wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hi meiden,

Ik heb wel een beetje een voorkeur... zou het leuk vinden als het deze x een meisje zou zijn. Maar weet bijna zeker dat het weer een jongetje is en daar ben ik net zo blij mee! Als het maar gezond is... en dat is echt het allerbelangrijkste!

Vandaag even bij m'n pasgeboren neefje geweest. Dylan wilde hem op schoot en ik heb heb nog nooit zo lang stil zien zitten.. en maar kusjes geven! Zo schattig!

We hebben een jongensnaam die we allebei leuk vinden (heel bijzonder ;).... jullie kan ik wel om advies vragen: Het is Finn.. nou heet ons neefje van 10 Pim. Lijkt wel erg veel op elkaar he? Wat zouden jullie doen?

2. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hier weten mijn schoonzus en mijn nichtje dat ik zwanger ben. Ten eerste omdat ze ook wisten dat we 'bezig' waren. Ten tweede omdat ik er toch met iemand over wil kunnen praten. Mijn man weet niet dat ik het hun verteld heb. Hij zou dat niet echt waarderen en ook niet kunnen begrijpen. Soms moet je dingen voor jezelf houden in je huwelijk...

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Runner: Hoe bevalt de baan? Hoop dat hij het leuk gaat vinden.... erg goedkoop was hij niet en nu zou ik hem nog kunnen ruilen;)

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    marlieke
    soms is zwijgen wijsheid

funny
    als jullie die naam geweldig vinden dan moeten jullie het niet laten omdat een neefje pim heet! overigens vind ik het niet eens zo erg op elkaar lijken... maar meteen schoot mijn nog een naam te binnen wat ik in een "verlengde" LENN

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden alles goed hier met jullie?
    met mij gaat het iets minder, wij hebben dinsdag de echo gehad en die was niet zo. er was wel een vruchtzakje te zien maar geen kindje, het kan dus zijn dat ik pas 6 weken zwanger ben ipv 10. ik vind dit wel een heel groot verschil. 4 november krijg ik weer een echo en dan kijken we verder is er dan nog niets te zien dan is het helaas fout gegaan.

6. veertje

veertje Fanatiek lid

@runner, we hebben er nog een paar over voor mijn zus haar gezin, mijn nichtje wou graag dat hun ook wouden proeven :D

@anniek, ik zou het zeker wel van de daken willen schreeuwen, we gaan het binnenkort wel aan goede vrienden vertellen, mijn ouders en jongste zusje die weten het.
    Mijn ouders weten het ivm oppas voor als we naar het ziekenhuis moeten en mijn zusje weet het omdat ze me belde met de mededeling dat ze zwanger is en ik dus vol sloeg ( zij heeft namelijk 3 kids gekregen en we zijn rond dezelfde tijd begonnen en ik heb er nog maar 1)

@zomaar, ik moet nog niet aan een tweede denken ;) en jij?

@funny, moeilijk met die namen, ik vind het niet echt heel erg veel op elkaar lijken.
    Stijn heeft net een neefje gekregen en die heet Tijn en om eerlijk te zijn vond ik het niet echt heel erg leuk toen ik het geboortekaartje kreeg maar nu 4 weken later ben ik er eigenlijk wel aangewend en heb er geen problemen mee.

Hier net de kids gedouched en gebadderd en ga ze nu lekker in bed gooien want heb het gehad, we zijn net lekker bij de mac wezen eten ( ja ik weet dat ik aan de lijn ben :D)

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Marlieke, hebben je schoonzus en je nicht al geoefend om enthousiast te reageren voor als je man het ze wilt vertellen? :)

Zomaar, Ruben en ons oppas kindje toen waren er niet bij weg te slaan.
    Alleen ik werd een beetje gek van het geluid en het weer terug vinden van de ballen... :oops:
    Zal er binnen kort weer batterijen voor kopen. ;)
    Heb 'm trouwens van mijn schoonloeder gekregen bij een abbo op de ouders van nu.

Funny, Finn vind ik erg leuk!
    Zijn jullie Pim vaak?
    Anders zou ik het even met z'n paps en mams overleggen. ;)
    Mijn vriend heeft dit keer idd ook meer een voorkeur naar een meisje.
    Ik vind het ECHT allebei leuk! :)

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Oei Mandy daar zit idd wel een groot verschil tussen!
    Wanneer heb je positief getest?
    Zou het nl wel kunnen?

Veertje, jammer van de koekjes. :(
    Kan me voorstellen dat je het niet zo leuk vind.
    Iedereen moet het zelf verder weten natuurlijk maar het had prettig geweest om dat te overleggen.
    Wij vinden de naam Julia erg leuk voor een meid.
    Alleen heeft een vriendin een zoontje die Julian heeft.
    Kijken tegen die tijd wel wat we doen.
    Of overstappen naar weer een andere naam (hadden voor Ruben de naam Zarah, maar nu hebben andere vrienden een Sarah..) of even aan hun vragen wat zij ervan vinden.

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb zelf niet positief getest pas in het ziekenhuis bleek de test positief dat is zo'n 2 weken geleden.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    @Mandy, wat moeilijk en nu zit je wéér in onzekerheid. Ik hoop dat je inderdaad korter zwanger bent en alles goed komt, sterkte!

@Funny, leuke naam Finn en het lijkt echt niet op Pim hoor, het rijmt alleen. Zou het er niet om laten in ieder geval.

Bij mij weet niemand dat we voor een tweede kindje gaan (haha, jullie dan wel), al moet ik af en toe wel uitkijken dat ik me niet verspreek.

11. veertje

veertje Fanatiek lid

Hebben jullie ook het gevoel dat iedereen nu de leuke namen inpikt?
    Ik hoor namelijk steeds meer namen en denk ja maar dat vond ik ook heel erg mooi.

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @mandy, wat een rotnieuws........ik hoop echt dat je cyclus anders was en je gewoon pas 6 weken zwanger bent.... [-o< [-o< [-o<

13. veertje

veertje Fanatiek lid

@mandy, ik hoop dat je gewoon 6 weken zwanger bent, ik duim heel erg hard voor je.

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Mandy ook hier draaien de duimen

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Mandy, dan zou het idd goed kunnen dat je minder ver bent dan dat jullie eerst dachten.
    Gelukkig maar.
    Ik duim voor je dat jullie op 4 nov. een mooi mini mensje te zien krijgen!

Veertje, dat idee heb ik idd ook. :(
    Moet echt opschieten met zwanger worden voordat alle leuke namen op zijn! ;)

Jo, ik vind het af en toe ook best moeilijk om mijn mond te houden.
    Al heb ik soms wel het idee dat er kennissen mee zitten te lezen. :oops:
    Heb ook te veel mensen verteld hoe geweldig deze site is. ;)
    Maarre, als je dit toch leest :-$ mondje dicht!

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    oh oh wat een herkenbare dingen weer!
    Dat van die namen heb ik ook, heb ik weer wat leuks bedacht en dan hoor je het vlak daarna bij een ander.
    (oke ik lieg, ik hoor de naam bij een ander en dan denk ik: "maar wat als ik die naam nou wilde")

@zomaar; welk vakje van je ovutesten is de controllelijn en wat je eispronglijn?
    (overigens heb je wel een heerlijk mooi ventje hoor!)

@Mandy1: getver, watmoet dat schrikken zijn voor jullie!
    En wat duurt het wachten dan lang tot 4-11.
    Zal heel hard voor jullie duimen!
    je bent gewoon korter zwanger hoor!

@funny: leuke naam Finn! vind de naam niet erg op pim lijken hoor.

@marlieke: Ik had het bij Jonathan ook al aan mijn collegatje verteld zonder dat mijn vriend het wist. Voelde me er wel schuldig over, maar wilde het idd ook aan iemand kwijt!

@all; zal zo wat foto's in mijn album zetten.

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    @ Funny ik vind Finn ook erg leuk en idd helemaal niet zoveel op Pim lijken...

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Djezelf, helemaal top zo'n vol album! :(

19. veertje

veertje Fanatiek lid

@djezelf, het zijn zeker mooie plaatjes :(

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mandy
    meis toch! pff wat moet dat schrikken geweest zijn!
    hier draaien mijn duimen op volle toeren en hoop er natuurlijk het beste van! pff das echt wat!

en nu ff naar djezelf's fotoalmbum kijken

Deel Deze Pagina