wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Soms wou ik gewoon dat ik het bonnetje had bewaard.... Kon ik hem gaan ruilen :oops: ;) :)

@Jo: Ohhh zielig he mijn ventje is ook ziek van zijn prikkies gisteren :( Maar die BMR krijgt hij over 2 mnd en die kan idd heftig zijn (had ik al nagevraagd gisteren) Beterschap voor jouw meisje!

Noah zat net bij mij op schoot had net lekker een melkje gedronken en ik zat lekker ff wat kaasknabbels te snacken :oops: Toen wou Noah er ook ééntje proberen... omdat hij vandaag bijna niets wil eten en hij normaal sterk smakende dingen niet lekker vind dacht ik: hahah ja hoor laat hem wel ff proeven lust hij toch niet! :confused: :confused: :confused: WRONG Jezus hij vond het heerlijk :( Aaaaaaaah heb mijn 1 jarig ventje verslaafd gemaakt aan kaaschips... Pff ikke slechte mama maar was wel schattig om dat zieke schaapje even zo te zien genieten 8)

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wat zijn jullie lief geweest!
    jullie hebben zeker voor mij niet zo hard gemiept he?

zomaar
    tjonge koop die vent van jou eens wat geilmakendepillen {sorry voor mijn woordkeuze} die van mij geeft er niks om hihi die heeft altijd zin... zelf midden op de dag geloof ik dat boeit allemaal niet!
    achteraf zegt ie wel eens; was zeker een vruchtbare dag he!
    alleen mijn vriendnje heeft ook de verzorgende richting gedaan op de school waar ik ook op gezeten heb {hij is officieel bakker}
    is noah veel ziek geweest van de prikken?
    kyana altijd maar een beetje en ook van de bmr prik niet veel spannends

jo
    beterschap met je meisie valt ook niet mee he die prikken

kimmie
    welkom

zo net ff wat gegeten
    en nu ff opruimen en even een klein beetje poetsen én als het niet meer regent ff naar de garage stormen om wat was te doen

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ojah; ETOS GEPLUNDERD

4. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Justfem, beterschap met Robin!

Kim, welkom!

Gelukkig heb ik daar (bijna) nooit last van gehad met m'n man. Hij kan en kon het echt op 'commando' :oops: . En zelfs nu ik veel minder zin heb past hij zich aan, al wordt hij wel wat chagerijniger... ;) ;)

Ik voel me sinds een paar dagen een beetje beter, niet zo misselijk meer... :D

Ben een paar x wezen kijken op een andere topic (mei baby)... blijf toch liever hier... 'ken' jullie iets beter en vind het gezelliger!

Mandy, heb je vandaag de echo gehad? Of morgen?

5. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Sorry, ik bedoelde Jo79 beterschap met Robin...
    hihi, ben af en toe een beetje vaag!

6. Niet meer actief

dag dames..

ben ik weer :D heb wel wat gelezen maar weet niet meer wie wat zei haha... Nou hier nog 6 daagjes voor ik meer weet.. spannend weer hoor.. heb wel wat "symptonen" maar dat zal wel niks betekenen ..

ik wacht "rustig" af

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @Anniek, succes met d eetos pillen!

@Lauraatje! We begonnen ons al bijna ongerust te maken, waar was je nou ;)

@Zomaar, gatverdamme! Ik kan me goed voorstellen dat je er even klaar mee bent hoor! Zoals ik al zei een schop onder zijn kont moet ie hebben! Hij wil toch ook nog een kindje? Nou dan moet ie daar wat voor doen, en het is niet alsof je hem vraagt een emmer maden leeg te eten of zo, djeeeeeezus :rolleyes: :rolleyes:

Oh en die van mij is ook dol op sjippies hoor, hij mag het niet al te vaak (nu 3 keer gebeurd ongeveer) maar hij lust het wel. Hij is ook gek op patat, en dan vooral de mayo :rolleyes:

Niet om bot of gemeen te zijn, maar ik bof dan wel heel erg met de mijne zeg :confused: Wij kunnen er samen erg om lachen.
    Zeg ik bijvoorbeeld: schat kom op je moet me zwanger maken... ;)
    Zegt hij, maar dat heb ik gisteren toch al gedaan (onschuldige blik), nou vooruit dan doe ik het wel nog een keer (en dan kijken alsof dat heeeeel erg is maar ondertussen :) )

Hij zegt achteraf ook altijd, en nu hup die benen in de lucht!

Naja, dat soort dingen, is vast leuker al je erbij bent :) :)

Morgen dag 28, als ik dan geen :evil: :evil: zie heb ik in ieder geval de normale cyslus gehad en is er dus een mogelijkheid dat ik zwanger ben :rolleyes:

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    julli sexe ook wel wat af geloof ik hihi
    maar udd zoeen heb ik ook!
    die van mij zal niet snel nee zeggen

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Jo, had jouw bericht even gemist. Wat vervelend voor jou en je meisje dat ze er zo'n last van heeft, bah :cry:
    Sterkte ermee, hopelijk is he tsnel over.

Ik denk dat ik weet waarom Ruben ineens zo'n koorts had en nu 's ochtend voreg (oftewel midden in de nacht) kermens/jammerend wakker word. Volgens mij komen zijn laatste kiezen eraan, de achtersten. Hij heeft een vieze, ranzige, stinkende luiers, BLEH :x

@Anniek, wij? sex? Nee joh, als je 13 jaar samen bent word het allemaal zo'n sleur en hoef je niet meer hoor :) ;) :)

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @justfem, weet niet of ik er hier overheen heb gelezen maar zag in een andere topic dat je dochter was gevallen?

11. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Jo79, hopelijk is Robin snel weer de oude. Het is zo zielig he, wanneer ze ziek zijn?

@Zomaar, ik ken het type man. Ik heb er exact zo 1. Zouden het broers zijn? Of misschien zijn het wel (deels) mislukte, of incomplete creaties van hierboven...:)
    Van welk jaar is de jouwe? :)

Maar zonder gekheid, je ziet dat het dus wel mogelijk is: zwanger raken met zo'n ingewikkelde man... (het duurt alleen wat langer...)

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    Geeft niet, je hebt een goed excuus ;) !

@Anniek, nog iemand erbij met de Etospillen!
    @Lilly, sterkte met Rubens doorkomende tanden!

En Zomaar, ik heb mijn dochtertje net wat lepels roomijs gegeven, ze heeft zo'n pijnlijk mondje dat dat lekker verzacht. Ze had snel door hoe het werkte, ze ging steeds van papa naar mama om hapjes te bietsen! Ach ja joh, zo af en toe is toch lekker, moet kunnen hoor.

13. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @lilly: ja gisteravond dacht ze ik ga ff een kunstje doen op bed (haar half hoogslaper), soms vraag ik me wel een af hoe ze 't voor elkaar krijgt, maar in ieder geval harde klap, veel gehuil, ik naar boven gerent. Ik dacht gelijk elleboog uit te kom, dit heeft ze toen ze vier was al een keer gehad en ze hield dr arm precies zo... gebeld naar de HA, konden gelukkig gelijk langskomen, hij heeft hem weer terug er ingedraaid, schijnt gemakkelijk weer te gebeuren als ze het al eens eerder heeft gehad. Mijn mannetje heeft maar gelijk het bed aangepast, dat het niet meer kan gebeuren, ze heeft de rest van de avond nog tig keer sorry gezegd, omdat papa had gezegd dat ie het bed weg zou doen omdat ze er niet voorzichtig mee doet :( en dat vond ze niet zo'n goed idee. Ze heeft er nu geen last meer van, maar moet wel de kommende dagen rustig aan doen met d'r arm.
    Was wel weer de nodige hectiek bij ons thuis :(
    Mijn dochter is aan de ene kant zo'n echt prinsesje, maar d'r karakter is dat van een jongetje, ze houd heel erg van acrobaten en is lenig en sprong al op haar derde een salto op het bed (zei ze kijk mama ik kan ook een koprol in de lucht! :confused:), dus in de toekomst zullen er wel vaker ongelukjes als dit gebeuren ben ik bang :rolleyes:

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    @Justfem, dat is schrikken, gelukkig gaat het weer goed met haar arm!

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou lilly
    pb me jullie ideën eens... haha raha
    als ik jou hoor praten heb ik het idee dat jullie er élke avond voor gaan
    ennuh wij zijn al 8.5 jaar samen hihi

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Ja het scheelde wel dat ik het als eens eerder had meegemaakt, de eerste keer viel ze toen we aan het oversteken waren en ik met mijn handen vol boodschappen liep en de buggy, dus trok ik haar op, toen voelde ik me een hele slechte moeder. Kwam ik bij de HA lukte het hem niet gelijk, en zij maar steeds harder huilen, terwijl ik haar moest vasthouden, door haar huilen ging ik zowat knockout! Dat vergeet ik mijn hele leven niet. Uiteindlijk moesten we toen naar de EHBO bij het ziekenhuis en die arts had het in 1 keer voor elkaar, deze keer lukte het de HA gelukkig ook gelijk.

17. Niet meer actief

@justfem: dat was schrikken! toch wel fijn dat je gelijk zag wat er was..

@lilly: ja overal en nergens hihi

hier ook een man die altijd wel wil maar ik niet altijd haha andersom dus... ennuh chipjes? hih daar is danisha dol op en dan op de nibbits.. ik maak me er niet druk om hoor... er zijn wel meer dingen ongezond..

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @Anniek, nou......de afgelopen weken was dat ook wel een beetje zo :oops: MAar sinds vrijdag ligt het hier een beetje stil....Ruben ziek, we waren door slaapgebrek helemaal kapot (man heeft nu pillen om te slapen gekregen) en nu was ik zelf niet lekker....

Heb man net wel ingelicht dat het tijd is voor een onderhoudsbeurtje :) :)

@justfem, das schrikken! Gelukkig alles oke.....

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wahaha lilly geweldig!
    ...beest!
    hier niet zo heel vaak hoor! maar gewoon omdat ik dan niet zoveel zin heb enzo... hihi moet er niet aan denken!

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    ROAR :)

(psssssssstttttt mijn lief zit mee te lezen :( )

Deel Deze Pagina