wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by trotsemama27, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Zo weer on topic :)
    Heeft iemand van jullie ervaring met temperatuurkaartjes, wanneer kun je daar het best mee beginnen? Ik denk erover om als het nu niet raak is dat eens uit te proberen een vriendin van me schijnt daarmee vrij snel zwanger te zijn geworden, maar wat dat betreft voel ik me een leek ;)

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Ik heb bij een onafhankelijke dealer gewerkt en verkocht dus alle netwerken, vandaar dat ik ook eerlijk kan zeggen dat Vodafone voor mij de beste is! Klantenservice daar kan een menig ander netwerk echt niet aan tippen! Die van Vodafone weten in ieder geval waar ze over praten das bij de rest vaak niet eens zo :)

3. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Justfem, met temperaturen kun je het beste de 1e dag van je menstruatie beginnen.
    Zo heb je het beste overzicht van wat het doet.
    Bij mij zakt mijn temp nl pas als ik al ongesteld ben.
    2e Dag ofzo.
    Ik weet nu hoe ie ongeveer schommelt dus temp alleen om zeker te weten wanneer mijn ei is geweest.
    Hopelijk is het voor jou niet nodig en ben je deze maand lekker zwanger! :)

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Poeh heb zo nu en dan toch pittige steekjes hoop niet dat het de :evil: :evil: :evil: zijn die aan het aankloppen zijn :(

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dames ik kan 't ff niet meer bijhoiuden hier, druk druk druk met werk en Kyra slaapt erg slecht op het moment, ben dus doodop.

Justfem bedankt voor de pendel!

Zomaar laat die duiveltjes maar lekker wegblijven!

6. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @carla1980: your welcome ;)

@zomaar: nou ik duim wat harder voor je ok [-o< [-o< [-o<

Nou ik trek me vanavond terug is kijken of ik dat mannetje van me nog aan het klussen krijg :oops: :)

Morgen avond pendel ik weer, dus wie nog op een uitslag wacht.. die komt morgen ;)

7. Funny

Funny Bekend lid

Jan 1, 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Justfem, heb je een pb gestuurd maar ga jij maar eerst wat anders doen ;) veel belangrijker!

Zomaar, klinkt niet zo best :( maar geen bloed is nog steeds hoop!

Velobabe... spannend hoor!

Dylan heeft afgelopen nacht de hele nacht gespuugd. Wilde hij water omdat hij dorst had en dan kwam het er na 5 min. met dezelfde vaart weer uit! Vandaag ging het beter maar hij heeft niet veel gegeten...

Ben vanavond na 4 mnd weer wezen spinnen... ging best weer lekker!
    Tot dat ik thuiskwam... werd ik gebeld door een collega dat een andere collega van mij gisteravond een hersenbloeding heeft gehad (35 jr!) Hij is aan 1 kant verlamd... dat verwacht je toch ook niet!

8. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    @funny, jee zeg, dat is ook geen prettig bericht. Ik hoor de laatste tijd alleen maar weer narigheid, tijd voor goed nieuws dames!

9. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    @velobabe, wanneer ga je testen? Ik hoop voor je dat je vet posi test, net als de andere dames natuurlijk!

10. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Zomaar, kloppen ze bij jou altijd aan?
    Bij mij stormen ze altijd naar buiten zonder enige waarschuwing.
    Als ik jou was zou ik ze dan weer lekker terug sturen hoor, daar heb jij de komende 9 maanden helemaal geen tijd voor! :)

Justfem, veel pleizer met klussen!
    Hopelijkknutsel je wat heeeel moois in elkaar!

Funny, beterschap met Dylan!
    Geef hem maar een extra knuffeltje vanaf zeze kant.
    Wat een naar bericht zeg van je collega!
    Das idd veelste jong voor zoiets....

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    @Runner,ben mijn best aan het doen hoor, en tot heden heb ik ze nog weg kunnen houden, steken zijn ook weg :p

@Funny, Ohhhh dat lijkt me zo zielig als zo'n klein ventje zo moet spugen (gelukkig heeft Noah dit nog niet gehad) ja één keer zijn melk vorige week maar das toch wat anders dat dat ze er alles uitspugen, volgens mij weten die arme kleintjes niet wat ze overkomt! Beterschap. En wat naar idd zo jong pfff!

Enne is het al vrijdag? 8-[

12. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nee, nog niet.... ;)

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Ja maar die klok van hier staat ook niet goed dus misschien is het wel zo dat wij zoveel kijken naar de datum en tijd hier op het forum dat we helemaal niet meer in de gaten hebben dat we in tussen al 2 dagen achterlopen 8-[ Kan toch? In een paar weken elke keer een uurtje per dagen achter zijn gaan lopen..................................... Je weet het niet...

Hmmm ruik een complot 8-[

14. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

Sep 24, 2008
    635
    0
    0
    China
  15. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,089
    3,873
    113
    @Funny, wat een rotnieuws zeg, en zo jong nog!

@Zomaar, het is pré-vrijdag, zo mag je het ook noemen! Goh, je wordt toch niet ongeduldig, hè?

Ik ga even internetbankieren, ook zo'n hobbie van me, maar niet heus. Gisteren wilde ik internetbankieren, maar twee van de drie paslezers waren kapot. Mijn man had 's nachts op hetzelfde bureau de accu van zijn motor opgeladen, volgens mij straalde dat ding teveel uit ofzo, wel toevalig dat ze allebei kapot zijn. Kon dus een nieuwe halen.

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dames zien jullie iets?

17. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

Feb 19, 2007
    1,881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Heel, heel vaag...

Ik had gisteren ook zo'n test...voor moeders-voor-moeders. De streep knalde er gewoon vanaf. Ze zei dta ik heel veel hcg heb als ie zo donkerrood is. En dat was een heel goed teken volgens haar.

@Velobabe, nu niet zo lang wachten met testen he?

@Zomaar, ik wil je geen valse hoop geven, maar ik herken nog steeds alles wat je hier schrijft. Ook die steekjes...Die waren bij mij echt heel pijnlijk en ik dacht toen dat ik vet ongie ging worden. Maar nee, toch niet...gelukkig!

18. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,089
    3,873
    113
    @Carla, ik zie heel licht iets!

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    @Marlieke, Ja bij mij waren ze gisteren ook heel pijnlijk, hield een tijdje aan en sindsdien geen last meet van gehad. Gelukkig ook nog steeds geen :evil: .

@Carla, Oooooh spannend! Ik zie niks maar dat ligt denk ik eerder aan mijn scherm van mijn laptop...

@Jo, Nee hoor helemaal niet ongeduldig, het enige is dat Justfem zei dat ik pa vanaf vrijdag posi zou tetsen.... enne tja wie zit er nou op een psi tets te wachten ;) IKKE! AAAAHHHH

Zo ga ff iemand naar school brengen! Tot later.

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Bedankt dames, in het echt zag je het streepje iets duidelijker dan op de foto, maar het is idd heeel licht. Maar goed nog 2 dagen te gaan tot NOD dus we wachten maar af!

Share This Page