@Carla Af en toe is het zwaar, dat snappen we best. Afwachten net als mij en Zomaar... @Funny Beterschap, lijkt me zo naar als je ventje gaat spugen Erg van je collega, hopelijk is de verlamming tijdelijk... @Patje Ik ga testen zodra ik de test van Natasja heb of in ieder geval volgende week als er nog geen ongi is. Voorlopig nog niks te bekennen [-o< @Marlieke Deze keer zal ik niet zo lang wachten met testen, beloofd, het duurt me toch al te lang. Ik ben met mijn ventjes naar de jonge gezinnen beurs dus niet te veel kletsen vandaag
Carla, ik zie ook heel vaag een streepje... spannend.. Misschien een clearblue test morgen? Of vanmiddag? Justfem/kaatjesmam, die site van fertilityfriend heb ik ook een paar maanden gebruikt voor tempen. Heel handig en overzichtelijk. Justfem, elke dag rond dezelfde tijd vanaf dag 1 van je cyclus beginnen met tempen. Ik ben er alleen mee gestopt want ik werd er zo chagerijnig van. Elke maand rond de 14 dg m'n ei en toch niet zwanger! Wat een heerlijk weer! Koud maar droog en geen wind! Dacht ff zo lekker op de fiets naar de dierenwinkel te gaan en o.a. vissen te halen voor m'n aquarium. Tja, ben bang dat die vissen al dood zijn voordat ik thuis ben, veel te koud! Dan maar even met de auto! Meiden het wordt tijd voor meer roze (of blauw )! Succes allemaal met testen en klussen (Lilly, je mag bijna weer )
Ja ga dadelijk toch boodschappen doen dus meteen even CB digitaal halen! Tja ik hield het vanmorgen niet meer dus toch maar een test gedaan, tja eigenlijk niet moeten doen, maar een moment van zwakte he....
Kan me voorstellen hoor zo'n moment van zwakte, helemaal met van die voorspellingen en zo Ik weet niet hoe betrouwbaar die test is die gedaan hebt, maar normaal zou ik zeggen streep = streep Wanneer ga je cb digitaal doen? Volgens mij zijn die doorgaans wat minder gevoelig, dus moetje echt overtijd zijn om die positief te hebben. Maarre goede hoop voor jou zeg, GEWELDIG! (ikke is een klein beetje jaloers maar dat moet je me maar vergeven, ik gun het je van harte hoor )
Misschien dat straks een CB probeer en anders wacht ik tot zaterdag. en ik vergeef het je hoor, iedereen wil gaarg zwanger zijn, maar goed ik ga nog nergens vanuit hoor.
Ja Carla ik heb even opnieuw gekeken en ik zie hem nu wel! Ja jij bent echt wel zwanger! GEFELICITEERD ik geloof er wel in IK WIL OOK 2 STREEPJES!
Kijk ik nou niet goed of kun je die CB digitaal alleen per 3 kopen. Ik wil gewoon eentje! Nou ja, ondertussen geloof ik het wel, maar van de week ben ik wel 5 drogisten afgeweest en zag ze nergens per stuk. @Velobabe, veel plezier vandaag, wij gaan zaterdag!
Jo ik geloof dat ze in de winkel alleen per 3 te krijgen zijn, misschien online wel per stuk. Zou het echt zo zijn dames....ik durf het niet te geloven....erg ben ik he...! Ik heb wel net als toen bij Kyra totaal geen trek in zoete dingen, bah moet er niet aan denken! Misselijk ben ik n u ook al dagen op rij zo in de ochtend en dat trekt 's middags weg.
Carla gewoon een 3 pack kopen en vandaag al een proberen, met in je achterhoofd dat de kans groot is dat die nega is En dan morgen of zaterdag nogmaals, of allebei je hebt er tenslotte 3
OOH spannend! Wel snel terug komen en testen he want ik ga zo met de jongens naar de speeltuin.........
Ik lees net het topic over randjesfietsen Had er echt nog nooit van gehoord.......en ben toch ook niet van plan mezelf zo te kwellen hoor Als het komt dan moet het komen ook hoor
Heey meiden. Ff een korte update, ben gisterenavond ongesteld geworden na 50 dagen. Moet nu 17 november naar het ziekenhuis voor een samenlevingstest, had stiekem gehoopt dat het niet meer nodig was maar helaas. Nu zijn we dus officieel een jaar bezig en hebben maar 9 rondes gehad das wel jammer. Sorry heb niet terug gelezen dus heb geen idee wat er gaande is bij jullie (schaam) maar ik ga ik de loop van de dag eens even kijken hoe het met jullie allemaal is want ben wel nieuwsgierig
kiekeboe ben ik ook weer eens... carla spannenddd en ik zie ook een voorzichtig lijntje! en tja meestal zeggen ze; geen hcg is geen lijntje! dus al een hele voorzichtige proficiat hoor! hier straks weer werken.. joepie! bleh!
Hahaha Lilly, dat was hie zo'n groot gebeuren toen ik zwanger wilde raken bij Noah.... Randje fietsen hier, randje fietsen daar DAN word de sex pas dwangmatig..... hihi @Carla, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH jeetje spannend! Maar euh je bent echt wel zwanger hoor, maar zo'n digitale geeft altijd een goed gevoel
Oh oh.... Begin weer een beetje buikpijn te krijgen................ Pfff ben die onzekerheid echt HELEMAAL zat Denk echt dat ze vandaag komen de
He meiden, ik had gister wel al even gelezen hoe het iedereen was vergaan. Maar had geen tijd om te reageren, want toen moestr ik al weer naar die buurt vergeadering. @lilly: whahahaha ja dat randjesfietsen, dat kan ik me ook nog goed herinneren. Pfff Dat was echt zoals zomaar schrijft, wel heel dwangmatig. Het was wel een hot item toen hier! @CArla; jeetje joh wat spannend! Heb je al voor een 2e keer getest? @veertje: getverdemme, 50 dagen joh? Nou ik hoop echt voor jullie dat je nu met wat hulp van de artsen toch zwanger gaat worden! En dat het niet al te lang meer duurt. @jo79: wel ja, koop gewoon die drie in een! anders verkoop je ze toch aan een van ons hier Wij hebben nooit genoeg testen (tot we zwanger zijn natuurlijk) @ll: mijn ongi heeft nog niet doorgezet We wachten nog af. voel wel wat pijn vandaag. Je hoort wel een sdat ongi ook weg kan blijven omdat je zo graag zwanger wilt zijn dat je het onbewust tegen houdt. Dus loop sinds gisteravond tegen mezelf te zeggen; als ik niet zwanger ben, laat die ongi dan nu maar komen!. Je weet het niet he.