Hallo allemaal, volgens mij heb ik al 1 keer eerder een berichtje geplaatst hier,verder niet want ik was helemaal onder de indruk hoeveel er op dit hele forum geageerd word zeg! Ik ga toch mijn best doen hier en ik hoop dat ik iedereen een beetje uit elkaar leer houden..ze doen hier niet aan een ledenstop is het wel? Ik word over 13 dagen 29,op 21 febr,dat is tevens mijn NOD dag 1ste ronde dus een gokje..heb een meisje van 4,5 rondlopen Dit word het eerste kindje van mijn man en mij samen,we zijn beiden eerder getrouwd geweest. groetjes mij
Hi @Funny- Heftig verhaal zeg, toch iets heel anders dan een extra duimpje. Vind het niet naief hoor van die miskraam. Had ik zelf ook toen voor de 2x zwanger was en het met 12 weken echo dood bleek te zijn. Kan me voorstellen dat je ondanks dat het niet erfelijk is toch bang bent.. Ga je wel onder extra controle of ga je alleen extra goed optellen bij de 20 weken echo? @happyluna-ja inderdaad feb is onze maand! Mijn man en ik vinden dat het maar moet gebeuren dus we doen hard ons best Daarbij hadden we voor de miskraam kdv aangevraagd en daar was een maand te laat plek, die plek hebben we nog even niet opgezegd haha doen we pas als ik deze maand niet zwanger wordt, want nu zouden we precies op de goede data een plekje hebben. Absurd maar ik voel dat het raak gaat zijn (hoop ik anders ben ik vast over gefrustreerd eind van de maand)... Voor iedereen succes Jooze
Even bijgelezen en wat ik me nauw afvraag... Joki, ga je opnieuw testen of wacht je af of je ongesteld wordt. Ik moet mezelf een pluim geven. Heb nog nooit getest voor de 28dagen. Deze maand kijk ik geregeld naar mn borsten. zijn ze niet wat dikker, is mn teperl niet wat donkerder... Echt grappig aan het worden. En het domste van alles: bij Myrthe had ik geen enkel voorteken en ben ik nooit misselijk geweest zelfs. Afwachten dan maar. Zeker komen uitschreeuwe als er een positieve test passeert want ik hoor graag goed nieuws. Het geeft me hoop en het beurt me op! Een prettig weekend aan allen. Mijn bomma wordt 80 dat wordt een feestje waar het gemiddelde aantal eigen tanden gelijk is aan 4, mar kom, de kindjes vrolijken de boel op en houden de oudjes aan de waggel! Liefs Kitty
Joki, hoe is het nou? Ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat! Ik hoop zo dat je nog niet ongesteld bent geworden! Jooze, oké, ik ga je eraan houden, haha! Deze maand moet gewoon voor ons allebei raak zijn.
Nou, hier helaas vandaag ongi geworden. Balen. Voelde het gisteren al aankomen. Gelukkig wel een cyclus van 31 dagen. Dat scheelt. Zeker omdat mijn langste ooit 50 dagen was, dan is dit beter. Hoop dat het zo blijft. Op naar ronde 8.
Balen Vera.. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Heb wel voor de zekerheid een testje gedaan gisteren. Toch duidelijk 1 streep.! Ik heb ook niet het gevoel dat ik ongi ga worden. Ik blijf hoofdpijn houden. Ik heb het liefst dat ik gewoon ongi word, dan kunnen we weer verder. Dit is ook niet leuk.!
Na een tegeslag van een MK gaan we nog steeds door voor een 2de kindje, het moet toch eens goed blijven gaan? Ik hoop het zo, het is zó gewenst...
Heej Joki, Gek is dat he. Je lichaam kan je soms zo voor de gek houden he. Heb je normaal wel regelmatige cylcussen?
@ vera: he jammer dat je ongi geworden bent. gelukkig met 31 dagen is het snel weer de goede periode. @ joki. hopelijk heeft je weekend weg veel goeds gebracht. ik was ziek 1 week geleden en precies rond die klusperiode dus wat ik al zei. ik heb er helemaal geen vertrouwen in dat ik weer zwanger word. ik baal daar wel van. wij zijn nu toch al weer een tijdje bezig en nog niets. ik weet wel dat ik het los moet laten, maar hoe dan? dan probeer ik naar onze kleine man te kijken en te realiseren van ook als er geen tweede komt dan zijn wij al zo gezegend, maar dat duurt even en dan komt toch weer de onzekerheid van een tweede kindje naar boven. hebben jullie nog tips?
Heej Dorito, Ik herken het helemaal wat je vertelt. Tsja, loslaten. Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik doe nu temperaturen en ovutesten, en dat geeft me wel wat rust. In elk geval meer vertrouwen in mijn eigen lichaam en dat vind ik goed. Tips... nee, helaas niet echt. Blijf er over praten met je man. Dat lijkt me heel belangrijk.
Nou ik ben weer terug.! Nog steeds niet ongi geworden. @Vera, ik heb hele regelmatig cyclussen. 27 soms 28 dagen. Dit vind ik echt heel raar. Ik durf ook geen test meer te doen. Ben te bang voor de teleurstelling. @Mystic Sun, ik hoop voor je dat het snel raak is en dat het allemaal goed gaat.! @Dorito, ik heb helaas ook geen tips voor je. Los laten is ook iets wat ik totaal niet kan. Inderdaad wat Vera zegt erover blijven praten is heel erg belangrijk. Hoe is het met de meiden die nu (bijna) kunnen testen.?
@joki, spannend hoor dat je nog niet ongesteld bent, ik hoop voor je dat het raak is. Ik moet vandaag ongesteld worden maar er is nog niks inzicht dus hier ook nog even afwachten,ik altijd een cycles van 30 dagen. Ik heb afgelopen donderdag negatief getest dus ga er vanuit dat ik niet zwanger ben.
Veertje, wel vervelend hè die onzekerheid.! Je kan er alsnog en testje aan wagen. Misschien was donderdag te vroeg. Ik heb op mn nod negatief getest. We moeten maar afwachten wat het gaat worden.
Joki en Veertje, hoe is het? Nog steeds niet ongesteld? Vera, balen..... . Dorito, ik vind het ook lastig om het los te laten alhoewel het me deze maand aardig lukt. Ik ben weer actief aan het sporten (3x per week 1/2 uur op de crosstrainer op zolder) en bewust andere leuke dingen aan het doen. Ik merk nog niets, maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet. Toen kwamen de klachten (die eeeeenorme moeheid) pas vanaf week 5 of zo. Als ik van de week hoofpijn krijg dan weet ik wel hoe laat het is (dan word ik ongesteld). Krijg ik geen hoofdpijn, dan is er hoop. Ik ga echt pas op m'n NOD de 15e testen.....als dat nodig is. Pim
het is dat wachten die zolang duurd he ik heb vorige maand een cyclus van 22 dagen gehad en ben er deze maand dan maar vanuit gegaan dat deze cyclus ook 22 dagen zou zijn niet zo slim denk ik want lijkt mij wel wat kort normaal over 2 dagen maar denk dat ik toch beter wat afwacht he : : :
@pim, hier nog niks te bekennen, had gisterenavond wel een beetje krampen maar was ook zo weer weg, vind het erg raar want heb toen ik zwanger wou worden van stijn altijd een cycles van 30 dagen gehad en toen ik nu stopte met de pil ook al 2 keer en nu zit ik ineens op dag 31, nou ja afwachten maar. Wie weet komt het in de loop van de dag, ik hoop het niet want de dag is nog maar net begonnen en heb al een baal dag, mijn vriend en ik hadden een mooi huis gezien om te kopen dus we bellen net om te vragen of we hem kunnen bezichtigen is hij al verkocht, we balen er echt ontzettend van want het is een huis die we echt heel erg graag wilde, nou maar hopen dat er snel nog zo eentje te koop komt.