@Jo, @Djezelf, gewoon zo zonder iets erop of eraan. Maar tot nu toe heb ik er nog niet echt zin in, maar met de vorige zwangerschap kwam dat ook pas met een week of 10, dus... @Runner, ik heb wel eens last van vergeetachtigheid oftewel zwangerschapsdementie, maar dit keer was het te wijten aan haastige spoed en tja, die is zelden goed... @All, de vinger zit er nog aan. Inmiddels krijg ik er ook weer wat meer gevoel in. Gisteravond kon ik gewoon helemaal niks voelen aan dat vingertopje. Maar goed, het is dus met een sisser (flinke snee) afgelopen. Oja, dan nog de zwangere zwangerschapstesten...Ik zou ook bewaren, maar wel even testen met een frisse test die nog zwanger moet worden.
(kon het niet laten leek me zo leuk om manlief straks te verassen....heb test gedaan......negatief niet eens een licht lijntje.....)
Lilly, hopelijk ben je gewoon te vroeg met testen... Marlieke, vinger wel goed ontsmet? Sterkte ermee! Kaatjesmam, wat doe jij in China? Kun je die testen niet deze kant op sturen? Of zitten daar teveel verzendkosten aan? Velobabe, de etos pillen zijn nu 2e pakje voor de halve prijs. Jo, erg slim zijn ze niet nee.. Weet je nog wat voor zooi ze mee wilde geven? Djezelf, nog steeds zo'n raar gevoel? Funny, hier ook zo'n dyslectische man die niet weet hoe een forum werkt. Ga het 'm ook niet uitleggen want dan ben ik de pc helemaal kwijt.
Dat zeg ik ook steeds tegen mezelf, dat ik gewoon te vroeg ben Heb er wel een beetje spijt van dat ik het gedaan heb, maar zag het gewoon al helemaal voor me dat Drumpapa terug zou komen van de ARBO en TADAAAAAAAAAAA we zijn zwanger hoera Nou ja wie weet volgende week..........hoop maar dat als het niet zo dat ik niet weer 43 dagen moet wachten :x Zo einde gezeur, ik schuif weer rustig aan op de wachtbank......... @Zomaar, hoop dat onze pendels allebei gelijk hebben hoor
spannend Lily, ik kan ook nooit wachten hoor. Is veel te moeilijk. Bij mijn eerste zwangerschap was wel pas positief een paar dagen na de NOD, dus ik zou beter moeten weten... En Runner; ik woon in China (nu een jaar) ivm het werk van mijn man. Heel leuk maar ook best heftig af en toe. Als je bijvoorbeeld hoort dat je kindje lekker melk heeft gedronken met melamine erin (gelukkig niet de heel erg besmette babypoeder). En als ik zwanger raak moet ik op controle en bevallen in Hong Kong (3 uur hier vandaan). Maar aangezien ik nu tijdelijk niet werk (en ook nog een nanny heb...) heb ik alle tijd om zwanger te zijn en een babietje te hebben. Kom dus maar op!
en ja pakjes versturen uit china is inderdaad heel duur en tegen dde tijd dat ze aankomen zijn jullie vast allemaal zwanger!
@kaatjesmam, lijkt me idd wel heftig zeg. Hoe lang blijven jullie daar? Tja, en ik heb dus geen idee wanneer mijn nod is. De vorige, 1e ronde, heeft 43 dagen geduurd en ik had dus echt geen zin om dat aan te houden maar misschien heb ik wel gewoon zo'n lange cyclus..... Bij Ruben heb ik rond dag 32 positief getest, dus daar wilde ik nu ook op wachten maar niet volgehouden dus.......(je moet die stomme dingen ook gewoon niet in huis hebben he.....)
@Runner, nee, het bloedde zo enorm dat alle rotzooi (mocht dat erin hebben gezeten) er wel direkt uit is gekomen. Het klopt ook niet ofzo. Dus ik denk geen ontsteking eraan. @Lilly, jammer meid. Ik hoop echt dat je gewoon te vroeg was. Nog een poosje geduld meid! @Kaatjesmam, geen gevolgen overgehouden aan de melk met melamine? En China, is dat een net zo mooi land als iedereen beweert?
@Runner, ze wou me Caltivat tabletten geven, tegen verkoudheid...jaja. @Lilly, nou, volgens mij kan het heel goed dat je gewoon te vroeg getest hebt, vooral omdat het vorige keer 43 dagen duurde. Ik had trouwens toen ik zwanger was van Robin een week na nod getest en toen had ik nog maar een licht lijntje, dus blijft hoop houden! Die positieve zwangerschapstest heb ik opgeborgen om te bewaren voor later, leuk toch? Heb hem alleen té goed opgeborgen, voor mijn moeder ofzo hem tegen zou komen, maar heb hem nooit meer kunnen vinden. Nou ja, over een half jaar gaan we verhuizen, waarschijnlijk kom ik hem dan op een vreemde plek tegen. Het was inderdaad een onrustig nachtje. Ze is twee keer wakker geworden. De eerste keer een flesje gegeven, toen sliep ze daarna weer verder, maar de tweede keer was ze weer erg verdrietig. Toen heeft ze lekker een half uur bij ons in bed gelegen en een kwarkje gehad en een zetpilletje. We hebben het campingbedje maar opgezet in onze kamer en gelukkig ging ze daarna weer slapen. Net de huisarts opgebeld, kan tussen half 12 en half 1 terugbellen of er een middeltje is voor de blaren op haar wangen. Verder is het gewoon een kwestie van uitzieken en kun je er weinig aan doen. Ze eet alleen maar yoghurt en half bevroren fruithap. Nu is ze wel weer vrolijk.
@Lilly: Ik heb vertrouwen in onze pendels! En jij, jij hebt een penden EN een voorspelling van een paragnost komt wel goed hoor je bent gewoon te vroeg! Ze zeggen toch ook dat positief denken ook en hele hoop kan doen, goh hoe heet dat ook alweer daar hebben ze een mooi woord voor?! Grrr kan daar niet tegen als ik ergens niet op kan komen.... @Kaatjesmama: Hahaha laten we dat hopen! Kan me voorstellen dat het best wel spannend is om dat mee te maken in een land zo ver weg waar alles compleet anders werkt als hier. @Velobabe: Hoop dat ik me kan inhouden had echt mijn zinnen gezet op de 30ste.... Had vanmorgen HEEL even een ongi gevoel, jammer genoeg was het ook zo weer weg vond het wel een goed en fijn gevoel in dit stadium van mijn cyclus
@lilly; ja echt vervelend lijkt me dat. Mijn cyclus was altijd superregelmatig (28 dagen) maar sinds mijn miskraam wat onregelmatiger en bijna altijd korter. voordeel daarvan is wel dat ik niet zo lang in onzekerheid zit. We blijven nog 1,5 jaar in China.
Kaatjesman, wat leuk dat je in China woont, praat en lees je ook wat Chinees? Lijkt me erg moeilijk. En met die babymelktoestand, dat is dan zeker schrikken.
Ik probeer het wel te leren (alleen praten) maar het is echt heel moeilijk. Onze dochter kan het al beter dan ik. In ieder geval verstaan. Best lastig een peutertje die net begint te praten en dan ook nog half in het Chinees (je ziet haar denken; waarom snap je me nou niet mama...?)
jaaaahhh boerenkool, dat mis ik wel. Gelukkig is het hier nog 30 graden (jaloers?) dus dan denk ik er niet zoveel aan. @Marlieke; nee gelukkig lijkt ze er niks aan over te hebben gehouden. Ik hou haar nog wel steeds goed in de gaten. @jo79; sterkte met je dochtertje. hopelijk is ze snel weer ok.
Kaatjesmam, ben je van je 1e wel in nederland bevallen. (ben even vergeten hoe oud ze nu is ) Zomaar, hihihihi die wachtweken toch ook... Je gaat weer van alles in je hoofd halen. Jo, das idd weer heel wat anders. Hopelijk kom je die test idd nog tegen! Wel leuk om al dat spul te bewaren. Die van Ruben ligt in een speciale doos met nog meer van zijn spulletjes. Zoals navelstreng kraamboek, alle kaarten, en foto's die niet voor zijn album bedoeld zijn Lilly, laten we hopen dat jou cyclus niet zolang blijft! Me daardoor heb ik dus gister toch die etos zwanger worden pillen gehaald. Schijnt dus ook veer een regelmatige cyclus te zijn, hopelijk worden ze daardoor ook korter, we zien wel...
@ runner: 10 dagen ouder dan die van jou (20 maanden) Dus ja, ze is in Nederland geboren en met 8 maanden zijn we verhuisd hiernaartoe.
Ja Kaatjesmam, dat was een hele domme vraag van me Achteraf had ik dat best moeten weten... Hahaha. Zal het nu ook ooit meer vergeten.
Runner, je weet toch wel hoe oud Noah is hé Enne nee hoor haal me niks in mijn hoofd ik ben gewoon deze maand zwanger van een meisje [-o<