wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @anniek: dat van dat slapen herken ik wel!
    Mischien ligt het toch wat aan de leeftijd. Onze kids verschillen niet veel,
    Jonathan gaat rond 7 uur naar bed, soms wat later.
    Maar blijft ook altijd ik weet niet hoelang door spoken.
    Niet huilen ofzo, maar gewoon spelen, zingen, gillen bonken etc

2. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Hier alweer avond. Dochter naar bed en man op pad dus lekker even het rijk alleen.
    Net weer voor de zoveelste keer de vraag gehad of we nog een 2de willen en wanneer dan? Dan ligt het echt op het puntje van m'n tong om te zeggen dat ik al 8 maanden zwanger zou zijn als ik geen miskraam zou hebben gehad. Maar heb me ingehouden hoor.

Wat goed zeg die eters van jullie. Die van mij at eerst ook alles maar nu wordt ze heel kieskeurig. Vooral geen....groente. tja verassend he.

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey meiden!

Willen jullie me niet zo laten schrikken de hele tijd, ik zie telkens staan ik ben zwanger en elke keer begin ik bijna te juichen en dan lees ik van een dochter of zoon.

Vanmorgen lekker de hele ochtend buiten geweest, lekker door de bladeren stampen en er mee gooien :D De kids waren helemaal gelukkig.
    Helaas had ik mijn camera niet mee.
    Vanmiddag lekker koekjes bakken want dat had ik mijn nichtje een hele tijd geleden al beloofd en daar hielp ze me even aan herinneren :D

Vanmorgen in bed had ik wat menstruatie krampen en dacht meteen oke op naar de volgende ronde en toen werd ik opeens misselijk. Mijn lichaam is weer lekker bezig, heb nu iig nergens meer last van.

Ik heb niet echt een voorkeur voor jongen of meisje, ik vind het allebei geweldig.
    Een jongen vind ik leuk voor Stijn, voor de spullen die we dan al hebben en omdat ik het gewoon geweldig vind.
    Een dochter lijkt me ook leuk, zie me al helemaal tuttelen met een dochter :D
    Eerst maar eens zwanger worden en dan zie ik wel wat het word :D de pendel zegt volgende maand dus kom maar op :D

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @kaatjesmam;

hier word ook regelmatig gevraagd. gezegd dat het wel tijd is voor een tweede.
    Ik vind het helemaal niet leuk als mensen dat maar continue doen, op die manier is het ook geen verassing als je straks wel verteld dat je zwanger bent.
    Heb het al tegen mijn familie gezegd dat ze moeten stoppen met zulke opmerkingen. Ze begrijpen onderhand ook wel dat we bezig zijn, maar dat het niet zo snel gaat als we gehoopt hadden.
    Lijkt me voor jou nog frustrerender als je een miskraam hebt gehad.
    Mensen "vergeten" dat het niet altijd loopt zoals je zou willen.
    En what about privacy?!
    Knap dat je je hebt ingehouden hoor!

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Mensen denken daar ook niet over na.
    Hier vragen ze er ook constant naar, om gek van te worden.
    Laatst zitten hier onze beste vrienden en die waren er nog nooit over begonnen en hij zei ineens ja vera je mag geen rauwvlees want je bent zwanger van de 2de he? ik echt met mijn bek vol tanden en zei meteen nog niet, gelukkig ging hij niet door met vragen.

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    oehhh kan daar echt pissig om worden!
    Ze hebben geen idee dat het ook wel zeer kan doen, zulke opmerkingen!
    ( aan de andere kant, ik heb zelf ook wel eens aan een stelletje gevraagd of ze geen kinderen wilden, bleek achteraf dat het bij hen ook niet lukte, uiteindelijk met IVF wel. :oops: )

7. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hallo!

@Klagende dames, klaag maar raak voor een knaak! En hele dikke vette knuffel van mij en Marciano voor jullie om je op te vrolijken.

BROERTJE OF ZUSJE, als het aan mij ligt maar gewoon weer lekker een jongen. Beter voor het gat in mijn hand en ik vind jongens stiekem veel leuker. Vroeger speelde ik altijd al met jongens...
    Ik ben ook tussen de jongens opgegroeid. Mijn pa had/heeft een aannemersbedrijf (bouwbedrijf) waar we het woonhuis bij hadden staan. Dus ik zat altijd tussen de kerels. Maar wanneer het een meisje zou worden (wat overigens een vurige wens van manlief is) dan doe ik haar niet weg hoor...:)
    Wat ik wel heel erg hoop is dat de beeb in mijn buik mijn karakter heeft...Marciano heeft het karakter van zijn pa. En ik kan je vertellen dat ik er mijn handen vol aan heb! Opvliegend, druk, lawaaimaker, soms erg driftig, (wie kent die reclame van dat jochie wiens moeder in de winkel op de grond gaat liggen? Precies, ik zie mij dat later met hem ook nog wel moeten doen) eigenwijs, bemoeizuchtig en een o zo klein hartje. Maar ook wel goede kanten hoor (waarvan er dan weer een aantal niet tot mijn karakter behoren) zoals behulpzaam, doorzetter, leergierig, humoristisch.

Dus tja, wat is wijsheid?

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    :) whaha helaas het heeft volgens mij nog niet echt met wijsheid te maken, we kunnen hier in nederland (dat is in andere landen toch al langzaam aan het veranderen) nog niet kiezen.
    (godzijdank!)

9. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik moet eerlijk bekennen dat ik af en toe ook mijn woorden over de kinderwens van een ander in moet slikken, gelukkig lukt dat tot nu toe nog altijd :D

Hier krijg ik zeker 1 keer in de week de opmerking of ik zwanger ben, ze verzinnen altijd wel een reden waarom je zwanger zou kunnen zijn grrr

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Nou ik stop er weer ff mee (uhm...oke vanavond zal ik er wel weer zijn)
    Ga zo ons trouwboek ophalen bij de fotograaf.
    Spannend!
    Krijg dan ook een cd met foto's die ik zou kunnen na bestellen, zal er dan een paar in mijn album zetten. (mocht er iemand geintresseert zijn :oops: ;) )

tot vanavond (whoehaha hoezo verslaafd!)

11. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Zomaar
    Jij bent dus happy vandaag, houden zo!

@Jo
    Heel herkenbaar mijn hubbie doet dat ook altijd.

@Runner
    Hubbie kan helaas kan hij zijn vader niet bellen, dat had wel fijn geweest.
    En thanks, maak me er meestal niet druk om, maar als ik ziek ben of moe dan. Grrr.

@Anniek
    JAAAAAA, een babyboom :)

@djezelf
    Think pink :)
    Het zou wat zijn als we konden kiezen zeg. Doe maar niet.

@Kaatjesmam
    Is het niet eenzaam daar? En moeilijk hoor die domme opmerkingen, mensen zouden eens na moeten denken.

@Veertje
    Dat had ik net ook bij djezelf :)
    Ik dacht hoe kan dat nou we gaan toch gelijk op...

@Marlieke
    Ik heb een hele leuke meidennaam stand-by en hoop zo dat we ooit een dochtertje die naam kunnen geven.

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Djezelf, ik ben zeker geinteresseerd! :)

Velobabe, wij hadden ook al een meidennaam.
    Is alleen al vergeven aan 1 van onze vrienden hun dochter. :(
    Vind jongens namen veel makkelijk om te verzinnen!

Veertje, zijn de koekjes al klaar/op?
    Heerlijk weer ook buiten! :p

Kaatjesmam, welterusten. :)
    Toevallig werd er gister voor het eerst gevraagd of er al een 2 kwam.
    Stond mijn schoonloeder ernaast.
    Zei al tegen haar op een verbaasde manier: "dat vraag je toch niet?" ;)

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hebben jullie dan niet soms het gevoel dat jullie het van de daken willen schreeuwen?

als ik met mijn ma aan het kletsen ben dan denk ik soms; niks zeggen niks zeggen.... soms wil ik dingen gewoon wél zeggen!

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Alleen mijn zusje weet het...
    Alleen weet mijn vriend dat nog niet. ;)

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Bij mij weten mijn schoonzus en moeder het, mijn schoonzus is zelf bezig voor de 1ste en we realiseren ons nu al hoe moelijk dat gaat worden als de 1 zwanger is en de ander nog niet... :( Je gunt het elkaar maar jaloezie is ook menselijk. Van de week milde een vriendin van mijn ook dat ze gewelidig nieuws had en dat ze 14 weken zwanger is, denk dan oh wauw wat leuk voor je :) (IK WIL OOK! Grrrr :p ) O ja heb een leuk fototje in mijn album gezet, zit Noah met onze poes (donder heet de kat das echt zijn vriendje, samen knuffelen en vooral veel kusjes geven :) ) in de box en ik vind dat ze er allebei "hetzelfde"op staan hihi.

Djezelf jajajajajajaja zien!

Runner: Oh ik heb zo'n moeite gehad met jongens namen en meisjes namen weet ik wel 6 op te noemen die leuk zijn, over jongens namen waren mijn man en ik het ook nooit eens en over de meisjes namen wel :( Maar dat komt deze maand dan goed uit ;)

@Velobabe: Ja best een goeie dag en na een middagje shoppen voor mijn ventje is het al helemaal goed, heb maar nog een verjaardagcadeau gekocht die ik ook echt ga bewaren tot over 2 weken om bij zijn muisje en looputo te geven (zo'n luchtdruk ding met balletjes en muziek van playskool! Zag er leuk en interactief uit.) En alvast 1 cadeautje voor sinterklaas, het speeleilandje voor in bad van de teletubbies :D (en die ga ik ook bewaren tot dan! hihi)

Marlieke: Hahaha wat sta jij voor een dilema zeg ;)

Veertje: Jij dacht al :confused: Zoveel zwangeren ineens :( Enne wanneer ga jij voor de 2de ;)

16. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hij weet toch wel dat jullie een kindje gaan maken hé ;)

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb its gekookt en WE vinden het niet te vreten {kyana en ik, john is er niet}

maja we hebben noge en toetje

runner
    hier weet wel 2 vriendinnen het én een "msn-vriendin"
    o en me ventje natuurlijk én de hond én kyana hihihi

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Anniek, WAT heb je gekookt? :(:

Zomaar, nee, dat weet mijn vriend ook niet.
    Ben gewoon stiekem gestopt met cd's ;)
    Leuke foto's van Noah. :)
    Lekker bekkie en zo heerlijk warm ingepakt. :D
    Volgens mij heb ik die playskool ballenbaan ook.
    Batterijen zijn nu leeg en ik heb nog geen zin gehad om er nieuwe in te doen. :oops:

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    uhm
    witlof {heb ik me hele leven nog niet gegeten} maar het zou gekookt niet lekker zijn dus van een collega de tip om het in de pan te gooien en flink te kruiden... zo gezegd zo gedaan maar neeee bleh! en kyana deelde die mening :oops: en hou niet van aardappels dus we hebben bijna alleen vleesje op met een toetje hihi

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik maak van witlof altijd een ovenschotel.
    Met ham, kaas en aardappelpuree.
    Vinden wij alle 3 heerlijk. :)
    Nu extra toetje genomen?

Ik MOET Ruben nu even in bad doen.
    Anders krijg ik weer op m'n lazer. :oops:

Deel Deze Pagina