Just fem heeft voor mij ook december gependeld, weer een meisje, dus ik ben benieuwd Hie rook een man die ik er voor wakker kan maken hoor, die heeft daar echt geen moeite mee... die roept altijd: elke dag hoeft niet, maar 7x in de week is wel lekker Zomaar, balen zeg... Velobabe, jij bent gewoon zwanger hoor! De zwangeren mogen net als ikke gewoon mee blijven kletsen hoor. Nog 2nachtjes slapen en dan een echo... Pffff. ben zo ontzettend zenuwachtig. Gisteren al via de wii sport veel stress eruit geslagen, nu belachelijk veel spierpijn Pffff, ikhou alleen jullie geklets absoluut niet bij! @0pagina's op een dag is gewoon niets! tegen de tijd dat ik dat heb gelezen, roept mijnhuishouden weer..
Marlieke: Jaaaaaaaa daar had ik nog niet aan gedacht... misschien denkt die van mij nog steeds dat een ooievaar de kindjes brengt Zal ik hem ook maar ff uit gaan leggen als ik de volgende ronde in ga! @Runner:Tja nu is het makkelijk zo'n vent maar lijkt me niet altijd even "makkelijk" Wil ook wel eens gewoon slapen hihi. Nou vanmorgen weer flinke di*rree.... pffff gewoon weer uit het niets geenbuikpijn of niets maar wel naarde wc moeten rennen Vast een grote schoonmaak daarbinnen hihi. rommelen steekjes, maar wat het nou betekent? of iets veel leukers, geen idee...... We wachten weer "geduldig" af.
Hallo allemaal. Blanco........... Ik heb net alles teruggelezen maar weet het echt niet meer hoor Dus ik haak hier ff in. Hier niks spannends.......ben nog steeds ongesteld maar wordt al minder dus nog ff en we kunnen weer aan de klus, hoera! Aan de bijna testers: ik duim heel hard voor jullie hoor!
@runner: als ik voor het pendelen geld kreeg was was mijn bankrekening behoorlijk aangevuld nu Als je nog een keer gependeld wilt worden, kun je een pb-tje sturen met je gegevens. Mijn postvak is nu weer compleet beantwoord dus ik heb weer tijd @zomaar: net had ie hoofdpijn en hij is nu naar een cursus van zijn werk, ik heb hem gezegd dat de kinderen echt niet uit de bloemkool komen, hij zei dat ie dat ook wel weet, maar hij zei ook dat ie weet dat ik super vruchtbaar ben, aangezien noa door de pil heen is gekomen. Wel leuk en aardig maar toen was ik 21 en dat was met een andere man Overigens vind hij hetzelf ook niet leuk dat ie niet altijd meer wil hij zegt dat ie toen ie jonger was elke dag wilde, maar dat toen ie boven de 30 kwam het alleen maar minder is geworden, nou reken maar uit hij is nu 35, als er elk jaar boven de 30 een dag af is gegaan, heeft ie nu nog 2 dagen per week zin hihihi, gelukkig is dat ook niet waar
Nou mijn kerel heft een hele tijd geen zin gehad was het hooguit 1 a 2 ker per maand. Is nu mdicijnen aan ht afbouwen n de lust komt weer naar boven hoor. (zoals julli zien dot de E ht nit zo goed vandaag...)
Jajajaja als wij eens zeggen dat wij hoofdpijn hebben is het ook een smoes volgens hun, maar ze mogen dezelfde excuus zeker wel zelf gebruiken Hahahaha OOOOOH tja mijn mannetje is ook al 34 8) Enne dat van de situatie met Noah is inderdaad geen garantie voor de toekomst dat het met een zucht en een scheet gebeurt is.... Nogmaals hmmmm mannen Die van mij heeft zijn kind met zijn ex en die situatie ook wel eens vergeleken met die van ons, zij heeft hem erin "geluist" qua zwangerschap maar dat was ook meteen raak... Dus hij dacht bij Noah ook ach dat doen we wel ff...... Niet dus. @Lilly, hoe was het bezoekje?
Ik dacht al wat voor n forum taal is dit? En als je zo weinig seks had, ben ik zeker blij voor je dat ie nu weer vaak wil, dan ben ik maar een aanstellertje, ik vind 2x per week al weinig
@Runner, Poeh 1 a 2 keer per maand is wel heeeel weinig ja, dat is hier toch wel per week minimaal.... Gelukkig had het zo zijn reden
@Zomaar Balen, maar het kan nog kijk maar naar Jo! Mijn symptomen: *ik ben misselijk (heb ik vaker) *vergeetachtig (heb ik ook vaker) *heb een soort buikpijn (heb ik niet vaak, wel als ik ongi moet worden) *heb een vochtplek op mijn gezicht (heb ik als ik zwanger ben of ongi moet worden) Wat het dus zegt is afwachten...ongi of zwanger... @Runner Ik ga nog niet testen, zou wel willen maar wie weet komt mijn ongi gewoon later. Wat een weer om te gaan fietsen @Anniek Als John wil mag je ons wel even in de steek laten hoor @djezelf Ik schreef bij de Juni 2007 mama's MEGA TOPIC (heel veel bijlezen elke keer en op iedereen reageren was een dagtaak). Het topic bestaat nog maar het is er niet druk meer. Je schreef Ik kreeg altijd snel het gevoel dat ik niet opgemerkt werd (whahaha ben heust niet onzeker ofzo hoor!) Maar heb het hier bij jullie reuze naar mijn zin! Daar ben ik het helemaal mee eens! Voor jou wordt het ook spannend nu, pff. @Patje Ik voel me anders, ik weet het niet Ik wil zo graag dat het raak is dat ik mezelf nu probeer te beschermen door te denken dat ik ongi wordt... @Justfem Het is jouw dag vandaag, hihi. Ik hoop dat je gelijk hebt, dan trakteer ik @Marlieke Ben nogal onzeker, maar gelukkig nog geen duiveltjes te bekennen. Hubbie zei gisteren dat die pas over een heleboel maanden weer zouden komen... @Verena Let's hope so [-o<
FF : Iemand van jullie hier ervaring met vodafone als mobiele provider? Zo ja, bevalt het? Ben weer toe om een ander mobiel abonnement af te sluiten en zag dat zij wel leuke aanbiedingen hebben, maar ben nu al behoorlijk wat jaren bij telfort, dus ja wat is wijsheid
Tja velobabe, lastig inderdaad... Dat is het nou juist het kan van alles zijn maar je hoooopt zo op een zwangerschap maar omdat je het zo hoopt durf je het eigenlijk niet te hopen.... Snap je? hihi Ik HOOP voor jou dat de weg blijven hoor! Misschien voel ik wel vanalles door de etos pillen, zou natuurlijk kunnen alleen had ik er voor deze dagen geen last van Het enige wat ik kan doen is afwachten en jij...... jij ff testen hahaha misschien geeft hij wel posi aan!
Weet niet of je manager van zo'n winkel (5jr lang) ervaring noemt? maar ik zou zeggen Voadafone is the best! Mocht je nog inhoudelijke vragen hebben let me know!
@Justfem Zou het niet weten, zomaar wel @Zomaar We hopen wat af met zijn tweetjes. Durf niet eens meer te gaan plassen Vorige keer met ons kleine ventje was ik zolang overtijd dat ik bij wijze van spreken zo door kon naar de eerste echo, hihi.
@zomaar: heb al wel eens eerder vodafone gehad voor dat ik overstapte naar telfort, toen was het nog met bundels, nu zie ik allemaal dingen over blox of zoiets, en dat je internet op je mobiel kunt nemen, als je dat hebt kun je dan ook met je laptop online gaan via die mobiel of is dat te makkelijk gedacht ? 'T is niet dat ik overal op zwangerschapspagina wil gaan zitten kijken hoor
Ja die vodafone blox ken ik ook nog (ben er natuurlijk al ff uit he ff denken zo vanaf mijn zwangerschaps verlof hihi) Maar euhm die internet blox is echt alleen maar geschikt om mobiel mee te internetten en dan moet je ook dekking hebben bij jou thuisWeet neit precies meer waarover ze dan roamen G3, umts of zoiets dergelijks en dat is in achteraf gelegen buurten niet "helemaal" optimaal (je kunt wel gewoon bellen etc dat staat daar los van).... Een laptop kun je een UMTS kaart voor nemen maar goed vergeet dat maar weer want dat ik schrikbarend duur! Wat gewoon het grote voordeel van Vodafone (tegenwoordig uiteraard) is dat ze een hele goede dekking hebben en door de blox kun je relatief goed inschatten wat je kwijt bent per maand! Wat voor een internet verbinding hebben jullie nu, want anders kun je thuis toch gewoon een draadloos netwerk maken met een router en daar je laptop op aansluiten?
Ja dat hebben we al draadloos internet thuis, 't gaat er meer over dat we als we eens ergens heen gaan dat we dan online kunnen zijn. Hier is de ontvangst van alles super goed, scheelt dat we dicht bij rotterdam zitten en bij belangrijke locaties Maar ik zag idd dat het internetten verder schrikbarend duur is, wel zag ik dat vodafone mobiel prepaid internet heeft, dan schaf je een modem aan en daar zit dan 30 euro prepaid tegoed op maar kan nergens terugvinden hoe ze dan de kosten berekenen. Ik weet iig nu al dat ik geen mobiel internet voor mijn mobiel erbij neem dan dat heb ik altijd al nutteloos gevonden, alsof je gaat internetten op een mobieltje. Ik zie het mezelf nog niet doen.
@zomaar: wel handig dat jij daar net toevallig hebt gewerkt scheelt weer een telefoontje naar de klantenservice, kon me overigens wel herinneren dat ik heel tevreden was over vodafone toendertijd, was meer dat ze het toestel wat ik toen wilde niet hadden dat ik ben overgestapt.