wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Auw auw, vanmorgen had ik zin om met bh en al in de douche te gaan. Wat doen die borsten van me een pijn! Ongelofelijk. hopelijk is dit een goed teken.

Zou ik me morgenvroeg al aan een testje wagen? Ik test anders nooit voor mn nod. 't Zou een mooie valentijn zijn daarom.

Pff weer al die twijfels. Moet zeggen dat ik anders nooit iets in mn borsten voel, dus wie weet...

Raad?

Liefs Kitty

2. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Als alles de afgelopen tijd nog niet erg genoeg was... :(
    IK HEB DE RODE HOND :confused:
    Het viel me 2 dagen geleden al op dat ik gekke vlekjes kreeg, ineens snotverkouden en last van de gewrichten.
    Dacht eerst grieperig of zoiets maar gisteren na het douchen waren er véél meer vlekjes bijgekomen.
    Net naar de dokter geweest en ja, het is echt de rode hond.
    Een tijdje terug (toen ik nog zwanger was) ben ik bij mijn dochter op school binnen geweest te helpen met de kids, er bleek toen al rode hond te heersen op de school maar is me niet verteld.
    Gerekend naar de incubatietijd van dit kan het best zijn dat ik het daar opgelopen heb.
    Bah, voel me niets niet lekker en zie er echt niet meer uit :oops:
    1 ding scheelt, het jeukt niet erg maar is wel irritant, maar volgens de dokter is binnen 7 dagen het alweer voorbij, dus heb ik weer hoor
    Gaat weer lekker hier... :(

3. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Heb je inlichtigneng evraagd hoe het dan zit naar je dochtrje en nieuwe zwanegrschappen toe?

Lijkt me echt niet leuk! Je kan toch maar een beetje tegenslag verdragen. De balans meot blijven kloppen. Gaat het wat met je?

Liefs Kitty

4. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    @ mystic sun; huh: de rode hond? Daar wordt je toch standaard
    tegen ingeënt? Kennelijk niet zeker! Hopelijk ben je snel beter;
    veel beterschap!

@Kitty; dat klinkt goed! Als ik jou was zou ik morgen inderdaad
    een test doen! Dat zou een mooie valentijnsdag worden!

Ik ben vannacht ook ziek geworden; diarree en overgeven...
    Pfff...Ik voel me nu eigenlijk al weer een stuk beter! Gisteren was
    mijn vruchtbaarste dag, we hebben gelukkig ook geklust (voordat
    ik ziek werd, haha ;) ).

Denken jullie dat de diarree/overgeven effect zal hebben op een
    eventuele bevruchting?

5. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Je wordt wel geent, maar volgens mij pas met 12 jaar?
    Heb alle prikjes vroeger ook gehad, maar kreeg vorig jaar pas de waterpokken, toen had mijn dochter ze ook...
    verder heb ik zelf geen kinderziektes gehad dus ook geen rode hond, ik hoop maar niet dat onze meid ze nu ook krijgt, ben er wel bang voor helaas, even afwachten, ze is al wel wat hangerig, moe en verkouden namelijk.
    Zelf heb ik een beetje lichte verhoging, geen hoge koorts dus dat scheelt.
    Hopelijk is het snel weer voorbij want zie er echt niet uit nu :)

6. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Eignelijk worden we veel ziek hé :) Je meot het forum zo eens eventjes overlopen. Allemaal nood aan zonnestraaltjes, gedaan met die rotwinter.

Heb alvast de knoop doorgehakt en ga morgenvoreg testen. Mn vriend zegt zelf er ook een goed gevoel bij te hebben en die voelt anders gewoon niets (sommigen vragen zich zelfs af of hij wel een hart heeft)
    Is dan wel te vroeg getest, als eht negatief is weet ik dus eigenlijk nog niks! En als eht negatief blijft, goh, dan heeft al dat geklus niet opgebracht... Raar om te geloven.

Veel beterschap zieken!

Liefs
    Kitty

7. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    veel succes met het testen en hoop dat al dat geklus toch iets heeft uitgehaald :D

hier ben ik al terug naar de volgende ronde ik hoop dat het nu echt wat word hoor als ik nu zwanger ben in deze ronde zou ik uitgerekend zijn rond mijn zoontje tibo zijn verjaardag lijkt mij wel heel leuk hoor :D

8. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    tibo, dat zou ik gehad hebben als ik deze maand zwanger was geworden, maar helaas......ga nu voor nov! Zit een beetje met dec want mijn vader is in dec overleden en stel dat ik dan net op zijn sterfdag uitgerekend ben......beetje dubbel. Maar om nou een maand niks te doen vind ik ook weer zo wat. Wel besloten dat ik deze maand ga beginnen met tempen, voor hoeveel mnd weet ik nog niet maar wil gewoon weten wanneer nou die eisprong is echt de 14 e dag waar ik nog op klus? Ovaluatie testen lijkt me niks maar dat kan ook gebrek aan ervaring zijn....

9. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    dat tempen en ovulatie testen zeggen mij ook niet zoveel hoor ik blijf gewoon voldoende klussen dan komt het wel in orde he we zien wel ben nog maar in de derde ronde dus kan nog niet gaan klagen he
    al wil ik dat wel hoor :oops: :oops:
    mijn grootvader is overleden in jan ik hoop ook niet op deze dag uitgerekend te zijn maar ik zal die maand daarom niet laten vallen
    ik denk al het zo zou zijn het maar zo moet zijn
    maar laten we gewoon hopen dat we deze ronde wel bij de gelukkigen zijn
    he dan hoefd al dat getwijfel niet :D :D :D

10. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik toen ik met ex bezig was om zwanger te worden was fanatiek getempt, had toen een mega onregelmatige cyclus 90 dagen was heel normaal, wilde toen weten of ik in iedergeval een kansje maakte......zag dan wel achteraf dat ik ei had gehad ,maar wist wel dat ik hem had gehad. Nu denk ik de 14 e dag, maar zeker weten nee. En dat wil ik deze maand eens gaan bekijken. Hoop net als jij tibo dat het deze rond raak is.

Over dec ga ik nog nadenken, aan ene kant vind ik het zonde maar aan andere kant weet niet nog niet.......dec vind ik zo wie zo niet zo leuk voor een kindje om jarig te zijn, niet rot bedoel voor gene die wel kindje in dec hebben gekregen en of verwachten.....

11. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ik heb tot nu toe blijkbaar heel regelmatige cyclus al 2 maal stipt op de 22 ste dag lekker kort :D
    en stoppen ik ga dat niet kunnen een verloren maand voor onze grote wens maar ja ieder zijn eigen keuze he ik wil mij niet moeien hoor
    ik hoop dat je met het tempen weet wanneer je je eisprong hebt
    dan komt het wel snel in orde he

ik zal een kaarje laten branden voor alle dames die zwanger willen worden wie weet helpt het ons wel

groetjes

12. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Het wordt spannend hier!

Ik merk nog niets. Maar dat zegt niets want dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet. Als ik voel, dan zit mijn baarmoedermond nog vrij hoog en voelt hij hard aan. Dat had ik bij mijn zwangerschap wel.
    Ach ja ik merk het wel.

Emme is vanochtend naar de kapper geweest. We hebben het zo laten knippen dat het in een boblijn kan gaan groeien. Ze vond het helemaal niet erg om geknipt te worden.

Pff heb net alle ramen van binnen en buiten gelapt. Kan maar weer gebeurd zijn. Van de week met die zon er op zag het er niet uit nl.

Pim

13. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Hier even een snel berichtje van mij.
    Ben net ongi geworden.!
    Wel een opluchting. Die onzekerheid is ook niks.!
    Raar eigenlijk dat ik het helemaal niet erg vind.
    Op naar de volgende klusperiode.!

Veertje, al nieuws.?

Spannend Kitty, ik duim voor je.!

Pim, ga je morgen testen.? of wacht je liever even.?

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Joki wel blij dat je nou duidelijkheid heb, hier nog helemaal niks word er een beetje sjaggie van eigenlijk.
    Ik zou het nu ook goed vinden als ik ongesteld zou worden want dan kan ik teminste verder.

Voor de gene die binnenkort moeten testen heel erg veel succes en voor de gene die in klusperiode zitten veel plezier.

15. veertje

veertje Fanatiek lid

@tibo, geef mij ook zo een lekker kort cycles, ik zit normaal op 30 dagen en nu al op 33 :(

@pim, spannend hoor, ik hoop voor je dat het raak is.

16. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    check mn nieuwe banner

om 17.15 meteen na hetwerk geplast

TATAAAAA

Joki, wat goed dat je teleurstelling niet té groot is
    ik blijf hier zeker komen piepen om jullie wat te volgen hoor

Lijkt me zo raar dat dit topic plots zo anders klinkt

Liefs
    Kitty

17. veertje

veertje Fanatiek lid

Meid van harte gefeliciteerd.

18. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Kitty gefeliciteerd.! :whistle: :whistle:

19. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Wauw Kitty, SUPER!

Gefeliciteerd :D

Joki; wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn
    dat er nu duidelijkheid is, op naar de nieuwe ronde!

20. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Kitty super gefeliciteerd!

Joki, jammer maar aan de andere kant wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Succes in de volgende ronde.

Ik heb mijn NOD vrijdag. Ik krijg mijn banner niet goed, denk door het schrikkeljaar. Ik ga morgenavond na m'n werk even testjes kopen en meteen testen vrijdagochtend. Dan weet ik waar ik aan toe ben.

Pim

Deel Deze Pagina