wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @anniek: echt heel leuk! =D> en dat in niet eens zoveel tijd, ik zou daar geloof ik een jaar over doen. :confused:

@jo: wat een geweldig kamertje! Vooral de schapenwei met die knuffeltjes is heel leuk!

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Zo ze zijn echt stoer!

Ik was net in de winkel en zag een pak mix staan om zelf pepernoten te bakken dus jullie kunnen wel raden wat er nou in de oven staat :D

Stijn roept de hele tijd "zelf koekje bakken"

Zo hebben we iig alvast geoefend en dan kunnen we het straks perfect als de sint komt :D (vinden jullie dat geen goede smoes)

Nou ga ik maar aan het eten beginnen :D

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    Lekker pepernoten!

Arme Robin is helemaal niet lekker, ze heeft vorige week dinsdag haar BMR-prik gehad en sindsdien huilt ze steeds 's nachts, had gisteren koorts en maakt vandaag licht de mazelen door, ze zit onder de rode vlekjes :cry: . Net heeft ze ook een uur zowat alleen maar gehuild, ze zat gewoon huilend op de vloer en wou niets meer. Nu huilt ze normaal heel weinig, dus dan is ze echt niet lekker. Ik heb haar net maar even naar bed gebracht, volgens mij kan ze wel een slaapje gebruiken.

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ach... nog een zieke.
    Veel beterschap Robin!

Veertje, laat je nog even weten of het gelukt is en of de pepernoten lekker waren?

Anniek, ik vind 'm nu al schattig. :)

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Tuurlijk laat ik het weten, ik kan jullie alvast vertellen dat ze ontzettend lekker ruiken :D

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    MAn man wat hebben jullie weer afgekletst! :)

Anniek wat een leuke dingen maak jij!
    Hoe vind je daar tijd voor?

@veertje: oeh lekker, pepernoten! (en idd een goede smoes hoor! haha)

Best veel van ons aan de etos-pillen dus!

@zomaar; ik zie helemaal geen haasje? :cry:
    Ligt dat aan mijn comp of is er iets mis gegaan?

@jo: ja dat schapenweitje vind ik ook super leuk!

Zelf heb ik wel wat afgeschilderd. Deed ook schilderijtjes op bestelling.
    Maar nu al weer een tijdje niks.

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    djezelf
    steeds een beetje doen
    ik kan je zeggen dat kyana meestal pas rond 21uur naar bed gaat hihi

8. veertje

veertje Fanatiek lid

Nou ze zijn niet zo lekker als ik dacht :(
    Ik heb precies zolang gebakken als moest en ze zijn niet verbrand maar toch smaken ze wel zo.

Zo heb ik een reden om het binnenkort nog een keer te doen want het huis ruikt nu wel ontzettend lekker.

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hahahaha, mooi excuus.
    Wel jammer dat ze niet zo lekker smaken. :(
    Maar... Oefening baart kunst. :)

10. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Anniek, wat ontzettend leuk en lief!

@All, is het normaal dat ik binnen 2 uur 3 keer een grote boodschap moest? Normaal heb je toch eerder last van obstipatie?

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Poeh, dat was veel om bij te lezen :confused:
    En vanmiddag kwam ik niet op internet echt balen :(

Alieke, leuk jij ook hier 8) dacht dat het op het decemberforum druk was maar hier ook dus ;)

Anniek, jammer van de nega test :(
    Heb je wel leuk gemaakt! Dat ding met die hartjes!

MamavanBrittje, heel erg gefeliciteerd!

Veertje, jammer dat de pepernoten niet zo lekker zijn geworden maarja de pieten hebben daar ook langer op geoefend he ;)

Jo79, veel beterschap voor Robin :D

Hier hard gewerkt vandaag. Verder niet echt iets bijzonders meegemaakt... ja alleen dat stomme internet dat eruit lag :(

12. veertje

veertje Fanatiek lid

Net ff wat foto's op Stijn zijn site gezet van het pepernoten bakken en gisteren van ballorig dus mochten jullie ze willen zien dan kunnen jullie kijken :D

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Leuke foto's!
    Ziet er gezellig uit jullie bakkunsten.
    Leuk verlanglijstje ook. ;)

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Jaah het lijstje word steeds langer :D
    Elke keer als ik bedenk he dat kunnen we wel vragen voor zijn verjaardag dan zet ik het erop ( duurd nog wel ff voordat hij jarig is maar anders vergeet ik het weer )

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    @Veertje, ziet er leuk uit! Was het beslag wel lekker? Ik eet me namelijk altijd misselijk aan beslag en als ik een appeltaart maak, kom ik altijd deeg tekort, omdat ik teveel heb opgegeten.
    Jullie hebben hetzelfde stoeltje als wij, maar wat heb je daar voor een tuigje in, hoe hebben jullie dat vastgemaakt en waar gekocht? Ziet er wel handig handig uit!

Robin heeft zo gehuild, ze is echt helemaal niet lekker. En dan komen er ook nog allerlei tanden en kiezen door. Normaal kwijlt ze al aardig wat (begon met 2 maanden, al kreeg ze haar eerste tand pas met 9 maanden), maar nu stroomt het er uit. Kon haar net gewoon een nieuwe pyjama en romper aantrekken, was gewoon door haar slab heen gegaan.
    Zetpilletje gegeven en na 20 minuten merkte je gelijk dat het ging werken, toen stopte ze met huilen. Net naar bed gebracht, hopelijk slaapt ze even goed.

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Wat een leuk zoontje heb je, echt een bink 8) waarvoor de meiden later in de rij staan! ;)
    Jammer dat ze mislukt zijn maar wel een heel leuk idee om samen pepernoten te bakken en nu heb je gelijk een goede reden om ze nog een keer te bakken ;)

@jo: vervelend dat die kleine ziek is, hoop dat ze snel beter is.

17. veertje

veertje Fanatiek lid

@JO79, het beslag was zeker lekker :D alleen jammer dat stijn dat op een gegeven moment ook doorhad :D

Dat tuigje heb ik bij een babyzaak vandaan, weet alleen niet meer welke en we hebben hem door de gaatjes waar normaal het blad aan moet zitten en dan aan de poten er door heen gehaald zodat hij geen kant op kan :D
    Tis ff een priegel werkje maar ik ben er blij mee.

18. veertje

veertje Fanatiek lid

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik vind eigenlijk dat die foto van Stijn en de paashaas chocola bovenaan ons lijstje moet komen te staan. :)

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo hallo allemaal, jeetje wat is er veel gekletst zeg vandaag. Vandaag weer moeten werken na een weekje vakantie dus dat viel wel weer ff tegen.

Heb dus geen tijd gehad om alles terug te lezen...

Deel Deze Pagina