Dank je wel schat Lees net dat het tijd is voor een ondehoudsbeurtje Ik zal kijken wat ik voor je kan doen HAHA! XXX, DrumPapa
Lilly, wel logisch dat die Ron Jeremy van jou rug- en nekklachten heeft... Een kop-staartbotsing gehad, noemen jullie dat zó? Pfff !
@Carla1980 : Word een grote beurt @Zomaar : Ga zo weer weg (word weggejaagd door mijn vrouw). Maar maak je geen zorgen hoor. Een heleboel vrienden, kennisen, etc.. zeggen dat ik net een wijf ben, dus ik ben hier eigenlijk wel op m'n plek
Whaa. Dat is de eerste man die zich op dit forum waagt. Stoer! Niet wegsturen! Ik ben nog steeds hartstikke ziek dus ik kan echt alleen maar hopen dat FF gelijk heeft over mijn ei. Dan hebben we precies op het goede moment geklust, toen ik nog niet ziek was. Als ik weer beter ben klets ik weer actiever mee. @Alle zieken groot en klein: Beterschap! Wat lees ik nu kaasknabbels en nibbits. Hmm. Zal Keano ze ook eens laten proeven. Mijn hubbie krijgt gelijk trek in chippies
Nou hij is weg hoor, pffffffffffffffff............ En weet niet of het een grote beurt word hoor......ben toch wel een beetje moe
Vind je het heel erg als ik hiervoor pas? Kim, welkom hier. Justfem, das ook schrikken zeg! Heeft ze er nu geen last meer van? Vraagje, noemt ze jou partner papa? (ff nieuwsgierig ) Ik heb ook veeel vaker zin dan mijn kerel... Als ik er niets aan doe, komt het er soms ook echt weken niet van. Met onze Ruben gaat het weer een stuk beter. Zondag was ie echt op zijn zieligs Lilly, veel plezier jij! Ennuh, andwoord E vind ik ook de leukste en beste optie. Jo, hoe is het met de kleine? Heeft het ijs een beetje geholpen? Ruben zat ook helemaal onder de rode vlekken na die prik. Dacht eerst dat het warmte uitslag was maar mooi niet dus. Zomaar, vaag hoor die testen. Als je zelf al niet wijs uit je lijf kunt worden... Die testen werken ook totaal niet mee. Sterkte met je mannen! Veertje, kijk jou man begrijpt hoe dat moet! Whahaha! Funny, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. Knuf, wat naar zeg meid. Heel veel sterkte en succes met opnieuw zwanger worden. Anniek, zou je het echt zo erg vinden als je kleintje in de zomer word geboren? Viel de bespreking nog een beetje mee?
@ Lilly en drumman: Grappie natuurlijk hé! Het ergste is nog dat ik een ex had (8jr een relatie mee gehad) die ook altijd overal en hoe dan ook wel sex wou en kon hebben.... Mijn huidige vent ook maar ja dan moet het wel zijn verzinsel zijn @Marlieke: 1973 enne enne die van jou? Heb jij jouw bonnetje nog? ;- ) @justfeme: pff heavy! beterschap met de kleine grote meid. Oh mannetje huilt dat zielige schaapje vadaag... Toedeloe
@runner, nee hoor jij mag passen... Lekker dat jouw ruben ook een beetje opgeknapt is Nou ladies, ik ga er zo mee kappen. Heb 's avonds steeds de meeste last van mijn hoofd/keel/hoesten dus ga nog een avondje op tijd mijn bedje in. En ja ook om te slapen ja! (Volgens mij denken jullie dat ik een of ander seksbeest ben )
Sterkte met je kleine! Nou dan moet je het dus voor elkaar zien te krijgen dat hij denkt dat het zijn idee is....... Ga je nog een ovu test doen morgen eigenlijk? Truste vast!
@lilly: vond het even grappig klinken als dat het waarschijnlijk is! hummor is belangrijk hoe en waar dan ook! En kijk jullie 2 nu eens, lachen toch, moet kunnen. (ben jaloers!) Zo was die van mij ook........................................................................................ de eerste 8mnd of zo..... enne die test, morgen of overmorgen.. heb er nog maar 1! veel plezier, met slapen bedoel ik he! ;- )
Whahaha wat zijnjullie weer lekker openhartig geweest de laatste pagina's! Hier ook zo'n vent! Als hij wil...dan vind hij het bijna raar dat ik niet dankbaar op mijn knieen val om hem te bedanken. Maar als het gedaan is.....valt hij in slaap Toevallig is het door die reden de laatste paar dagen niet reuze gezellig hier. Soms lees ik hier op het forum dat sommige mannen zo nadenkend etc zijn (in bed) Daar ontbreekt het hier wel eens aan! (zo dat was mijn klaagzang even) Oke; nog een ding dan; wat betreft het zwanger worden.... Daarin moeten wij maar al het werk doen; " mag je dat wel eten?", Moet je niet al stoppen met roken", mag je wel drinken?. neem je die pillen wel? etc etc etc pfff Maar wel vergeten wanneer je nod is....... Aaaarrghhh mannen! zou het aan het weer liggen misschien? (aan het bouwjaar kan het niet liggen, die van mij is uit '71)