he, bah Zomaar! Moeten we nog 2 dagen wachten... Maar dan is het vast goed en heb je een mooie dikke streep.
He balen Zomaar. Nou, ik testte vrijdag ook negatief, niks geen streepje en 2 dagen later...jawel, positief! Het kan dus best, succes vrijdag! Aaah, vanmorgen was Robin weer zo vroeg wakker, ik baal van die wintertijd! En het is koud joh, ze zat lekker dik ingepakt op de fiets naar het kdv, winterjas, muts, sjaal en wantjes aan. Het ziet er altijd zo schattig uit! @Kaatjesmam, veel plezier in Hongkong de komende dagen!
@Jo, Oh echt waar ja, de ene test niets te bekennen en 2 dagen later een posi test! Nou daar is weer een klein sprankje hoop als ik geen zie tegen die tijd! Brrrrr koud ja dat kun je wel zeggen! @Kaatjesmam, dat komt nog goed uit hé voor jou... vrijdag bedoel ik anders moet je het zeggen hoor en dan doen we het een andere keer Pffffff vannacht ZO slecht geslapen...... Bah!
@zomaar, maar geen bloed? Zolang houd ik toch nog moed @velobabe, succes morgen! Ook voor jou draaien de duiemn op volle toeren! @djezelf.......wie ben jij? Heb je hier nog niet eerder opgemerkt Laten we hopen dat het nog niet doorzet en gewoon een zwangerschapsverschijnsel is voor jou! @jo, ja de winter komt er nu echt aan he! Ik heb van vorig jaar zo'n leuke foto van toen ruben voor het eerst mee ging p de fiets...jas, mustje, sjaaltje, big smile ........zucht, zwijmel...... Hier weer een oppas kindje, 2 uurtjes maar. Maar wel gezellig, ze gaan steeds meer samen op boevenpad die twee En straks komt mijn moeder (met haar drol van een man ) die ik al sinds april niet meer heb gezien door omstandigheden........Ben benieuwd hoe het zal gaan.......
@zomaar, balen van je nega test, maar idd, het kan over 2 dagen wel positief zijn, dus we blijven duimen. @velobabe, hoe voel jij je?
Zomaar, vreemd hoor dat de 2e streep nergens te zien was. Ligt die niet op de gond? Misschien is ie ervanaf gevallen. Succes vrijdag! Hopelijk staat ie er dan wel op. Lilly, april is wel een behoorlijk end weg.... Gaan jullie nog wat leuks doen of komen ze alleen op de koffie? Jo, foto! Wij zijn gisteren helemaal zeik nat geregend. Voor Ruben had ik wel een poncho maar voor mezelf niet. Moest dan ook een half uur verder fietsen dan hem. (bij gastouder gedropt) Kwam helemaal doorweekt aan! Ff tussendoor, Ruben staat te bellen met de Rabopas in z'n handjes. Kaatjes mam, studeer ze! Is je broer er maar voor 5 dagen? Of alleen in hongkong?
haha schattig, bellen met een rabokaart! Ja m'n broertje komt alleen naar HK (geen visa nodig) dus wij gaan hem daar ontmoeten. Hij vliegt daarna verder. Lilly, sterkte met de man van je moeder. Zomaar, ja vrijdag is nog ok voor mij, dus het mag....aardig he Verder heb ik veel medelijden met jullie; regen en kou. Wij zijn net in het kinderbadje geweest, buiten!
hahah ik kijk net op nu.nl: 0 graden in Nederland. Eigenlijk ben ik jaloers hoor; veeeeeel beter voor het zaad
Hahaha ja daar heb je een heeeeeel goed punt! Dus eeeeeuuh wij doen aankomende augustus/september onze babytjes buiten in bad, dar gaan wij wel op wachten hoor @Runner, nee had zelf op de achterkant van de test gekeken maar kon dat streepje echt nergens vinden Enne mischien wil Ruben eigenlijk de rabofoon bellen? @Lilly, nope geen bloed... (of moet ik nu eerst ff naar de wc rennen om te kijken 8-[ ) hmmmmm.... Nog 8 dagen en dan word mijn mannetje 1 JAAR!
Jippie, ik heb de laptop ingepikt dus even bij gelezen! @zomaar: ja we zijn te ongeduldig met dat testen van jou hahaha, gelukkig ben je niet de enige die last heeft van te vroeg testen, hoop zo dat mijn pendel uitkomt, heb ondertussen 4 goede pendels terug en pas 1 verkeerd, die verkeerde kon ik niks aan doen hahaha dat was de schuld van lilly die dringt dr eigen gedachten op @lilly: sterkte met de visite @kaatjesmam: ruilen : @djezelf: misschien toch nog raak? spannend hoop voor je dat het niet doorzet! @greet74: welkom, en dat wat jij met je ex heb heb ik gelukkig (nog) niet, een vriendin van me heeft het wel, het lukt haar niet om zwanger te raken en bij dr ex is de tweede al weer op komst. Vind ik echt vervelend voor haar... en 't is altijd gezellig als je eens een reactie geeft @de zwangeren: hier blijven! Dan gaat het hier tenminste niet elke keer alleen maar over niet snel genoeg zwanger raken en negatieve testen en nog even dan is het gewoon het zwanger clubje... misschien moeten we een nieuwe club oprichten speciaal voor ons allemaal zwanger of niet.. Nu weer even teruglezen want ik weet t niet meer
@zomaar; ja en tegen die tijd loop ik eindelijk met een dikke buik te puffen in 40 graden.... @justfem; nee vandaag even niet ruilen. ik ben erg benieuwd naar je pendel-uitkomsten. Heb je ook een PB-tje gestuurd (gisteren) En ja de zwangeren moeten gewoon blijven hoor. Dan ben ik hier volgende maand tenminste ook nog [-o<
@runner: nou ik hoop dat ik ookk niet te lang hoef te wachten op die laptop @velobabe: volgens mij ben je zwanger moet wel want deze maand mogen er nog wel een paar op roze en de maand is bijna voorbij. @carla: ga zo weer ff pendelen, of had ik je al gependeld @aniek: jij hebt het druk! En dan zit ik te klagen dat ik het 3 dagen druk heb Nou weet ik niet meer wie er allemaal om een pendel hebben gevraagd Geheugenverlies en ik ben nog niet eens zwanger Als je wilt dat ik voor je pendel, dan kun je me gewoon een pb-tje sturen met je echte voor-, achternaam en gebdatum en natuurlijk de vragen die je gependeld wilt hebben Als je me al ge-pbed (schrijf je dat zo!?) ik ga zo pendelen dus je pendeluitslag komt er aan. Gister vlak voor ik weg ging op mijn werk kreeg ik een steek rechtsonderin mijn buik, vraag me af of het mijn eisprong al was? En toevallig wilde mijn mannetje gisteren niet klussen :x [-( Nou maar hopen dat het nog niet mijn eisprong was en dat ie gewoon vrijdag is, nou ja ik reken er al een beetje op dat het deze ronde niet raak is, volgende rond is ook leuk, mijn mannetje had verkeerd zitten rekenen voor d e uitgerekende datum dus als het volgende ronde raak is dat krijgt ie een heel speciaal verjaardagscadeau!
Idd afgelopen weekend wist ie wel wat ie wilde Ik heb hem geprobeerd uit te leggen hoe het zit met ei-sprong, maar ja dat is tegen dovenmans oren hihihihi Kijken of ie zo nog ff wil klussen dan maar!
AAAH irritant is dat hé justfem, jeetje jij hebt echt een tweelingbroer van die van mij.... In het dagelijks leven (als ik niet zwanger hoef te worden ) hebben we nergens last van dat omdat ik me "gewoon" aanpas aan hem, soms is het 4 keer per week soms 2 keer dat kan heel erg verschillen maar goed ik vind het allemaal allang best.... BEHALVE NU nu moeten ze maar een keertje luisteren, die baby's waaien er niet vanzelf in hoor! [-( Pff rare mannen!
Oh ja enne succes vanmiddag , hoop dat hij het geen moetje vind en er gewoon voor gaat KOMOP KEREL VAN JUSTFEM JE KUNT HET
De mijne heeft de laatste tijd gelukkig wel heeeel veel zin. Hij kan niet wachten op een zusje voor Ruben. Nu kwam ie gister avond met de opmerking dat ie even moest verversen... Nou ja, ik ben van alle markten thuis. Ik klets trouwnens wel trouw mee met de fb. mama's. Hecht clubje en al meerdere meetings gehad. Altijd erg gezellig. Verder beb ik ook met de mama's die voor een 2e gaan die PCO hebben/hadden. Maar daar is het wel rustig... Justfem, succes met pendelen! Volgens mij heb je daar een hele dagtaak aan. Staat de mijne nog steeds op December of is ie al vervroegd?
Runner, Justfem heeft voor mij ook december gependeld. Dat is wel zo gezellig. En dan wordt die van jou natuurlijk 10 dagen na die van mij geboren....
@Zomaar, jammer meid! Maar ach, vrijdag vast en zeker een dikke vette 2e streep! @Velobabe, hoe gata ie? @All, jullie zijn welkom hoor. Klik gewoon op de link enkele pagina's terug. Daar is het ook heel gezellie! Al is het alleen maar voor straks ter overbrugging... @De dames wiens man niet wil op het moment supreme. De mijne wilde ook vaak niet...Heb hem soms 's nachts verleid en ook wel eens gezegd dat het sprookje van de ooievaar echt niet bestaat...