deze rond etoch niet raak is ga ik ook aan die pillen.
    Oh en volgens mij maakt het niet zoveel uit hoor voor die zaadjes. Misschien dat als je het de hele maand lang 2 keer per dag doet dat de kwaliteit wel achteruit gaat, maar een keertje..... ;) Voor Ruben hebben we ons ook helemaal sufgeklust en met goed resultaat dus....... :)

@Runner, en hoe is het nu met Ruben?
    De mijne lijkt wel beter maar heeft gewoon te kort geslapen en is dus in een pesthumeur (net als zijn moeder :evil: :evil: )

@Jo, Onze Ruben heeft ook flink last gehad van die prik. Rotprik is het!
    Veel plezier straks bij het kdv, hopelijk hebben jullie er een goed gevoel over.

@Mama van yourie, werkze ;)

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Even kort hoor.... Nou ik heb het nog zo geprobeert maar het is me niet gelukt hoor gisteren avond :( Pfff maar ja de ovu test vanmorgen was nog KNAL positief dus ik ga het vanavond nog maar eens proberen ;) Moet dadelijk naar het CB voor spuitjes (toch niet die BMR hé bij 12 mnd waar jullie nu zo positief over zijn :confused: )
    Tot vanmiddag dan reageer ik ff meer.

11. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Hallo,

Hier nog iemand die druk bezig is voor een 2de.

Onze dochter is nu 20 maanden en ik ben sinds januari gestopt met de pil. Toen direct zwanger, maar in maart helaas een miskraam (in het vliegtuig van China naar Nederland, met dochtertje, maar zonder man, was een hele leuke vlucht....).
    Het duurt dus al wel even en maak me er meer druk om dan ik zou willen.
    Leuk om met jullie mee te lezen, al lukt het me niet om alles terug te lezen hoor.

en onze dochter had geen last van de BMR (heeft ze 2x gehad) dus dat schept hoop voor degenen die nog "moeten"...

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @kaatjes mam, welkom! Kan me indenken dat dat een flight from hell geweest moet zijn :( Succes met zwanger worden, enne....ik dnek dat wij ons hier allemaal meer druk maken dan we zouden willen ;)

@Zomaar, denk dat je evengoed een goede kans hebt hoor ;) Er hoeft er tenslotte maar eentje goed aan te komen bij je super etos-ei :)
    Succes vanaaf. Wat fijn trouwens dat die ovu testen toch nog hun werk hebben gedaan. Welk merk gebruik je? Misschien iets voor mij als deze cyclus weer zo raar loopt...(ja voorlopig dek ik mezelf nog in, ben anders bang voor een mega teleurstelling. Ik geloof wel dat er een zieltje staat te trappelen, dat gevoel had ik bij Ruben ook heel duidelijk. Maar of ik nu al zwanger ben? DAt durf ik nog niet te geloven).

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Djezelf, je temp gaat na je ei omhoog.
    Totdat je ongi word blijft ie hoog en dan zakt ie weer.
    Als je zwanger bent blijft ie hoog.

Ik had pillen gekocht bij de tuinen.
    Echt geen flauw idee waar die zijn gebleven!
    Zal zo het huis ondersteboven keren...

Lilly,heerlijk zo'n kereltje!
    Succes bij de tandarts!

Zomaar, succes vanavond!

Kaatjesmam, welkom hier! :)

Ik ben ook helemaal ge-bro-ken!
    Om 00.15 werd Ruben krijsend wakker.
    Ik kijken, is meneer toch klaar wakker.
    Van alles geprobeerd maar zodra ik wegliep was het gillen als een speenvarken.
    Bij ons in bed genomen.
    Wiebelen met z'n voetjes en maar teen, teen, teen, teen zeggen.
    Om gek van te worden. ;)
    Werd het wat stiller, mijn vriend hem terug in bed gelegd.
    Weer janken geblazen.
    Ik er weer naar toe, slokje water en weer neerleggen.
    Heeft ie het nog een kwartiertje volgehouden en is daarna weer gaan slapen.
    Maar ondertussen was het al 02.26!

Nu gaat het al wel weer wat beter.
    Heeft iig al meer gegeten en gedronken dan gister de hele dag. :)
    (1,5 boterham en 4 slokjes melk)

14. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Hee wat leuk, jouw zoontje is 10 dagen jonger dan mijn dochtertje.
    Hopelijk vannacht even bijslapen!

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hoeveelste was jij uitgerekend?
    Ik de 12e...

16. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    ik de 20ste!

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

Jaja ik leef ook nog!

Ik heb even het lijstje bekeken en zie dat er meer zwangeren erbij zijn :-D Gefeliciteerd!

Hier nog niks boeiends, druk aan het klussen. Aangezien mijn cyclus vorige keer 45 was, kan ik nog lang wachten op mijn NOD :mad:

MamavanYouri; He decembermama! Jij ook hier? ;)

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Alieke, hoepelijk word jou cyclus ook wa korter en regelmatiger!
    Veel plezier met klussen.

Kaatjesmam, das ook grappig. :)

19. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Goedemorgen allemaal!

@ mamavanyouri: welkom en werkse

@ kaatjesmam: welkom, wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad, kan me helemaal voorstellen dat je je nu zorgen maakt, ik [-o< voor je dat je snel op de roze lijst komt.

@ zomaar: gewoon vandaag nog een keer klussen, ik overigens wel gelezen dat om de dag het beste schijnt te zijn, vanwege de hoeveelheid zaadcellen, hoe vaker hoe minder per keer schijnbaar.... wat betreft de BMR mijn dochter had bij de 1ste dat ze wat hangerig was voor een dag, bij de tweede had ze nergens last van, dus dat geeft hoop voor die van jou ;)
    Kun jij trouwens de lijst bijwerken, mijn rornde mag naar 2 en NOD naar 17 nov.

@lilly: beterschap, sterkte bij de tandarts en hopelijk woensdag positief

@ Anniek: jammer dat je ongi bent geworden, hoop voor je dat het goed doorzet, volgende ronde gaan we allebei op positief ;) als je deze ronde nog door gaat, ik dacht eerst ook dat het ideaal zou zijn voor of na vakantie, maar ja aan de andere kant denk ik stel dat het dan nu net een goed ei is :) dan mis ik die precies. :confused:

@verena87: sterkte bij HA vandaag!

@runner: ook voor de kleine van jou beterschap

Geloof dat ik zo alles wel gehad heb :(

Over de etos-pillen: ik ben ook wel benieuwd of ze werken, mijn cyclus lijkt iig redelijk stabiel te zijn na de mirena, dankzij die pillen?!

20. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey meiden!

Ik zag weer een nieuwe, gezellig welkom ( sorry mijn geheugen is even stuk dus ben je naam vergeten )

Heb eigenlijk niet zoveel te melden, begin een beetje saai te worden haha
    Ben al stiekem aan het kijken naar een nieuwe babykamer (sssst) en weet ook de nieuwe thema al (sssst) nu nog zwanger worden :D

Deel Deze Pagina