Ow jee Veertje, dat is niet leuk. Hopelijk wordt je dag niet nog minder leuk, doordat je ongesteld wordt. Ik duim voor je. En ook voor Joki... het kan nog steeds he. Misschien weinig HCG....
zo hier in groningen gaat de buikgriep rond mijn zoontje is erg verkouden en ik ben erg misselijk en ik ben in de direa niet best net op het moment dat je eisprong hebt dus wordt deze maand weer niks gr sandra
jammer queensan, hopen dat jullie allemaal maar weer snel beter zijn, ik heb het hele weekend ook met koorts gezeten en was flink verkouden, was zelfs vrijdagavond mijn stem kwijt. Beterschap. Hier beginnen de buikkrampen af en toe weer terug te komen dus ik ga er maar vanuit dat ik het vandaag word dan ken het altijd meevallen
Donderdag moet ik niet werken en ga ik de hele dag zitten wachten op die verrekte duivels. Dus... spreek ik met een vriendin af. Alleen is die zwanger en heeft ze nog 12 weken te gaan. Zij heeft net als ik de eerste keer een mk gehad en daarna een gezonde meid. Telkens met 3 maanden zat ik achter haar aan. Stilletjes had ik gehoopt dat het nu ook zo ging zijn, maar die tijd haal ik niet meer in. Had wel weer leuk geweest. Wie weet deze maand toch goed nieuws. Ik voel nu eens helemaal niets bij dat lijf van me! Een uurtje voor mn duivels voel ik dat zekomen en voor de rest blijft alles een raadsel. Joki, hou je 't een beetje vol? Veertje, ik duim nog voor je mee hoor! Liefs Kitty
Ben ook gisteren weer heelijk ongi gewordenGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, terwijl ik net ervoor een test had gedaan en die was posi, snap er niks van, iemand raad? Willemien
jee dat is frustrerend Willemien! ik nader ook mijn nod... ik ben misselijk, moe heb hoofdpijn maar heb ook keelpijn en ben snotterig ...?.....
Wanneer had je getest? Voor je NOD? Het is zo dat veel zwangerschappen al heel vroeg misgaan. Als je niet had getest voor je NOD zou je het niet eens geweten hebben. Nu lijkt het idd een vroege miskraam. In ieder geval niet leuk . Pim
@pim, ik ben nog steeds niet ongi. Snap er geen barst van. Heb vanmorgen maar weer een testje gedaan, toch echt maar 1 streep (al kijk ik scheel, het blijft er 1...!) @willemien, echt frustrerend zeg.! Gaat het een beetje met je.? Verder al weer veel meiden die (snel) kunnen testen. Spannend..!
Jeetje joki, hier word je ook niet wijzer van, hopen dat je snel wat meer duidelijkheid hebt in de vorm van een positieve test. Zelf ben ik het ook nog niet maar heb wel een ligt zeurend gevoel in mijn buik, ik hoop dat ik het snel word anders word mijn cycles ineens zolang. Ik denk dat als ik het woensdag nog niet ben er nog maar eens een testje tegen aan gooi al denk ik dat het niet nodig is.
Veertje, balen hè die onzekerheid.? Ik heb hier echt een hekel aan. Ik had altijd keurig een cyclus van 27 soms 28 dagen, zo duurt het wel erg lang..!
Ja het is zeker balen! Ik ben gelukkig nog maar 1 dag overtijd en geen 4 dagen zoals jij. Ik hoop echt snel dat het doorkomt maar ja we hebben het helaas niet voor het zeggen.
@ vera: dank voor het meelezen. ik praat er inderdaad over met mijn man en die snapt gelukkig wel dat het moeilijk is. het komt ook zo nauw met die dagen. @ pim: stoer zeg dat je zo goed aan het sporten bent. ik was vorige week weer voor de eerste keer geweest. ik voelde mij wel goed. en voor jou schiet het ook al weer op met je cyclus. @ veertje: he jammer van dat huis. soms gaat het zo snel. positieve is dat je in ieder geval weet wat je aanspreekt. hopelijk binnenkort meer geluk. @ joki: en al nieuws. hopelijk had je gewoon te vroeg getest. ik duim voor je. ik herken het gevoel van lange cyclus. ik zit nu op de 38 dagen. de laatste twee keer. dat schiet niet echt op. @ queensan: hele veel beterschap. ik heb het ook al gehad. goed drinken. @ kitty: veel vertrouwen dat je zwanger mag worden gewenst. ik vind dat wel moeilijk zelf als ik dan een zwangere dame zie. dank denk ik van zou het nog wel lukken? leuk dat iedereen zo actief is met berichtjes. ik ga lekker koffie drinken. op naar een kleine spruit.....
Nou vanmiddag had ik wat hoofdpijn. Nu is het wel weer over. Ik denk dus dat ik van de week gewoon ongesteld ga worden........ Joki, balen dat je nog steeds niet ongesteld bent. Dan maar nu he, des te eerder kun je weer verder. Veertje, jammer van het huis. Zijn jullie rustig aan het rondkijken of zit er tijdsdruk achter? Ga zo nog even strijken. Kan maar weer gebeurd zijn. Morgen met Emme naar het consultatieburau voor de BMR-prik. Hebben jullie kids daar erg last van gehad? Pim
We zijn rustig aan het rond kijken, hebben geen haast. het zou leuk zijn als we een nieuw huis hebben voordat de 2de komt maar het hoeft niet. Als de 2de hier komt dan moet ik eens goed opruimen want onze 3de slaapkamer staat helemaal vol met troep haha. Ach we hopen maar dat er weer zo een zelfde huis te koop komt en dan zien we wel weer.
Ik kijk ook nog steeds naar huizen ondanks dat we heel goed zitten op ons koopappartement. Maar soms mis ik gewoon de tuin. Hebben heel wat ruimte en een groot terras, maar toch... Ik had in een oud huis z'n brievenbus eens een briefje gestoken. Indien u wenst te verkopen, gelieve ons een seintje te geven. Was een huis aan de vaart, waar we vroeger woonden. 1 maand na mn briefje waren ze de ramen aan het uithalen. Ik dacht ja shit, iemand is ons voor met de renovering... Vandaag de dag staat het eerste verdiep van een appartementenbouw! Hebben ze dat grandioze mooie huis afgebroken. Mensen stapelen brengt veel meer geld op. Binnen 50 jaar bestaan er geen huizen meer denk ik. NOD komt weer wat dichter en ik voel de stress al weer opstapelen. Mn mannetje ziet deze dagen wel af hoor. Al meot ik zeggen dat ik mijn portie ook krijg want hij is aan het stoppen met roken. En wat zie ik: wordt er hier gesport ? Waar vinden jullie de tijd? Ik start bij de komst van eht goede weer met start2run. Lekker mp3-tje in mn oren en weg ermee. Liefs Kitty
Haha, ik heb een abbonement op de sportschool maar ben er zeker al een half jaar niet geweest, ik ging ooit met een vriendin maar haar kindje zit al op school dus die kan overdag en ik krijg meestal overdag geen oppas dus kunnen we niet samen en heb dus geen zin om alleen te gaan. Hier zijn de duivels nog niet gekomen al heb ik wel het gevoel dat ze komen maar waarschijnlijk is dat straks ook weer weg want dat gaat al 2 dagen zo. Hoe is het met jullie allemaal? houden jullie het nog een beetje vol?
Ik zit maar wat te wachte. Voor je NOD ben je eigenlijk toch nog veel rustiger. Pas vanaf 1 dag overtijd wordt ik gek. En ik ga van 28 dagen uit, dus dat wordt zowieso over mn tijd gaan Liefs Kitty
Haha dat wachten dat ken ik, ik ben nu 2 dagen overtijd. Ik ben dat echt nooit geweest dus ik vind het erg vaag, altijd zit ik op 30 dagen ook toen ik zwanger wou worden van Stijn en nu ineens dit. Ik heb afgelopen donderdag (natuurlijk veels te vroeg) getest en die was negatief daar ga ik dus nog steeds een beetje vanuit dus durf niet te gaan testen. Mijn vriend en ik heb besloten om morgenochtend toch te testen voor de zekerheid, ik ben alleen zo bang dat hij negatief is. Mijn vriend zei gisterenavond in bed dat ze maar een agenda op een vrouw hun buik moeten plakken met precies erop welke dag je ongesteld word en welke 9 maanden niet zodat je kan zien wanneer je zwanger bent