wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @Zomaar, een affirmatie of zo? Ja ik ben ook zwanger van een meisje 8)

@Jo, gelukkig eet ze nog wel iets dan! Weet je wel hoe lang zoiets kan duren? Hoop dat ze snel beter is hoor!

Boerenkool met worst, dat hebben we gisteren gegeten.....jammie......
    Ruben wilde alleen de worst.
    Ik heb zo'n kind dat alles eet, behalve de smipele dingen :rolleyes:
    Risotto, paella, couscous, pasta met zalm...........tis een echte lekkerbek maar gewone piepers nee dat moet meneetje niet...... :rolleyes:

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    De assistente van de huisarts belde net. Er bestaat een gel die de mond verdoofd, maar onze huisarts schrijft dat nooit voor aan kleine kinderen, omdat ze dan helemaal niet goed meer voelen wat er in hun mond zit (bijv. heel heet of problemen met kauwen en slikken) en dat nogal gevaarlijk kan zijn. Ik kon was kamillethee geven, dat verzacht en verder is er niets aan te doen. Gaat een paar dagen duren.
    Ze is nu weer net wakker, dus ik ga haar aankleden en moet mezelf ook nog aankleden, hang hier nog lekker in mijn pyama rond.

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    balen joh... {je gaat gewoon mee naar volgende ronde verdomme, grapje he, je weet wie het zegt!!!!!}
    mocht je nu ongi worden dan is het misschien voor jou ook een idee om aan die etospillen te gaan! die laten de cyclus ook normaal verlopen!

marlieke
    lekker hoor zo'n auwie vinger! bah bah

kaatjesmam
    goeie genade wat zijn die goedkoop tov hier!
    sow sow niet werken én een nanny wawie!
    en wawie 30 graden maar het lijkt me idd wal schrikken met die grapjes van die babymelk enzo!

ENNUH ik ben deze ronde ZWANGER van een JONGEN!
    maar ff onder gekheid; zijn er bij jullie ook die een "voorkeur" hebben?

verder
    ben ik bijna niet meer ongi! snap er echt niks van bij mij duurt het normaal veel langer dan 3dgn bruinverlies en dan 3? dgn ongi!
    maaruh ik weet dus de lengte van mijn cyclus nu ook niet wat die geweest is! als ik tel vanaf de eerste bruinverlies dag dan was die maar 26 dgn geloof ik...
    naja laat de teller staan op 27...

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jo
    misschien een waterijsje? zou dat ook verlichtend werken?
    je hebt namelijk die van uhm... jah uhm... jah :( daar zit echt een fruitsmaak aan! argh kan ik er niet opkomen!

5. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ik doe ook mee. Ik ben deze ronde zwanger van een meisje!

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Oke ik kom ff klagen......

1. nega test
    2. hele avond met rolgordijn bezig geweest, alles precies volgens het boekie gedaan en 100x nagerekend maar toch is ie dus te kort. Na wat gedoe toch iets bedacht dat ie zou passen doet het rolmechanisme het niet. Oftewel, een rolgordijn dat niet rolt :rolleyes: :rolleyes:
    3. toen ging ik de nieuwe gordijnen voor de slaapkamerophangen. Alles uitgerekend. Haken erin, ophangen veel te breed :confused: Was wel mijn eigen schuld want stof verkeerd berekend dus kon er wel om lachen maar toch :oops: :)
    4. heb 3 dagen mail gestuurd over fiets op mp, had 400 euro geboden met het idee dat ik dan nog kon uitwijken tot 450. Mailt ie me pas na 3 dagen terug (op andere mail reageerde hij meteen) dat ie nu een bod heeft van iemand voor 450 die hem dit weekend komt halen. Als ie mij gelijk gemailt had had ik hem gisteren opgehaald voor die prijs :evil: :evil: Nu steekt ie die fiets maar ergens waar het ligt niet komt :evil:
    5. ik heb nog steeds een kop vol met snot, vooral als ik buk doet he tzeer!
    6. Ruben heeft zure broeken en word elke nacht een keer wakker, slaapt wel snel weer verder, maar ik helaas dus niet.

*einde geklaag*

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lilly jeetje zeg het zit allemaal niet mee he

8. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Lilly
    1. je hebt te vroeg getest.
    2. het rolgordijn is gewoon op maandagpochtend gemaakt daar kun jij niks aan doen.
    3. het raam si gekrompen?
    4. die fiets was vast niet zo mooi, wat voor 1 was het er?
    5. ik ben ook nog steeds ziek, grr. Vannacht van 03.00 tot 07.00 geslapen...
    6. kun je dingen doen waar je anders niet aan toe komt.

@Nu ik:

1.gaat net de telefoon, ik neem op en zeg m'n naam...niks.
    even later weer telefoon: schoonmama, waarom ik op had gehangen :( nou ik hoorde dus niks aan de lijn.
    2.zegt ze ben je ziek, ik ja :) heb ik je aangestoken (was vorige week vrijdag met haar boodschappen gaan doen, ze ziet bijna niks vandaar, maar stiekum ziet ze meer dan ze je wil laten weten...) mijn zwager is ziek en omdat die dus bij haar eet hingen de bacillen bij haar, zij wordt nooit ziek maar klaagt altijd dat ze ziek gaat worden...
    Vraagt alleen of de kleine ook ziek is :(
    3.Zegt ze ga lekker naar buiten, waarop ik zeg ik zie al sterretjes als ik binnen een stukje loop :rolleyes: En ze weet dondersgoed dat ik altijd graag buiten ben als de zon schijnt.
    4. zegt ze jij hebt tenminste aanspraak van de kleine.
    Hoe dom kun je zijn, ze denkt zeker dat het leuk is om voor een snotterig kleintje te zorgen als je ziek bent en een paar uurtjes geslapen hebt...
    Je zwager verveelt zich de hele dag, achter de pc heeft 'ie het wel gezien...hij zou liever weer gaan werken...Waarop ik denk nou dan moet 'ie dat lekker doen zo ziek is 'ie dan niet.
    5.Ik was afgelopen vrijdag al moe omdat Keano 's nachts om 02.3o wou drinken en dan ga ik toch met haar boodschappen doen en wordt ik nog ziek ook. DAT doe ik dus nooit meer!

Zo dat was mijn klaagverhaal :D

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Festini? van ola?

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Lilly en velobabe: Ik doe niet mee hoor..... heb EINDELIJK het gevoel dat ik vandaag niets te klagen heb 8) hihihi Maar voel met jullie mee hoor zijn van die momenten waarop alles tegelijk komt!

@Anniek: Vind een jongen ook weer prima maar als ik zelf zou mogen kiezen wil ik wel een meisje erbij, gezellie van ieder één wat wil je nou nog meer? Ja dat ze gezond zijn uiteraard :)

affirmatie Juist dat is het Lilly, vanaf nu doen we daar allemaal aan! :p Ik ben deze maand zwanger van een meisje!!!!! :) Wie hebben zich eigenlijk allemaal laten pendelen door onze eigen justfem?

@Jo: Ik heb zo met jouw meisje te doen :(

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik ben ook zwanger van meisje!

En nee heb echt geen voorkeur, echt, echt echt waar niet!

Een meisje lijkt me leuk want idd van ieder wat ;) EN je hebt een excuus om te shoppen ;)

Een jongen erbij lijkt me voor Ruben wel leuk, een broertje.......kunnen ze later samen klimmen, klauteren en kattekwaad uit halen. Kan met een meisje ook natuurlijk maar jullie snappen me wel ;) En voordeel is dat je weer niet zoveel hoeft te kopen he......

@velobabe, heerlijk antwoord ;)

Nou ik ga nu snel zuigen en dweilen voordat mijn oppaskindje word gebracht!

Hoe lekker het ook is een paar dagen 'vrij' vind het ook wel lekker als ik weer iets om handen heb hoor, ook al is het nog een kind. Het brengt toch wat leven in de brouwerij!

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    @Zomaar en Anniek, ja, die Festini's zijn wel heel lekker, vooral die peer. Ik geef haar nu steeds van die potjes babyvoeding die even in de vriezer hebben gestaan of in de ijskast, lekker koud. Straks ga ik denk ik ook nog Festini's halen, goed idee.
    Verder moest ik dus Kamillethee ofzo geven, maar ze drinkt nooit thee, dus heb ik nu maar kamillethee in haar fles gedaan i.p.v. alleen water en daar nog 6 scheppen poedermelk door gedaan. Vond ze erg lekker!

Ik heb geen voorkeur. Ik kom uit een gezin met alleen maar zussen, dus een jongetje lijkt me wel eens leuk, gewoon omdat het weer wat anders is. Een meisje vind ik net zo leuk, kun je meer leuke kleertjes voor kopen. Al met al niet echt goede argumenten, dus het maakt me geen klap uit.

@Lilly, het zit je niet mee.
    Ik word ook altijd zo chagerijnig van die rolgordijnen of zo'n rolhor ophangen. Dan staat er op de verpakking 'klaar in een kwartier'! Ja, bij ons dus nooit hè, dan zijn we 1,5 uur verder en hangt het eindelijk recht.
    Mijn man boort ook standaard gaten op verkeerde plekken, dus heb je vervolgens overal gaten zitten waar ze niet horen. Maar mijn schoonfamilie zegt altijd dat ik toch blij moet zijn met zo'n handige man. Ze denken trouwens ook altijd dat hij kookt, waar ze dat nou weer vandaan halen, want 9 op de 10 keer kook ik. Maar goed, ik dwaal af :) !

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    AAAAH Laat ik iets mega positief over mijn man zeggen (voor de verandering ;) ) Ik heb een HELE handige man die alles kan en ook nog een super netjes! Hij kan leidingen omleggen, zagen, timmeren, verbouwen, schilderen, naaien op de naaimachine als het moet het is dus echt iemand die alles kan! O ja en koken kan hij ook super goed! Fijn is dat want mij ex had 2 linker handen :(

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Zomaar, ik weet wel hoe oud jou smurf is.
    Alleen is het steeds weer even zoeken naar zijn naam. ;)
    Handig zo'n kerel, de mijne had 1 hele week vrij genomen om de babykamer te verven.
    Ei heeft een hoop dingen gedaan die week maar verven hoorde daar dus echt niet bij!
    Voor een gaatje in de muur belt ie z'n vader op... :(

Lilly, bij Ruben is het net andersom, hij is helemaal weg van hollandsekost maar moet niets hebben waar rijst oid inzit...
    Van die fiets vind ik echt stom!
    Meestal als ik op mp iets leuks zie bel ik ervoor.
    Gaat toch een stuk makkelijker en sneller dan dat bieden...

Anniek, dag 27 testen is een goede compromis. :)
    Hier ook geen duidelijke voorkeur.
    Jongetje zou erg makkelijk zijn ivm alle kleertjes en spullen die we hebben en 2 jongens op 1 kamer lijkt me makkelijker (maar das pas van latere zorg, wie weet wonen we hier dan al niet meer).
    En een meid zou ook helemaal top zijn!

Velobabe, sterkte met zo'n irritante schoonloeder!
    De mijne knapt de laatste tijd goed op. ;)

Jo, hopelijk gaat het snel weer beter met de kleine haar mondje!
    Heeft ze daar meer last van dan van haar handjes?

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Oh ja, bijna vergeten.

Justfem heeft ook voor mij gependeld.
    December 2008 zwanger van een meisje. :)
    Daar doe ik het voor!
    Lijkt me trouwens wel ongezellig als jullie allemaal deze maand al zwanger worden. :(
    Maar ik gun het jullie wel hoor! ;)

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zo ben ik ook weer ff

met kyana cake gebakken {staat in oven mmm}
    en lekker boterham met kaas in de pan gedaan {lekker genietennn}

dadelijk kyana in bed en heb ik lekker rust....

wbt voorkeur
    hier een voorkeur voor een JONGEN maar ben ook heel blij met een meid, dat lijkt me ook super. maar nogmaals als ik kon kiezen een jongen!

ennuh runner
    die pendel klopt gewoon niet! we krijgen hier gewoon een babyboom! allemaal juli kindjessssss

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ahaha, oké dus toch wel een kleintje in Juli? ;)
    kun je ook een stukje cake deze kant op sturen?
    Helemaal niets lekkers in huis vandaag...
    Van hoe laat tot hoe laat slaapt jou kleintje dan?
    De mijne gaat er rond 12.30 in en word dan rond 14.30/15.00 weer wakker en gaat er rond 20.00 weer in om vervolgens rond 08.00 weer uit te gaan.

18. kimmie3

kimmie3 Lid

17 sep 2008
    18
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Jo: bij jullie dus ook al tandjes, hier ook! Meneertje heeft er eentje door en eentje bijna, en hij heeft er flink last van. Slaapt weinig en is huilerig. Gisteren maar een molletje gegeven en daar heeft hij goed op geslapen. Thee krijgt hij hier ook en denditox ( of hoe je het schrijft).

Anniek : Hier ook geen voorkeur, al heb ik wel altijd het gevoel gehad dat ik geen "meisjes"mama was/ben. Was ook blij dat ik een jongetje kreeg. Als ik nu een meisje zou krijgen zou ik daar wel meer "klaar"voor zijn. Weet niet hoe anders te omschrijven.

Zomaar: haha je bent idd heel positief! Hier ook een man die alles doet en kan. Timmeren, verbouwen, cv's aanleggen, vloeren, beton storten, muren opzetten.. Altijd handig. Heeft onze hele babykamer in orde gemaakt! Leuk je is zo positief te lezen :)

Lily, hier ook een alles eter! Harstikke makkelijk, van hollandse kost tot olijven etc. Hij eet alles.
    Wha ha heeft hij van zijn moeder, is eten ook nooit een probleem voor geweest!

Hier zo even lekker naar buiten. Mannetje heeft een uurtje geslapen en zit nu aan zijn boterham.
    Hopelijk komt zijn tandje snel door en heeft hij er minder last van. Volgende week moeten we ook weer naar het Cb voor zijn 11 mnd prikken. Benieuwd hoe zwaar en lang hij is. Hij groeit zo hard!

Liefs Kim

19. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    :)
    Dat word inderdaad een babyboom in juli; ik ben namelijk ook zwanger van een meisje!
    Gaat nog lachen worden met de namen, ben benieuwd hoeveel dezelfde meisjes namen we hier dan gaan lezen!

Ik denk dat Jonathan ook weer een tandje gaat krijgen (zullen wel kiezen zijn, volgens mij heeft hij al zijn tanden al)
    Vandaag al 3 flinke zure luiers en hij kwijlt wat af.

Heb vanochtend op de twee buurjongens gepast...pfffff..
    dan ga je meteen bedenken hoe het zou zijn als jezelf drie kids zou hebben.... Whaaaaa DRUK!
    Scheelt ook dat ik wel net even een strengere manier van opvoeden heb denk ik.

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    runner
    kyana slaapt met een beetje mazzel nu 1.5 uur!gaat na de boterham meestal rond 13 uur naar bedje en is om half 3 weer paraat... eergisteren bij oma om half 1 naar bed en om 14 uur weer paraat...
    en 'savonds is echt té erg voor woorden... ze gaat meestal pas rond 21 uur en spectakelt nog tot 22uur! ik wil graag wat vroeger maar dit laat ze niet altijd toe! kyana slaapt de laatste tijd ontzettend moeilijk in m.n. 'savonds... ze slaapt dan wel smorgens ook tot een uur of 9

o en wbt jongen of meisje
    ik dacht bij de zwangerschap van kyana dat het een jongen werd... bleef ook in mijn gedachte maar de echo zei keer op keer een meisje en ik was heel blij, verrast en moest stiekem wel wennen! maar een voorkeur had ik niet! vond het zzoooo leuk dat het een meisje was, maar dacht gewoon dat het een jongen was

Deel Deze Pagina