wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Lilly, ik denk c of d. Maar het kan ook zomaar wat anders betekenen. Ik heb namelijk ook vaak pijn in mijn onderbuik. Ongeveer elk uur wel eventjes...Dus misschien is het wel:
    e. de paragnost heeft gelijk! :)

@Knuf, heel veel sterkte meid! Hopelijk word okotber/november jouw maand! (en die van alle andere dames hier natuurlijk)

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @lilly: ik denk dat marlieke gelijk heeft met punt e. :)

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    :) :) :) :) :) :) :)

Jullie zijn mijn beste vrienden :) :) :)

4. kimmie3

kimmie3 Lid

17 sep 2008
    18
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik breek in op jullie topic. Ik zou graag met jullie meeschrijven.

Ik ben Kim en ben 25 jaar. Heb een kindje uit een vorige relatie. Deze relatie is niet goed gegaan en was enorm heftig.
    Gelukkig heb ik nu een hele fijne relatie en zijn we toe aan een volgende stap. De pil is de deur uit gegaan. Spannend, en volop hormonen natuurlijk.

Ik zou graag met jullie meeschrijven!

Liefs Kim

5. veertje

veertje Fanatiek lid

@kim, van harte welkom :D
    Hoe lang ben je al van de pil af?
    Hoe oud is je eerste kindje?
    Ik ben niet nieuwsgierig hoor ik wil alles gewoon graag weten :D

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @kimmie3: welkom, ik had geloof ik al meer van je gehoord in een ander topic op het forum :( (ik weet niet meer zeker of jij dat was ;) en kan het topic nu zo snel niet terugvinden). Veel plezier hier en hopelijk is het snel raak!

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Welkom Kim!

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Lilly: Ik ga ook voor antwoord E! hihihi Enne ik zei toch dat jij niet aan de ovu testen moest beginnen :)

@Justfem: Hoop dat je gelijk hebt en ikke inderdaad zo vruchtbaar ben dat hij 3 dagen positief kan zijn :)

@Knuf: Hoop dat alles verder goed verloopt en je snel weer verder kan. Sterkte nog.

@Funny: Gefeliciteerd!

@Anniek: Of gewoon vragen aan je ouders of ze een keer niet kunenn gaan 8)

@Carla: Ben juist doorgegaan om vertrouwen in de testen te krijgen :(

@Kimmie: Welkom.

@Lauraatje: Meid waar ben je toch?

Ik ben zondag met de kruidvat testen begonnen, zaterdag met mijn laatste matcare was mijn streepje iets donkerder maar nog wel duidelijk negatief maar het gaf mij wel het gevoel na 10 testen dat hij er wel binnekort aan zat te komen... Dus dag erop kruidvat test hoppa even donkerdan controle streep, juist omdat ik vertrouwen wou krijgen in de testen ben ik door gegaan met testen totdat de streep weer zou vervagen... Nou je raad het al, maandag streep NOG duidelijker (donkerder dan controle streep) en vandaag NOG een klein beetje donkerder :( Dacht gisteren mijn ei wel gevoeld te hebben...... Pfffff Ben voorlopig in ieder geval helemaal klaar met klussen :evil: Als je zoveel moeite moet doen als jij zelf een keer het initiatief wil nemen en dan ook nog duidelijk het verschil kunnen zien/voelen dat het mijn idee was :( :( :( [-( Nee bah ben er helemaal klaar mee, heb genoeg :cry: vannacht (zoek wel een donor ofzo!) BAH MANNEN... (oke bahalve mijn kleintje dan ;) )

Noah heeft vandaag 38,2 C door de entingen gisteren en is erg hangerig en klein beetje jengelig het zielige schaapje!

9. kimmie3

kimmie3 Lid

17 sep 2008
    18
    0
    0
    He,

Ja inderdaad dat was ik! Ik was benieuwd naar vrouwen die ook zwanger willen worden van een nieuwe relatie!

Hier alles goed, gisteren bij de dokter geweest om het een en ander te laten controleren. Kregen groen licht.. spannend!

Zal me even inlezen op dit topic.

liefs

10. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @zomaar: ja jij bent 1 van die weinigen die gewoon extreem vruchtbaar is, dus de moed nog niet op geven ;). Over je man: mijn mannetje, heeft me er al voor gewaarschuwd dat hij niet wil klussen op 'afspraak', om het maar zo te noemen. Hij vind dat het vanzelf wel gaat. *Zucht mannen* En dan zeggen ze van vrouwen dat we 'nooit' zin hebben, 't is nooit goed! :( Gewoon blijven verleiden en anders juist even helemaal geen aandacht geven een paar dagen van te voren dan wil ie vanzelf wel :p Hoop dat ie snel bijtrekt voor je [-o<

@kimmie3: leuk dat je ook komt kletsen hier!

Zo nu weer ff aan het werk! Dat forum werkt zo verslavend :)

11. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Kimmie, welkom meid!

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Justfem: Hij vroeg ook, zo heb je een eisprong ofzo? :confused: (in een vaag verleden uitgelegd dat de pil de libido verlaagd omdat de vrouw rond de eisprong andere hormonen krijgt waardoor er vaak VEEL zin is en dat de pil dat weg haald hihi) Maar ik zei dus nog express nee hoor heb "gewoon zin" en heb gewoon gedaan niet gezegd dat het moest etc etc. maar het lijkt gewoon nooit goed te zijn als hij een keer zin moet "maken"..... Jezus en van die 100 keer dat ik het 70 keer wel doe? :x :x :x :x :x Maar ja daar denken ze niet aan. Het is geven en nemen vind ik altijd maar dat blijkt alleen in mijn wordenboek voor te komen [-(

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hahahaha ikke is ECHT boos hé :oops:

Sorry dames...

14. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    :) Lucht je hart maar! Dat lucht op :) Misschien krijg je wel meer zin van die Etos-pillen, kun je hem dat wijs maken, van eisprong en hormonen hebben ze helemaal geen kaas gegeten, die van mij vroeg of ik niet wat vrolijker kon doen, ondanks dat ik ongi was, ik proberen uit te leggen dat je daar weinig aan kan doen als je hormonen je leven beinvloeden en je ondertussen leeg bloedt, dat kon ie ook niet waarderen [-( daar hoor je het volgens hem als vrouw niet met je man over te hebben, maar ik moet het wel gelijk melden als mijn test positief is, wel de lusten niet de lasten zoiets :-k

15. kimmie3

kimmie3 Lid

17 sep 2008
    18
    0
    0
    Ha Zomaar,

Ik moest toch even glimlachen bij het lezen van jou berichtje..

Ja je bent echt boos! Maar ja, mannen.. die snappen soms dingen gewoon niet helemaal, die voor ons, vrouwen zo ontzettend duidelijk zijn.

Mijn mannetje heeft ook aangegeven het niet te willen weten, maar als ik hem opeens 3 x bespring weet hij ook wel hoe laat het is..

Misschien hebben onze mannen ook wel last van hormonen!

Liefs

16. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik moet geloof ik blij zijn met mijn man :D
    Hij komt zelf met de vraag of het niet toevallig mijn vruchtbare dagen zijn en als ze dat niet het geval is dan verzint hij wel waarom het wel mijn vruchtbare dagen zijn :D
    Maar ik kan goed begrijpen dat als je man niet zo is dat dat erg frusterend kan zijn aangezien het maar een paar dagen per maand is, ik vind gewoon dat die mannen er best wat voor mogen doen :D

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @kimmie: Hahaha tja alleen jammer dat zijn hormonen dan niet synchroon lopen met die van mij :( (lees helemaal niet...)

@Veertje: jij moet HEEL blij zijn inderdaad!

@Justfem: Hij weet niet dat ik etos pillen slik en waar die voor zijn, hij weet niet dat ik deze ronde ovu testen gebuik... dat zijn voor hem ALLEMAAL dingen waar hij liever niets over wil horen (weet ik helaas nog van zwangerschap nr1) Ik heb een man met EEN MAGA DIKKE GEBRUIKSHANDLEIDING! :( Die niet "zo een" prater is.....

18. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @veertje: geweldig zo'n man waar kun je die kopen :oops: :)

@zomaar: die van mij is er net zo 1, ik heb hem zelfs ooit het woordenboek van de vrouw cadeau gedaan, maar heeft helaas niets geholpen :confused:

@kimmie3: nou maar goed dat ze dan iig niet ongi worden, volgens mij zijn ze dan helemaal van de kaart :)

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    @Kimmie3, welkom!
    @Zomaar, balen dat je man niet echt meewerkt, nou je mag hier lekker je gal spuwen hoor!

Ik heb net Robin op bed gelegd. Ze is goed ziek van die BMR-prik, zit nog onder de rode vlekken, ze heeft allemaal doorkomende kiezen en tanden, een aft op haar wang en een beetje verhoging. Gisteren en vannacht heeft ze veel gehuild. Haar lippen zijn ook een beetje dik en ik wist wel dat ze flink kon kwijlen, maar niet dat een kind liters kwijlt! Het is niet normaal gewoon, na een kwartier kan ik haar slab uitwringen, ik heb haar al twee keer om moeten kleden, omdat ze door haar slabben heen kwijlt. Ik heb wel een paar met zo'n plastic laagje, maar die zitten nu ook in de was. Pfff, zal blij zijn als dit voorbij is!

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @jo79: beterschap voor je kleine meid.

Deel Deze Pagina